quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond allemaal, niet helemaal het juiste moment misschien maar ik wil even mijn gal spuien over de heer Beelen...
Ik erger me de laatste weken echt kapot aan 'm... 340 keer per uitzending heeft ie het over dat klote tv-programma van 'm waarin ie zo graag wil shockeren en zowat elke plaat die hij draait heeft aan het eind een verbouwing met zijn eigen naam erin... hoe godverdomd aandachtsgeil op jezelf kun je zijn, hier kan zelfs Carlo Boszhard nog een dikke punt aan zuigen... en het lijkt met de dag erger te worden... ik ben 'r helemaal klaar mee dus ik mijd hem 's morgens zoveel mogelijk...
zo dat lucht op
U wordt nog eens beroemdquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom voor in het Noordpoolboek van Veenstra lees ik net![]()
Heb het boek nog niet gelezen maar ik zal 'm eens aanschaffen als ik op vakantie ga naar de States
Oh, dat wisten we al een tijdje hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Heb het boek nog niet gelezen maar ik zal 'm eens aanschaffen als ik op vakantie ga naar de States
Dit dus:quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Jullie vertellen mij ook niks
Bedankt Tinuzzz
ik wist het ook niet hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Jullie vertellen mij ook niks
Bedankt Tinuzzz
wieeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
The Gossip - Standing in the way of control !
WOeeeeeeeeeeeeeeeeehoe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |