Gebeurd ook vaak dat die mensen gewoon een soort van kraakwacht in hun woning zetten. Dat verklaard de stijl wel..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:02 schreef droomkoningin het volgende:
ik vind het altijd zo eigenaardig: heb je een kast van een huis en dan is het ingericht met meubels die je zo uit de kringloopwinkel had kunnen halen...
zie hier een huis van bijna 3,5 miljoen met deze uitgeleefde bankjes met een grand foulard van de xenos:
[ afbeelding ]
Domweg gelukkig in de Dapperbuurt, dat kan ik begrijpen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:07 schreef Manono het volgende:
Niet van Funda, wel opmerkelijk: simpelweg gelukkig in Almere
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.nextarchitects.com/projects
Da's toch gewoon een praktijk aan huis?//quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:38 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij spelen ze in dit huis graag doktertje op zolder:
[ afbeelding ]
Overigens in m'n oude straat![]()
Verpest m'n teeveepee nou nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een praktijk aan huis?//
Ligt zo te zien onder een trap, dus ik gok op een (hoog gelegen) soort van kelder/souterain.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:38 schreef DuchessX het volgende:
Ik weet niet of deze al de revue gepasseerd is maar ik vraag me toch echt af wat ik hier voor ruimte zie?
[ link | afbeelding ]
Óf het geld is nu eindelijk echt op en moet het huis verkocht worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:06 schreef m3nster het volgende:
[..]
Gebeurd ook vaak dat die mensen gewoon een soort van kraakwacht in hun woning zetten. Dat verklaard de stijl wel..
Jammer dat er geen uitleg bij staat op Funda, ik ben er erg nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ligt zo te zien onder een trap, dus ik gok op een (hoog gelegen) soort van kelder/souterain.
Jahoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens kon kopen ooit.
Maar heb je geen linkje?
Ik denk dat het dit is uit de omschrijving: "Royale kelder vanuit de hal"quote:Op zondag 13 juli 2008 01:38 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Jammer dat er geen uitleg bij staat op Funda, ik ben er erg nieuwsgierig naar
Waarschijnlijk wordt dat nog hard sparen.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:54 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jahoor.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=3e364043-39be-4bcb-b1cf-53f45ecbb33b&objecttype=DetailKoopObject&hbx=2
Check ook dat kastje boven het open vakquote:
Dat in het kastje is een radio, geen idee waarom die er (nog) staat als de rest van het huis leeg is.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:26 schreef LadyDanae het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er in dat kastje zonder tegels (waar eerst de magnetron stond)?
Nou dromer, speciaal voor jou! Qua interieur lijkt het er best op en deze kost maar 75.000 euries.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:30 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dat nog hard sparen.
(ik vind het net een héél groot tuinhuisje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |