En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
When the priest killed a maiden in the metal church Armored saints and warlocks watched the slaughter Rage of the slayer forced the pretty maids To kiss the Queen in crimson glory
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende: Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
codecaster.tweakblogs.net I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off! Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law. No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth. Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"