Wat voed die wolk precies aangezien hij bovenland aan formaat toeneemtquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hele land bedekt. En gave schaduwen die door de wolken worden gecreëerd
[ Plaatje ]
dit is echt een plaat die de TT eer aandoetquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hele land bedekt. En gave schaduwen die door de wolken worden gecreëerd
Warmtequote:Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wat voed die wolk precies aangezien hij bovenland aan formaat toeneemt
Boefje!quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:34 schreef i2Them2 het volgende:
Ik heb de wiki pagina een beetje naar de klote geholpen. Waarschijnlijk toen ik vanmiddag met mijn duffe kop deel 249 wilde toevoegen. Nu is de intro-tekst zeg maar, weg...Is die nog ergens terug te vinden?
Zul je zien dat we hier in Groningen WEER geen spektakel krijgenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meeste onweer gaat ten oosten van Nederland:
[ afbeelding ]
Niet alleen Groningen hoor, hier in Tilburg is het ook al tijden haske rustig qua onweer...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:38 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zul je zien dat we hier in Groningen WEER geen spektakel krijgen
Hier is nog niks, geen regen, geen donkere wolken, hopelijk wordt het nog watquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meeste onweer gaat ten oosten van Nederland:
[ afbeelding ]
Gelukkig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:38 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zul je zien dat we hier in Groningen WEER geen spektakel krijgen
Vormt nu bijna één geheel met dat boven Nederlandquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:40 schreef Againzender het volgende:
Jemig, in Frankrijk hangt er ook nog even een lekker complex achter:
http://www.sat24.com/frame.php?html=view&country=nl
Onweer is tof!quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:31 schreef yvonne het volgende:
Ik vind jullie niet lief meer met je onweer overal
Ja daarom, ik wil ookquote:
assimilatiequote:Op woensdag 2 juli 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vormt nu bijna één geheel met dat boven Nederland.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:25 schreef Rikketik het volgende:
Als ik Buienradar zo bekijk valt het met de intensiteit van de buien nog wel mee, het is alleen een groot complex. Het komt in elk geval met volle vaart richting Enschede.
Het is hier in elk geval flink gaan waaien, het is nog benauwder dan eerst en de lucht is gevuld met donderskoppen. Yay!
fukaduk, lijkt wel een leftmoverquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Er ontstaat ook ineens een bui in duitsland die richting Enschede komt
zal ook wel door de lage zon komen denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Het lichtschijnsel wordt in Vianen (ut) helemaal groen/oranje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |