Tja, het schijnt een probleem te zijn. Ik draai toch in heel wat SC's mee, maar ik heb nog nooit problemen gehad om ergens te "mogen" posten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd. Singles worden met open armen ontvangen maar de singles hebben geen zin om nieuwe mensen te leren 'kennen'
.
dat daar gewoon lastig tussen te komen is als het met 1 topic een uur gaat....quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zoals in elk topic waar vaste mensen vaak samen komt.
Het punt is?
Will doquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je er niet van houd; stuur maar deze kant op MNR!
Ik zie dat ik goed moet bijlezen, ik denk dat ik dat maar ga doen nadat de patat is gebakken
Tegan. Liever een single topic in onz (whehehehe, hoe in de zeik zul je genomen worden) dan gewoon met de hele groep hier verder gaan , met een stuk of 10 man van het "vaste" groepje erbijquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Afaik doe je 't er zelf om. Wie heeft nu geen zin om zich opnieuw bekend te maken?
Ons beschuldigen van kliekjesvorming (joh) maar geen zin hebben om het singles-kliekje los te latenquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, het schijnt een probleem te zijn. Ik draai toch in heel wat SC's mee, maar ik heb nog nooit problemen gehad om ergens te "mogen" posten.
Neh... dat is niet helemaal waar. De vorige keer was volgens mij een jaar geleden. Toen bestond deze SC alquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vorige keer heeft het deze SC uiteindelijk opgeleverd.
Ja, maar 'vroegah'...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Neh... dat is niet helemaal waar. De vorige keer was volgens mij een jaar geleden. Toen bestond deze SC al
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat daar gewoon lastig tussen te komen is als het met 1 topic een uur gaat....
Tegan ken jij nog ergens een lege sc die we kunnen kapen ?
quote:Door Belsezar op woensdag 2 juli 2008 @ 16:16
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:24 schreef mrbox het volgende:
"Ik " zie het niet anders, maar er zijn wat jankzakken bij jullie groepje die zich op hun pik/rosbief getrapt voelen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:28 schreef MNR het volgende:
Tering Jantje... kunnen jullie ook nog iets anders doen dan kijken wie er zijn/haar gelijk gaat halen?
Stel elkaar gewoon voor, stel gewoon wat vragen. Binnen no time ken je weer wat meer mensen online. Post gewoon hetzelfde als dat je voorheen deed. Niets is veranderd behalve de titel boven dit topic en er zitten wat meer mensen bij. Of zien jullie dat anders?
quote:
Ik ken ze niet irl, ik speel in meer kliekjes mee. Even rondhangen en vragen als je iets niet begrijpt is erg lastig? Jee, alsof "wij" er vanuit gaan dat jullie alles hier snappen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb hier wel vaker rond gehangen maar je ziet gewoon een vaste kern die elkaar al lang kent en weinig nodig heeft om elkaar te begrijpen... Het is geen aanval op jullie het is een aanval op de beslissing!
En ik heb een Kever! En ik ben ingenieur Elektrotechniek sinds gisteren. Gewoon erg cool dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:31 schreef MNR het volgende:
En Annie (lees: Anthraxx) is een hele toffe gozer, heeft in Rotterdam gewoond en heeft een vriendin. En verder is hij IRL eigenlijk best wel leuk en heeft hele mooie ogen
Ik heb geen middlename, *mopper.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:33 schreef MNR het volgende:
And Pheno his middlename is complaining.
Verder heeft hij een hele lieve vrouw, ook Fokker! en woont hij in de buurt van Wijchen. Heb hem een half jaar geleden bijna als Hamster ontmoet. Knoem hem ook wel Phenix.
Ook hier zijn soms wel boeiende discussies te vinden. De ene dag gaat het harder dan de andere dag. En je kunt nog steeds diezelfde boeiende discussies hier houden. Er lezen alleen wat nieuwe mensen mee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:35 schreef Tegan het volgende:
Ja maar dit topic gaat gewoon veel te hard, en is alleen maar SC, terwijl Singles nog wel boeiende discussies had? Sorry dat het nu heel bot overkomt, zo bedoel ik het niet.
Hehequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ik heb een Kever! En ik ben ingenieur Elektrotechniek sinds gisteren. Gewoon erg cool dus.
Had deze al grijs gedraaid, maar nu de orginelequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is goeie cd, beter dan de vorige.
Nou, doei dan hè.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:35 schreef Tegan het volgende:
Ja maar dit topic gaat gewoon veel te hard, en is alleen maar SC, terwijl Singles nog wel boeiende discussies had? Sorry dat het nu heel bot overkomt, zo bedoel ik het niet.
Nou nou...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
En ik hoor hier niet, want ik hoor nergens bij omdat iedereen mij liever weg ziet. En ik heb misschien wel kanker of iets engs en dan heeft iedereen hier zijn zin.
Hé, een mede-ingenieur. Tof.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:34 schreef Anthraxx het volgende:
En ik heb een Kever! En ik ben ingenieur Elektrotechniek sinds gisteren. Gewoon erg cool dus.
Duh. SC. De TT zegt het al.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:35 schreef Tegan het volgende:
Nouja, als jullie SC ineens bij de ONZ SC gegooit zou worden zou je toch ook niet pikken? Het werkte gewoon goed, en binnen de twee reeksen, ik snap niet waarom het bij elkaar moest? Maar goed, het zei zo. Zie jullie wel in de andere R&P-topics.quote:
Gz for mequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou nou.... Misschien ben ik dan maar 1 van de weinige die wel graag je posts leest
.
Nou ja, doei, succes in je verdere leven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, als jullie SC ineens bij de ONZ SC gegooit zou worden zou je toch ook niet pikken? Het werkte gewoon goed, en binnen de twee reeksen, ik snap niet waarom het bij elkaar moest? Maar goed, het zei zo. Zie jullie wel in de andere R&P-topics.
heb nog wel een ideetje wat ik ff post in fb als ik thuis ben en niet meer post vanaf mobiel...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:35 schreef MNR het volgende:
En Box is iemand die best veel analyseert en wel degelijk over de dingen nadenkt. Verder komt hij over als een aardige jongen. Vind hem altijd vriendelijk.
En aanvallen mag. Gooi het er maar lekker uit. Wat wil je zeggen over/tegen de modjes
Geen idee. But point is: je maakt het er zelf naar: of aangenaam of vervelend. Ik ga liever voor aangenaam want ik ben gek op leuke discussies en vraagstellingenquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:40 schreef JDude het volgende:
Oeh, ik word zelfs tweemaal voorgesteld. Wie is er nu nog niet aan de beurt geweest?
Pheno the /carebearquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:33 schreef MNR het volgende:
And Pheno his middlename is complaining.
Verder heeft hij een hele lieve vrouw, ook Fokker! en woont hij in de buurt van Wijchen. Heb hem een half jaar geleden bijna als Hamster ontmoet. Knoem hem ook wel Phenix.
Rightquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, als jullie SC ineens bij de ONZ SC gegooit zou worden zou je toch ook niet pikken? Het werkte gewoon goed, en binnen de twee reeksen, ik snap niet waarom het bij elkaar moest? Maar goed, het zei zo. Zie jullie wel in de andere R&P-topics.
Thanksquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
heb nog wel een ideetje wat ik ff post in fb als ik thuis ben en niet meer post vanaf mobiel...
Your sweet
Er zijn iig twee mensen die zo denken, gelukkig is de rest meer van het: /care, dan maar in die sc, het is toch maar een andere TT.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Right. Het begint een beetje te klinken als "boehoehoe ze nemen een stukje speelgoed van mij weg. Ze geven het niet terug dus ik ga maar janken totdat ze het teruggeven".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |