abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66879530
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daar ben ik het niet mee eens. ik vind compromissen nogal vaag en niet zorgdragend op de lange termijn. het is even goede sier maken, maar de shit broeit door.
ik heb het over concrete veranderingen die het voor voor mensen in de straat leefbaar maken, zodat er in de toekomst minder kinderen opgroeien met dat belachelijke geweld

daar zouden ouders van beide kanten zich eens voor moeten inzetten, ipv hun kroost vol te pompen met hun eigen haat

niemand zal nl ooit nog zijn 100% gelijk halen
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 9 maart 2009 @ 23:30:40 #202
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_66880635
Oh, bij de TT en TS dacht ik dat het ging om de orthodoxe joden die de bussen bekogelen met stenen omdat vrouwen naast mannen mogen zitten.

Gaat het weer om die standaadpalestijnen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_66884189
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:30 schreef Dagonet het volgende:
Oh, bij de TT en TS dacht ik dat het ging om de orthodoxe joden die de bussen bekogelen met stenen omdat vrouwen naast mannen mogen zitten.

Gaat het weer om die standaadpalestijnen.
yup, weer bouwvergunningen voor Joden en geen bouwvergunningen voor Palestijnen in 'omstreden' gebied en het is weer hommeles .. same ole same ole ..

wat dat aangaat zijn de orthodoxe christenen die ruzie maken over het verplaatsen van een stoel vermakelijker
pleased to meet you
pi_66922063
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:10 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het wordt alleen vrede als de arabieren gaan naar het land dat ze al geroofd hebben, te weten Jordanië, de palestijnse staat die 80% van het israelisch grondgebied beslaat.

De arabieren doen er beter aan de resterende 20% te verlaten omdat men toch geen vrede wil. zolang de palestijnse arabieren niet beseffen dat ze een speelbal zijn van anti-israelische krachten zal men doorblijven gaan met het uiten van frustraties waar de israelisch de dupe van zijn. Ik ben niet tegen de "palestijnen" maar feit blijft dat hun plaats elders in de wereld is en niet op het grondgebied van israel.
Ach jezus. Krijgen we hetzelfde, al lang weerlegde verhaal weer.
Bedenk nou eens wat nieuws, man.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_66922118
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:05 schreef Manono het volgende:

[..]

ik heb het over concrete veranderingen die het voor voor mensen in de straat leefbaar maken, zodat er in de toekomst minder kinderen opgroeien met dat belachelijke geweld

daar zouden ouders van beide kanten zich eens voor moeten inzetten, ipv hun kroost vol te pompen met hun eigen haat

niemand zal nl ooit nog zijn 100% gelijk halen
Daar heb je gelijk in.
Let niet op zoalshetis, die probeert alleen maar de zaak op te stoken en verheugt zich alleen maar in de chaos die hij kan veroorzaken. Niet op reageren!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_66922228
Blijft toch een raar iets. Het Joodse volk een staat geven te midden van Arabieren omdat in hun achterlijke boek staat dat Israël het beloofde land is. Terwijl ieder ander stukje grond in de wereld even goed is.

Nee, als het aan mij ligt wordt de staat Israël opgeheven en mogen de Palestijnen weer vrijgelaten worden uit groot-concentratiekamp Gaza om terug te keren naar hun oorspronkelijke huizen en grond. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat de Palestijnen spoedig hun vrijheid terug zullen vinden.

De Joden zouden overigens ook hand in eigen boezem kunnen steken en de racistische wetten afschaffen zodat Palestijnen en andere gojim kunnen gaan, staan, werken met wie zij willen en trouwen met wie zij willen. Maar dat is natuurlijk weer te veel gevraagd van die racistische Joden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Spitstand op 11-03-2009 01:37:22 ]
pi_66922285
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 01:31 schreef Spitstand het volgende:
Blijft toch een raar iets. Het Joodse volk een staat geven te midden van Arabieren omdat in hun achterlijke boek staat dat Israël het beloofde land is. Terwijl ieder ander stukje grond in de wereld even goed is.

Nee, als het aan mij ligt wordt de staat Israël opgeheven en mogen de Palestijnen weer vrijgelaten worden uit groot-concentratiekamp Gaza om terug te keren naar hun oorspronkelijke huizen en grond. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat de Palestijnen spoedig hun vrijheid terug zullen vinden.
Wie heeft het joodse volk een staat gegeven?
pi_66922292
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 01:31 schreef Spitstand het volgende:

De Joden zouden overigens ook hand in eigen boezem kunnen steken en de racistische wetten afschaffen zodat Palestijnen en andere gojim kunnen gaan, staan, werken met wie zij willen en trouwen met wie zij willen. Maar dat is natuurlijk weer te veel gevraagd van die racistische Joden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')