That wasn't hard to guessquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:52 schreef Nexie het volgende:
Umm gaat over een dameKan er geen hoogte van krijgen.
Al vermoed ik dat dagonet, remlof of c_c dat ding liever sluit dan dat het een singles monoloog wordt van tegan. Nadeel van de befreeks, teveel adminsquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:51 schreef JDude het volgende:
In ONZ staat trouwens nog een [BeF]-reeks leeg.
Leeft dat nog steedsquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:51 schreef JDude het volgende:
In ONZ staat trouwens nog een [BeF]-reeks leeg.
Ja ja. En nu ga ik weer verder met buikpijn hebben en Anyrail wat proberen te begrijpen.quote:
Sorry I spold your little secretquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik wijs ben... dat is geheim.
Barely en dan heb ik het niet oer de barely legal reeks.quote:
Nee juist niet. Dat was het punt.quote:
En dan openen we iedere reeks met 'general info' waarin we schrijven: niemand weet het, het is ons geheimpje en dat willen we graag zo houden, want het is hier heel gezellig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat nu als we SC niet voor Slowchat, maar voor SinglesChat laten staan. Niemand die het merkt
Het is zo'n persoon waarbij je gewoon niet kunt aflezen welke kant ze met je op wil. Bij iemand anders zou ik zeker zoiets hebben van "ze wil me" zoals wij met elkaar omgaan, maar bij haar gaat dat niet op.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:54 schreef MNR het volgende:
[..]
That wasn't hard to guess
Speak up. What's your story?
MNR is van het sc promotie teamquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:58 schreef MNR het volgende:
[..]
En dan openen we iedere reeks met 'general info' waarin we schrijven: niemand weet het, het is ons geheimpje en dat willen we graag zo houden, want het is hier heel gezellig.
Ik heb hier allemaal lol met de manier waarop de tweede helft van je zin daar z'n ding staat te doen, ik weet niet waaromquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR is van het sc promotie teamje hebt toch wel wat leuks aan ?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die is briljant!quote:
En dan wil ik nog een linkje naar de SC Wiki proppen, maar ik weet die link nietquote:Welkom slowchatters van Fok!
SC.... reeks...? Que?
Voor iedereen die regelmatig terugkomt op Fok! en ervan houdt om een medeFokker! te begroeten. Allerlei SC'ers vallen hier binnen en alle onderwerpen zijn hier mogelijk om besproken te worden:
- voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die?
- voor iedereen die al een relatie heeft, lang of niet lang. Gezeur, blijheid. Loop je tegen iets aan, twijfel je over je relatie. Tips en ervaringen hoe een ander het doet kun je hier bespreken.
- voor iedereen die een chronische ziekte heeft of ziekelijk jaloers is.
Eigenlijk alles wat je hier normaal al in R&P kunt posten en lezen, maar dan binnen een SC. Dus wil je over bovenstaande onderwerpen kletsen? Hier moet je wezen!
What do we want from you:
Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden
Houd het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen en heb gewoon respect voor elkaar![]()
Topic vol?
Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe en verwijs even naar de oude. Dat is wel zo makkelijk om sommige zaken even terug te lezen. Tevens is het wel zo prettig om in de laatste post een link te plaatsen naar het volgende topic.
Vorig topic: <insert name and URL>
En nu: Lekker doorposten! Het is mooi weer en het leven is goed!
Hoe vet is dat M-M!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
whehe ik heb mn toielt gepimpt met badkamerstickers
[ afbeelding ]![]()
was in de uitverkoop bij de blokkerquote:
Hmmm...quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:00 schreef Nexie het volgende:
[..]
Het is zo'n persoon waarbij je gewoon niet kunt aflezen welke kant ze met je op wil. Bij iemand anders zou ik zeker zoiets hebben van "ze wil me" zoals wij met elkaar omgaan, maar bij haar gaat dat niet op.
Best verwarrend is dat, maar eigenlijk geen legitieme reden tot klagen
Ik mag MNR nu eenmaal graag!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:03 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik heb hier allemaal lol met de manier waarop de tweede helft van je zin daar z'n ding staat te doen, ik weet niet waarom
Ja, dat heb ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR is van het sc promotie teamje hebt toch wel wat leuks aan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |