Sterk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:15 schreef ElizabethR het volgende:
Wat jammer dat je nog niet in de rook LIGT, in het CREMATORIUM.
Vandaag is het woensdag, en morgen is het morgen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:21 schreef afcajos het volgende:
woensdag morgen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:15 schreef ElizabethR het volgende:
Gek he... Je moet Nederland eens horen als het bier duurder wordt...quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, tijd dat ze buiten roken ook verbieden. Het is een totaal zinloze smerige verslaving. Erg leuk om te zien hoe al die rokertjes compleet in paniek raken als ze niet meer mogen roken in de horeca: hun hele wereld stort in!!
Het bier ís dan ook duurder geworden, en daar heb ik bij lange na niet zoveel gejank over gehoord als het ingaan van het rookverbod.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gek he... Je moet Nederland eens horen als het bier duurder wordt...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef RickoKun het volgende:
Ja maar die arme menschen moeten wel tegen je PAUPERSJAPPENHOOFD aankijken!![]()
![]()
Jammer ja. Zodra ze jou in de fik steken kom ik graag in je rook liggen, lekker op een handdoekje met een koud glas champagne.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:15 schreef ElizabethR het volgende:
Alsof er zoveel gejank is geweest. Het enige gejank is afkomstig van kneusjes figuren als SunChaser, RemcoDelft, etc. Doordat zij beginnen te zeiken op rokers, zeiken rokers terug. Rokers klagen niet zoveel; wij zijn dan ook niet zo gestresst als die anti-rook-internet-nerdjes.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef dubidub het volgende:
Het bier ís dan ook duurder geworden, en daar heb ik bij lange na niet zoveel gejank over gehoord als het ingaan van het rookverbod.
Ja, of we doen dat niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
Kom we doen zoveel mogelijk quoten in dit topic (Guiness Book of Records aantal Quotes in een topic)
Reden:quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het bier ís dan ook duurder geworden, en daar heb ik bij lange na niet zoveel gejank over gehoord als het ingaan van het rookverbod.
De rookverslaafden niet, die moeten per se massaal naar buiten om te roken, ik hoop op een hele natte herfst en een winter met drie maanden vorst.quote:
En zo hoop ik al jaren dat je genitale wratten, chlamydia en open TBC krijgt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:37 schreef SunChaser het volgende:
De rookverslaafden niet, die moeten per se massaal naar buiten om te roken, ik hoop op een hele natte herfst en een winter met drie maanden vorst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |