quote:Op zondag 13 juli 2008 23:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat een rotzooi bij sommigen zeg... en dat moet dan kopers trekken?? jeetje...
[ afbeelding ]
uhmmm mooi groen?
linkje
Ik zou em doenquote:Op zondag 13 juli 2008 23:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[ afbeelding ]
uhmmm mooi groen?
linkje
Ook nog in metropool Biervlietquote:Op zondag 13 juli 2008 22:30 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dat nog hard sparen.
(ik vind het net een héél groot tuinhuisje)
[quote]
Nou dromer, speciaal voor jou! Qua interieur lijkt het er best op en deze kost maar 75.000 euries.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=56bf6ecf-f7a5-4fc7-8aaf-3ee9863e05b0&objecttype=DetailKoopObject
Wtf moet dit voorstellen? Die hadden geen zin om te verven en/of behangen?quote:Op maandag 14 juli 2008 04:14 schreef DuchessX het volgende:
Klamboe's zijn errug handig tegen muggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Een muurtje plaatsen is inderdaad te veel moeitequote:Op maandag 14 juli 2008 04:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wtf moet dit voorstellen? Die hadden geen zin om te verven en/of behangen?
Uhm, idd bizar.quote:Op maandag 14 juli 2008 04:14 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
denk dat daar een grote kleedjesfetishist woont.quote:Op maandag 14 juli 2008 04:14 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
De looks en het grote aantal zitplaatsen (dit keer niet een giga-bank maar tig poefjes en kussens) wijst weer eens op medelanders.quote:Op maandag 14 juli 2008 06:51 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
denk dat daar een grote kleedjesfetishist woont.
Yep.. in de randstad betaal je daar alsnog anderhalf ton of meer voor btw.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou dromer, speciaal voor jou! Qua interieur lijkt het er best op en deze kost maar 75.000 euries.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=56bf6ecf-f7a5-4fc7-8aaf-3ee9863e05b0&objecttype=DetailKoopObject
Die was meer voor mij bedoeld.
Ik hou wel van die kleine brakke huisjes die een opknapbeurt nodig hebben. Zie overal al snel potentieel in. Alleen liggen die dingen dan wel in the middle of nowhere en dat wil ik dan weer niet.
Ik zou het zelf niet zo snel uitzoeken, maar lelijk is het toch niet te noemen?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[ afbeelding ]
uhmmm mooi groen?
linkje
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:50 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Bouwval gezocht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=a8ead22f-ed45-4525-bceb-76f6c70bbfc5&objecttype=DetailKoopObject&hbx=2
Die waren kennelijk wèl de moeite waard om mee te nemen voor de kinderenquote:Op maandag 14 juli 2008 09:22 schreef Cothen het volgende:
Je vraagt je ook af waarom de schilderijtjes van de muur zijn gehaald...
Als je hier gaat stofzuigen mag je wel oppassen...... Voor je het weet zit je hele interieurquote:Op maandag 14 juli 2008 04:14 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
ik vind hem leuk (nuttig? Nee, dat niet, maar beter dan een close-up van een oersaaie deurklink ofzo )quote:Op maandag 14 juli 2008 23:25 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Voor de serie "trappen"
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=6260f11e-df3d-4b96-98dc-ea1084fad818&objecttype=DetailKoopObject
mijn oma had meer dan 10 jaar geleden ook zo'n stoel met exact dezelfde kussen, en hetzelfde ladenkastje en dezelfde lamp.....quote:Op maandag 14 juli 2008 09:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vraagt je ook af waarom de schilderijtjes van de muur zijn gehaald...
vrij standaard spul voor oude mensjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
mijn oma had meer dan 10 jaar geleden ook zo'n stoel met exact dezelfde kussen, en hetzelfde ladenkastje en dezelfde lamp.....
zouden ze dat opgekocht hebben bij de tweedehandsspulletjeswinkel waar we het heen gebracht hebben toen ze was overleden?
Das voor aan de leidingen te kunnen. Handig als je afvoer verstopt zit ofzo.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:26 schreef LadyDanae het volgende:
Handig! Zo'n luikje in je bad.. En het hele huis is leeg, maar de badmatjes mochten blijkbaar niet mee..
ce524&objecttype=DetailKoopObject]klik[/url]
Als je die keuken niet mooi vind sloop je hem er toch uit en stop je daar een nieuwe in? Ik zou het zo doen als ik het geld er voor had gehad. Zo te zien is dit een erg grote keuken. Ruimte zat om wat moois van te maken.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[ afbeelding ]
uhmmm mooi groen?
linkje
Ah, weer iemand die de strekking van het topic niet helemaal heeft begrepenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je die keuken niet mooi vind sloop je hem er toch uit en stop je daar een nieuwe in?
Bovendien is het huis ondertussen verzaktquote:Op maandag 14 juli 2008 09:34 schreef Ireth het volgende:
Het huis van Hans Klok?
[ afbeelding ]
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(overigens zou ik dat bankstel ook zo snel mogelijk laten verdwijnen.... yuck...)
Link!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:16 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ter inleiding:
TV-villa wordt TBS-nachtmerrie
Villa in Almere te koop voor 895.000 euro. Reden: ernaast wordt een tbs-kliniek gebouwd. Herman en Trudy Pieper, die via het tv-programma De Bouw een met anderen dit zelf gebouwde huis wonnen in de Almeerse Stripheldenbuurt, gaan de villa zo snel mogelijk van de hand doen.
De gemeente Almere omschreef de plek bij aanvang van de bouw in 2005 als een droomlocatie, maar nu er een tbs-kliniek voor de deur verrijst wil het echtpaar uit het Gelderse Westervoort graag verhuizen.
Contractueel zijn de Piepers verplicht om tot april 2008 aan de Willie Wortelstraat te blijven wonen. Om volgend jaar weg te kunnen, wordt de woning nu al te koop aangeboden.
De twee ergerden zich al enige tijd aan het uitzicht dat ze hadden op de tbs-inrichting in aanbouw. Die verrijst, met een zes meter hoge muur, op 75 meter van hun woning. De bouwgrond was gratis beschikbaar gesteld aan Talpa, wat in de Almeerse gemeenteraad tot woedende reacties leidde. Ook missen de Piepers hun zoon Jordy, die in Gelderland is achtergebleven.
Het huis is een ontwerp van de bekende architect Piet Boon, die ook voor het interieur tekende. Mede daardoor denkt makelaarskantoor Attent dat er voldoende kopers voor het huis komen. "De tbs-inrichting zal geen struikelblok zijn. Naast het huis van de familie Pieper zijn al andere villa's gebouwd. Mensen denken toch: een tbs'er die ontsnapt gaat niet in de tuin bij de buren zitten. Die probeert zo ver mogelijk weg te komen", aldus een medewerkster.
Dit is het huis.
[ afbeelding ]
Dooie bloemen
[ afbeelding ]
Ik had persoonlijk het maandverband e.d even weggezet.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=1eff38b0-12af-49ec-9561-e93a2689f2a4&objecttype=
Het huis staat al ruim een jaar te koop. En in de omschrijving word geen woord gerept over
die TBS kliniek die er een paar meter naast staat. Ik ben er wel eens langs gereden en het ziet er
idd niet fraai uit.
Volgens mij is daar toch helemaal niks nep aan... Er zit gewoon een schoorsteen hoor... En een open haard met ruiten aan 2 kanten is ook niet gek, het gekste is misschien dan nog dat het een gashaard zal zijn...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:50 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een opmerkelijk leuke gevonden! Niets vreemds (vind ik ) maar gewoon een heule leuke (nep) open haard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn mooi en, in tegenstelling tot veel hier getoonde foto's, wel bruikbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:28 schreef Stali het volgende:
Heb vanmorgen een Pers-krantje gelezen op het station...
De belegging voor de toekomst: 's lands duurste huis (volgens Funda dan)
Leeuwerikenlaan 18, Aerdenhout.
Je ziet het er niet aan af, maar: 1.250 m2, chauffeurswoning, plantenkas en overal visgraat.
Het huis heet: "De Ransuil" .
te koop voor 10.950.000 euro. http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=85dc9564-d083-424d-bd5c-68e085a64d60&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Maar nu zit ik net even te kijken op Funda he? Die hele Leeuwerikenlaan staat te koop op Funda lijkt het. .
Volgens mij is het een gashaard en zie ik nou roetvlekken op het plavond?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:50 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een opmerkelijk leuke gevonden! Niets vreemds (vind ik ) maar gewoon een heule leuke (nep) open haard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik spot een piet zwart keukenkastjequote:
Die TVquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:44 schreef Rewimo het volgende:
Kennelijk een klein huis, want de makelaar heeft de groothoeklens ingezet
Check de lamp
[ afbeelding ]
Check het koffiezetapparaat en de bloemen
[ afbeelding ]
Check het zes meter lange bed
[ afbeelding ]
Check het leeeeeeeeeeeeeeeeedikantje
[ afbeelding ]
Nee geen roet op het plaFond. Dat is stof dat in de lucht zit en door de warmte omhooggestuwd wordt en aan het plafond blijft plakken (let ook op het ventilatierooster onder het verkleurde plafond )quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij is het een gashaard en zie ik nou roetvlekken op het plavond?
Volgens mij heeft 80% van de zonnebank-eigenaars dat...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:01 schreef Berkery het volgende:
Je moet innovatief zijn als je klein behuisd bent, maar een logeerbed/zonnebank-combinatie?
[ afbeelding ]
ZOMFGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:57 schreef Ireth het volgende:
Hoe kweekt men psychopaten? Nou zo!
[ afbeelding ]
Link!
En dan ook nog een tafel er tussenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Schat wil je even wat water bij aardappels gooien? Ja, loop ik ff naar de overkant! Handig.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |