Een volledig vernieuwde staf - dus niet alleen een nieuwe coach. Niet alleen een nieuwe TD. Niet alleen een nieuw bestuur. Nee, een volledig nieuw technisch bestuur en staf van een club. Die allemaal officieel nog een dag in dienst zijn. Maar ondertussen heb je alles wat ze al gedaan hebben al afgebrand of bij voorbaat compleet veroordeeld. Waarom niet even afwachten en een eerlijke kans bieden? Ze zijn misschien in praktijk drie weken echt bezig, terwijl Van Basten en Blind nog geen week echt samen hebben gewerkt. Wat kan je doen in zo'n tijd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik dat moet doen? Daar heb je toch een volledig vernieuwde staf voor?
Ik snap best dat het als zeuren overkomt hoor, maar ik had toch echt gehoopt om na al die dramajaren eens een goeie voorbereiding ec te zien. Tot nog toe hebben we 1 speler gehaald, gaat KJH dus toch gewoon weg denk ik en komen ze dus alleen nog maar met onhaalbare namen op de proppen zetten.
Waarom horen we niets meer over Sulejmani? Te duur? Nee, die Rus is natuurlijk lekker goedkoop! Waarom kwam Douglas niet? Omdat hij CL wil spelen! etc etc etc.
het is goed als we bij het begin van het seizoen een goeie, uitgebalanceerde selectie hebben. En JA!!! ik weet dat het nog lang niet zover is en alles zou nog kunnen. Maar het schiet gewoon weer niet op, iedereen om ons heen koopt en koopt. En wij willen huren...
Dus, ik wil best nog even geduld hebben hoor, maar vooralsnog lijken ze het shirt hier allemaal belangrijker te vinden dan de selectie.
Je gaat nu alweer conclusies trekken en mensen afbranden die nog maar net aangesteld zijn of gekocht zijn. Cvitanich kan je niet nu toch alweer gaan afbranden - hij heeft nog geen minuut het shirt aan gaat, laat staan een wedstrijd op niveau voor Ajax gespeeld. Maar ondertussen is het in de wereld van HW alweer de nieuwe Rosales die tot op het bot afgebrand moet gaan worden, zonder hem maar een kans te gunnen.quote:De schaal MOET naar Amsterdam dit jaar, dat moet het enige heilige doel zijn, meer kan ook niet, want de huidige kloteklappers konden weer eens niet van twente winnen. EN met die zooi+2 spelers ga je dus WEER geen kampioen worden.
We hebben tot nog toe alleen maar spelers, belangrijke spelers, verloren, Davids, Heitinga, KJH(?) en er dus 1 onbekende en 1 huurling (?) voor terug gekregen.
Als je er eens wat realiteitsbesef in zou gooien, zou het alweer een hoop schelen. Kijk eens naar je eigen posts in de laatste paar dagen:quote:Is het nou echt zo gek dat ik het allemaal nog niet zo spetterend vind? Dat ik nog niet sta te springen om weer eens een seizoenskaart te kopen?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Lekker voorbarig, een shirt met Huntelaar erop.
... Dus jij verwacht een vertrek van Huntelaar. De technische staf verwacht dat nu ook - speelt daar op in door een nieuwe spits aan te willen trekken, maar daar word jij dan weer niet vrolijk van?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een begin, maar het geeft dus allereerst aan dat ze van een vertrek van KJH uitgaan, en ik kan daar niet vrolijk van worden.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zouden ze zich stiekem niet eens de ogen uit de kop moeten schamen met dit soort debiele acties?
Benyayoun halen is een debiele actie - want hij was 10 jaar geleden ooit eens op stage maar ging vanwege heimwee terug, maar dat Feyenoord zich versterkt met de 30+ Tomasson is dan wel weer goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bite me. het zal allemaal wel weer, maar zelfs F'noord versterk zich vandaag weer met best een redelijke aankoop.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We blaten al jaren over toppers halen, de top halen blablabla...
Je wil graag dat toppers naar Ajax komen, dat Ajax eens onderneemt om echt betere spelers te halen; dan doen ze dat en dan is het weer zonde van de tijd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat Ajax weer zulke pogingen doet om als zwakke speler op de markt een speler te halen die zich voor 100 miljoen kijkers heeft laten zien. Wat is nou de kans? Die gast verdient in Rusland sowieso al meer dan Ajax ooit kan betalen.....
Inderdaad, zo'n lange post zie je zelden in het Ajax topic. Goed bezigquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:28 schreef Breach het volgende:
Wow, BS maakt er werk vanAl heb je op praktisch alle punten wel gelijk vind ik.
Eens.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:28 schreef Breach het volgende:
Wow, BS maakt er werk vanAl heb je op praktisch alle punten wel gelijk vind ik.
Aansluiting krijgen met wie? En waarom is dit het laatste jaar dat dat zou kunnen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Nogmaals, dit is echt het laatste jaar dat Ajax kan proberen aansluiting te krijgen en de lijn naar boven in kan zetten.
transfercaroussel staat stil? je bedoeld de paniekaankopen-caroussel? die staat idd nog stil en hopelijk gaan we daar voor de verandering eens niet aan deelnemen. de reguliere transfers zijn al vele weken aan de gang. veel clubs hebben hun selectie al zo goed als compleet, zoals het hoort.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De tijd dringt? De voorbereiding is pas net begonnen, de transfercaroussel staat wereledwijd nog enorm stil.
de media is ons enige middel. AD, Telegraaf en VI met name. aan de geruchten is te concluderen dat ze daar niet mee bezig zijn. denken dat ze in alle geheim toppers aan het aantrekken zijn is helemaal nergens op gebaseerd.quote:Wie zegt dat ze daar niet mee bezig zijn?
gewoon de top, clubs als PSV eens van het kampioenschap afhouden, eens de CL halen en eens een potje winnen daar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Aansluiting krijgen met wie? En waarom is dit het laatste jaar dat dat zou kunnen?
Alsof ze dat 1 voor 1 doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt ongelooflijk hoeveel waarde mensen aan die berichten hechten.
Blind heeft toch duidelijk gezegd in welke volgorde er naar spelers wordt gezocht?
Noem eens namen van de clubs die het al compleet hebben dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
transfercaroussel staat stil? je bedoeld de paniekaankopen-caroussel? die staat idd nog stil en hopelijk gaan we daar voor de verandering eens niet aan deelnemen. de reguliere transfers zijn al vele weken aan de gang. veel clubs hebben hun selectie al zo goed als compleet, zoals het hoort.
laatste jaar is misschien wat te donker gedacht. Van Basten is er niet voor de korte termijn en het beleid ook niet. toch zou het enorm zonde zijn als we wéér een overgangsjaar ingaan en allemaal lekker gemaakt zijn met beloften. ik wil zien dat ze binnen Ajax iets geleerd hebben van de laatste 10 jaar. maar alles wijst op het tegendeel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:35 schreef HeatWave het volgende:
We zullen het allemaal wel zien, maar ik blijf erbij dat ik het zolangzamerhand echt tijd vind worden voor concrete zaken, en geen geruchten. Nogmaals, dit is echt het laatste jaar dat Ajax kan proberen aansluiting te krijgen en de lijn naar boven in kan zetten. Nog een mislukt seizoen en alles wat nog een beetje kan ballen is echt weg en er komt echt nooit meer iemand.
Noem het doemdenken, ik noem het gewoon Uur U.....
Heerenveen, Groningen, AZ, PSV (alleen nog een doelman), feyenoord (alleen nog een verdediger)quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:47 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Noem eens namen van de clubs die het al compleet hebben dan?
Is ook niet 100% een zekerheid, maar het is al jaren steeds lastiger geworden. Vroeger wou je in NL naar 1 club, Ajax. En nu is dat al PSV.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
laatste jaar is misschien wat te donker gedacht. Van Basten is er niet voor de korte termijn en het beleid ook niet. toch zou het enorm zonde zijn als we wéér een overgangsjaar ingaan en allemaal lekker gemaakt zijn met beloften. ik wil zien dat ze binnen Ajax iets geleerd hebben van de laatste 10 jaar. maar alles wijst op het tegendeel.
Patrick Kluivert wordt jullie nieuwe spits, toch?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:53 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ is nog niet compleet....brands is nog op zoek naar een spits... (al het hele afgelopen seizoen maar goed)
Iemand die al meer weet of de Zeeuw nou zal vertrekken naar Ajax?
De trainingen zijn in Alkmaar al begonnen en hij mocht nog uitrusten, ik neem aan dat zodra hij bij de selectie weer aansluiting heeft de kans aanzienlijk kleiner word dat ie komt.
Super sub... weetje het zal met helemaal niets verbazen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Patrick Kluivert wordt jullie nieuwe spits, toch?
Whatever, begrijpend lezen is ook lastig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef sjimz het volgende:
Een met Suijk en BS!
En wat spreek jij jezelf vaak tegen HeatWave, niet normaal
Nee hoor, BS heeft het goed verwoord in zijn lange post.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Whatever, begrijpend lezen is ook lastig.
Ajax heeft er nu alles aangedaan wat ze konden veranderen om te veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
laatste jaar is misschien wat te donker gedacht. Van Basten is er niet voor de korte termijn en het beleid ook niet. toch zou het enorm zonde zijn als we wéér een overgangsjaar ingaan en allemaal lekker gemaakt zijn met beloften. ik wil zien dat ze binnen Ajax iets geleerd hebben van de laatste 10 jaar. maar alles wijst op het tegendeel.
Hoop dat hij (Demy de Zeeuw) naar Ajax komt, al zie ik het niet meer gebeuren. Beter jaartje wachten, dan eindigt AZ opnieuw ergens in middenmoot en wil iedereen weg uit Alkmaar. Misschien dat Ajax dan voor een vriendenprijsje wat spelers kan overnemen, Moussa Dembele en Ryan Donk er bijvoorbeeld nog bij?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Super sub... weetje het zal met helemaal niets verbazen.
Zit ik tegen die ballen van Rossana Lima aan te kijken zeker op de tribune..![]()
Nee serieus, Brands is nog bezig met een spits, maar goed onze kleine donkere parel op linkshalf was ook voor zijn conditie bij AZ, maar das AZ.
Ik wil weten wat er met de Zeeuw gaat gebeuren..
toch is het bij AZ duidelijk. geen dure gokken meer maar terug naar de roots. modale bruikbare spelers met een paar goede spelers (Dembele, De Zeeuw, Schaars, Cziommer, Martens) als team bovenzichzelf uit laten stijgen. dat kan Van Gaal als geen ander. en als spits dacht ik aan die Belg maar dat zal wel niet doorgegaan zijn dan. hoe dan ook, afrondende fase terwijl Ajax nog moet beginnen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:53 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ is nog niet compleet....brands is nog op zoek naar een spits... (al het hele afgelopen seizoen maar goed)
Iemand die al meer weet of de Zeeuw nou zal vertrekken naar Ajax?
De trainingen zijn in Alkmaar al begonnen en hij mocht nog uitrusten, ik neem aan dat zodra hij bij de selectie weer aansluiting heeft de kans aanzienlijk kleiner word dat ie komt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop dat hij (Demy de Zeeuw) naar Ajax komt, al zie ik het niet meer gebeuren. Beter jaartje wachten, dan eindigt AZ opnieuw ergens in middenmoot en wil iedereen weg uit Alkmaar. Misschien dat Ajax dan voor een vriendenprijsje wat spelers kan overnemen, Moussa Dembele en Ryan Donk er bijvoorbeeld nog bij?
Je kan me best wat wijsmaken, maar die twee gaan niet samen hoor. Dembele, Donk en De Zeeuw zijn niet zulke toppers die jij bedoelt, Montana.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
In het verleden is er teveel subtop gehaald, waar je uiteindelijk niets aan hebt. Liever eigen jeugdspelers voor de breedte bij de selectie en verder alleen maar toppers halen, daar lijkt Ajax nu ook achter gekomen.
Daar heb je een punt, BonJovi.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef BonJovi het volgende:
we zullen zien
Potentiële toppers of (top)talenten, inderdaad nog geen toppers op dit moment die Ajax verder brengen. Maar goed, voor de toekomst zou ik ze er graag bijhebben, daarbij ook nog eens het feit dat ze Nederlander zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Je kan me best wat wijsmaken, maar die twee gaan niet samen hoor. Dembele, Donk en De Zeeuw zijn niet zulke toppers die jij bedoelt, Montana.
Groningen is ook nog niet compleet hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Heerenveen, Groningen, AZ, PSV (alleen nog een doelman), feyenoord (alleen nog een verdediger)
Maar je zegt net dat we al te veel subtop gehaald hebben. Dus waarom zou je ze dan nu halen? Dat gaat toch niet samen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Potentiële toppers of (top)talenten, inderdaad nog geen toppers op dit moment die Ajax verder brengen. Maar goed, voor de toekomst zou ik ze er graag bijhebben, daarbij ook nog eens het feit dat ze Nederlander zijn.
iedereen wil altijd meer en beter, maar op een vervanger van Kruiswijk na zie ik geen problemen bij jullie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groningen is ook nog niet compleet hoor.
Jupquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef Lennox het volgende:
Wat ik me na het lezen van "De godenzonen van Ajax" afvroeg. Is die "Dennis" die bij het interview van Davids aanwezig is nou Denthemen?
Volgens mij staat Dentheman ook als 'de jongen in de rolstoel' in 'Staanplaats, een narratieve geschiedenis van Ajax', in het stukje over Davids.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef Lennox het volgende:
Wat ik me na het lezen van "De godenzonen van Ajax" afvroeg. Is die "Dennis" die bij het interview van Davids aanwezig is nou Denthemen?
Heb het toch niet over nu? Zeg juist dat we beter een jaartje kunnen wachten. Over een jaar zijn ze gegroeid qua ontwikkeling en hebben ze wellicht wel het niveau om bij Ajax voor een basisplaats te gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat we al te veel subtop gehaald hebben. Dus waarom zou je ze dan nu halen? Dat gaat toch niet samen?
Dembele is overigens Belgisch.
De Zeeuw is minder dan Gabri en Lindgren. Dembele is niet beter dan Suarez, terwijl Donk niet de vervanger van Heitinga zou moeten zijn. Dus volgens jouw visie zouden daar jeugdspelers moeten komen, want het zijn geen absolute toppers of per definitie basisspelers.
de Sutter... Die bekijken ze in de winterstop om zijn ontwikkeling te zien, zit nog best een risico aan die speler.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
toch is het bij AZ duidelijk. geen dure gokken meer maar terug naar de roots. modale bruikbare spelers met een paar goede spelers (Dembele, De Zeeuw, Schaars, Cziommer, Martens) als team bovenzichzelf uit laten stijgen. dat kan Van Gaal als geen ander. en als spits dacht ik aan die Belg maar dat zal wel niet doorgegaan zijn dan. hoe dan ook, afrondende fase terwijl Ajax nog moet beginnen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:43 schreef kevin6188 het volgende:
Verkopen zaken als Sport2000 en Aktiesport geen voetbalshirts meet tegenwoordig ofzo? Was net ff in de stad hier maar zag nergens het Ajax-shirt hangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |