quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond allemaal, niet helemaal het juiste moment misschien maar ik wil even mijn gal spuien over de heer Beelen...
Ik erger me de laatste weken echt kapot aan 'm... 340 keer per uitzending heeft ie het over dat klote tv-programma van 'm waarin ie zo graag wil shockeren en zowat elke plaat die hij draait heeft aan het eind een verbouwing met zijn eigen naam erin... hoe godverdomd aandachtsgeil op jezelf kun je zijn, hier kan zelfs Carlo Boszhard nog een dikke punt aan zuigen... en het lijkt met de dag erger te worden... ik ben 'r helemaal klaar mee dus ik mijd hem 's morgens zoveel mogelijk...
zo dat lucht op
U wordt nog eens beroemdquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom voor in het Noordpoolboek van Veenstra lees ik net![]()
Heb het boek nog niet gelezen maar ik zal 'm eens aanschaffen als ik op vakantie ga naar de States
Oh, dat wisten we al een tijdje hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Heb het boek nog niet gelezen maar ik zal 'm eens aanschaffen als ik op vakantie ga naar de States
Dit dus:quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Jullie vertellen mij ook niks
Bedankt Tinuzzz
ik wist het ook niet hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Jullie vertellen mij ook niks
Bedankt Tinuzzz
wieeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
The Gossip - Standing in the way of control !
WOeeeeeeeeeeeeeeeeehoe !
Dus toch een concert dat je niet had willen missen? Of had je stiekem toch nog steeds liever je kaartje aan iemand anders verkocht?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:39 schreef on_air het volgende:
En op die paar spetters in het begin na hellegaar droog. Gebroken wolken, wat zon en blauwe lucht zelfs.
Het is hier dus nog wel rete warm, kleverig en benauwd.
Ik ben erg blij dat ik lekker geweest ben. Had niet ingeschat dat ik het toch zo leuk zou vinden ze live te zien. Dat het niet helemaal uitkwam planningstechnisch, swaquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus toch een concert dat je niet had willen missen? Of had je stiekem toch nog steeds liever je kaartje aan iemand anders verkocht?
Dat doe je een paar keer per nacht.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Bedtijd. Tijd voor een R.E.M.-slaap.
quote:
Trustenquote:R.E.M.ze allemaal.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:26 schreef Sersjee het volgende:
Na 2 uur genoeg gehoord hebben van R.E.M....
Giel? Die zit er toch iedere dagquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:19 schreef Roel_Jewel het volgende:.
wat een kansloze kerel weer in de studio.
Nee, dat mannetje van de nep-cocaine.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Giel? Die zit er toch iedere dag
oh, die zooiquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat mannetje van de nep-cocaine.
Die ja. Met z'n nepargumenten en z'n pogingen om zich eruit te lullen ('nee, het heeft niks met cocaïne te maken'quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat mannetje van de nep-cocaine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |