Sterk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:15 schreef ElizabethR het volgende:
Wat jammer dat je nog niet in de rook LIGT, in het CREMATORIUM.
Vandaag is het woensdag, en morgen is het morgen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:21 schreef afcajos het volgende:
woensdag morgen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:15 schreef ElizabethR het volgende:
Gek he... Je moet Nederland eens horen als het bier duurder wordt...quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, tijd dat ze buiten roken ook verbieden. Het is een totaal zinloze smerige verslaving. Erg leuk om te zien hoe al die rokertjes compleet in paniek raken als ze niet meer mogen roken in de horeca: hun hele wereld stort in!!
Het bier ís dan ook duurder geworden, en daar heb ik bij lange na niet zoveel gejank over gehoord als het ingaan van het rookverbod.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gek he... Je moet Nederland eens horen als het bier duurder wordt...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef RickoKun het volgende:
Ja maar die arme menschen moeten wel tegen je PAUPERSJAPPENHOOFD aankijken!![]()
![]()
Jammer ja. Zodra ze jou in de fik steken kom ik graag in je rook liggen, lekker op een handdoekje met een koud glas champagne.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:15 schreef ElizabethR het volgende:
Alsof er zoveel gejank is geweest. Het enige gejank is afkomstig van kneusjes figuren als SunChaser, RemcoDelft, etc. Doordat zij beginnen te zeiken op rokers, zeiken rokers terug. Rokers klagen niet zoveel; wij zijn dan ook niet zo gestresst als die anti-rook-internet-nerdjes.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef dubidub het volgende:
Het bier ís dan ook duurder geworden, en daar heb ik bij lange na niet zoveel gejank over gehoord als het ingaan van het rookverbod.
Ja, of we doen dat niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
Kom we doen zoveel mogelijk quoten in dit topic (Guiness Book of Records aantal Quotes in een topic)
Reden:quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het bier ís dan ook duurder geworden, en daar heb ik bij lange na niet zoveel gejank over gehoord als het ingaan van het rookverbod.
De rookverslaafden niet, die moeten per se massaal naar buiten om te roken, ik hoop op een hele natte herfst en een winter met drie maanden vorst.quote:
En zo hoop ik al jaren dat je genitale wratten, chlamydia en open TBC krijgt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:37 schreef SunChaser het volgende:
De rookverslaafden niet, die moeten per se massaal naar buiten om te roken, ik hoop op een hele natte herfst en een winter met drie maanden vorst.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Alsof er zoveel gejank is geweest. Het enige gejank is afkomstig van kneusjes figuren als SunChaser, RemcoDelft, etc. Doordat zij beginnen te zeiken op rokers, zeiken rokers terug. Rokers klagen niet zoveel; wij zijn dan ook niet zo gestresst als die anti-rook-internet-nerdjes.
Jat maar eens een pakje peuken van een roker, moet jij eens opletten hoe gestrest ze dan wordenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Rokers klagen niet zoveel; wij zijn dan ook niet zo gestresst als die anti-rook-internet-nerdjes.
Ja, want we lijden ook allemaal aan Korsakov.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:36 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Reden:
Het syndroom van Korsakov (ook Korsakoff of Korsakow) is een blijvende geheugenstoornis als gevolg van langdurig overmatig alcoholgebruik in combinatie met vitamine B1-tekort. Het kenmerkt zich door desoriëntatie, vooral in tijd, geheugenstoornissen van met name het korte-termijngeheugen en confabulaties. De ziekte van Korsakov omvat daarnaast nog polyneuritis als deficiëntiesyndroom bij chronisch alcoholisme.
True, true... Was ook niet echt een goede vergelijking...quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat ik je moeder neuk? Blijkbaar ben ik er gewoon niet vatbaar voor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
En zo hoop ik al jaren dat je genitale wratten, chlamydia en open TBC krijgt.
Wat een opmerking voor een redacteur van de Fok! Frontpage... Te triest...quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat ik je moeder neuk? Blijkbaar ben ik er gewoon niet vatbaar voor.
Hij heeft tenminste een moeder.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat ik je moeder neuk? Blijkbaar ben ik er gewoon niet vatbaar voor.
Wil je een lollie?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat een opmerking voor een redacteur van de Fok! Frontpage... Te triest...
Omdat je met dat vadsige vieze gore lijf niets beters kan krijgen dan een 60 jarige invalide vrouw?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Waarvoor denk je dat ik je moeder neuk?
Sja, sommigen mensen zijn niet zo kieskeurig blijkbaar. Ze was vast ook erg blij met jou.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat je met dat vadsige vieze gore lijf niets beters kan krijgen dan een 60 jarige invalide vrouw?
Goedemorgenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat je met dat vadsige vieze gore lijf niets beters kan krijgen dan een 60 jarige invalide vrouw?
Wees blij, anders zou er nooit iemand met je praten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Sja, sommigen mensen zijn niet zo kieskeurig blijkbaar.
Ik eet iig geen poepquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De rookverslaafden niet, die moeten per se massaal naar buiten om te roken, ik hoop op een hele natte herfst en een winter met drie maanden vorst.
Hier in eindhoven weten we hoe we met hem moeten praten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wees blij, anders zou er nooit iemand met je praten.
Hoezo, dan horen we de rokers ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gek he... Je moet Nederland eens horen als het bier duurder wordt...
Jullie sturen Michael V?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hier in eindhoven weten we hoe we met hem moeten praten.
Treinkaperquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:59 schreef Homdeck het volgende:
Ach gossie TS. Kweek lekker een gezwel door het meeroken vuige treinkaper.
God?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Ach, zoals het spreekwoord zegt:
Een tevreden dode roker is geen onruststoker!
En zoals fortune zegt:
If God wanted men to smoke, he would have set him on fire!
Vrij vertaald:
Als God had gewild dat je zou roken, had-ie je wel in de fik gestoken!
Nog meer fortune:
Q: Do you mind if I smoke?
A: I don't mind if you burst into flames and die!
Met de auto.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
In plaats van op een terras te zitten TS, kun je beter eens de fitness opzoeken !
Ja, God. En nee, ik ben niet gelovig. Maar voor spreekwoordelijk gebruik is een god nog best praktischquote:
Zodat t lijkt dat hun eigen sneue leventje wel tof lijktquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:11 schreef Donders het volgende:
TS, waarom word jij eigenlijk uitgekotst door iedereen die reageerd?
Ongelooflijk, dat je zoveel bullshit in zo'n kort stukje tekst kunt plaatsen. Daar moet ik toch enig respect voor opbrengen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Alsof er zoveel gejank is geweest. Het enige gejank is afkomstig van kneusjes figuren als SunChaser, RemcoDelft, etc. Doordat zij beginnen te zeiken op rokers, zeiken rokers terug. Rokers klagen niet zoveel; wij zijn dan ook niet zo gestresst als die anti-rook-internet-nerdjes.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jammer ja. Zodra ze jou in de fik steken kom ik graag in je rook liggen, lekker op een handdoekje met een koud glas champagne.
Fat chance, ik word begraven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jammer ja. Zodra ze jou in de fik steken kom ik graag in je rook liggen, lekker op een handdoekje met een koud glas champagne.
Jaja, de hel breekt los. Geef eens een link naar een rokers-opstootje, massale demonstratie, etc.? Ik kan ze niet vinden hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:39 schreef dubidub het volgende:
[..]_! Nee, en dan mogen ze niet meer in een restaurant of kroeg roken en dan breekt meteen de hel los. Gelukkig kun je dan buiten je peukie oproken en kun je daar ontstressen.
Gelukkig geef jij wel een prachtig onderbouwde reactie vol met waarheden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:22 schreef tong_poh het volgende:
Ongelooflijk, dat je zoveel bullshit in zo'n kort stukje tekst kunt plaatsen. Daar moet ik toch enig respect voor opbrengen.
Daarom geeft hij ook niks om het roken zelf, maar gaat het puur om het zeiken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:56 schreef ElizabethR het volgende:
Fat chance, ik word begraven.
Wat zeur je nou, je wilt niet op een terras in de rook zitten, maar wel in een crematorium in de rook liggen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:47 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, ik ga weer het terras op, zit nu bij t CWI en iemand achter me wil echt werk zoeken
Heerlijk zo'n uitkering
Hij's wel consequent he?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Fat chance, ik word begraven.
Wat zeur je nou, je wilt niet op een terras in de rook zitten, maar wel in een crematorium in de rook liggen.
Waarschijnlijk hadden ze zonder het verbod het bier gewoon naar binnen gebracht hoor, alleen die waardeloze regering van ons vind het nodig dat soort keuzes voor ons te maken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:11 schreef SunChaser het volgende:
Dit is ook sneu, die halfbakken pogingen van kroegbazen
http://www.telegraaf.nl/b(...)amer____.html?p=11,1
Het is pas genoeg als je voor roken 6 jaar cel + TBS krijgtquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef stbabylon het volgende:
En mijn voorspelling komt uit. Anti-rokers zullen blijven zeuren totdat roken totaal verboden is in Nederland.
Nee, het is genoeg als jullie niet meer op de afdeling roken
Nee, het is genoeg als jullie buiten het werk roken
Nee, het is genoeg als jullie niet meer in de kroeg roken
Nee, het is genoeg als jullie niet meer buiten roken
Nee, het is genoeg als jullie nergens anders dan in je eigen huis roken
Nee, het is genoeg als jullie in je speciale rookkamer in je eigen huis roken
Nee, het is genoeg als jullie niet meer roken
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet nogmaals een roker kanker toewenst.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:55 schreef SunChaser het volgende:
Het is pas genoeg als je voor roken 6 jaar cel + TBS krijgt
Ik heb nergens rokers kanker toegewenst, je leest net zo selectief als al die andere (ex)rokers.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet nogmaals een roker kanker toewenst.
Wel in dit Asielzoekerscentrumquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:23 schreef Tuvai.net het volgende:
Hoax! In een hospice hebben ze heul geen terras.
Sunchaser zn harsens moeten ze indrenken met terpentine en dan aansteken en bij zijn reet beginnen met hijsen.'quote:
Selectief lezen klopt wel ja. Het lezen van jouw columns eindigt bij mij meestal bij de titel: "Zo rokers, krijg elders maar kanker".quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb nergens rokers kanker toegewenst, je leest net zo selectief als al die andere (ex)rokers.
He schat, neuqe?quote:
"lezen van jouw columns"quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:59 schreef Chr0nicle het volgende:
Als je puur om die reden een column niet leest krijg je het vast nog moeilijk in het leven. Of leef jij volgens het gezegde ignorance is bliss? Je kunt ook gewoon lezen, en vervolgens er op reageren en hem waarschijnlijk volledig 'dissen' aangezien je zo overtuigd lijkt van het feit dat allemaal maar gezeik is. Dan moet je toch ook wel wat sterke punten aan kunnen dragen waar hij niks op in te brengen heeft lijkt me.
+1, als we dan toch bezig zijn..quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:21 schreef Agiath het volgende:
Inderdaad.
1 Januari algemeen rookverbod voor openbare plaatsen. Alleen nog in eigen huis roken.
wat ben jij een frustie zeg, niet normaal meer. hebben jou ouders ooit wel van je gehouden ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Ach, zoals het spreekwoord zegt:
Een tevreden dode roker is geen onruststoker!
En zoals fortune zegt:
If God wanted men to smoke, he would have set him on fire!
Vrij vertaald:
Als God had gewild dat je zou roken, had-ie je wel in de fik gestoken!
Nog meer fortune:
Q: Do you mind if I smoke?
A: I don't mind if you burst into flames and die!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef TheVotary het volgende:
Jij bent wel echt het levende bewijs dat het VOC tijdperk niet alleen maar voordelen heeft gehad voor Nederland.
nu maar hopen voor jou dat de vettax niet ingevoerd gaat worden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Heel Nederland rookvrij
Dat ze maar in België gaan staan als ze willen roken
Een rooie apekont!quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef TheVotary het volgende:
Jij bent wel echt het levende bewijs dat het VOC tijdperk niet alleen maar voordelen heeft gehad voor Nederland.
Niet nodig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gelukkig geef jij wel een prachtig onderbouwde reactie vol met waarheden.
Bemoei je er dan ook niet mee aub.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef tong_poh het volgende:
Niet nodig.
Hey boswachter,quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
Hey Sunchaser,
Heb je al kanker van de buitenrokers ?
Groetjes !
OE IE OE A A TiNG TENG WALLA WALLA BENG BENGquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hey boswachter,
Ben jij al terminaal verklaard?
Groetjes!
Vertel dan ook geen onzin aub. Je weet zelf ook harstikke goed dat je onzin vertelt, dus waarom laat je het niet. Je weet gewoon, dat veruit de meeste rokers huilebalken zijn als ze hun sigaretje niet mogen roken. Ik vind het vreemd, dat rokers het raar vinden dat er geklaagd wordt door niet rokers over het meeroken in openbare gelegenheden. Maar niet rokers moeten wel sympathie hebben voor rokers als ze hun verslaving niet kunnen uitoefenen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bemoei je er dan ook niet mee aub.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:52 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Vertel dan ook geen onzin aub. Je weet zelf ook harstikke goed dat je onzin vertelt, dus waarom laat je het niet. Je weet gewoon, dat veruit de meeste rokers huilebalken zijn als ze hun sigaretje niet mogen roken. Ik vind het vreemd, dat rokers het raar vinden dat er geklaagd wordt door niet rokers over het meeroken in openbare gelegenheden. Maar niet rokers moeten wel sympathie hebben voor rokers als ze hun verslaving niet kunnen uitoefenen.
Ik heb er geen sympathie voor. Net zo min dat rokers geen sympathie hebben voor niet rokers.
Oh ja, zodat je het even weet ik heb geen zin in een discussie met je. Dus laat een reactie hierop maar achterwege.
Disclaimer: dit geldt natuurlijk niet voor alle rokers en niet rokers, maar wel voor de meerderheid.
Oh wacht eens even. Ik ben geen anti roker. Van mij mogen mensen best een peuk opsteken. Alleen liever niet bij mij thuis of in de auto. Ik ga ook bij mensen thuis die roken en ik ga ook naar kroegen waar gerookt wordt. Dat is wwar ik en vele niet rokers zelf voor kiezen. In feite wordt rook ons opgedrongen door anderen als wij op bezoek willen gaan of iets leuks willen doen zoals naar een kroeg gaan. Maar de meesten waaronder ik klagen er niet over. Leuk vinden we anders.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Leer leven met geven en nemen, zal je iets minder gestrest zijn en meer een lach op je gezicht hebben.
Dood ga je toch, echt? ja!
ps. overigens ben ik het grotendeels eens met de rokers en niet rokers dus vat het niet te persoonlijk op
Maar de echte fanatieke anti rokers bah smerige mensen
Bedoel niet in-direct jou maar geef toe die echt fanatieke anti-rokers zijn wel erg, even eens de asso rokers die overal ineens schijt aan gaan hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:29 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Oh wacht eens even. Ik ben geen anti roker. Van mij mogen mensen best een peuk opsteken. Alleen liever niet bij mij thuis of in de auto. Ik ga ook bij mensen thuis die roken en ik ga ook naar kroegen waar gerookt wordt. Dat is wwar ik en vele niet rokers zelf voor kiezen. In feite wordt rook ons opgedrongen door anderen als wij op bezoek willen gaan of iets leuks willen doen zoals naar een kroeg gaan. Maar de meesten waaronder ik klagen er niet over. Leuk vinden we anders.
Maar een openbaar rookverbod kan ik niet tegen zijn. Ik ben er zelfs blij om. Ik kan nu leuke dingen doen zonder in de sigarettenrook te zitten. Als ik rook vrijwillig wilde inademen, dan was ik nooit gestopt met roken.
Wat tegen het borst stootte was het feit dat 1 of andere lutser hier beweerde, dat de niet rokers grotere jankerds waren dan rokers. Dat is gewoonweg niet waar. Hoe je het ook wendt of keert. Ik heb echt de meest uiteenlopende kinderachtige reacties gezien als mensen hun sigaretje niet kunnen opsteken. Is ook niet vreemd. Het is een verslaving en afkick verschijnselen kunnen rare dingen doen met mensen. Alleen denken heel veel mensen, dat ze hun verslaving onder controle te hebben. Hoe vaak hoor je niet" ik kan zo stoppen met roken" Maar hoeveel van deze mensen zie je daadwerkelijk stoppen met roken. Toch echt vrij weinig.
Oh ok, my bad.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:16 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Bedoel niet in-direct jou maar geef toe die echt fanatieke anti-rokers zijn wel erg, even eens de asso rokers die overal ineens schijt aan gaan hebben.
Vervelende ploerten zoals SC verdienen het gewoon om permanent in mijn rook te staan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef Poekel het volgende:
Ik ga een peukie draaien, alle anti-rokers de boom in. Zolang ik niet het gevoel heb dat ik constant iemand lastig val, hoef ik ook niet te stoppen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:05 schreef American_Nightmare het volgende:
sunchaserdikke showbizhomo die mensen uitschelden op internet tot z'n beroep heeft gemaakt
wat heb ik toch medelijden met die figuren die al jarenlang dag in dag uit op fok rondhangen, van dat kampvolk wat nooit wat bereikt in het leven
Ik heb ook medelijden met jou jongen.quote:geregistreerd op: woensdag 26 juni 2002 @ 15:36
laatste bezoek: 18 seconden geleden.
aantal posts: 24438 (gemiddeld 12 per dag)
Tja, zielig. 12 post per dag.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook medelijden met jou jongen.
quote:33116 (gemiddeld 70 per dag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |