idd, hij verliest rode delen bij buienradarquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:27 schreef kree het volgende:
ben benieuwd wat er van die belgische bui over blijft.
lijkt me dat ie wat afzwakt.
stuur maar door!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hier bij Venlo komt een wolk aanzetten die uitziet als een trechter. Dreigende donderkoppen?
hehe die is hier vandaag al eerder voorbij gekomen. Doet zij dat altijd op nu.nl?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:04 schreef edraket31 het volgende:
Oosten v/h land begint wat wolkjes te komen,verder weinig dreiging. Nog volop zon en erg benauwd, 32,1gr
Check volgende link eens (videootje bekijke). Een of andere muts presenteert een weerjournaal, het lijkt eerder een parodie!! Nog niet vaak zoiets klungeligs gezien!!
http://www.nu.nl/news/163(...)ien_%28video%29.html
Lol! Die rare bewegingen ook steeds met d'r handenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:04 schreef edraket31 het volgende:
Check volgende link eens (videootje bekijke). Een of andere muts presenteert een weerjournaal, het lijkt eerder een parodie!! Nog niet vaak zoiets klungeligs gezien!!
http://www.nu.nl/news/163(...)ien_%28video%29.html
in Amsterdam Westpoort rommelt en spettert het in ieder geval alquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:11 schreef Oom_Agent het volgende:
Webcam Koningsplein, binnen 15 minuten moet daar toch een donder te horen zijn.
http://members.home.nl/rolfhobby/Koningsplein-Web-Cam.html
Ja da's zonde! Hier wel droog maar ook gevaarlijk om naar buiten te gaan. 33 graden, een uur geleden nog 30.5 .quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
in Amsterdam Westpoort rommelt en spettert het in ieder geval al
Beetje sneu voor ons oudste zoontje. Zou naar het park gaan om in het poedelbadje te gaan spelen, maar z'n broertje bleef maar slapen. Ik net gebeld of ze er al waren, stappen ze net de deur uit. Heb ze maar afgeraden weg te gaan, dit tot groot ongenoegen van de oudste
Jaarsveld heeft een half uur geleden wat spetters gehad. Komt nu weer een klein beetje zon door de wolken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:17 schreef ioko het volgende:
Utrecht/Nieuwegein: bewolking neemt toe, temperatuur nog steeds boven de 30 graden.
Hier ook!quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:26 schreef vamos1 het volgende:
Het regent hier nu echt heeeeeeeeel hard
Idd, ik zag 't net op Buienradar, die bui ontstond erg snel en groeit behoorlijk snel. Dat wordt nog watquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:46 schreef Prowl het volgende:
OMGWTFBBQ, die bui hier aan mijn voordeur (limburg) onststaat echt uit het niets!
Continu gedonder hoorbaar!
Helaas trekt het echt net op een halve km langs!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:46 schreef Prowl het volgende:
OMGWTFBBQ, die bui hier aan mijn voordeur (limburg) onststaat echt uit het niets!
Continu gedonder hoorbaar!
Helaas trekt het echt net op een halve km langs!
Hier in nieuwegein bleef het daar ook bij. Nauwelijks een bui te noemen.quote:
Het ziet het er naar uit dat Arnhem weer 'de lul' is over een uurtje of 2.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier vanuit Maastricht zie je die bui in noord-Limburg hangen.
hmm ja beetje een nachtkaars..quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef ioko het volgende:
[..]
Hier in nieuwegein bleef het daar ook bij. Nauwelijks een bui te noemen.
De verzekering heeft de vorige schades nog niet eens vergoedquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:03 schreef imbaman het volgende:
[..]
Het ziet het er naar uit dat Arnhem weer 'de lul' is over een uurtje of 2.
Omdat er er een wachtrij is overal voor ontdeuking.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
De verzekering heeft de vorige schades nog niet eens vergoedt
Een beetje te warm naar mijn mening. Het lijkt wel alsof je een oven instapt als je naar buiten gaat.quote:
Er zijn wat schapenwolkjes ja. Die oven vind ik niet erg, als het nu al weken lang aanhield, maar zo nu en dan een tropische dag is toch heerlijk?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een beetje te warm naar mijn mening. Het lijkt wel alsof je een oven instapt als je naar buiten gaat.
Het is trouwens niet meer zo blauw als een paar uur geleden. Begint een beetje te betrekken hier.
Haha., je was me net voor. Ik had net 33.7 gemetenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef WEST het volgende:
33,8 locatie zwolle
Lijkt redelijk overeen te komen met de radarbeelden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:40 schreef Party_P het volgende:
Hmm Apeldoorn lijkt beetje op een lijn te zitten. Vanuit mijn raam kijk ik precies op het noorden. En ten westen van Apeldoorn betrekt het behoorlijk, maar ten oosten is de lucht vooral erg blauw.
Dat onweer in Noord-frankrijk komt onze kant anders op.....quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Waar blijft mijn noodweerDie mega onweerswolk in Belgie is in honderden stukjes uiteen gevallen en al dat onweer in Frankrijk gaat aan ons voorbij
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:47 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat onweer in Noord-frankrijk komt onze kant anders op.....
Mwoah, ik word warmte snel zat. Vijfentwintig graden is nog te doen, maar hoger hoeft de temperatuur niet te komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er zijn wat schapenwolkjes ja. Die oven vind ik niet erg, als het nu al weken lang aanhield, maar zo nu en dan een tropische dag is toch heerlijk?
Vreemd is dat he, lijkt genoeg 'energie' in de lucht te zitten voor heftig onweer, maar de buien die ontstaan zijn zo weer pleite.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:02 schreef i2Them2 het volgende:
Het knalt hier de lucht in, maar het komt niet tot buien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |