Cvitanich is in principe niet voor de basis gehaald.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:29 schreef oYo het volgende:
Ik denk dat Marco Suleijmani op 10 gaat positioneren. Hij heeft het overzicht en talent.
Suarez links, KJH (of vervanger) centraal, Cvita op rechts
Nee maar jij staat op het rolstoelplatform toch? Dan zit je ook niet tussen de ekte ekte hooligans zoals in de docu of welquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er was gister ook een programma op Sport 1 over rivalen. Ook een stuk over Ajax en Feyenoord. Minder leuk als met die Danny Dyer(?) maar wat een mongolen. Bij Ajax gingen ze die kerel van het Ajax journaal vragen stellen en bij Feyenoord 1 of andere pannekoek. God, wat een leugens kwamen eruit.
Die van Ajax beweerde dat een fan nooit het woord feyenoord zegt, maar F of kakkerlakkenIk heb nog nooit iemand F horen zeggen
In principe niet, nee, maar hij haalt gewoon de basis. Is beter dan Kennedy of Roomedahl op die plek.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Cvitanich is in principe niet voor de basis gehaald.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:23 schreef M0NTANA het volgende:
Hopen dat Standard deze voorronde niet overleeft, kan Ajax hem meteen overnemen.
Moah, Aimar komt nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
DIe reportage met Danny Dyer was toch ook al om te janken
[..]
Gelukkig. En die Henrique hoef ik ook niet te huren.quote:
quote:Vincenzo Morabito laat weer eens van zich horen. De zogenaamde Italiaanse zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) zegt dat de aanvaller van Ajax volgend seizoen niet in de Serie A zal spelen. "Alle topclubs zijn reeds voorzien van een goede aanvaller of hebben belangstelling voor andere spelers. Engeland of Spanje is de meest logische bestemming voor Klaas-Jan." (Diverse Italiaanse media)
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom heeft Huntelaar in godsnaam zo'n Alvesachtige zaakwaarnemer?
En niet gewoon een goede nederlandse
Le-zen.quote:De zogenaamde Italiaanse zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) zegt dat de aanvaller van Ajax volgend seizoen niet in de Serie A zal spelen.
En welke zou hiervan volgend jaar in Amsterdam spelen??quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonder transfergeruchten...
- Suljemani
- Pavlyuchenko
- Benayoun
- Henrique
- De Zeeuw
- Maidana
Hoeveel geruchten moeten we hebben, een heel nieuw elftal ofzo?
Waar is Patrick37 met z'n stift?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En welke zou hiervan volgend jaar in Amsterdam spelen??
1, hooguit....quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar gaat het volgens de TT toch niet om? Zet Aimar er ook maar weer bij, geruchten zat dus.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
quote:'Darko Bodul gaat stage lopen bij Jong Ajax'
Geschreven door: Martijn Ruiter - Bron: Ajaxinside.nl - Discussieer hierover
De Oostenrijkse Kroaat Darko Bodul, spits van sc Heerenveen A1, gaat stage lopen bij Ajax. Een bron meldt ons dat de aanvaller op 14 juli meld bij het beloftenelftal van Aron Winter en Adrie Koster. Hoewel de overgang haast in kannen en kruiken is werkt de oud-jeugdspeler van First Vienna FC een tweeweekse stage af in Amsterdam.
Bodul speelt vanaf de zomer van 2004 voor sc Heerenveen. Daarvoor speelde hij in de jeugdopleiding van First Vienna FC, de oudste club van Oostenrijk. In Friesland ontpopte hij zich tot een groot talent en werd eerder dit jaar al genoemd als opvolger van Afonso Alves, die destijds naar Middlesbrough FC vertrok.
Dat is toch allang geen gerucht meer volgens jou?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonder transfergeruchten...
- De Zeeuw
Ik hoop het ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
Niet te hopen dat Pablo Aimar naar Amsterdam komt.
Als Ajax hem daar wegkaapt, kunnen we Miralem Sulejmani helemaal vergeten voor een realistische prijs.quote:
Zover ik weet komt ie inderdaad, maar goed, er is nog niets naar buiten gebracht dus is het nog geen bevestigde transfer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch allang geen gerucht meer volgens jou?
Ik heb er 100 euro op ingezet, dus waag het eens ongelijk te hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Zover ik weet komt ie inderdaad, maar goed, er is nog niets naar buiten gebracht dus is het nog geen bevestigde transfer.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb er 100 euro op ingezet, dus waag het eens ongelijk te hebben.
Als ie "zogenaamd" is, waar lullen we dan over?quote:
Hij geeft zich uit als zaakwaarnemer van KJH, denk dat hij wat provisie opstrijkt als hij hem ergens weet onder te brengen, maar er is niets officieels aan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als ie "zogenaamd" is, waar lullen we dan over?
Waar bemoeit is zich dan mee?
Wat is zijn link met Huntelaar?
Dat was het hele punt dropsleutel. Die man doet al een jaar lang zowat elke week een uitspraak in de 'hoedanigheid' van Huntelaars zaakwaarnemer, terwijl die twee elkaar niet eens kennen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Als ie "zogenaamd" is, waar lullen we dan over?
Waar bemoeit is zich dan mee?
Wat is zijn link met Huntelaar?
quote:“Ik ben het zó beu. Ik heb maar één zaakwaarnemer en dat is Arnold Oosterveer,” reageert Huntelaar op de geruchten dat Morabito hem in Italië al aan het slijten is bij diverse clubs. De Italiaan kwam eerder vandaag met het verhaal op de proppen dat Juventus af zou zien van het aantrekken van de Oranje-international, en dat AS Roma nu de beste papieren heeft.
Huntelaar en Oosterveer willen dan ook stappen ondernemen, al is nog niet bekend wat deze precies gaan inhouden. Het meest logisch zou een klacht bij de FIFA zijn. Mocht de wereldvoetbalbond geen uitkomst kunnen bieden, dan is ook een gang naar de rechter niet uitgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |