wij discrimeneren niemand hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 06:23 schreef TJDoornbos het volgende:
IK ga Hirsch Ballin maar eens bellen ik word gediscrimineerd in dit topic omdat ik dun ben.........
vind het altijd zo wanhopig staan foto's in een fotoboekquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waarom? gewoon laten staan ze zijn toch leuk ?
ow... ook als je er maar 1 in hebt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:41 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
vind het altijd zo wanhopig staan foto's in een fotoboek
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:19 schreef speknek het volgende:
Wel apart dat nu alle vrouwen van halflange krulletjes houden.
Tien jaar geleden was ongeveer n*sync, toen kwam timberlake met z'n krulletjesquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:19 schreef speknek het volgende:
Wel apart dat nu alle vrouwen van halflange krulletjes houden. Tien jaar geleden was dat wel anders, tot groot verdriet van mijn broer die z'n haar vervolgens met een halve pot gel zo strak mogelijk probeerde te kammen. Inmiddels zie je de trend bij mannelijke sekssymbolen verschuiven naar gemillimeterd haar, ben benieuwd hoeveel vrouwen over drie jaar in een volgend topic nog vinden dat een volle bos haar een vereiste is.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:38 schreef speknek het volgende:
Jaja, veel.
Volgens mij het omslagpunt jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:40 schreef Chrrris het volgende:
Tien jaar geleden was ongeveer n*sync, toen kwam timberlake met z'n krulletjes
quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wij discrimeneren niemand hooren je foto is een beetje vaag maar volgens mij valt het wel mee met je dunheid toch?
dit is pas echt dun..... niet alleen omdat het lelijk is maar waarschijnlijk ook erg ongezond, dit is één van de weinige jongens die aan anorexia lijdt, het grootste percentage is vrouw![]()
de nieuwe rage, maar gelukkig is die wel zo'n beetje over nu
[ afbeelding ]
maar serieus als je zó dun bent, moet je eerder op zoek naar een dokter dan een vriendin.
maar nogmaals aan je foto te oordelen valt het bij jou reuze mee
behoorlijk freaky jaquote:
Val ik alweer afquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
behoorlijk freaky ja![]()
dan heb ik nog liever een lekkere mollige teddybeer (maar ook weer geen 150 kg hoor)
quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoezo? weeg je 150 kg dan?
ja dan moet je inderdaad afvallen
je kunt ook gewoon zeggen dat vrouwen er omheen lullen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:32 schreef BabblingBrook het volgende:
Het enige dat overeen komt met vrouwen en mannen is dat zowel mannen als vrouwen niet echt een bepaald ideaal type hebben, mannen kunnen alleen sneller, stelliger zeggen dat ze iets "lelijk" vinden, terwijl vrouwen het dan maar gooien op "dat is mn type niet".
Ja, dat kan, als iemand echt afgronselijk lelijk is, dan lul ik er ook niet meer omheen, maar veel is smaakgebondenquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:35 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon zeggen dat vrouwen er omheen lullen.
Daar zijn ze meester in. Bijvoorbeeld de wensen dat hij "iets ouder" moet zijn, "zodat hij levenservaring heeft", of "ambitie", iemand die "weet van doorpakken", "hoog potentieel" heeft, "streeft naar het hoogste", "weet waar hij over twintig jaar wil zijn".quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:35 schreef VrAnKiE het volgende:
mwa hier valt toch moelijk omheen te lullen, dit zijn gewoon lelijke (lees voor mij zeer onaantrekkelijke) mannen (uiterlijk dan) want mischien zijn het wel schatjesquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:35 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
ik heb ook niet één type hoor, kijk maar eens naar mijn eerdere postenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:48 schreef MissGolightly het volgende:
Ik snap nooit dat mensen één bepaald 'type' hebben waar ze op vallen. In combinatie met het juiste karakter kan ik alles wel leuk vinden, al heb ik wel moeite met kleine/ielige mannen, die vind ik gewoon niet zo aantrekkelijk. Maar haarkleur, kleur van de ogen, lengte (mits langer dan mijn 1.63m en het liefst een stuk langer) maken mij niet zoveel uit.
En die super modieuze types die langer voor de spiegel staan dan ik mogen ook wegblijven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |