quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ah, het verschil is dus dat er in de ene situatie een probleem altijd is geweest, en in de andere situatie een nieuw probleem is.
Aan oude problemen hoef je dus niks te doen ?
Verder lost mijn aanpak ook voor een groot deel jouw probleem op met allochtonen, aangezien je zelf al zegt dat het daar ook voornamelijk de mannen zijn.
Waarom dus niet de oplossing kiezen die de meeste problemen aanpakt ?
Dat denk jij alleen maar omdat je onder invloed van je mannelijke hormonen bentquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ok prima. We gaan mannen compleet vervrouwelijken. Ik denk dat jij als aanstichter van een dergelijke 'revolutie' persoonlijk door een kleine 3,5 miljard vrouwen wordt opgeknoopt and not in a good way.
Mijn vriendin zou het je niet in dank afnemen als je mij NOG vrouwelijker maaktquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat denk jij alleen maar omdat je onder invloed van je mannelijke hormonen bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
Visagisten zijn wel vaker mannen, maar echt mannelijk zijn ze niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef speknek het volgende:
Mannen maken ook 87% op van de professoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |