I see dead singles!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Deze SC is gewoon eigenlijk een Singles massagraf.
Zonder een kick te geven eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh medestanders voor onze kruistocht tegen het leiderschap dus
Hallo.quote:
Ik hoor het slipje van CL nog niet op de grond ploffen!quote:
Jij hebt toch iets met filmsterren?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef CherryLips het volgende:
iieeeh
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het slipje van CL nog niet op de grond ploffen!
Zo hoort het!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar is het ook voor.
Alleen als Burdie er is graag ontopic
Ken uw John Irving's...quote:
Hij heeft ook geen chocola in zijn handen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vlindertjes houden hem in de luchtquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op m'n onderbroek staat vandaag Hello Kitty, wel opletten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
De vlindertjes houden hem in de lucht.
Genoeg. Heel Hotel New Hampshire zou er prima passenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heeft John Irving met R&P te maken??
Waar zit L dat hij vrij zicht heeft op je onderbroek?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op m'n onderbroek staat vandaag Hello Kitty, wel opletten.
De boeken van die man zijn doordrenkt van zijn trauma van sexueel misbruik in zijn jeugd...quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:05 schreef Burdie het volgende:
Wat heeft John Irving met R&P te maken??
Je bent tegen de EU?quote:
Wat? De naam van het boek?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:05 schreef CherryLips het volgende:
In het nederlands?
Gezelligquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De boeken van die man zijn doordrenkt van zijn trauma van sexueel misbruik in zijn jeugd...
Als je vlindertjes en Hello Kitty kan verwarren is dat zicht nauwelijks echt vrij natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar zit L dat hij vrij zicht heeft op je onderbroek?
Tof. En nu allemaal eens blijven hangenquote:
Gezelligheid is niet één van de zaken die wordt nagestreefd in R&P. Anders had de Singles SC nog wel bestaan...quote:
Net zo lang als Q?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof. En nu allemaal eens blijven hangen.
Irving kan daar gelukkig onderhoudend over schrijven. Dit in scherp contrast tot zo'n beetje elke schrijver uit den Vaderlandsche Literatuur tussen zeg 1950 en 1970quote:
quote:
Ik mag hopen dat er mensen bij zitten die wel een relatie kunnen beginnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal even anders gaan zitten voor je.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je vlindertjes en Hello Kitty kan verwarren is dat zicht nauwelijks echt vrij natuurlijk.
Weduwe voor een jaar / A widow for one yearquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik lees toch Engels, je weets. En ik ken maar twee boeken van 'm.
Nou sommige halen het in hun hoofd om te trouwen, kinderen te krijgen of samen in Almere te gaan wonen.quote:
Bedankt voor de vertaling.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weduwe voor een jaar / A widow for one year
eerst kijken of het hier leuk isquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezelligheid is niet één van de zaken die wordt nagestreefd in R&P. Anders had de Singles SC nog wel bestaan...
Die nog niet dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weduwe voor een jaar / A widow for one year
Als dezelfde mensen er zijn kan dat natuurlijk nauwelijks andersquote:
Ik woon ook in Almerequote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou sommige halen het in hun hoofd om te trouwen, kinderen te krijgen of samen in Almere te gaan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |