Niks. Bij 1 was er wat met een wiel, nu willen ze ze eerst alemaal nalopen. Maar na Eschede kijken ze wel uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:13 schreef Charango het volgende:
Reservemateriaal zou vooral in Duitsland goed zijn. Denk je lekker met de ICE te gaan, kom je in Emmerich in een RegionalBahn terecht![]()
.
Wat was er nou eigenlijk in principe mis met die ICE'tjes?
Wat bedoel je in 's hemelsnaam?? En heb je het rapport gelezen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:23 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Ik wil ff een opmerking maken dat geel knipper voor kan komen als er een trein in het zelfde blok zit of naar ongecontroleerd spoor wordt gereden volgens mij liegt die machinist, of zijn de sein mogelijkheden veranderd ?
Hengelo zo te zien?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:42 schreef bork het volgende:
kVond het bordje in het midden wel kjoet
[ afbeelding ]
zekerquote:
dat wil ik dus ook, de ICE naar Frankfurtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:28 schreef sander89 het volgende:
Ja rijden hoop andere treinen ook in Duitsland ICE1/2 natuurlijk maar het liefst als het kan neem ik de ICE3en kan dan ook natuurlijk niet met de ICE naar Frankfurt
Ze zijn natuurlijk alert op dat soort dingen sinds de ontsporing bij Eschede. Dat bleek ook veroorzaakt door een materiaalfout die bij ieder exemplaar van zou kunnen optreden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:28 schreef sander89 het volgende:
Verwacht dat de ICE3 treinen over een week wel weer rijden. Of er moet echt een duidelijk mankement bij dit type aan het licht komen.
Dan heb ik ook een probleem want zou naar Duitsland en misschien ook nog Denemarken gaan over 2 weken met de trein. (interrail)
Ja rijden hoop andere treinen ook in Duitsland ICE1/2 natuurlijk maar het liefst als het kan neem ik de ICE3en kan dan ook natuurlijk niet met de ICE naar Frankfurt
Dat is altijd een vast puntje voor amerikanen jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:45 schreef bork het volgende:
Had ik deze al eens gepost?
[ afbeelding ]
Helemaal zelf gemaakt met een analoge camera (ooit)
Niet te verwarren met Hel (polen) -> http://web.uct.ac.za/depts/stats/adu/travel/hel.htm maar tussen Trondheim en de luchthavben van Trondheim.
Joe spieking toe mie?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:40 schreef bork het volgende:
@flitz, waarom zijn al jouw oudere pics offline(bij mij vanaf topic 95)
yepsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joe spieking toe mie?
Omdat ik sinds begin dit jaar een andere webspaceruimtehostingproviderdinges heb
hmm ja, ik was bezig met een nieuwe aant maken, vergetenquote:
Lekker getreind bij de NSB?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:28 schreef thats-me het volgende:
Ben ook weer terug van vakantie
Op vakantie ook een beetje getreind
[ afbeelding ]
Trein te Voss
[ afbeelding ]
De vertrekstaat van Voss,
[ afbeelding ]
Later vanavond / morgen volgt meer
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:28 schreef thats-me het volgende:
Ben ook weer terug van vakantie
Op vakantie ook een beetje getreind
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:De trein van het type V250 van de Italiaanse fabrikant Ansaldobreda staat al enige maanden vrijwel stil op het testcentrum in het Tsjechische Velim. De trein heeft hier nauwelijks gereden, bevestigt directeur Antonín Blaek. Volgens de Britse raildeskundige David Haydock is dat een teken dat er iets "goed mis" is met de NS-trein. "Dit is een geval van grove onbekwaamheid." Een NS-woordvoerder zegt zich "niet te herkennen" in het geschetste beeld. "Die trein gaat in 2009 rijden." Vier jaar geleden zei NS nog dat de V250 in 2007 klaar zou zijn voor het spoor. De Deense spoorwegen wachten al jaren op nieuwe treinen van Ansaldobreda. Topman Søren Eriksen zegt in een reactie "doormoe" te zijn van de "eindeloze vertraging" in het afleveren van zijn treinen. Bron: NRC Handelsblad, 10 juli 2008.
Staat op: www.nicospilt.com
Leuke filmpjesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:25 schreef James1988 het volgende:
Tijdens mijn rit van vorige week had ik ook nog wat filmpjes gemaakt, was ze vergeten
Anyway, hier zijn ze:
IRM komt aan in Roosendaal
AM75 verlaat Antwerpen Centraal
Klassiek motorstel te Antwerpen Centraal
Beneluxtrein naar Brussel Zuid komt aan
Beneluxtrein naar Amsterdam komt aan te Antwerpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |