abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2008 @ 06:23:35 #151
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_59857602
IK ga Hirsch Ballin maar eens bellen ik word gediscrimineerd in dit topic omdat ik dun ben.........
pi_59857871
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 06:23 schreef TJDoornbos het volgende:
IK ga Hirsch Ballin maar eens bellen ik word gediscrimineerd in dit topic omdat ik dun ben.........
wij discrimeneren niemand hoor en je foto is een beetje vaag maar volgens mij valt het wel mee met je dunheid toch?

dit is pas echt dun..... niet alleen omdat het lelijk is maar waarschijnlijk ook erg ongezond, dit is één van de weinige jongens die aan anorexia lijdt, het grootste percentage is vrouw
de nieuwe rage, maar gelukkig is die wel zo'n beetje over nu

maar serieus als je zó dun bent, moet je eerder op zoek naar een dokter dan een vriendin.

maar nogmaals aan je foto te oordelen valt het bij jou reuze mee
pi_59858202
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

waarom? gewoon laten staan ze zijn toch leuk ?
vind het altijd zo wanhopig staan foto's in een fotoboek
pi_59858575
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 08:41 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

vind het altijd zo wanhopig staan foto's in een fotoboek
ow... ook als je er maar 1 in hebt?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:19:18 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_59861077
Wel apart dat nu alle vrouwen van halflange krulletjes houden. Tien jaar geleden was dat wel anders, tot groot verdriet van mijn broer die z'n haar vervolgens met een halve pot gel zo strak mogelijk probeerde te kammen. Inmiddels zie je de trend bij mannelijke sekssymbolen verschuiven naar gemillimeterd haar, ben benieuwd hoeveel vrouwen over drie jaar in een volgend topic nog vinden dat een volle bos haar een vereiste is .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59861369
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:19 schreef speknek het volgende:
Wel apart dat nu alle vrouwen van halflange krulletjes houden.
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:38:16 #157
8369 speknek
Another day another slay
pi_59861583
Jaja, veel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59861663
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:19 schreef speknek het volgende:
Wel apart dat nu alle vrouwen van halflange krulletjes houden. Tien jaar geleden was dat wel anders, tot groot verdriet van mijn broer die z'n haar vervolgens met een halve pot gel zo strak mogelijk probeerde te kammen. Inmiddels zie je de trend bij mannelijke sekssymbolen verschuiven naar gemillimeterd haar, ben benieuwd hoeveel vrouwen over drie jaar in een volgend topic nog vinden dat een volle bos haar een vereiste is .
Tien jaar geleden was ongeveer n*sync, toen kwam timberlake met z'n krulletjes
Zeven jaar geleden Elijah wood als Frodo
Ik heb niemand gehoord over vereiste . Eerder een pré op 't uiterlijke gebied.
pi_59861850
Schitterend, al die mannen die zich hier spontaan komen melden als God's gift to women. .
Het gaat hier over wat vrouwen mooi vinden aan een man, niet over met wat voor mannen we een relatie willen willen neuken.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_59862810
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:38 schreef speknek het volgende:
Jaja, veel.
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:19:33 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_59862872
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:40 schreef Chrrris het volgende:
Tien jaar geleden was ongeveer n*sync, toen kwam timberlake met z'n krulletjes
Volgens mij het omslagpunt ja .
pi_59869185
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 07:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wij discrimeneren niemand hoor en je foto is een beetje vaag maar volgens mij valt het wel mee met je dunheid toch?

dit is pas echt dun..... niet alleen omdat het lelijk is maar waarschijnlijk ook erg ongezond, dit is één van de weinige jongens die aan anorexia lijdt, het grootste percentage is vrouw
de nieuwe rage, maar gelukkig is die wel zo'n beetje over nu

[ afbeelding ]

maar serieus als je zó dun bent, moet je eerder op zoek naar een dokter dan een vriendin.

maar nogmaals aan je foto te oordelen valt het bij jou reuze mee

freaky
pi_59869686
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:25 schreef Slein83 het volgende:

[..]

freaky
behoorlijk freaky ja

dan heb ik nog liever een lekkere mollige teddybeer (maar ook weer geen 150 kg hoor )
pi_59869982
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

behoorlijk freaky ja

dan heb ik nog liever een lekkere mollige teddybeer (maar ook weer geen 150 kg hoor )
Val ik alweer af
pi_59870027
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:58 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Val ik alweer af
hoezo? weeg je 150 kg dan?

ja dan moet je inderdaad afvallen
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:08:47 #166
217349 Dyob
One world, one dream
pi_59870202
Van het ene uiterste naar het andere
pi_59870244
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

hoezo? weeg je 150 kg dan?

ja dan moet je inderdaad afvallen

De helft ben geen mollige teddybeer dus
pi_59870583
Het enige dat overeen komt met vrouwen en mannen is dat zowel mannen als vrouwen niet echt een bepaald ideaal type hebben, mannen kunnen alleen sneller, stelliger zeggen dat ze iets "lelijk" vinden, terwijl vrouwen het dan maar gooien op "dat is mn type niet".
pi_59870625
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:32 schreef BabblingBrook het volgende:
Het enige dat overeen komt met vrouwen en mannen is dat zowel mannen als vrouwen niet echt een bepaald ideaal type hebben, mannen kunnen alleen sneller, stelliger zeggen dat ze iets "lelijk" vinden, terwijl vrouwen het dan maar gooien op "dat is mn type niet".
je kunt ook gewoon zeggen dat vrouwen er omheen lullen.
pi_59870902
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:35 schreef VrAnKiE het volgende:

[..]

Ja, dat kan, als iemand echt afgronselijk lelijk is, dan lul ik er ook niet meer omheen, maar veel is smaakgebonden
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:23:08 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_59872504
quote:
Daar zijn ze meester in. Bijvoorbeeld de wensen dat hij "iets ouder" moet zijn, "zodat hij levenservaring heeft", of "ambitie", iemand die "weet van doorpakken", "hoog potentieel" heeft, "streeft naar het hoogste", "weet waar hij over twintig jaar wil zijn".

Ik bedoel, zeg dan gelijk waar het om gaat.

pi_59872530
quote:

[..]

mwa hier valt toch moelijk omheen te lullen, dit zijn gewoon lelijke (lees voor mij zeer onaantrekkelijke) mannen (uiterlijk dan) want mischien zijn het wel schatjes

en dit moet ook een man voorstellen

nee zonder er omheen te lullen kan ik rustig zeggen dat ik dit lelijke onaantrekkelijke mannen vind.
toch best duidelijk

hoewel de laatste niet eens echt lelijk is of zo, maar dat haar

ik vind lang haar bij mannen écht niet leuk

[ Bericht 7% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 03-07-2008 19:41:30 ]
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:45:04 #173
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_59872929
Ik ben niet zo heul mooi ofzo maar dat compenseer ik met mijn innerlijk en vriendelijkheid.
Zit er trouwens aan te denken om m'n haar te millimeteren, heb nu een kleine centimeter maar omdat ik zulk dun haar heb kijk je er nogal leeg op.

Zie ook: Hoofd kaalscheren #7

en mijn post (met foto's :$)

Hoofd kaalscheren #6
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_59872992
Ik snap nooit dat mensen één bepaald 'type' hebben waar ze op vallen. In combinatie met het juiste karakter kan ik alles wel leuk vinden, al heb ik wel moeite met kleine/ielige mannen, die vind ik gewoon niet zo aantrekkelijk. Maar haarkleur, kleur van de ogen, lengte (mits langer dan mijn 1.63m en het liefst een stuk langer) maken mij niet zoveel uit.

En die super modieuze types die langer voor de spiegel staan dan ik mogen ook wegblijven!
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_59873092
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:48 schreef MissGolightly het volgende:
Ik snap nooit dat mensen één bepaald 'type' hebben waar ze op vallen. In combinatie met het juiste karakter kan ik alles wel leuk vinden, al heb ik wel moeite met kleine/ielige mannen, die vind ik gewoon niet zo aantrekkelijk. Maar haarkleur, kleur van de ogen, lengte (mits langer dan mijn 1.63m en het liefst een stuk langer) maken mij niet zoveel uit.

En die super modieuze types die langer voor de spiegel staan dan ik mogen ook wegblijven!
ik heb ook niet één type hoor, kijk maar eens naar mijn eerdere posten

tis meer de X-factor hé

(ja daar heb je wel een punt, een man die kleiner dan ik is zou ik ook niet leuk vinden inderdaad
daar had ik eerder nooit zo over nagedacht, maar nee, je moet toch een beetje het gevoel hebben
dat een man je kan ''beschermen'' ofzo, tenminste dat heb ik dan weer wel, enne niet te verwarren
met onderdrukken en overheersen hé, want dictators hou ik helemaal niet van.........

o ja en die mannen die een uur aan hun plukjes haar zitten te frunniken of erger nog hun haar
''in model fohnen'' brrrrrrr da's erg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')