hehehe, had het kunnen wetenquote:
Nu het nog kan want het gaat niet al te best met Starbucks..quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
uitgebreid genieten van een heerlijke Frapuccino bij Starbucks
Volgens mij zit er in Amerika op elke hoek van de straat een dozijn Starbucks-zaken. Nu er een aantal (hoeveel was het? 600 of zo?) gaan sluiten blijven er nog altijd heul veel over.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Nu het nog kan want het gaat niet al te best met Starbucks..
Nee, Domien doet Muijs! Roosmarijn straks om 01.00 uurquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
Heh, 't is wel Domien en Annemieke Radio vanavond/vannacht ja, want als ik me niet vergis mag Domien straks Annemieke weer overnemen.
Als de uitgeperste sinaasappels een beetje hebben geholpen tenminste...quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, Domien doet Muijs! Roosmarijn straks om 01.00 uur
Dat bedacht ik me net ook inderdaad, en vroeg me al meteen af wie we dan zo om 1:00 krijgen. Bedankt voor de infoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, Domien doet Muijs! Roosmarijn straks om 01.00 uur
Hoorde zelfs dat ze 4 meter van elkaar vandaan zitten.. Tsja, als dat de maatstaaf is dan blijvenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij zit er in Amerika op elke hoek van de straat een dozijn Starbucks-zaken. Nu er een aantal (hoeveel was het? 600 of zo?) gaan sluiten blijven er nog altijd heul veel over.
jawel: bierquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:58 schreef Feivel1 het volgende:
niets lekkerder dan dat op een hete zomerdag.
"De Dam is vanwege herbestrating afgesloten in beide richtingen. Fietsers en voetgangers kunnen langs de werkzaamheden, maar auto's en motoren kunnen omrijden via [insert straat]"quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef borisz het volgende:
Het verkeer is altijd een humor programma op at5
Ware het niet dat ik nog niet de leeftijd heb om dat te mogen drinkenquote:
Waarvoor moet Roosmarijn Domien wakker bellen dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
En, zal Roosmarijn straks Domien weer wakker gaan bellen?
Ik denk dat Roosmarijn dat afgeleerd heeft. Laatst belde ze hem op en begon al uitgebreid te vertellen dat Domien op moest staan... bleek dat Domien daar rekening mee gehouden had en zn voicemail daarop afgestemd hadquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
En, zal Roosmarijn straks Domien weer wakker gaan bellen?
Om 4 uur moet 'ie volgens mij weer Martijn imiteren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarvoor moet Roosmarijn Domien wakker bellen dan?
Dan wordt het eens tijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik nog niet de leeftijd heb om dat te mogen drinken.
Wel eens een slokkie van die flesjes die mn moeder drinkt..
en toch kijk ik bijna dagelijksquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"De Dam is vanwege herbestrating afgesloten in beide richtingen. Fietsers en voetgangers kunnen langs de werkzaamheden, maar auto's en motoren kunnen omrijden via [insert straat]"
Best handig programma voor de mensen in A'dam, maar ik heb er hier weinig aan.
Oja, zijn nieuwe programma. Thanks voor de tip !quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:15 schreef jmac het volgende:
Giel @ 3
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Hej Timo ! dus jij vond de Hulk wel een toffe film?! Vond het eigenlijk maar een zaad film.
Had ik de cola maar vervangen door bier en dan had ik het misschien een goede film gevonden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:ik vond `m goed te doen onder het genot van een grote bak popcorn en een liter cola
![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had ik de cola maar vervangen door bier en dan had ik het misschien een goede film gevonden.Begin van de film vond ik wel goed maar het wordt eigenlijk steeds minder en minder.
dat ie zich in Godsnaam gewoon bezig houdt met het maken van radioquote:Go Giel
Giel zoals hij vroeger op de radio was zal niet meer gebeuren (helaas), maar ik heb dan niet alles van Factor Giel gezien maar ik vond dit eigenlijk best wel OK. Giel in de ochtend hoor ik niet heel veel want ik wil 's ochtends muziek horen en niet 5 a 6 platen in een uur en waarvan het grootste deel al is grijs gedraaid. Interviews met b-artiesten en Idols vind ik ook niet boeiend.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:25 schreef Timo20 het volgende:
dat ie zich in Godsnaam gewoon bezig houdt met het maken van radioen dan echte radio, en geen gezeik over Idols-achtige programma`s maar radio zoals we dat een paar jaar geleden van `m gewend waren.
StuBru in de ochtend![]()
Huh?! dat is vaagquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:32 schreef Feivel1 het volgende:
Netjes van Comedy Central..
Zit ik Frasier te kijken, krijgen ze storing, starten ze "trailer park boys"..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |