dat lijkt mij een MCSquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:13 schreef DemonRage het volgende:
Boven Frankrijk zit ook een hele dikke:
[ afbeelding ]
Wow die is indd ziekelijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:13 schreef DemonRage het volgende:
Boven Frankrijk zit ook een hele dikke:
[ afbeelding ]
Ik doel ook vooral op die boven België en Limburgquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Gaaf. Jammer dat we er hier geen moer aan hebben.
Dat snap ik. Ze vallen best op, als je het plaatje bekijkt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik doel ook vooral op die boven België en Limburg.
Yeh. De afvoer begon al te sputteren hierquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:26 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven zal er straks ook nog een krijgen. Er zit iig nog wat boven België wat noordwaarts trekt.
Buien blijven zich ook nog in de buurt ontwikkelen.
Jammer dat het hier in het westen niet lukte met onweer.quote:Brand door blikseminslag Limburg Uitgegeven: 2 juli 2008 18:38
KONINGSBOSCH - Door blikseminslag is woensdagmiddag rond zes uur een grote brand uitgebroken bij een meubelzaak in Koningsbosch (Limburg).
Een naastgelegen motorzaak wordt bedreigd. De brandweer bestrijdt de uitslaande brand met groot materieel, liet een woordvoerder weten.
Limburg werd woensdag namiddag getroffen door hevige regenval en onweer. In Heerlen en omgeving stonden veel straten blank.
quote:18:29:34 02-07-08 24 G BRAN noodweer Kaalweg 2 6373AZ LAND LANDGRAAF
807021829341005264 1005264 BRW Heerlen ( Bevelvoerders )
18:30:08 02-07-08 23 I BRAN ONTALARMERING BR WONING (uitslaand: ja) (N.B.: grote brand) PRINSENBAAN 176 KONINGSBOSCH (KONI)
807021830081001777 1001777 BRW Limburg-Noord ( WVD Deskundige )
18:42:02 02-07-08 22 G BRAN PRIO : Overlast Weersinvloeden Fazantlaan MAARHEEZE (MAA) : 731
807021842021106460 1106460 BRW Maarheeze ( Blusgroep )
18:28:55 02-07-08 22 G BRAN PRIO 2 : Overlast Weersinvloeden Kruiskensweg 37 ASTEN Blikseminslag 1105160 BRW Asten ( Groep A )
Wel? Ik hoor niksquote:
jaa verdikkie ik zit de hele tijd te wachten, en nou moet ik zo weg op de fiets en dan barst het losquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:46 schreef Naamah het volgende:
Ik dacht net dat het aan Utrecht voorbij was getrokken, maar nu toch even een flinke bui hier (en precies één donderslag gehoord). Volgens buienradar nog net een laatste staartje, ik hoop dat het flink afkoelt. Of dat we vanavond nog een portie krijgen!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:48 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wel? Ik hoor niksBen ik nu doof of ben je alweer uit Maastricht?
kan ik me voorstellen, had net mijn ouders aan de lijn die wonen in het kopje van Drenthe en het is daar nog steeds 33 gradenquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
HALLO buien en onweer in Groningen bitte
dank u weergod
Confirmedquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:55 schreef DemonRage het volgende:
En de volgende bui trekt op het moment recht over Eindhoven.
Succesquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:25 schreef daanski82 het volgende:
i.v.m. bliksem inslag in het station apeldoorn staan wij met de trein op dit momend stil ter hoogte van stroe.
Denk dat we dan in dezelfde uithoek wonen. Hier viel het echt gigantisch tegen qua regen. Ook nog niet zoveel afgekoeld.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:04 schreef Prowl het volgende:
Ik woon toch wel in de meest vreemde uithoek van limburg schijnt, wat regen en wat gedonder en dat was het weer.
Wel net wat vaags gezien, de bliksem sloeg 3x achter elkaar op exact hetzelfde punt in een boom met intervallen van 2 seconden.
Het leek War of the Worlds wel.![]()
Straks ff met de hond wandelen richting die plek om te kijken of er nog wat van die boom over is
Bericht van 19:20u op de site van het KNMI.quote:woensdag 02 juli en donderdag 03 juli 2008
Vanavond lokaal ZWARE onweersbuien. Donderdag buien en regen.
Langs de lijn Maastricht-Eindhoven-Apeldoorn trekken actueel een aantal ZWARE onweersbuien over. Regionaal ontstaan er ook elders vanavond ZWARE onweersbuien, soms met hagel en windstoten (maximaal 70 km/uur). De wind is westelijk, behalve in het oosten waar nog een zuidenwind waait veelal zwak tot matig, kracht 2 tot 4 maar in buien sterk vlagerig. Komende nacht is het half tot zwaar bewolkt en vallen er regionaal nog enkele regen- en onweersbuien. Het koelt af tot rond 17 graden. Donderdag lijkt de bewolking te overheersen. Van tijd tot tijd valt er buiige regen en lokaal kan er flink veel regen vallen. In het noordoosten is er ook kans op onweer. Misschien dat het in het westen van het land in de loop van de dag droog wordt. De minimumtemperatuur ligt rond de 15 graden langs de kust en 18 graden aan de oostgrens. In de middag wordt het ruim 20 graden. De wind is meest westelijk en zwak tot matig, rond kracht 3.
woensdag 02 juli 2008 19.20 uur
Ik zie ze ook. Ellende dat ik over 20 min moet aanfietsen richting Woensel :p Volgens mij ga ik een nat pak krijgen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:37 schreef DemonRage het volgende:
Zo te zien is er nog aangroei naar het westen toe in de buien boven België. Als dat goed doorontwikkelt dan is het hier nog lang niet afgelopen.
Ligt eraan waar je vandaan komtquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:43 schreef Drasss het volgende:
[..]
Ik zie ze ook. Ellende dat ik over 20 min moet aanfietsen richting Woensel :p Volgens mij ga ik een nat pak krijgen...
Beetje triest iddquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:59 schreef DemonRage het volgende:
Blegh! Het lijkt erop alsof het gebied ten zuiden van Eindhoven verandert in van die egale regentroep.
Het moet wel activeren natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |