quote:Op zondag 27 juli 2008 14:06 schreef Toad het volgende:
Plasterk is toch op dit moment vice-premier? Mocht er iets gebeuren - wat ik natuurlijk niet hoop - dan hebben we wel een historische zomergastenavond.
Ik moet wennen dat het niet (meer) op nederland 3 is; ik zat echt naar iets heeeel anders te kijikenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:34 schreef golfer het volgende:
Joni Mitchell, niet my cup of tea.
Kate Bush heeft wel erg goed naar haar geluisterd.
Onze Commander in Chief.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
'We kunnen wel live een oorlog tegen de Belgen beginnen. Dan heb je wel goede televisie.' Goed begin, Plasterk.
Ja, die moraal is ook maar gewoon door mensen zoals hij in die bijbel gezet en niet gedicteerd door een opperwezen.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:27 schreef Heathen. het volgende:
Beetje jammer van Plassterk dat moraal niet kan worden gehaald uit simpelweg niet geloven.
Ik heb Plasterk niet horen stellen dat er zonder geloof geen moraal kan bestaan hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:30 schreef Heathen. het volgende:
Ja ik verbaas me daar een beetje over vanuit zijn kant. Zal wel komen omdat hij nu met die christenen moet samen regeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |