abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:14:24 #1
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59837044
Ik las net dit topic : Etniciteit van zedendelinquenten onderzocht

Ik vraag me af, zou het goed zijn om te discrimineren om een betere wereld te bereiken ?
Als we naar de statistieken kijken blijken Antillianen iets van 5 keer zo vaak in aanraking te komen met justitie dan autochtonen, en Marokkanen iets van 4 keer.

Je zou dus zeggen dat het terecht is om daar wat aan te doen, niet ?

Maar als je het echt goed wilt bekijken moet je er ook andere onderzoeken bij betrekken,
en dan kom je tot de volgende conclusie :

- geweldsmisdrijven worden voor 78% gepleegd door mannen.
- sexgerelateerde misdrijven worden voor 94% gepleegd door mannen.
- verkeersovertredingen worden voor 63% gepleegd door mannen.
- fraude / witteboordencriminaliteit, 73% mannen.

Wordt het dus niet eens tijd om de politieke correctheid te laten varen en mannen in het algemeen aan te pakken ?
zzz
pi_59837079
En hoe wil je mannen in het algemeen gaan aanpakken dan?
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:19:30 #3
31101 _Led_
pi_59837143
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:16 schreef Jazzmaster het volgende:
En hoe wil je mannen in het algemeen gaan aanpakken dan?
Door ze preventief te fouilleren,
meer te patrouilleren in gebieden waar mannen zich vaak ophouden,
ze beter in de gaten te houden en eventueel af te luisteren,
en desnoods ze minder rechten te geven !

We kunnen het toch zo niet door laten gaan ?
Laat de politiek eens onderzoeken hoe mannen aangepakt kunnen worden !

Kunnen we ze niet behandelen zodat dat testosteron-gedrag uit hun natuur verwijderd kan worden ?
De wereld zou beter af zijn onder leiding van vrouwen !
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:25:01 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59837304
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:19 schreef L.Denninger het volgende:

Kunnen we ze niet behandelen zodat dat testosteron-gedrag uit hun natuur verwijderd kan worden ?
Doe niet van die enge uitspraken wil je?
quote:
Check Expeditie Robinson 2002
pi_59837428
kunnen we niet gewoon elke kerel die de fout ingaat preventief chemisch castreren?

of op een eiland zetten ergens buiten de kust ofzo, dan noemen we dat mannenland, en kunnen wij allemaal roepen dat al die mannen maar op moeten rotten naar mannenland!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:36:34 #6
31101 _Led_
pi_59837633
Maar denk er eens over na, mannen maken de wereld een stuk vervelender voor vrouwen.
Waarom mag dat niet gezegd worden, en waarom zouden we dat niet serieus proberen aan te pakken ?
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:37:26 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59837653
Btw liever een beetje extra criminaliteit dan de bovengenoemde dictatoriale/fascistische maatregelen.

Want een betere wereld is dat allesbehalve te noemen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:41:52 #8
31101 _Led_
pi_59837749
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Hexagon het volgende:
Btw liever een beetje extra criminaliteit dan de bovengenoemde dictatoriale/fascistische maatregelen.

Want een betere wereld is dat allesbehalve te noemen.
Tuurlijk, want jij bent een man, jij hebt geen problemen met criminaliteit.
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:42:10 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59837760
achter elke man een vrouw die 'em aanzet tot de meest verschikkelijke daden heeft niemand hier mcbeth gelezen ofzo? Djeez
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:45:11 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_59837838
Mannen maken ook 87% op van de professoren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59837866
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef SpecialK het volgende:
achter elke man een vrouw die 'em aanzet tot de meest verschikkelijke daden heeft niemand hier mcbeth gelezen ofzo? Djeez
geschreven door een man dus tja...
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:48:43 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59837931
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef L.Denninger het volgende:
Maar denk er eens over na, mannen maken de wereld een stuk vervelender voor vrouwen.
Waarom mag dat niet gezegd worden, en waarom zouden we dat niet serieus proberen aan te pakken ?
Omdat je niet moet willen streven naar een supercontrolestaat waarin iedereen 24/7 wordt gecontroleerd en gereguleerd omdat er absoluut niets fout mag gaan. En daarbij wordt sowieso bij je maatregelen vooraf al een stempel op iedere man gezet. Dat deugt natuurlijk van geen kanten. Dit soort politiek is in het verleden al meerdere malen op grote ellende uitgelopen.

Verder moet de overheid met zijn fikken van onschuldige mensen/mannen afblijven. Verplichte preventieve behandelingen mbt testosteron zijn imo 10 bruggen te ver richting een akelige dictatuur.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:53:07 #14
31101 _Led_
pi_59838068
Tja, als het over mannen gaat is dat opeens heel belangrijk maar als het om Marokkanen of Antillianen gaat kan er volgens veel mensen niet hard genoeg opgetreden worden.
Een beetje hypocriet, want van Marokkaanse en Antilliaanse vrouwen hebben weinig mensen last.
zzz
pi_59838176
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, als het over mannen gaat is dat opeens heel belangrijk maar als het om Marokkanen of Antillianen gaat kan er volgens veel mensen niet hard genoeg opgetreden worden.
Een beetje hypocriet, want van Marokkaanse en Antilliaanse vrouwen hebben weinig mensen last.

pi_59838199
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef speknek het volgende:
Er is ook een leeftijdsindicatie, mannen tussen 15 en 35 jaar; daar vallen professoren voor wrs 95% buiten...
I´m back.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:03:07 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59838394
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef L.Denninger het volgende:
Ah mij hypocriet noemen terwijl ik nog geen woord heb gezegt over allochtonen hier. Dat is gemakkelijk discussieren.

In ieder geval heeft de geschiedenis voldoende voorbeelden waarom we zulke overheidsingrepen in de menselijke levenssfeer absoluut not done zijn.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:07:54 #18
210050 Magpie
Ja, dat mag dus niet!
pi_59838505
Het verschil van crimineel gedrag tussen mannen en vrouwen heeft meer te maken met de natuur. Het verschil van crimineel gedrag tussen bevolkingsgroepen heeft te maken met opvoeding en cultuur. Dat is wel een belangrijk verschil.
pi_59838547
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ah mij hypocriet noemen terwijl ik nog geen woord heb gezegt over allochtonen hier. Dat is gemakkelijk discussieren.

In ieder geval heeft de geschiedenis voldoende voorbeelden waarom we zulke overheidsingrepen in de menselijke levenssfeer absoluut not done zijn.
We hoeven niet een jongemannenreservaat in te stellen, maar je kunt met deze vaststelling, dat misdrijven vooral gepleegd worden door mannen tussen 15 en 35 jaar, toch wel veel in de preventieve sfeer doen? Het is ergens belachelijk dat deze statistiek nl. genegeerd wordt.
I´m back.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 12:12:30 #20
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_59838622
De meeste geweldsmisdrijven worden gepleegd door armeren. Alle mensen die onder modaal verdienen nu uitzetten naar strafkampen in Siberië!
Carpe Libertatem
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:13:34 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59838652
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:07 schreef Magpie het volgende:
Het verschil van crimineel gedrag tussen mannen en vrouwen heeft meer te maken met de natuur. Het verschil van crimineel gedrag tussen bevolkingsgroepen heeft te maken met opvoeding en cultuur. Dat is wel een belangrijk verschil.
Wat betreft bevolkingsgroepen heeft het denk ik meer met omstandigheden te maken. Anders zou Marokko een no-go area zijn geweestn

Veel criminaliteit is sterk vertegenwoordigt in de laagste regionen van de samenleving. Door de geschiedenis horen er relatief meer allochtonen tot die laagste regionen dus zorgen ze ook voor meer criminaliteit. .
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:20:26 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59838789
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We hoeven niet een jongemannenreservaat in te stellen, maar je kunt met deze vaststelling, dat misdrijven vooral gepleegd worden door mannen tussen 15 en 35 jaar, toch wel veel in de preventieve sfeer doen? Het is ergens belachelijk dat deze statistiek nl. genegeerd wordt.
Och op zich mag er best wel wat mee gedaan worden

Maar geen maatregelen zoals de TS stelt die '1984' en 'A brave new world' combineren
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:24:44 #23
31101 _Led_
pi_59838876
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je bent niet zo goed in begrijpend lezen merk ik.
Ik zei :
"Tja, als het over mannen gaat is dat opeens heel belangrijk maar als het om Marokkanen of Antillianen gaat kan er volgens veel mensen niet hard genoeg opgetreden worden. Een beetje hypocriet."
Ik had het dus niet specifiek over jou, maar opvliegend als jij bent als man betrek jij het natuurlijk gelijk op jezelf.
quote:
Mijn stelling is juist dat het misschien done zou moeten zijn om daarmee te zorgen dat de rest van de nare dingen uit de geschiedenis zich niet herhalen.
Tenslotte komen 81.3% van alle nare gebeurtenissen uit de geschiedenis door mannen
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:30:11 #24
31101 _Led_
pi_59838991
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Och op zich mag er best wel wat mee gedaan worden

Maar geen maatregelen zoals de TS stelt die '1984' en 'A brave new world' combineren
Ik riep ook maar wat om de discussie aan de gang te krijgen
Het gaat mij erom dat het eigenlijk bizar is dat er niks met die statistieken wordt gedaan;
als we "man" zouden vervangen door "turk", "vmbo'er" of "christen" zou er al jarenlang oorlog tegen gevoerd worden en politieke partijen tegen opgericht worden.

Let op :
- geweldsmisdrijven worden voor 78% gepleegd door christenen.
- sexgerelateerde misdrijven worden voor 94% gepleegd door christenen.
- verkeersovertredingen worden voor 63% gepleegd door christenen.
- fraude / witteboordencriminaliteit, 73% christenen.

Denk je dat het volk dan niet in opstand zou komen tegen christenen ?
Dat er een al-dan-niet-charismatisch leider at-your-service zou zijn om tegen christenen te ageren ?

Maar omdat het geen christenen, turken of vmbo'ers betreft maar mannen mogen we er niet over nadenken, laat staan praten ?
Raar.
zzz
pi_59839027
quote:
Als het hier gesignaleerde verband binnen iedere cultuur of subcultuur identiek is, dan?
I´m back.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:40:10 #26
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59839227
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef Rimpelhond het volgende:
wat een heerlijk spiegeltopic.
idd.

Maar laten we het eens serieus bekijken. Heeft het feit dat mannen meer misdaden plegen niet gewoon te maken met het feit dat we patriarche samenleving zijn, als vrouwen aan de macht komen zullen ze vanzelf gaan stijgen in de misdaadstaatjes denk ik.
Ik maak me sterk dat als je de cijfers van pakweg 100 jaar geleden erbij pakt je ziet dat (bijna) 100% van de misdrijven door mannen wordt gepleegd.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:41:40 #27
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59839257
quote:
Of heeft het te maken met sociaal economische positie? Pleegt de gemiddelde Marokkaan in Marokko net zoveel misdrijven als de gemiddeld Marokkaan in Nederland?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59839365
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:40 schreef DroogDok het volgende:

[..]

idd.

Maar laten we het eens serieus bekijken. Heeft het feit dat mannen meer misdaden plegen niet gewoon te maken met het feit dat we patriarche samenleving zijn, als vrouwen aan de macht komen zullen ze vanzelf gaan stijgen in de misdaadstaatjes denk ik.
Ik maak me sterk dat als je de cijfers van pakweg 100 jaar geleden erbij pakt je ziet dat (bijna) 100% van de misdrijven door mannen wordt gepleegd.
Dus wat je zegt is, dat zelfs in een voor de seksen redelijk egalitaire samenleving, blijft er nog een significante correlatie bestaan tussen sekse en criminaliteit?
I´m back.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:50:21 #29
31101 _Led_
pi_59839427
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus wat je zegt is, dat zelfs in een voor de seksen redelijk egalitaire samenleving, blijft er nog een significante correlatie bestaan tussen sekse en criminaliteit?
Hij zegt juist het omgekeerde
zzz
pi_59839492
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Hij zegt juist het omgekeerde
Dat klopt dan niet: 100 jaar geleden 100% van de misdaden door mannen. Nu aldus jouw OP, terwijl we een redelijk egalitaire samenleving heben wb seksen, nog steeds een significante correlatie.
I´m back.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:56:26 #31
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59839562
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat klopt dan niet: 100 jaar geleden 100% van de misdaden door mannen. Nu aldus jouw OP, terwijl we een redelijk egalitaire samenleving heben wb seksen, nog steeds een significante correlatie.
Zo egalitair is de samenleving echt niet hoor, de macht ligt nog steeds meer bij mannen, zodra vrouwen ook voor 50% op de alle hoogste posities zitten zal je zien dat ze ook 50% van de misdaden gaan plegen.
pi_59839741
Vanuit de keuken kun je ook moeilijk de wet overtreden.
pi_59839832
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:56 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zo egalitair is de samenleving echt niet hoor, de macht ligt nog steeds meer bij mannen, zodra vrouwen ook voor 50% op de alle hoogste posities zitten zal je zien dat ze ook 50% van de misdaden gaan plegen.
Dus dan is het voor deze correlatie van belang dat je als indicatie neemt het aantal vrouwen op hoge posities?
I´m back.
pi_59839921
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef L.Denninger het volgende:
Mag je gerust zeggen, en er wordt wel wat aan gedaan. Veruit de meerderheid van de gevangenen/veroordeelden is mannelijk.

Maar denk er eens verder over na. 99,9% van de misdaden wordt gepleegd door mensen en maakt de wereld daardoor een stuk vervelender voor dieren en andere mensen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_59839941
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Of heeft het te maken met sociaal economische positie? Pleegt de gemiddelde Marokkaan in Marokko net zoveel misdrijven als de gemiddeld Marokkaan in Nederland?
De economische positie van de vrouw is slechter dan die van de man, waarom plegen vrouwen dan niet meer misdaden?
I´m back.
pi_59839994
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:19 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Door ze preventief te fouilleren,
meer te patrouilleren in gebieden waar mannen zich vaak ophouden,
ze beter in de gaten te houden en eventueel af te luisteren,
en desnoods ze minder rechten te geven !

We kunnen het toch zo niet door laten gaan ?
Laat de politiek eens onderzoeken hoe mannen aangepakt kunnen worden !

Beter af? Alle voorstellen die jij noemt zijn ofwel sterk vrijheidsbeperkend voor letterlijk de halve bevolking of zijn een aanslag op personen hun lichamelijke integriteit. Als je van vrijheid en mensenrechten af wilt dan zou de wereld inderdaad beter zijn onder leiding van jou.
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:14:58 #37
31101 _Led_
pi_59840008
Dat komt omdat de regels zijn voor ons, mensen, door ons, mensen.
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:15:45 #38
31101 _Led_
pi_59840032
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:14 schreef Picchia het volgende:

[..]

Beter af? Alle voorstellen die jij noemt zijn ofwel sterk vrijheidsbeperkend voor letterlijk de halve bevolking of zijn een aanslag op personen hun lichamelijke integriteit. Als je van vrijheid en mensenrechten af wilt dan zou de wereld inderdaad beter zijn onder leiding van jou.
Ah, iets zegt me dat jij geen vrouw bent
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:18:20 #39
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_59840112
Goed plan.
Laten we beginnen met de allochtone mannen. Daar valt de meeste winst te behalen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_59840125
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:15 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ah, iets zegt me dat jij geen vrouw bent
Iets zegt mij dat je een vrouw bent.
pi_59840320
Volgens mij zijn mannen ook eerder verdacht. Stel dat er iets gebeurt, zoals een vechtpartij. Dan is de politie al eerder geneigd om mannen aan te pakken. En daar is ook weinig mis mee, want mannen zijn daar vaker bij betrokken. Eigenlijk is dat niet eens discriminatie omdat er geoorloofd onderscheid wordt gemaakt aan de hand van ervaring.

Maar om daarom meteen alle mannen te laten onderdrukken (door vrouwen) gaat mij iets te ver.

[ Bericht 5% gewijzigd door Picchia op 02-07-2008 13:30:21 ]
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:25:53 #42
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59840346
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:24 schreef L.Denninger het volgende:
Mijn stelling is juist dat het misschien done zou moeten zijn om daarmee te zorgen dat de rest van de nare dingen uit de geschiedenis zich niet herhalen.
Tenslotte komen 81.3% van alle nare gebeurtenissen uit de geschiedenis door mannen
Dat is logisch. Waar de vrouw zich voornamelijk in de private sfeer actief is, begeeft de man zich in de publieke ruimte. Daar wordt oorlog gevoerd, recht gesproken, arbeid verricht en handel bedreven. Bij uitstek activiteiten die mis kunnen lopen en grote schade kunnen aanrichten. In deze activiteiten zijn mannen gevaarlijker dan vrouwen, maar weten met hun geldingsdrang en onderlinge competitie dan ook meer te bereiken.

Dat jij denkt dat het overgrote deel van de nare gebeurtenissen uit de geschiedenis door mannen teweeg zijn gebracht, komt ook door historische distortie. Wij weten nou eenmaal veel over de veldtochten en politieke manoeuvres van de grote Romeinen, maar tasten in zowat het duister als het gaat om hun omgang met vrouwen. Uit de geschiedenis zijn de grote veldslagen overgeleverd, maar niet de huiselijke drama's.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_59840615
Bolletjesslikker zijn daarintegen vaker vrouwen. Het kan dus handig zijn het op vliegvelden toe te staan om vrouwen preventief vaginaal en anaal te toucheren.

Voor een betere wereld.

Dit voorstel is volledig in lijn met jouw voorstellen. Ook een ernstige schending van privacy en lichamelijke integriteit om wetsovertredingen aan te pakken. Niet echt proportioneel, aangezien er ook geen rekening wordt gehouden met hoeveel mensen daadwerkelijk crimineel zijn en het beschermen van niet-criminele burgers tegen de overheid, maar dat speelt hier blijkbaar toch geen rol.

[ Bericht 6% gewijzigd door Picchia op 02-07-2008 13:47:29 ]
pi_59841302
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:34 schreef Picchia het volgende:
Bolletjesslikker zijn daarintegen vaker vrouwen. Het kan dus handig zijn het op vliegvelden toe te staan om vrouwen preventief vaginaal en anaal te toucheren.
als je ze inslikt zitten ze toch niet in je kut
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:02:01 #45
31101 _Led_
pi_59841328
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:18 schreef Picchia het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat je een vrouw bent.
Beep, wrong, try again
zzz
pi_59841346
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef simmu het volgende:

[..]

Het is een ruim begrip.
pi_59841435
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef simmu het volgende:

[..]

Ja, er is ook een correlatie tussen sekse en deviant seksueel gedrag. .
I´m back.
pi_59844894
quote:
Wanneer die te gast zijn RTL Boulevard?

Vervloekt, speknek, wat een anglicisme.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_59845334
Ik vind het een wat kromme vergelijking. Mannen en vrouwen heb je al zolang de mensheid bestaat. Dat mannen anders in elkaar steken dan vrouwen, behoeft ook geen betoog. Het is niet zo dat de komst van mannen naar Nederland een probleem is dat is gecreeërd. Waarmee we te maken hebben, is het gegeven dat allochtonen relatief veel vaker crimineel zijn. En dan zal het inderdaad vooral om allochtone mannen gaan...
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:57:10 #50
31101 _Led_
pi_59845530
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:47 schreef dVTB het volgende:
Ik vind het een wat kromme vergelijking. Mannen en vrouwen heb je al zolang de mensheid bestaat. Dat mannen anders in elkaar steken dan vrouwen, behoeft ook geen betoog. Het is niet zo dat de komst van mannen naar Nederland een probleem is dat is gecreeërd. Waarmee we te maken hebben, is het gegeven dat allochtonen relatief veel vaker crimineel zijn. En dan zal het inderdaad vooral om allochtone mannen gaan...
Ah, het verschil is dus dat er in de ene situatie een probleem altijd is geweest, en in de andere situatie een nieuw probleem is.
Aan oude problemen hoef je dus niks te doen ?
Verder lost mijn aanpak ook voor een groot deel jouw probleem op met allochtonen, aangezien je zelf al zegt dat het daar ook voornamelijk de mannen zijn.
Waarom dus niet de oplossing kiezen die de meeste problemen aanpakt ?
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 17:14:43 #51
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59845896
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ah, het verschil is dus dat er in de ene situatie een probleem altijd is geweest, en in de andere situatie een nieuw probleem is.
Aan oude problemen hoef je dus niks te doen ?
Verder lost mijn aanpak ook voor een groot deel jouw probleem op met allochtonen, aangezien je zelf al zegt dat het daar ook voornamelijk de mannen zijn.
Waarom dus niet de oplossing kiezen die de meeste problemen aanpakt ?

Ok prima. We gaan mannen compleet vervrouwelijken. Ik denk dat jij als aanstichter van een dergelijke 'revolutie' persoonlijk door een kleine 3,5 miljard vrouwen wordt opgeknoopt and not in a good way.
  woensdag 2 juli 2008 @ 17:18:09 #52
31101 _Led_
pi_59845949
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ok prima. We gaan mannen compleet vervrouwelijken. Ik denk dat jij als aanstichter van een dergelijke 'revolutie' persoonlijk door een kleine 3,5 miljard vrouwen wordt opgeknoopt and not in a good way.
Dat denk jij alleen maar omdat je onder invloed van je mannelijke hormonen bent
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 17:20:44 #53
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59845993
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:18 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dat denk jij alleen maar omdat je onder invloed van je mannelijke hormonen bent
Mijn vriendin zou het je niet in dank afnemen als je mij NOG vrouwelijker maakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:39:45 #54
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59850216
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
[..]

Check Expeditie Robinson 2002
Precies, allemaal blanken! Kutblanken!
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:44:30 #55
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59850335
quote:
Visagisten zijn wel vaker mannen, maar echt mannelijk zijn ze niet.
pi_59987535
Ik heb een tijdje stage gelopen bij de politie in Zuid-Holland.
Van alle personen die geanalyseeerd werden op misdrijven.
Alles wat licht getint was en geen blond haar had weer meteen in de categorie van Noord Afrikaanse
afkomst geplaats.
Alles wat licht getint was en heeft bruin kort haar, langwerpig gezicht, groen/gelige ogen en een sportief postuur. had weer meteen in de categorie Turkije geplaats.etc..

http://www.politie.nl/utr(...)lerspinnen318726.asp
Ter voobeeld vanwaar komen deze mannen?
pi_59988115
Iedere man die nu in Nederland is tegen de muur
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')