Damn wat een kuthumeur heb jijquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
13.05 stond al de hele week groot in zijn msn.. dus ik denk.. dat ie om half 2 examen heeft..
We zijn geen sarcasme gewend van jou, dus dan wordt gedacht dat je een pesthumeur hebtquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan doe ik eens sarcastisch en heb ik meteen een kuthumeur
Mannen
Dat gaan we tijdens de centre-parcs-meet volgend jaar uitproberenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar je moet als ik 's ochtends net wakker ben niet blij om me heen gaan springen en zulks..
Want dan hoek ik je neer![]()
Goh, je weet wel echt een positief beeld over jezelf te creëren. Je maakt je zo ook heel gewild bij mannen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar je moet als ik 's ochtends net wakker ben niet blij om me heen gaan springen en zulks..
Want dan hoek ik je neer![]()
Dat lijkt me echt geniaalquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaan we tijdens de centre-parcs-meet volgend jaar uitproberen.
Nope: http://www.centerparcs.nl/NL/NL/homequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:34 schreef swarmahoer het volgende:
en tegenwoordig is alles landal greenparcs toch?
Ik weet al niet eens meer bij welke meet we erover gehad hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:33 schreef swarmahoer het volgende:
hadden we er eentje afgesproken dan?
Zie het als een hintquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet een meet waar ik bij wasanders had ik het wel onthouden
Of het moet niet tegen mij gezegd zijndat is ook heel goed mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |