Net een spier in mijn lies verrekt.. dus kan met moeite de trap oplopenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe is het met ons PB'tje dan?![]()
alleen degene die nog niet gedaan waren
Rechterquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie ben jij trouwens op de foto, Milou? de linkse of de rechtse?
Net een half uur lang op de bank en een ijscompress naar Gossip Girl liggend gekeken, zometeen een poging toen... om het bad in te komenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
dat is klote PB... en nu? zitten/liggen?
quote:
Een bad zal vast aangenaam zijn.. als je erin en eruit komtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net een half uur lang op de bank en een ijscompress naar Gossip Girl liggend gekeken, zometeen een poging toen... om het bad in te komen![]()
Moeilijk doen ijjquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rechts voor de kijker neem ik aan, dus links voor de personenn op de foto
Ach ja, no pain, no gainquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een bad zal vast aangenaam zijn.. als je erin en eruit komt
euuh.. jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rechts voor de kijker neem ik aan, dus links voor de personenn op de foto
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, no pain, no gain... En het is niet afgescheurd, anders had ik hier niet gezeten
Beetje al welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:39 schreef Milou__ het volgende:
Het rustig:P slaapt iedereen ofzo?
Met de wekker om 6 uur, kan ik dat zeker begrijpenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga zo eens slapen denk ik. Anders heb ik morgen weer problemen om op te staan
Nee, zat in bad..quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben wel net naar m'n bed verhuisd/t/dtalles ziet er verkeerd uit
![]()
Heb je dan nog snel gedaanquote:
had ik t wel goedquote:
Slaap lekker danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga zo eens slapen denk ik. Anders heb ik morgen weer problemen om op te staan
Stond al klaar, hoefde er al nog in te komenquote:
Douchen doe ik in totaal 10 minuten over ofzo.. incl afdrogen 15quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo snel douche ik niet eens
En dat ga ik nu ff doen, tot over een minuut of 20
truste Cuequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Douchen doe ik in totaal 10 minuten over ofzo.. incl afdrogen 15dus ook neit lang
douche ze
en truste Luctor![]()
![]()
truste Luctorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Douchen doe ik in totaal 10 minuten over ofzo.. incl afdrogen 15dus ook neit lang
douche ze
en truste Luctor![]()
![]()
*knuffel-moticonquote:
Dus maandag om 12 uur? Ergens in Nederlandquote:
Tot morgenquote:
Utrecht.. centraal.. bij de burger kingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus maandag om 12 uur? Ergens in Nederland
Rotterdam is voor mij eigenlijk de enige optiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:00 schreef PieterBas het volgende:
Dus maandag om 12 uur? Ergens in Nederland
Gaan jullie om 5 uur weer naar rotterdamquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Rotterdam is voor mij eigenlijk de enige optie
quote:
Ik ben pas om half 5 in Rotterdamquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan jullie om 5 uur weer naar rotterdam
Ook niet als ik het koud heb?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Jij krijgt dus nooit knuffels van mij he!
ja daarom..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben pas om half 5 in Rotterdam
Maar zou wel een idee zijn
Jij hebt m'n knuffel afgekraakt.. dus nee!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet als ik het koud heb?
En ik kan goed tegen warmte![]()
Rotterdam is voor mij geen probleemquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Rotterdam is voor mij eigenlijk de enige optie
Nou dan nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij hebt m'n knuffel afgekraakt.. dus nee!
Het maakt eigenlijk niet zoveel kom ik net achterquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
ja daarom..af en toe kom ik wel met ideeen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:07 schreef eer-ik het volgende:
Ik haat hitte in mand.
Slapen met ventilator ook ftl.
quote:
Hmm klinkt niet geweldig nee.. i dunno wat je het beste kan doen..quote:Het maakt eigenlijk niet zoveel kom ik net achter
Nachtnet naar Breda rijdt niet op maandag
Dus of vroeg naar huis, of ergens blijven slapen
Ja, ik kan straks ook een warm bed in stappen.. Doe het raam wel open, alleen dan word ik weer wakker om 6 uur van het zonnetjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat hitte in mand.
Slapen met ventilator ook ftl.
Moet je de gordijnen dicht doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik kan straks ook een warm bed in stappen.. Doe het raam wel open, alleen dan word ik weer wakker om 6 uur van het zonnetje
Ik denk niet dat de keus bij mij ligtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm klinkt niet geweldig nee.. i dunno wat je het beste kan doen..
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:07 schreef Piles het volgende:
En voor 4 uurtjes naar Utrecht reizen, ik weet het niet
Half zonder dekens slapenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hmm.. nee is ook irritant.. slaap je half zonder dekens enzo.. zit je een beetje te plakken
Schuin dakraamquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je de gordijnen dicht doen
ik lig al in bed, zlefs onder de dekens, raam open zetten is hier voldoende voor een redelijk frisse nacht
Dat niet nee..quote:
Luister nooit naar Gielquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwen voor de 3fm luisteraars.. misschien dat morgen een collega voor mij wordt opgebeld voor de: begin de dag met een dansje liedje![]()
een lilliputter
![]()
Gewoon naakt slapenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Half zonder dekens slapen
Onder lakens slapen
Ik ga een airco kopen.
Dakkapel zo groot als de helft van m'n kamer (qua inhoud) en over de volle breedtequote:
Zal nog wel zien, wie weet bedenk ik binnenkort nog wel ietsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat niet nee..
Ik reis ook voor 4 uurtjes naar Utrecht.. maar denk dat jij langer dan 2 uur onderweg bent.. (ik dus 4 in totaal, iets minder)
Die heb ik nog nooit op de radio gehoordquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Luister nooit naar Giel. Morgenochtend wel naar Humberto Tan
Rolgordijn dicht doenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dat helpt nog niet echt tegen de hitte
Signature.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]Wel als je nu altijd met iets aan slaaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dat helpt nog niet echt tegen de hittedan merk je denk ik wel een verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik luister ook nooit naar Giel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Luister nooit naar Giel. Morgenochtend wel naar Humberto Tan
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel als je nu altijd met iets aan slaaptdan merk je denk ik wel een verschil
Mwah, boxer aan of uit merk je niet echt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, boxer aan of uit merk je niet echt hoor
Merk er niet zo heel veel van als ik slaap zonder boxer of met boxer. Gelukkig heb ik een groot bed, dus rol wel door naar de koude kantquote:
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet?
niet wat extra lucht als je je omdraait?
Dat is ook altijd goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Merk er niet zo heel veel van als ik slaap zonder boxer of met boxer. Gelukkig heb ik een groot bed, dus rol wel door naar de koude kant
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Merk er niet zo heel veel van als ik slaap zonder boxer of met boxer. Gelukkig heb ik een groot bed, dus rol wel door naar de koude kant
Moet je er de volgende keer maar eens op lettenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet.
Ik crash altijd nogal snel als ik ga pitten.
Ga in de meest relaxte positie liggen en tief dan altijd vrij snel in slaap, hoef nooit te draaien voor ik weg ben
Tegen de tijd dat ik wakker ben draai ik wel e.e.a. maar dan denk ik er niet echt aan/let er niet op.
20 uur?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen, de vakantie is weer voorbij
Ik wens u allen een fijne nacht, en tot over een uur of 20![]()
![]()
Mochten er nog spannende updates plaatsvinden hier, dan wordt ik graag op de hoogte gehouden via den mobiele telefoon![]()
Slaapgebrek?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je er de volgende keer maar eens op letten
Maar als je zo snel wegtieft, dat is niet goedduidt op slaapgebrek
Truste Pilesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
![]()
Mochten er nog spannende updates plaatsvinden hier, dan wordt ik graag op de hoogte gehouden via den mobiele telefoon![]()
Ik moest wel even wennen toen ik laatst weer in een eenpersoonsbedje sliep.. rolde bijna mijn bed uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Ik hou sowieso van grote bedden
Allleen heb ik niet echt een koude kant met dit weer![]()
Trustequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
![]()
Heb er ooit iets over gelezen ofzo.. als het goed is val je na ong 15 minuten in slaap. Val je direct in slaap heb je een soort van slaapgebrek zeg maar.. natuurlijk hoeft dat niet zo erg te zijn dat je er daadwerkelijk wat van merktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:24 schreef eer-ik het volgende:
Slaapgebrek?
Hoe dat zo?
Ik slaap niet bijster veel maar ook niet te weinig denk ik.
Ben nooit echt moe ofzo.
6 a 7 uur per 24 uur vind ik meer dan genoeg
Komt me bekend voorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest wel even wennen toen ik laatst weer in een eenpersoonsbedje sliep.. rolde bijna mijn bed uit
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest wel even wennen toen ik laatst weer in een eenpersoonsbedje sliep.. rolde bijna mijn bed uit
Oh, ik weet niet beter dan dat het ongeveer 7 minuten duurtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb er ooit iets over gelezen ofzo.. als het goed is val je na ong 15 minuten in slaap. Val je direct in slaap heb je een soort van slaapgebrek zeg maar.. natuurlijk hoeft dat niet zo erg te zijn dat je er daadwerkelijk wat van merkt
Ik heb eigenlijk wel 8 uur slaap nodig, maar met 6 of 7 uur slaap heb ik alleen wat opstartproblemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Slaapgebrek?
Hoe dat zo?
Ik slaap niet bijster veel maar ook niet te weinig denk ik.
Ben nooit echt moe ofzo.
6 a 7 uur per 24 uur vind ik meer dan genoeg
Zolang het voor jou werkt, is het goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet beter dan dat het ongeveer 7 minuten duurt
Dat heb ik al jaren in m'n hoofd zitten
Opstartproblemen niet, eerder indutproblemen rond een uur of 12/2quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel 8 uur slaap nodig, maar met 6 of 7 uur slaap heb ik alleen wat opstartproblemen.
Zeker toen het bed ook nogal kraakte.. dus elke beweging in mijn bed was te horen bij de buren.. en ik draai nog wel eens in mijn slaap.quote:
en als je er seks hadquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker toen het bed ook nogal kraakte.. dus elke beweging in mijn bed was te horen bij de buren.. en ik draai nog wel eens in mijn slaap.
Soms val ik binnen 1 minuut in slaap en soms rond de 15 minuten. Lees altijd nog wat tijdschriften of een boek, of maak een sudoku..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb er ooit iets over gelezen ofzo.. als het goed is val je na ong 15 minuten in slaap. Val je direct in slaap heb je een soort van slaapgebrek zeg maar.. natuurlijk hoeft dat niet zo erg te zijn dat je er daadwerkelijk wat van merkt
Nice.. heb jijd us ook al goed voor elkaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Soms val ik binnen 1 minuut in slaap en soms rond de 15 minuten. Lees altijd nog wat tijdschriften of een boek, of maak een sudoku..
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb nooit echt problemen met opstarten etc.
Ik sta gewoon op als de wekkert gaat
Dan konden je boven en onderburen er van genieten, de muren waren ook niet echt dikquote:
Dat lukt me ook wel, maar het gaat dan meestal iets trager. Even wat langer douchen, even wat langer aankleden etc. en dan weer moeten haasten voor de bus.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb nooit echt problemen met opstarten etc.
Ik sta gewoon op als de wekkert gaat
Trustequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:36 schreef eer-ik het volgende:
Zeg lieve mensen, ik ga crashen
Zal in plusminus 4 minuten gok ik nu out zijn
Truste straks et a demain
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan konden je boven en onderburen er van genieten, de muren waren ook niet echt dikIk heb nog weleens een slapeloze nacht gehad vanwege een all-nighter van een bovenbuurvrouw...
quote:
Voor haar wel ja, niet zo voor mijquote:
Zuiplapquote:
Soms kunnen ze nog al hard vallen, ja!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:50 schreef Houniet het volgende:
Ik drink bijna nooit bier maar we hadden visite tonight [ afbeelding ].
Gast 4 biertjes ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Soms kunnen ze nog al hard vallen, ja!
Ik ga zo ook lekker chillen denkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:56 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga slapen.. in een warm bed..
Er is toch laatst een stage meet geweest, of ben ik nou zo dronken.quote:
Ojaquote:
Relaxtquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja goed hé.
Bijna vakantie![]()
Hoe is het met jou
Ik heb vrijdag om 12u vakantiequote:Op woensdag 2 juli 2008 08:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RelaxtVanaf wanneer heb je vakantie?
Oh goed hoorOok bijna vakantie
Ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag om 12u vakantie![]()
Jij dan?
Aah beterquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook! Tentamen van 9.00-12.00 en dan vacance
Ah, het is al weer bijna weekendquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat minder.
Werk.
Geen zin in eigenlijk.
Maar goed, het moet toch gebeuren he.
quote:
Maar ik neem aan dat je het zo snel mogelijk wil afronden?quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Overgaan hebben wij nietAangezien ik vorig jaar mn 40+ van de 60 punten heb gehaald mag ik nu zo lang over mn studie doen als ik wil
Ik kan ook 8 jaar lang 0 punten halen en in mn 9e jaar mn complete studie afronden in theorie
Morgequote:Op woensdag 2 juli 2008 08:54 schreef Yesse het volgende:
Morge!
Dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je het zo snel mogelijk wil afronden?
Ja ik weet het niet.. Iedereen doet er een beetje onduidelijk overquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:10 schreef Yesse het volgende:
Hoe zit het nou met de meet.
Come again?quote:
Gefeliciteerdquote:
Kein Ahnungquote:
Je moet eigenlijk gewoon ja zeggen dan weet ze niet hoe ze moet reagerenquote:
Ja, zo zou jij het doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk gewoon ja zeggen dan weet ze niet hoe ze moet reagerenen dan natuurlijk even je shotgun pakken en haar voor de zekerheid neerknallen, de auto pakken en z.s.m. wegwezen
Haha, misschien wel als je in die situatie zatquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee. Ik had sowieso die deur niet open durven doen, dat weet je zelf ook wel![]()
Ik wil ook zomervakantie van 2 maandenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, misschien wel als je in die situatie zatMaargoed, incrowd talk enzo, nu weer OT
![]()
User Icon (UI) of avatarquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat plaatje aan de linkerkant..
Of noemen jullie die anders
Het is hier niet vol zonquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:39 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen allen
Wat een weertje buiten, warm
Kloptquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:39 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen allen
Wat een weertje buiten, warm
Deal!quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
Hier wel volle zon, maar vind er niks aan eigenlijk
Iemand ruilen? Ga ik een uurtje op je stage zitten, mag jij wat aan mijn auto sleutelen
Uurtje? Niet de hele dag?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand ruilen? Ga ik een uurtje op je stage zitten, mag jij wat aan mijn auto sleutelen
Je mag hier best een paar uur komen zittenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
Neem ik wel factor 25 mee... maaruh ik heb weinig verstand van autotechniek.. dus of het wel zo mooie deal isquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
Hij moet ook nog geverfd worden, kan je dat?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Deal!
Heb alleen geen verstand van auto's
Nee, dan even douchen, eten en moet ik aan het werkquote:
milou belt meteen de verfzaak voor het meest felroze die verkrijgbaar isquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij moet ook nog geverfd worden, kan je dat?
Zoek zelf maar mooie kleur uit
Gefeliciteerdquote:
En dat vind ik nog prima ook. Heb je gezien wat er nu op zitquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
milou belt meteen de verfzaak voor het meest felroze die verkrijgbaar is
Is goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij moet ook nog geverfd worden, kan je dat?
Zoek zelf maar mooie kleur uit
Totaal niet, heb al een paar bussen matzwart voor je klaarstaan danquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is goed![]()
Ik hou van zwarte auto's. Erg?
Goedemorgenquote:
Oke dan is het goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Totaal niet, heb al een paar bussen matzwart voor je klaarstaan dan
Hoi, hoi. We hebben je gemist tijdens de meetquote:
Y.!quote:
Ja maar ik vond het een beetje zonde geld om voor 1,5 uur nog ¤20,- te betalenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoi, hoi. We hebben je gemist tijdens de meet
Je hebt gelijk hoor. Gaan we maandag nu meeten. En waar?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het een beetje zonde geld om voor 1,5 uur nog ¤20,- te betalen
Heb nog geen ov
Ik hoorde Rotterdam!quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Gaan we maandag nu meeten. En waar?
ik moest ff naar de gemeentequote:
Ik heb liever jouquote:
Ben je verhuistquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
ik moest ff naar de gemeenteom me in te laten schrijven
nja voor de gemeente al welquote:
ooee romantischquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:52 schreef tripack het volgende:
[..]
nja voor de gemeente al welwe nog bezig met klussen... samenwonen
ik zal wel een keer foto's postenquote:
Dat is geen sarcasme smiliequote:
Is goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zal wel een keer foto's postende voor foto's zouden al vast ergens op het forum zweven alleen niet waar je denkt dat ze horen
quote:
Ja cue en pili zijn er niet hequote:Op woensdag 2 juli 2008 11:01 schreef Californium het volgende:
[..]
alles goed hier? rustig volgens mij
aha...In dat geval dan ga ik de dagcijfers wel even bekijkenquote:
Die heb ik vanmorge al gepostquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
aha...In dat geval dan ga ik de dagcijfers wel even bekijken
Ja maar jij gebruiktquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is geen sarcasme smilieis een sarcasme smilie
Ten eerste gebruik ik die niet en ten tweede gebruik ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar jij gebruikt [ afbeelding ] altijd als je iets sarcastisch post
O.quote:
Nouuuuuuuuquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ten eerste gebruik ik die niet en ten tweede gebruik ikals ik iets sarcastisch post
Heb je goed.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Californium het volgende:
[..]
O....ik ga niet alles teruglezen hoor
quote:
Triquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:11 schreef tripack het volgende:
hier ff een paar fotootjes van de woning to be. dit is de voor foto's zeg maar.
woonkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamer 1
http://85.17.151.182/2628(...)62877801_5_0iL8.jpeg
slaapkamer2
[ afbeelding ]
dit behang zat er eerst op
[ afbeelding ]
badkamer
[ afbeelding ]
keuken
[ afbeelding ]
slaapkamer3
[ afbeelding ]
kleine greep uit de foto's
ik post na het weekend ff hoever we nu zijner is al heel wat gebeurd
quote:
Hé, dat behang ken ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:11 schreef tripack het volgende:
dit behang zat er eerst op
[ afbeelding ]
Dat zou wel kunnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
De meet, voorstel:
Maandag 12 uur Utrecht Centraal: Wie zouden er dan kunnen komen:
En dan vanaf 17 uur naar R'dam (is enige optie voor Piles, en hij kan pas vanaf 17.00 uur aanwezig zijn)
Maar dan vind ik wel dat de R'dammers naar Utrecht moeten komen hoorquote:
Mmh wel vroeg zegquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
De meet, voorstel:
En dan vanaf 17 uur naar R'dam (is enige optie voor Piles, en hij kan pas vanaf 17.00 uur aanwezig zijn)
Milou !!!quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh wel vroeg zegMaar dat ga ik wel redden denk ik
Denk dat dat gaat lukken....ga wel even kijken of rotterdam dan ook een optie is maar ik vind Utrecht om 12.00 prima (onder voorbehoud)quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
De meet, voorstel:
Ik denk niet dat ik aanwezig zal zijn. Want ik moet om 2 uur bij de tandarts zijn en om 5 uur werken.. Tandarts zou ik eventueel wel kunnen verzetten maar werk nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
De meet, voorstel:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk dat dat gaat lukken....ga wel even kijken of rotterdam dan ook een optie is maar ik vind Utrecht om 12.00 prima (onder voorbehoud)
jaah heel leukquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Tri![]()
wel een leuk huisje volgens mij.....
Hoe lang moet je reizen en vanaf waar?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik aanwezig zal zijn. Want ik moet om 2 uur bij de tandarts zijn en om 5 uur werken.. Tandarts zou ik eventueel wel kunnen verzetten maar werk niet
Als ik ov had was het wat makkelijker, nu moet ik elke keer betalen![]()
Ik denk het ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed om te horen!!
Mee naar R'dam kan ik jammergenoeg niet
Cali
niet blij me te zien?quote:
wat is erquote:
Zolang je maar in utrecht komtquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk het ook nietMaar dat zien we dan wel weer
Whats ouwe?quote:
Naar utrecht is 1,5 uur ongeveer vanuit Doetinchemquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe lang moet je reizen en vanaf waar?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Houniet het volgende:
Milouuhoeee welk geurtje heb je nou gekocht?
Totaal andere route dan ik.. dus kan je ook geen 40% korting gevenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Naar utrecht is 1,5 uur ongeveer vanuit Doetinchem
Versace Bright Crystalquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Houniet het volgende:
Milouuhoeee welk geurtje heb je nou gekocht?
tot nu toe ziet het er rooskleurig uit.....En verwacht niet dat mijn baas mij plots voor maandag heeft ingepland.... Dus moet lukken...quote:
12 uur utrechtquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:32 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan altijd. Iemand mag me smsen als alles duidelijk is
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:32 schreef Californium het volgende:
[..]
tot nu toe ziet het er rooskleurig uit.....En verwacht niet dat mijn baas mij plots voor maandag heeft ingepland.... Dus moet lukken...
Nicceequote:
Okquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:33 schreef eer-ik het volgende:
Ben altijd blij jullie te zien.
Ik wil alleen naar huis
Aah dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ok
We zijn hier binnenshuis aan het verbouwen. Dat is de reden waarom ik niet zo vaak in het topic ben op dit moment...
quote:
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 2 juli 2008 11:33 schreef eer-ik het volgende:
Ben altijd blij jullie te zien.
Ik wil alleen naar huis
Pijn aan mijn spiertjes. Ik ben het allemaal niet gewend. En het stink allemaal zo erg dat ik in de avond ergens anders moet gaan slapen. Maar maandag heb ik een dag je vrij voor julliequote:Op woensdag 2 juli 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah dat verklaard een hoop
maar alles goed dan?
je bent ook zo liefquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjeover een paar uut is het zover....en wij zullen je proberen te vermaken tot die tijd
![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
en anders moet je je baas maar eens afwijzen
Weet ik toch...quote:
Oke, ik kan nu hele foute dingen gaan denkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Pijn aan mijn spiertjes. Ik ben het allemaal niet gewend. En het stink allemaal zo erg dat ik in de avond ergens anders moet gaan slapen. Maar maandag heb ik een dag je vrij voor jullie
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar maandag heb ik een dag je vrij voor jullie
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken haar en denk niet dat ze dat 2 dagen vantevoren doet zonder mij te raadplegen of ik kan
1700quote:
Ik heb het echt te vaak de laatste tijd, dat ik de hele dag zwaar gefrustreerd op werk zit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjeover een paar uut is het zover....en wij zullen je proberen te vermaken tot die tijd
![]()
Verf. Terpentine, Houtlijm. En meer shitquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oke, ik kan nu hele foute dingen gaan denken
Maar wat stinkt er dan zo?dat horen we graag
Dan gebeurd er veel in het huisquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:40 schreef G.Fawkes het volgende:
Verf. Terpentine, Houtlijm. En meer shit
Ja maar ben er zaterdag pas weerquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 dagen.. maandag duurt nog uh 5 dagen
Ga anders gewoon een gezellig praatje maken met degene aan de andere kan t van de lijn...Misschien wordt je daar vrolijker vanquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
1700
[..]
Ik heb het echt te vaak de laatste tijd, dat ik de hele dag zwaar gefrustreerd op werk zit.
schijt telefoon.
ik haat het om de hele dag te bellen
He in die combinatie ga ik binnenkort ook slapenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Verf. Terpentine, Houtlijm. En meer shit
quote:
lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
He in die combinatie ga ik binnenkort ook slapen
grote kansquote:
niet echt, die mensen die mij bellen hebben altijd wat te zeiken, anders bellen ze niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga anders gewoon een gezellig praatje maken met degene aan de andere kan t van de lijn...Misschien wordt je daar vrolijker van
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
En Cue? hoe bevalt je vakantie....lekker niets doen vandaag? Ik doe ook niets maar moet eigenlijk een wasje draaien nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |