Door ze preventief te fouilleren,quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:16 schreef Jazzmaster het volgende:
En hoe wil je mannen in het algemeen gaan aanpakken dan?
Doe niet van die enge uitspraken wil je?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:19 schreef L.Denninger het volgende:
Kunnen we ze niet behandelen zodat dat testosteron-gedrag uit hun natuur verwijderd kan worden ?
Check Expeditie Robinson 2002quote:De wereld zou beter af zijn onder leiding van vrouwen !
Tuurlijk, want jij bent een man, jij hebt geen problemen met criminaliteit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Hexagon het volgende:
Btw liever een beetje extra criminaliteit dan de bovengenoemde dictatoriale/fascistische maatregelen.
Want een betere wereld is dat allesbehalve te noemen.
geschreven door een man dus tja...quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef SpecialK het volgende:
achter elke man een vrouw die 'em aanzet tot de meest verschikkelijke daden heeft niemand hier mcbeth gelezen ofzo? Djeez
Omdat je niet moet willen streven naar een supercontrolestaat waarin iedereen 24/7 wordt gecontroleerd en gereguleerd omdat er absoluut niets fout mag gaan. En daarbij wordt sowieso bij je maatregelen vooraf al een stempel op iedere man gezet. Dat deugt natuurlijk van geen kanten. Dit soort politiek is in het verleden al meerdere malen op grote ellende uitgelopen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef L.Denninger het volgende:
Maar denk er eens over na, mannen maken de wereld een stuk vervelender voor vrouwen.
Waarom mag dat niet gezegd worden, en waarom zouden we dat niet serieus proberen aan te pakken ?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, als het over mannen gaat is dat opeens heel belangrijk maar als het om Marokkanen of Antillianen gaat kan er volgens veel mensen niet hard genoeg opgetreden worden.
Een beetje hypocriet, want van Marokkaanse en Antilliaanse vrouwen hebben weinig mensen last.
Er is ook een leeftijdsindicatie, mannen tussen 15 en 35 jaar; daar vallen professoren voor wrs 95% buiten...quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef speknek het volgende:
Mannen maken ook 87% op van de professoren.
Ah mij hypocriet noemen terwijl ik nog geen woord heb gezegt over allochtonen hier. Dat is gemakkelijk discussieren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, als het over mannen gaat is dat opeens heel belangrijk maar als het om Marokkanen of Antillianen gaat kan er volgens veel mensen niet hard genoeg opgetreden worden.
Een beetje hypocriet, want van Marokkaanse en Antilliaanse vrouwen hebben weinig mensen last.
We hoeven niet een jongemannenreservaat in te stellen, maar je kunt met deze vaststelling, dat misdrijven vooral gepleegd worden door mannen tussen 15 en 35 jaar, toch wel veel in de preventieve sfeer doen? Het is ergens belachelijk dat deze statistiek nl. genegeerd wordt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah mij hypocriet noemen terwijl ik nog geen woord heb gezegt over allochtonen hier. Dat is gemakkelijk discussieren.
In ieder geval heeft de geschiedenis voldoende voorbeelden waarom we zulke overheidsingrepen in de menselijke levenssfeer absoluut not done zijn.
Wat betreft bevolkingsgroepen heeft het denk ik meer met omstandigheden te maken. Anders zou Marokko een no-go area zijn geweestnquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:07 schreef Magpie het volgende:
Het verschil van crimineel gedrag tussen mannen en vrouwen heeft meer te maken met de natuur. Het verschil van crimineel gedrag tussen bevolkingsgroepen heeft te maken met opvoeding en cultuur. Dat is wel een belangrijk verschil.
Och op zich mag er best wel wat mee gedaan wordenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We hoeven niet een jongemannenreservaat in te stellen, maar je kunt met deze vaststelling, dat misdrijven vooral gepleegd worden door mannen tussen 15 en 35 jaar, toch wel veel in de preventieve sfeer doen? Het is ergens belachelijk dat deze statistiek nl. genegeerd wordt.
Je bent niet zo goed in begrijpend lezen merk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah mij hypocriet noemen terwijl ik nog geen woord heb gezegt over allochtonen hier. Dat is gemakkelijk discussieren.
Mijn stelling is juist dat het misschien done zou moeten zijn om daarmee te zorgen dat de rest van de nare dingen uit de geschiedenis zich niet herhalen.quote:In ieder geval heeft de geschiedenis voldoende voorbeelden waarom we zulke overheidsingrepen in de menselijke levenssfeer absoluut not done zijn.
Ik riep ook maar wat om de discussie aan de gang te krijgenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och op zich mag er best wel wat mee gedaan worden
Maar geen maatregelen zoals de TS stelt die '1984' en 'A brave new world' combineren
Als het hier gesignaleerde verband binnen iedere cultuur of subcultuur identiek is, dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:07 schreef Magpie het volgende:
Het verschil van crimineel gedrag tussen mannen en vrouwen heeft meer te maken met de natuur. Het verschil van crimineel gedrag tussen bevolkingsgroepen heeft te maken met opvoeding en cultuur. Dat is wel een belangrijk verschil.
idd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef Rimpelhond het volgende:
wat een heerlijk spiegeltopic.
Of heeft het te maken met sociaal economische positie? Pleegt de gemiddelde Marokkaan in Marokko net zoveel misdrijven als de gemiddeld Marokkaan in Nederland?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:07 schreef Magpie het volgende:
Dus wat je zegt is, dat zelfs in een voor de seksen redelijk egalitaire samenleving, blijft er nog een significante correlatie bestaan tussen sekse en criminaliteit?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
idd.
Maar laten we het eens serieus bekijken. Heeft het feit dat mannen meer misdaden plegen niet gewoon te maken met het feit dat we patriarche samenleving zijn, als vrouwen aan de macht komen zullen ze vanzelf gaan stijgen in de misdaadstaatjes denk ik.
Ik maak me sterk dat als je de cijfers van pakweg 100 jaar geleden erbij pakt je ziet dat (bijna) 100% van de misdrijven door mannen wordt gepleegd.
Hij zegt juist het omgekeerdequote:Op woensdag 2 juli 2008 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is, dat zelfs in een voor de seksen redelijk egalitaire samenleving, blijft er nog een significante correlatie bestaan tussen sekse en criminaliteit?
Dat klopt dan niet: 100 jaar geleden 100% van de misdaden door mannen. Nu aldus jouw OP, terwijl we een redelijk egalitaire samenleving heben wb seksen, nog steeds een significante correlatie.quote:
Zo egalitair is de samenleving echt niet hoor, de macht ligt nog steeds meer bij mannen, zodra vrouwen ook voor 50% op de alle hoogste posities zitten zal je zien dat ze ook 50% van de misdaden gaan plegen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt dan niet: 100 jaar geleden 100% van de misdaden door mannen. Nu aldus jouw OP, terwijl we een redelijk egalitaire samenleving heben wb seksen, nog steeds een significante correlatie.
Dus dan is het voor deze correlatie van belang dat je als indicatie neemt het aantal vrouwen op hoge posities?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zo egalitair is de samenleving echt niet hoor, de macht ligt nog steeds meer bij mannen, zodra vrouwen ook voor 50% op de alle hoogste posities zitten zal je zien dat ze ook 50% van de misdaden gaan plegen.
Mag je gerust zeggen, en er wordt wel wat aan gedaan. Veruit de meerderheid van de gevangenen/veroordeelden is mannelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef L.Denninger het volgende:
Maar denk er eens over na, mannen maken de wereld een stuk vervelender voor vrouwen.
Waarom mag dat niet gezegd worden, en waarom zouden we dat niet serieus proberen aan te pakken ?
De economische positie van de vrouw is slechter dan die van de man, waarom plegen vrouwen dan niet meer misdaden?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Of heeft het te maken met sociaal economische positie? Pleegt de gemiddelde Marokkaan in Marokko net zoveel misdrijven als de gemiddeld Marokkaan in Nederland?
Beter af? Alle voorstellen die jij noemt zijn ofwel sterk vrijheidsbeperkend voor letterlijk de halve bevolking of zijn een aanslag op personen hun lichamelijke integriteit. Als je van vrijheid en mensenrechten af wilt dan zou de wereld inderdaad beter zijn onder leiding van jou.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Door ze preventief te fouilleren,
meer te patrouilleren in gebieden waar mannen zich vaak ophouden,
ze beter in de gaten te houden en eventueel af te luisteren,
en desnoods ze minder rechten te geven !
We kunnen het toch zo niet door laten gaan ?
Laat de politiek eens onderzoeken hoe mannen aangepakt kunnen worden !
Kunnen we ze niet behandelen zodat dat testosteron-gedrag uit hun natuur verwijderd kan worden ?
De wereld zou beter af zijn onder leiding van vrouwen !
Ah, iets zegt me dat jij geen vrouw bentquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Beter af? Alle voorstellen die jij noemt zijn ofwel sterk vrijheidsbeperkend voor letterlijk de halve bevolking of zijn een aanslag op personen hun lichamelijke integriteit. Als je van vrijheid en mensenrechten af wilt dan zou de wereld inderdaad beter zijn onder leiding van jou.
Iets zegt mij dat je een vrouw bent.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ah, iets zegt me dat jij geen vrouw bent
Dat is logisch. Waar de vrouw zich voornamelijk in de private sfeer actief is, begeeft de man zich in de publieke ruimte. Daar wordt oorlog gevoerd, recht gesproken, arbeid verricht en handel bedreven. Bij uitstek activiteiten die mis kunnen lopen en grote schade kunnen aanrichten. In deze activiteiten zijn mannen gevaarlijker dan vrouwen, maar weten met hun geldingsdrang en onderlinge competitie dan ook meer te bereiken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:24 schreef L.Denninger het volgende:
Mijn stelling is juist dat het misschien done zou moeten zijn om daarmee te zorgen dat de rest van de nare dingen uit de geschiedenis zich niet herhalen.
Tenslotte komen 81.3% van alle nare gebeurtenissen uit de geschiedenis door mannen
als je ze inslikt zitten ze toch niet in je kutquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:34 schreef Picchia het volgende:
Bolletjesslikker zijn daarintegen vaker vrouwen. Het kan dus handig zijn het op vliegvelden toe te staan om vrouwen preventief vaginaal en anaal te toucheren.
Het is een ruim begrip.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef simmu het volgende:
[..]
als je ze inslikt zitten ze toch niet in je kut
Ja, er is ook een correlatie tussen sekse en deviant seksueel gedrag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef simmu het volgende:
[..]
als je ze inslikt zitten ze toch niet in je kut
Wanneer die te gast zijn RTL Boulevard?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef speknek het volgende:
Ah, het verschil is dus dat er in de ene situatie een probleem altijd is geweest, en in de andere situatie een nieuw probleem is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:47 schreef dVTB het volgende:
Ik vind het een wat kromme vergelijking. Mannen en vrouwen heb je al zolang de mensheid bestaat. Dat mannen anders in elkaar steken dan vrouwen, behoeft ook geen betoog. Het is niet zo dat de komst van mannen naar Nederland een probleem is dat is gecreeërd. Waarmee we te maken hebben, is het gegeven dat allochtonen relatief veel vaker crimineel zijn. En dan zal het inderdaad vooral om allochtone mannen gaan...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ah, het verschil is dus dat er in de ene situatie een probleem altijd is geweest, en in de andere situatie een nieuw probleem is.
Aan oude problemen hoef je dus niks te doen ?
Verder lost mijn aanpak ook voor een groot deel jouw probleem op met allochtonen, aangezien je zelf al zegt dat het daar ook voornamelijk de mannen zijn.
Waarom dus niet de oplossing kiezen die de meeste problemen aanpakt ?
Dat denk jij alleen maar omdat je onder invloed van je mannelijke hormonen bentquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ok prima. We gaan mannen compleet vervrouwelijken. Ik denk dat jij als aanstichter van een dergelijke 'revolutie' persoonlijk door een kleine 3,5 miljard vrouwen wordt opgeknoopt and not in a good way.
Mijn vriendin zou het je niet in dank afnemen als je mij NOG vrouwelijker maaktquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat denk jij alleen maar omdat je onder invloed van je mannelijke hormonen bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
Visagisten zijn wel vaker mannen, maar echt mannelijk zijn ze niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef speknek het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |