Lijkt het singles topic wel.quote:
Een mooie reden om nog meer kleren uit te trekken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:25 schreef CherryLips het volgende:
kzjhfkjhkhff 30 graden op m'n kamer
Heren, maak kennis met de SC CLet!quote:
Je ligt weer in de struiken met je verrekijker?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Een mooie reden om nog meer kleren uit te trekken.
Met jou in dit topic maakt me dat niets meer uitquote:
Ik ben niet single...quote:
Wat doe je hier dan.quote:
Leedvermaak natuurlijk!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat doe je hier dan.
Ik vat het maar op als compliment, als dat het niet is, dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met jou in dit topic maakt me dat niets meer uit
Zeg zo moeilijk is het toch niet om complimentjes te accepterenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vat het maar op als compliment, als dat het niet is, dan hoor ik het wel.
Mede-uit-het-oosten-gevluchtte.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Ludootje het volgende:
Met pijn in mijn hart... tvp [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mede-uit-het-oosten-gevluchtte.
Het was me gewoon niet helemaal duidelijk dat het een complimentje was, sorry..quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg zo moeilijk is het toch niet om complimentjes te accepteren
Ik vond hem behoorlijk duidelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was me gewoon niet helemaal duidelijk dat het een complimentje was, sorry..
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was me gewoon niet helemaal duidelijk dat het een complimentje was, sorry..
OK!
Mooi, eindelijk iemand die mij begrijpt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vond hem behoorlijk duidelijk eigenlijk.
Jouw vermogen om zulke dingen te onderscheiden is dan ook briljant. Net zoals de rest van jou natuurlijk!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vond hem behoorlijk duidelijk eigenlijk.
Ik wil je op LL wel een schouderklopje komen geven heur.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk iemand die mij begrijpt.
*Snif.
Mits ik uiteraard op LL present benquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil je op LL wel een schouderklopje komen geven heur.
Jawel toch? Niet dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mits ik uiteraard op LL present ben
Nou mentor Idee week op de VU en organiseer wat dingen daarnaast. Dus knettersdruk dan. Maar misschien dat ik me wel weer even over laat halen end an toch nog even mijn tentje plant naast die van jou om een schouderklopje te mogen ontvangen en een drankje te kunnen aanbieden waarna we de rest van de dag lallend over het terrein schallen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jawel toch? Niet dan?
Je hebt toch zeker niet iets beters te doen dan?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou mentor Idee week op de VU en organiseer wat dingen daarnaast. Dus knettersdruk dan. Maar misschien dat ik me wel weer even over laat halen end an toch nog even mijn tentje plant naast die van jou om een schouderklopje te mogen ontvangen en een drankje te kunnen aanbieden waarna we de rest van de dag lallend over het terrein schallen.
Neem aan dat jullie het over Lowlands hebben?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mits ik uiteraard op LL present ben
* AirwiN noteert:quote:
Ik zie hier opties.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neem aan dat jullie het over Lowlands hebben?
Daar kom je toch wel heen, ik ben er ook!
Jij mag altijd alles met mij meedoen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert:Oordopjes
Of mag ik meelallen?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Jij mag altijd alles met mij meedoen.
Vers bloedquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:35 schreef Q. het volgende:
Oh, Singles gaat dicht, prepare for the invasion.
Ah, Singles gaat dicht en jij komt hier ook weer eens? Dat is geen vers bloed, dat is oude wijn in nieuwe zakken...quote:
Ach, hebben wij hier ook wat te lachen met alle versierblunders die we hier mee kunnen lezen.quote:
En dan kunnen *wij* hier leren hoe je moet krassen na een versierblunder?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hebben wij hier ook wat te lachen met alle versierblunders die we hier mee kunnen lezen.
Daar zijn al die andere topics in R&P toch al voor?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan kunnen *wij* hier leren hoe je moet krassen na een versierblunder?
Hiephoi!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef Pheno het volgende:
Ach, hebben wij hier ook wat te lachen met alle versierblunders die we hier mee kunnen lezen.
Just smile and wave boys!quote:
Iedereen die hier al zit, voelt met je mee. De R&P SC teert op slachtoffers van de vorige Singles SC moord!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef Ludootje het volgende:
Ach, ik vind het nou eenmaal kut dat Singles weg is. Maar ik kan er toch geen ruk aan doen. Dussssss...
* Ludootje geeft iedereen hier een dikke knuffel
Aangezien deze reeks vroeger singles was en vanwege veel SC R&P SC is gaan heten zijn er genoeg single dames.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef Ludootje het volgende:
Ach, ik vind het nou eenmaal kut dat Singles weg is. Maar ik kan er toch geen ruk aan doen. Dussssss...
Zijn er nog een beetje leuke single dames hier dan?
Genoeg! En gezien de andere niet single sc'ers geen aanstalten maken...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef Ludootje het volgende:
Zijn er nog een beetje leuke single dames hier dan?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:35 schreef Q. het volgende:
Oh, Singles gaat dicht, prepare for the invasion.
Deze SC is gewoon eigenlijk een Singles massagrafquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen die hier al zit, voelt met je mee. De R&P SC teert op slachtoffers van de vorige Singles SC moord!
Daar is het ook voor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:56 schreef Belsezar het volgende:
Ok nu kom ik hier de boel vervuilen met onzinnige slowchat.
Met hier en daar een uitzondering.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Deze SC is gewoon eigenlijk een Singles massagraf.
Het zal nauwelijks opvallen vermoed ik...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:56 schreef Belsezar het volgende:
Ok nu kom ik hier de boel vervuilen met onzinnige slowchat.
Ahh medestanders voor onze kruistocht tegen het leiderschap dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen die hier al zit, voelt met je mee. De R&P SC teert op slachtoffers van de vorige Singles SC moord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |