Lekker schilderen en andere klussen doen, die je beter kan uitbesteden.quote:
Nee voor zover ik weet nietquote:
Die heb ik al lang niet meer gelezen. Weduwe voor een jaar vond ik beter...quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Die nog niet dus.
The Fourth Hand leek me wel goed.
Burdie is heul niet in Almere gaan wonen mên.quote:
Momenteel aai ik de kat, die languit naast mij op de bank ligt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker schilderen en andere klussen doen, die je beter kan uitbesteden.
Ook dat kun je beter uitbesteden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Momenteel aai ik de kat, die languit naast mij op de bank ligt.
ik weet het nu zeker, nee is het antwoordquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus er is nog een kans?
Je sluit het niet uit?
Goed hequote:Toepasselijke TT
Neuh, nog lang nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef Pheno het volgende:
Maar is alles nu klaar Burdie?
Ah, nou ja, iets met een boog en gespannen.quote:
Wij hadden nog een huis in Lelystad op te leveren. Maar dat hebben we gisteren gedaan, dus vanaf nu is het weer: volle kracht vooruitquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, nou ja, iets met een boog en gespannen.
Hier is na twee jaar de voortuin nog steeds niet gedaanAl was ik dat oprecht van plan vorig jaar oktober, maar daar kwam iets tussen...
Denk je dat de andere singles het wel aandurven om in deze reeks te vertoeven?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, over die meet dan...
Wat ik dus begrepen heb is dat de voorkeur naar Utrecht uit gaat.
Dan lijkt me ook handig om een dag en datum af te spreken. Dus kom maar met de suggesties
Jou kennende ga jij ook naar die meet. Vrouwen scoren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Denk je dat de andere singles het wel aandurven om in deze reeks te vertoeven?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
Jou kennende ga jij ook naar die meet. Bier Vrouwen scoren.
Mwah, ik denk het uiteindelijk wel. We zijn al met een paar, en dat zal wel langzamerhand meer wordenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Waarom niet? Is het hier zo verschrikkelijk dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik woon hier nu 9 jaar en je blijft bezig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, nou ja, iets met een boog en gespannen.
Hier is na twee jaar de voortuin nog steeds niet gedaanAl was ik dat oprecht van plan vorig jaar oktober, maar daar kwam iets tussen...
Leidingen en zo. En jij maar die man bespieden zoals in die oude coca cola reclamequote:Op woensdag 2 juli 2008 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon hier nu 9 jaar en je blijft bezig.
Toch valt het me op dat sindsdien je knopje niet meer blijft hangen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n lekker ding was het niet.
wixpaters.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:36 schreef Aarti het volgende:
wattes?
Die heeft wel een goed lichaam...quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Pheno het volgende:
Nou single mannen, grijp je kans : http://www.nos.nl/nos/art(...)1C8DC1D0C0E24F8.html
Mij lijkt het leuk, ik ben nog nooit in utrecht geweestquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, over die meet dan...
Wat ik dus begrepen heb is dat de voorkeur naar Utrecht uit gaat.
Dan lijkt me ook handig om een dag en datum af te spreken. Dus kom maar met de suggesties
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:47 schreef katerwater het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk, ik ben nog nooit in utrecht geweest
Ik alleen in de jaarbeurs. En een andere 2x.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:47 schreef katerwater het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk, ik ben nog nooit in utrecht geweest
Zal der zo eens ff bellen om en vragen of ze nog wat ljubav van mij kan gebruiken, moet straks toch die kant opquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Pheno het volgende:
Nou single mannen, grijp je kans : http://www.nos.nl/nos/art(...)1C8DC1D0C0E24F8.html
Die is viesquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Pheno het volgende:
Het bootje afduwen dan maar?quote:
ik vind d'r ook niet echt denderend moet ik eerlijk zeggen...quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, jij bent toch een Belg? Dan valt het wel mee
Wat moet je in Volendam?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:00 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
Ik ken alleen Amsterdam, Volendam en Vlissingen!
Ze zullen vast wel grotjes hebben, maar volgens mij ben je in de war met Valkenburg.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:04 schreef katerwater het volgende:
Schooluitstap uit de lagere school.![]()
Ik denk dat daar grotten zijn, niet?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:07 schreef katerwater het volgende:
Kut, volendam ligt aan zee![]()
![]()
Correctie correctie!
Het was in limburg.
Valkenburg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |