abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59827367

Het vorige deel: Slank de zomer in #180

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_59827592
fipo?

Ik heb net gefitnessed, was eigenlijk stiekem gister ook al geweest.
Maar morgenavond sta ik op de schietbaan, donderdag ben ik in Berlijn en donderdagavond komt bezoek. Dus ik dacht, liever 1 dag te veel dan 3 dagen niet.

Ik durfde zowaar in m'n nieuwe strakke sportbroek kreeg wel een paar blikken richting de derriere, waaronder vooral de overbekende vrouwelijke vleeskeuringsblik

[ Bericht 98% gewijzigd door -marz- op 01-07-2008 21:23:18 ]
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:20:03 #3
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59827631
duplo?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:21:04 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59827660
Triplo?
Niet meer actief op Fok!
pi_59827717
hey jongens, ik heb mijn fipo aangevuld met interessante spuisels hoor
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:27:42 #6
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59827779
Hey meisje, dat heb ik gezien hoor.
En jij met je spillepoten hebt niets te vrezen in je supertight sportbroekje.
pi_59827821
Ze zijn lelijk van dichtbij.

Hoe staat het ervoor met jouw broodloze lijdensweg SHE ?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:34:29 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59827930
Ik ben het lijden voorbij. Mijn buik is al weken rustig. Daar ben ik eigenlijk het meest lyrisch over.
Ik vind het alleen vervelend dat ik zo aan het morphen ben. Alsof mijn lichaam niet meer van mij is.
Dat hoort erbij natuurlijk, en uiteindelijk heeft het als doel weer het lichaam van een 16-jarige te krijgen, maar het voelt echt heel sureeel.

Als ik de hele dag niet ademhaal, pas ik in een 36 en dat is leuk nieuws. Jammer genoeg is ademhalen ook van enig belang en dus bikkel ik braaf door.
Ik ben wel plots in ketose geraakt en dat was ook weer niet de bedoeling; dus ik eet me nu rot aan fruit.
Ik schat zo in dat ik eind deze zomer weer in een 34 gewurmd kan worden. Beetje zonde zo in de herfst, maar toch. Zodra mijn knie-blessure genezen is, ga ik ook weer los in de sportschool, dan voelt mijn lijf vast snel weer als van mij..
pi_59829442
Zo, vandaag lekker gezwommen! En mijn nieuwe bikini geshowd natuurlijk

Ik verbaasde me trouwens wel over hoeveel jongeren dik zijn OMG

Morgen werken, en daarna vakantie! (wel een hele week )
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59829756
Dat is waar, als je ziet hoeveel kids er (te) dik zijn.
potentiele topicvullers.
#35.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:55:18 #11
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59829997
Hier ook een dikke jongere, met de motivatie is het ook niet echt best
Had vandaag wel een M aan uit noodzaak, vond dat het net kon eerlijk gezegd, een oom zei nog dat ik was afgevallen... dat was dan wel tof maarja nog niet genoeg jammer hoor even doorzoeken naar de motivatie.

Vakantie is oke... ik zit erg te twijfelen om weg te gaan, nee knopen doorhakken is niet iets voor mij
Bernie en ik zijn tof.
pi_59833353
Goeiemorgen! Nog even kranten lopen, laatste spullen inpakken, huis opruimen en ik vertrek naar Frankrijk . Ongetwijfeld naar een ander gedeelte als Conleche (WB trouwens ). En maar zien of ik veel afval/aankom, heb iig genoeg te doen bij me .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 2 juli 2008 @ 06:21:54 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59833403
Mensen die op vakantie gaan naar Frankrijk .
*jaloers is*. Ik ging vroeger ook elke zomer vier weken naar Frankrijk met mijn ouders . Veel plezier Chico, later zul je met weemoed aan deze jaren terug denken .

Ik ga straks shoppen met Mark, want hij moet nieuwe kleren hebben. Vanmiddag ga ik naar mijn zus met een fles rosé en een zak M&Ms (haar verslaving) om haar op te vrolijken (het zit haar nogal tegen de laatste tijd) en morgen gaan we samen met haar kids naar mijn ouders de campingtokkie uithangen, want die staan op een camping, ergens in de buurt van Alkmaar . Ik heb iig weer 2 vakantiedagen opgevuld .
Niet meer actief op Fok!
pi_59833595
Ik ga vandaag met 190 kindertjes van 14/15 naar Walibi . Lekker plakken in de hitte .
pi_59833979
afkoelen in de wildwaterbaan dus Razztwizzle....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59834111
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga vandaag met 190 kindertjes van 14/15 naar Walibi . Lekker plakken in de hitte .
Toch niet als enige begeleider hoop ik? 190 pubers...moet er niet aan denken
pi_59834196
Goedemorgen vanuit bed
straks met de trein naar Nijmegen waar de motor staat en dan naar sollicitatie-gesprek ben zo benieuwd!! *ril*
Ja doei.
pi_59834513
Goedemorgen!

Wat is het weer warm. Gisteren op werk gaf de weegschaal wel veel aan, dus ik ga de ijsjes en rotzooi voor dit weekend čcht schrappen Oké, mss. een heel klein bakje sorbetijs. Het helpt vast ook niet dat ik gisteren nog een hele ananas op had, maar hij was erg rijp en als ik zou wachten werd ie vast alcoholisch.

En vakantie heb ik nog anderhalve maand niet echt!
Het mooi kotsende meisje.
pi_59835118
Ik werk de hele zomer door Een weekendje vakantie begin september, misschien nog een weekend Madrid ergens in de herfst... En dan hopelijk, als het lukt met mijn werk, rond de kerst minstens 3 weken op vakantie naar Zuid-Afrika

Ik heb gisteren, geheel geinspireerd door dit topic, diepvriesbosbessen gekocht en vanmorgen een ijskoude smoothie gemaakt
pi_59836494
Nog 2 weken en dan ga ik op vakantie, 3 weekjes spanje Heb er erg veel zin in, even lekker weg en lekker niks hoeven doen.
pi_59837522
Wat gaat iedereen leuke dingen doen vandaag! Fijne vakantie chico!

Ik werk ook de hele 'vakantie' door. Lekker rustig op de weg en ik heb een airconditioned kantoor
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:38:28 #22
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59837677
succes MoBlo *duimt*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59838424
Nog gefelicteerd Moblo met het behalen van je streefgewicht!! (is het een mooi motorpak geworden?)

Ben nu wel benieuwd waar chicola naar toe is in Frankrijk, maar ze zal wel al weg zijn, veel plezier iig!

@Kwakveense: no harm done hoor!

PF: hoe is het nu met de verschillende McDates?

Er was nog iets uit het vorige topic waar ik op wilde reageren, maar ben te lui om het weer op te zoeken...
pi_59838829
Zo, nog een paar minuten en ik ga. Naar Annecy . Mis mn vriend nu al .

Veel plezier allemaal en tot over 2 weken!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:24:27 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59838871
veel plezier chico geniet ervan
pi_59838950
Veel plezier chico!

Edit: Ik heb jeuk Maar ik hou me in

[ Bericht 44% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 02-07-2008 12:37:35 ]
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:26:29 #27
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59840366
Ah, ik dacht al dat ik iets miste .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59841232
Mis ik iets? Potentiële rel?

Ik ga vanavond experimenteren met mijn nieuwe oven. Het avondeten wordt een pak geroosterde groenten (ik denk paprika, rode ui, courgette en aubergine) met flink wat olie en ingekookte balsamico. Met wat olijven en feta erover.
Voor de Mr zijn carbs heb ik een biologisch zevengranenzuurdesembrood gekocht. En dat is zo gruwelijk verantwoord dat ik denk dat ik zelf ook maar een snee neem (het ruikt nl ook nog héérlijk ).

Maar best gezond, toch?
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:58:48 #29
14746 k_i_m
pi_59841243
Nee, ik miste dit topic .
In my life
Why do I smile
pi_59841304
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:58 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik miste dit topic .
Ik bedoelde die post van veiligheidsspeldje boven je. Heeft ze fysieke of figuurlijke jeuk?
pi_59841413
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik bedoelde die post van veiligheidsspeldje boven je. Heeft ze fysieke of figuurlijke jeuk?
Figuurlijk. Maar het is alweer over geloof ik.

En m'n onderzoek vlot weer Alleen één machine is kapot, zodat er alwéér iets is dat op zich'moet laten wachten...
pi_59841480
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Figuurlijk. Maar het is alweer over geloof ik.

En m'n onderzoek vlot weer Alleen één machine is kapot, zodat er alwéér iets is dat op zich'moet laten wachten...

Jammer dat er niet op werd gereageerd... Als jij bedoelde wat ik bedoel
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:24:55 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59841940
Nu wil ik weten ook waar VS jeuk van kreeg .

Het is echt warm, pfff. Net wezen shoppen met Mark, broodje gehad bij Bart, ijsje bij Australian's. Toen naar het gemeentehuis om een uittreksel persoonsgegevens op te halen, toen naar het politiebureau en een preek aangehoord over het verlies van mijn ID-kaart ("Het lijkt wel alsof iedereen z'n ID-kaart kwijt is. Heb je je broeken gecheckt, oude jassen? bladiebla"), toen procesverbaal laten opmaken, foto's laten maken en pas volgende week dinsdag kan ik terecht om een nieuwe id aan te vragen. Dus ik weet nog niet precies wanneer ik wegga. Rond 15 juli waarschijnlijk. En waarnaartoe, dat moet ik nog beslissen dit weekend . Ik wil sowieso heel graag een paar dagen naar Brugge, maar mijn vaste reispartner, Mark, ligt dwars. Dus als hier mensen zijn die naar Brugge zijn geweest, willen jullie Brugge even promoten, dan geef ik hem dit topic even .
Nu ga ik snel m'n tas inpakken, want ik ga zo naar m'n zus . Tot vrijdag iedereen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:26:02 #34
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59841965
Brugge is te gek, goede friet daar (daar heet het friet)
Bernie en ik zijn tof.
pi_59841988
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef mordradead het volgende:
Brugge is te gek, goede friet daar (daar heet het friet)
Het zou overal friet moeten heten!
pi_59842118
Friet, patat, who cares.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:37:46 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59842231
Nee, laten we niet ook dit topic laten verzanden in een friet vs patat topic! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59842263
Ik snap sowieso die eeuwigdurende discussie niet en gebruik random friet/patat door elkaar

Anyway, ik ben lekker thuis gaan werken geen file!
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:46:09 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59842433
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef -marz- het volgende:
Ik snap sowieso die eeuwigdurende discussie niet en gebruik random friet/patat door elkaar

Anyway, ik ben lekker thuis gaan werken geen file!
Het is geen discussie. Gewoon stom geouwehoer in KLB. Denk je nou echt dat de 'friet'-zeggers 's nachts wakker liggen van 'patat'-zeggers? . En nu dreigt diezelfde discussie zich te herhalen voor 'vliegveld' en 'luchthaven'.
Noes! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59842454
Ik zeg altijd patat als ik bij mijn vader in Almere ben en friet als ik in Limburg ben. Zoals het hoort.

Verkapte TVP.
pi_59842528
Het was onderwerpontwijkend gedrag En vind 'dat andere woord' echt niet klinken.
Heb geen jas bij, de kans zit er dus in dat ik over een uur door regen & onweer moet fietsen, een kwartier lang
pi_59842540
Ik lust het allebei
En Viking, ik ben jaaaaaren geleden met mijn ouders in Brugge geweest en vond het toen ubersuf. Maar allicht dat ik 't nu meer zou waarderen
pi_59842663
De discussie patat vs. friet reikt verder dan KLB, vrees ik.

Ik weet alleen dat ik altijd een "patatje met" bestel, maar als er geen "met" bij betrokken is wil ik het nog wel over friet hebben.

pi_59842693
Brugge geen idee of het wat is, op zich gaat mijn hartje niet sneller kloppen van Belgie.

* -marz- gaat dit weekend proberen in Stockholm terecht te komen.
pi_59842724
Oh en natuurlijk bestel ik geen patatje met, ik ben op dieet.

En wellicht overbodig maar als bewijs voor hoe sterk ik ben: mijn baas drukte me gister een dikke vette double chocolate Magnum in m'n handen {ze probeert me altijd aan de drank dan wel vette hap te krijgen). Die heb ik gewoon weggegeven aan een arts die ik tegenkwam onderweg naar de vriezer.
pi_59843075
Double chocolate. Die is echt HEEL lekker! Maar ik eet 'm niet. Friet eet ik wel te veel de laatste tijd (bij m'n ouders, die denken me daar een plezier mee te doen) en op parkpop. Nu weer heel lang niet, hoop ik.
pi_59843111
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:55 schreef -marz- het volgende:
Brugge geen idee of het wat is, op zich gaat mijn hartje niet sneller kloppen van Belgie.

* -marz- gaat dit weekend proberen in Stockholm terecht te komen.
België is leuk, jah

waar wil je heen? Stockholm? Kopenhagen? Reykjavik?
pi_59843219
eeh, Stockholm.
pi_59843262
Ik ken alleen het vliegveld van Stockholm. Dat is stom

Weekendje weg?
pi_59843553
even een linkje naar de CUL-SC

[cul sc 252] .. right....

Heb een andere baan
Ja doei.
pi_59843624
Gefeli!!! Je droombaan nog wel.

CF ik was ook niet van plan om op het vliegveld te gaan rondhangen.
pi_59843658
Gefeli moblo

Ik ben blij dat ik niet meer thuis woon, ik erger me zo aan m'n ouders dat ik me bijna in staat acht tot fysiek gewild, als ik serieus ervan overtuigd was dat de een daar minder egoďstisch en de ander minder een zak hooi van zou worden
Gelukkig nu werken, dat leidt de aandacht wat af
pi_59843723
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:36 schreef -marz- het volgende:
CF ik was ook niet van plan om op het vliegveld te gaan rondhangen.
Oh echt

VS, diep ademhalen en weggaan. Ik heb t geloof ik al vaker gezegd: jij bent de dochter van je ouders, jij mag niet betrokken worden in scheidingszaken van wat voor aard dan ook. Je moet geen dingen opknappen voor je moeder...
pi_59843768
Afstand nemen is meestal wel het beste idd. Dat heb ik jaren geleden al gedaan
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:51:34 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59843971
gefeliciteerd MoBlo
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:58:30 #56
14746 k_i_m
pi_59844164
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ken alleen het vliegveld van Stockholm. Dat is stom

Weekendje weg?
Arlanda?
In my life
Why do I smile
pi_59844229
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Arlanda?
Jup. Moest ik lang wachten op een overstap
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:04:07 #58
14746 k_i_m
pi_59844293
Bij ons hadden ze de vlucht terug gecanceled. Omdat het slecht weer was. Toen ik naar huis belde bleek het prachtig weer te zijn, dus waren we vet genaaid. En ik was 7 maanden zwanger, dus niet meer echt in staat om aardig te communiceren zonder zicht op een terugvlucht .

Uiteindelijk zijn we ergens anders bijgepropt en waren we uiteindelijk nog eerder thuis dan we met de originele vlucht zouden zijn, maar echt, die stress .
In my life
Why do I smile
pi_59844370
Je werd hysterisch?

maar wel terecht dat je pissig was, natuurlijk.
Ik vond Arlanda echt heel erg saai; op de terugweg moest ik overstappen in Oslo en dat was beter te doen. Maar het duurde dan ook aanmerkelijk korter
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:07:28 #60
14746 k_i_m
pi_59844396
Nee, ik wilde dat mens over d'r balie trekken .
In my life
Why do I smile
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:07:38 #61
14746 k_i_m
pi_59844397
Aan d'r oor .
In my life
Why do I smile
pi_59844426
Heb je nu nog last van ontzwanger-symptomen?
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:15:00 #63
14746 k_i_m
pi_59844592
Behalve een dikke reet niet .
In my life
Why do I smile
pi_59844794
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:15 schreef k_i_m het volgende:
Behalve een dikke reet niet .
Jammer, volgens mij ben jij verreweg op z'n best als je hormonaal bent
Van die dikke reet word ik dan weer niet zo heel warm
  woensdag 2 juli 2008 @ 17:06:31 #65
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59845735
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jammer, volgens mij ben jij verreweg op z'n best als je hormonaal bent
Van die dikke reet word ik dan weer niet zo heel warm
Oh, maar ze was vroeger ook al een bijdehand loeder met een vurig temperament.
Dat komt vast terug hoor; als die dikke reet weg is en die liefhebbende moedergevoelens wat gezakt zijn.
  woensdag 2 juli 2008 @ 18:39:12 #66
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59847590
gefeli moblo!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59847980
Lijstje:

kwark
vitalinea
2 boterhammen rosbief
nectarine
cashewnoten (mag dat?)
gewokte eiermie (mag dat?) met sugar snaps, chinese kool en gemarineerde kip

Heb ook een zak zemelen gekocht, kan ik vanavond een smoothie maken voor morgenochtend (5.00 uur de wekker )
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:08:17 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59848260
Ik vind nog steeds dat je te weinig eet.
Maar cashews mag en eiermie liever niet, maar voor deze ene keer wel.
Glasmie mag altijd, net als rijstmie
pi_59848555
Ok thanks. Wat zou ik nog meer kunnen eten dan? 's middags nog brood ofzo?
pi_59851461
Mijn lijstje:

O: 2 gebakken eitjes met een plak ham en geraspte gesmolten kaas en 2 roma-tomaatjes.

L: gerookte paling

T: 4 knakworstjes met mosterd
T: 1 wodka

D: 2 tartaartjes met rauwe ui en ketchup met 50% minder suiker (voor de mensen die naar Frankrijk gaan: daar te krijgen, gewoon van Heinz!) tomatensalade en sperzieboontjes.
Toetje: kopje decafé en stukje pure chocolade.

Niet zo heel gezond vandaag. Vooral overdag, maar mijn excuus was: niks in huis en geen tijd om boodschappen te doen omdat ik persé een schilderij af moest hebben. Maar ik heb nu weer ingeslagen bij de Appie....
pi_59851543
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:56 schreef -marz- het volgende:
Lijstje:

kwark
vitalinea
2 boterhammen rosbief
nectarine
cashewnoten (mag dat?)
gewokte eiermie (mag dat?) met sugar snaps, chinese kool en gemarineerde kip

Heb ook een zak zemelen gekocht, kan ik vanavond een smoothie maken voor morgenochtend (5.00 uur de wekker )
Hoewel ik erge meelij heb met het feit dat je om 5 uur op moet: dit klinkt wel heel vies: een smoothie met zemelen erin en dan ook nog van te voren klaargemaakt...(alle vitamines gaan uit je fruit als je het nu al klaar maakt volgens mij...)
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:39:21 #72
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59851700
Ik heb daar zelfs overheen gelezen

Wat zij zegt dus.
pi_59852075
SHE, ga je nog wat van je recepten posten?
Smoke City - Underwater love
pi_59852644
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoewel ik erge meelij heb met het feit dat je om 5 uur op moet: dit klinkt wel heel vies: een smoothie met zemelen erin en dan ook nog van te voren klaargemaakt...(alle vitamines gaan uit je fruit als je het nu al klaar maakt volgens mij...)
Nee valt mee hoor! Je proeft het nauwelijks. En die vitamientjes kan ik ook niet om wakker liggen eerlijk gezegd

Waar gaan ze heen trouwens? Ik laat de koelkastdeur dicht vannacht.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:45:21 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59853553
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:51 schreef HunnY het volgende:
SHE, ga je nog wat van je recepten posten?
Ja, ga ik zeker doen..maar ik moet bekennen ietwat lethargisch te zijn sinds dagen.
Ik heb zoveel te doen dat ik er alles voor over heb het te ontwijken

Ik vraag nog om even geduld, en om het goed te maken hier alvast een lekkere:

2 kalfs schnitzels ( ongepaneerd!! )
bak paddo's
flink wat zwarte peper ( uit molen )
zout
beetje creme fraiche
peterselie
2 glazen droge witte wijn
Begeleidende groente: of broccoli, of peultjes, of sugersnaps

Pak de kalfslapjes en zout ze om en om. Dan de peper en wees heel royaal.
Haal ze door de bloem.
Doe olijfolie in de pan en bak ze licht aan..
Haal ze uit de pan.
Fruit in dezelfde olie de paddo's ; doe de lapjes weer terug.
Nu de wijn erbij en gas terugdraaien tot standje stoof.
Als je saus wit is gekleurd en de lapjes bijna uitelkaar vallen ( ongeveer 30 minuutjes ); draai je de warmte uit en voeg je creme fraiche toe.
Afmaken met peterselie en serveren met groente naar keuze

Gefeliciteerd; u heeft Scallopini

Dan nog een veggie recept:

Voor 4 personen:

broccoli
citroen
gorgonzola
5 eieren
flink wat room ( light kookroom dus )
lepeltje sesamzaad
zout
peper

Was de broccoli en haal er de roosjes af. Breng water met wat zout aan de kook en doe er het sap van de citroen bij. Doe de broccoliroosjes in het water, laat ze 6 tot 7 minuten koken. Giet af.
Breek intussen de eieren en klop ze goed los. Snij de gorgonzola in kleine stukjes en doe ze samen met de room bij de eieren. Meng goed.
Verwarm de oven voor op 200gr
Rooster de sesamzaadjes in een droge pan tot ze mooi bruin zijn. Schik de broccoli in een ovenschotel en giet er de eierstruif met gorgonzola over. Strooi er de sesamzaadjes over en zet de schotel 30 minuten in de oven.

Lekker met een ossenhaasje

Kipsate met groentenrijst

paar kipfilets
zoute soja
sambal
knoflook ( geperst )
pandanrijst
2 eitjes
peultjes, sperziebonen , snijbonen( wat je lust )
Stokjes
rode ui

Kook de rijst en laat koud worden.
Liefst marineer je de kip een dag tevoren.
Snijd in blokjes van ongeveer 3 bij 3
Maak een marinade van zoute soja, sambal en knoflook
Leg de kip erin en zet in de koeling. Om de paar uur omscheppen

Kluts de eitjes en bak er een snel omeletje van. Afkoelen en in reepjes snijden.
Wok aan, olie erin en de rode ui fruiten. Dan de boontjes zijdelings haarfijn snijden en meewokken.
Beetje knof erdoor, zout en peper en dan de rijst erbij.

Grilpan aanzetten en ondertussen de kip aan een stokje rijgen.
Kort grillen

Rijst op bord schikken, sate ernaast en lekker een dot zelfgemaakte satesaus

Hoe maak ik die dan?

Nou zo:

Nodig:
1 kg pinda met vlies (toko)
1 - 2 volle eetlepels trassie (garnalenpasta)
2 á 3 Surinaamse (Adjoema, hele hete) pepers (toko)
6 teentjes knoflook
6 stukjes gedroogde kentjoer (soort wortel die sterk geurt, toko)
300 gr suiker
1 eetlepel zout
5 takjes tamarinde (toko)
2 + 4 eetlepels olie

Bereiding:
Verhit de olie in een wok en bak de pinda's. Niet te gaar laten worden! Daarna overzetten in een schaal. Verhit de rest van de olie en bak de kentjor gedurende 2 á 3 minuten. Haal het uit de wok en bak de hele knoflook en de hele pepers gedurende 2 á 3 minuten. Doe een deksel op de wok, want het kan behoorlijk spatten. Bak nu de trassie in dezelfde olie, ook gedurende 2 á 3 minuten en haal dan de trassie met de olie uit de wok.

Stamp de gebakken pinda's fijn in een grote houten vijzel (een matta). Haal de pinda's eruit en stamp dan eerst de kentjor fijn en dan de knoflook, pepers en tamarinde. Doe er suiker en zout bij. Als al de kruiden fijn gestampt zijn voeg je de pinda's er weer aan toe en dan stamp je alles bij elkaar.

Maar als je een luie flikker bent, dan zo:

Ingrediënten:
500 ml Melk
pindakaas
2 eetlepels zoetstof
1 eetlepel uienpoeder
½ eetlepel knoflook poeder
½ eetlepel paprika poeder
½ eetlepel gember poeder
Een scheutje gembersiroop
Een scheutje ketjap
1 theelepel sambal badjak

Bij elkaar gooien en dan langzaam warmen.

Brengt me op nog een goed idee:
Sate kambing.
Dit eet je dus zo. Zonder iets. Alleen de sate. Vertrouw me...is het waard!

Supersimpel:
Neem lamsvlees en snijd het echt in minuscule blokjes.
Zout het, en rijg aan stok
Kecap met citroen mengen en de stokjes eerst in de marinade dopen en dan op de grill leggen.
Elke minuut blijven bestrijken met de citroen-kecapsaus

Whiieeeeeeeeeee
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:52:30 #76
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59853751
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef -marz- het volgende:

[..]

Nee valt mee hoor! Je proeft het nauwelijks. En die vitamientjes kan ik ook niet om wakker liggen eerlijk gezegd

Waar gaan ze heen trouwens? Ik laat de koelkastdeur dicht vannacht.

Met de vitamines gaat het niet zo godvergeten hard hoor; want je hebt immers de fruit al vermorzeld.
Maarrrr...de meeste fruitsoorten varen niet wel bij yoghurt in de koeling.
Dat wordt vies.

Zemelen zetten uit, dus als je die erbij doet en niet meteen drinkt dan heb je morgenochtend een smoothie-pap.

Wil je de boel toch scherp houden; dan meteen na maken invriezen en s'ochtends een uur tevoren uithalen.
Even doorroeren na ontdooien en klaar.
Anders toch beter je drankje vers te maken.
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:08:33 #77
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59854194
Verse pindasaus kan ik morgen wel even gaan maken, normaal altijd van die tokoshit morgen iig sate ayam die staat al gemarineerd in de koelkast
Ik zal m'n moeder wel even vragen hoe zij het marineerd want de sate van m'n moeder is ultiem lekker.

Trouwens... kambing is toch eigenlijk geit

Vandaag goed gedaan, had wel honger 's avonds maar toen extra rode bietjes gepakt, lekker hoor.
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:16:47 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59854408
zowel lam als geit!
de één maakt het met lam, de ander met geit. Whatever gets your juices flowin'.
In NL is het lastiger mooi geitenvlees te krijgen helaas.
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:26:49 #79
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59854656
Waarom trouwens dat "alleen" eten?
Bernie en ik zijn tof.
pi_59857558
woei recepten! We wilden vanavond al pindasaus gaan maken. Lekker met el-cheapo pindakaas (de luie flikker variant gebruik ik altijd )

M'n drinkontbijtsmoothie is de nacht goed doorgekomen hoor
pi_59859292
Goedemorgen!
Een avondje werken doet wel beseffen dat er veel grotere problemen zijn dan die waar ik over zeur. Ik zal opnieuw proberen me erbij neer te leggen en er zo min mogelijk aan te denken
Vanochtend een krantje meegepakt en ik zag niet eens dat ie van 1 juli was blijkbaar, maar er stond een artikeltje in over een of andere 'dieetrage in de VS' genaamd skinny bitches. Veganistisch voer, weinig eten en anorectische tips als tanden poetsen bij honger.
Hier is het artikeltje uit de pers.
Ik vind het maar masochistische onzin. Je mag zelfs geen koffie
pi_59859370
Waarom moest je eigenlijk er zo vroeg uit? Ik kom nu uit m'n bed en ben nog steeds moe

Oké: de schade is een beetje wat ik dacht: ik weeg nu 62,1 en voor de vakantie 60,5. Is ruim anderhalve kilo erbij. (waarschijnlijk was het zelfs iets meer, want ik let al weer 2 dagen op!)

Ik blijf het raar vinden hoe vreselijk makkelijk ik aankom, met een regime wat de gemiddelde Nederlander al een dieet zou noemen. Tja: life is a bitch.....

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 03-07-2008 10:06:58 ]
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:07:54 #83
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59859525
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Een avondje werken doet wel beseffen dat er veel grotere problemen zijn dan die waar ik over zeur. Ik zal opnieuw proberen me erbij neer te leggen en er zo min mogelijk aan te denken
Vanochtend een krantje meegepakt en ik zag niet eens dat ie van 1 juli was blijkbaar, maar er stond een artikeltje in over een of andere 'dieetrage in de VS' genaamd skinny bitches. Veganistisch voer, weinig eten en anorectische tips als tanden poetsen bij honger.
Hier is het artikeltje uit de pers.
Ik vind het maar masochistische onzin. Je mag zelfs geen koffie
Ik heb Skinny bitch hier liggen, en zoveel onzin staat er niet in hoor.
Ze hebben op alle fronten gelijk; je kunt het meer zien als een hypergezonde lifestyle.
Mij overigens niet gezien; want ik zou niet zonder drank kunnen
pi_59859572
Ik geloof dat ik nog meer moeite zou hebben met geen koffie

En van dat tandenpoetsen: dat doe ik allang. Tandenpoetsen moet je toch. Dus.
pi_59859693
Ik zou de koffie ook erger vinden dan de drank. Koffie heeft geen kcal en zorgt voor een licht verlagende kans op diabetes. Er zijn ook heus wel nadelen, maar die vind ik niet opwegen.
En sojaworstjes. Sorry hoor, maar dat lijkt me echt NIET lekker.
Tandenpoetsen doe je toch, maar om trek te vermijden? En dan ook nog eens biologische moeten nemen omdat je er toch wat van binnenkrijgt.
'Dan maar een keer extra naar de sportschool' vond ik een goede afsluiter van het stukje. met meer sporten kan jejezelf veel meer permitteren, wat mij betreft zijn dit kunstgrepen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:18:14 #86
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59859725
Het is inmiddels ook wetenschappelijk aangetoond dat het MATIG drinken van koffie juist hele positieve aspecten biedt.
Skinny Bitch is grappig; echt hilarisch om te lezen en ik moet eerlijk bekennen dat het absoluut het leukste dieetboek is wat ik ooit heb moeten lezen.
Maarrrrrr...ondanks de vele waarheden die er in staan, staan er ook ongefundeerde uitspraken in.
Daarnaast ben ik niet zo blij met de soja die ze zo door je strot rammen. Soja heeft namelijk óók vervelende eigenschappen.

Kortom; leuk boek. Zeker lezen..verder vooral niet te serieus nemen. Ik moet de eerste chick nog tegenkomen die dit volhoud, tenzij het echt anorexisch mormel is.
Victoria doet in elk geval niet mee aan deze onzin; die eet gewoon vlees en is gezegend met een hyperactieve schildklier. De bitch.
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:25:43 #87
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59859874
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Tandenpoetsen doe je toch, maar om trek te vermijden? En dan ook nog eens biologische moeten nemen omdat je er toch wat van binnenkrijgt.
'Dan maar een keer extra naar de sportschool' vond ik een goede afsluiter van het stukje. met meer sporten kan jejezelf veel meer permitteren, wat mij betreft zijn dit kunstgrepen.
Dat is iets waar ik zelfs een beetje boos om kan worden. Als je trek hebt, moet je eten. Als je namelijk trek hebt, betekent dat dat je te weinig hebt gegeten.
Eten moet je.
Het is ontzettend stom om honger te lijden. En nog stommer om te denken dat je dat wegpoetst.

De afsluiter is idd zaligmakend. Wie genoeg sport, kan alles eten. Zelfs tandpasta
pi_59860102
Nou is het zo dat ik trek kan hebben in iets zoets en dan weet ik dat ik eigenlijk al genoeg heb gegeten hoor, ik heb er dan gewoon zin in en dat is wat anders. Tandenpoetsen helpt daarbij.
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:41:45 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59860235
Een gezond lichaam geeft zelf aan wat het nodig heeft.
Ik vind het dan ook onzinnig om zoete trek weg te poetsen. Neem je toch een sesam-honing reep of een paar zoete amandelen?
Die afkeer van zoete trek begrijp ik niet. Die is net zo functioneel als de drang naar zout.

Het is natuurlijk een ander verhaal als je een unstoppable vreetmonster bent, maar dan zit er doorgaans ook een fysiologisch probleem aan vast.
pi_59860924
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef SHE het volgende:
Ik vind het dan ook onzinnig om zoete trek weg te poetsen. Neem je toch een sesam-honing reep of een paar zoete amandelen?
Die afkeer van zoete trek begrijp ik niet. Die is net zo functioneel als de drang naar zout.

Het is natuurlijk een ander verhaal als je een unstoppable vreetmonster bent, maar dan zit er doorgaans ook een fysiologisch probleem aan vast.
Dat dus waarschijnlijk. Mijn oma had zware diabetes en zowel mijn vader als moeder hebben lichte ouderdomsdiabetes. Zelf ben ik ook al een paar keer onderuitgegaan toen ik een te lage bloedsuiker had, dus ik zal er wel gevoelig voor zijn. Ik kan je verzekeren dat in mijn geval luisteren naar mijn lichaam als het vraagt om zoet géén goed idee is, want dan zou ik een pond chocola en een pak koekjes per dag wegwerken.

Overigens: dat heb ik veel minder als ik low carb doe, dan heb ik vrijwel nooit zin in zoet.
pi_59866099
Zo, terug uit Berlijn, heb zowaar toch nog tijd voor fitness

Geen koffie ben ik ook helemaal voor. Zoals die skinny bitch ook meldt wekt caffeine gejaagde en angstgedachten in de hand (bij mensen die er gevoelig voor zijn). Dergelijke psychoactieve stoffen moet je voorzichtig mee zijn. Al wordt je er op den duur natuurlijk wel toleranter voor, waardoor de effecten afnemen.

Vandaag heb ik hazelnootpasta ipv pindakaas. Niet zo lekker als pindakaas maar goed te doen.
pi_59866224
Goedemiddag

bedankt voor de 's en felicitaties..

Daarnet tentamen gehad, hopelijk heb ik 't gehaald, en dan hoef ik nog maar twee deeltjes te doen volgende tentamen volgende week donderdag.

Zit nu op de uni,, het is klote-weer en heb eigenlijk geen zin/fut om te gaan sporten/spinnen... spin-uurtje staat op 16.00uur, dus heb nog even om daar over na te denken.. wil eigenlijk mezelf een schop onder de hol geven, maar aan de andere kant wil ik ook graag naar huis. Waar de afwas nog staat en er gekookt moet worden..

Gewicht is nu even stabiel rond de 70.7, iets omhoog geschoten weer dus, maar dat gaat helemaal goedkomen volgende week (ga ik weer beginnen met hardlopen omdat de sportschool dan alleen 's avonds spin-uurtjes doet, en ik niet 3 avonden in de week voor een uurtje naar Nijmegen ga motoren...
Ja doei.
pi_59866321
Nee hoor niks smoesjes, breng je moterpak maar terug naar de winkel.
pi_59866364
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat dus waarschijnlijk. Mijn oma had zware diabetes en zowel mijn vader als moeder hebben lichte ouderdomsdiabetes. Zelf ben ik ook al een paar keer onderuitgegaan toen ik een te lage bloedsuiker had, dus ik zal er wel gevoelig voor zijn. Ik kan je verzekeren dat in mijn geval luisteren naar mijn lichaam als het vraagt om zoet géén goed idee is, want dan zou ik een pond chocola en een pak koekjes per dag wegwerken.

Overigens: dat heb ik veel minder als ik low carb doe, dan heb ik vrijwel nooit zin in zoet.

Als je eenmaal aan het snoepen slaat dan blijf je snoepen, als reactie op de heftige bloedsuiker daling die je een uurtje na het snoepen krijgt. Zweten, trillen, aggressief, goevoel dat je flauw gaat vallen etc. Een visuele cirkel waar ik alleen maar uitgekomen ben door een peiode helemaal niet te snoepen, voorheen at ik rustig een zak drop en een reep chocolade op een avond op en werd alleen door het snoepen meer dan 10 zwaarder.
pi_59866382
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef -marz- het volgende:
Nee hoor niks smoesjes, breng je moterpak maar terug naar de winkel.
kan niet, was outlet store
Ja doei.
pi_59866388
Mijn darmen zijn vet slim Ze slagen erin kwaliteit te herkennen

Bij een klein stukje door de moeder van mijn kamergenoot gebakken rabarbertaart had ik maar een klein beetje last van een opgeblazen gevoel; bij echt ranzige rotzooi zoals prefab supermarktvlaai en gevulde koeken zat ik altijd uuuuuren met zo'n dikke buik

Zal allicht te maken hebben met de kwaliteit van de ingredienten.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:48:26 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59866765
goedenmiddag dames

ik heb net de hele woonkamer en keuken schoongemaakt en opgeruimd... flinke workout. Alles uit de kasten gehad en dus echt even een grondige zomerschoonmaak
en vanmorgen op de schaal 80,1 zal die 7 de komende dagen dan echt in beeld komen?? spannend hoor!!
en kan bijna niet geloven dat mijn BMI inmiddels 23,4 is
pi_59868074
Vandaag gegeten tot nog toe:

O: gekookt eitje

L: paprika rauwkost (zo'n kant en klaar zakje van de AH, daar de helft van ongeveer)
met gerookte kip (haha, ik typte eerst pik; ben als het zo uitkomt behoorlijk dyslectisch ) en als dressing een flinke eetlepel eiersalade. Prima lunch

Vanavond ga ik naar Massive Attack, dus ik eet vrij vroeg, ik denk een biefstukje met gebakken seizoenspaddestoelen en een salade.

Nog even over pindasaus: ik vind het heerlijk en eet het ook best vaak, maar ik ben altijd op zijn minst een kilo zwaarder de volgende dag. Het zal wel zijn dat ik dan vocht vasthoud of zo, omdat ik 'm vrij pittig maak en ik dus daarna veel water drink, maar toch voelt dat niet goed............
pi_59868370
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 05:41 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen! Nog even kranten lopen, laatste spullen inpakken, huis opruimen en ik vertrek naar Frankrijk . Ongetwijfeld naar een ander gedeelte als Conleche (WB trouwens ). En maar zien of ik veel afval/aankom, heb iig genoeg te doen bij me .
Veel plezier op vakantie!
Ik moet echt weer gezond gaan eten Ik begin langzamerhand een dik propje met de hele tijd buikpijn te worden. Foei!
pi_59868424
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Veel plezier op vakantie!
Ik moet echt weer gezond gaan eten Ik begin langzamerhand een dik propje met de hele tijd buikpijn te worden. Foei!
Was jij dan niet aan het Sheën?
pi_59868473
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Inderdaad het volgende:
Ik zeg altijd patat als ik bij mijn vader in Almere ben en friet als ik in Limburg ben. Zoals het hoort.

Verkapte TVP.
Ik als Amsterdammer zeg uiteraard een patatje met. Maar soms heb ik ook wel zin in frietjes Grappig, dan woont je vader bij Chico en mij. Trio meet
pi_59868760
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Was jij dan niet aan het Sheën?
Ik doe af en toe een poging maar ben bijna niet thuis, slaap niet thuis en heb niet echt geld om dan zelf iedere keer gezond eten te halen. Zwak zwak
pi_59868816
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik doe af en toe een poging maar ben bijna niet thuis, slaap niet thuis en heb niet echt geld om dan zelf iedere keer gezond eten te halen. Zwak zwak
Waar slaap jij dan?
pi_59868847
Mr Gala, vriendinnen, werkweekenden.
pi_59869157
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mr Gala, vriendinnen, werkweekenden.

Aha!! Mr. Gala is het geworden dus!! (McDate uit de picture?)
pi_59869308
Ja, vorig weekend stiekem al een maandje M'n spullen liggen nog mij McDate, heel vervelend
pi_59869533
Conleche, wat gezellig dat je weer terug bent. Enne, red jij het op een eitje van ontbijt tot lunch? Met TWEE eitjes (SHE, huh ) red ik het tot 10 uur. Maar dan krijg ik al weer een beetje trek!
pi_59869804
Ik vergeet altijd hoe laat het is, echt structuur zit niet in mij. Dus vind het ook moeilijk om een schema aan te houden..
pi_59869835
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vergeet altijd hoe laat het is, echt structuur zit niet in mij. Dus vind het ook moeilijk om een schema aan te houden..
Ik heb gewoon een baan
Weliswaar niet echt 9-tot-5, maar ik word ook niet geacht elke dag uit te slapen (zoals vandaag Shame on me).
pi_59869961
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik als Amsterdammer zeg uiteraard een patatje met. Maar soms heb ik ook wel zin in frietjes Grappig, dan woont je vader bij Chico en mij. Trio meet
Hmm, ik ben er volgende week de hele week.

Ik ga vandaag pannenkoeken eten. Het is of dat of friet, dus ik denk dat dit veiliger is.
Morgen iets verzinnen met rijst zodat ik gelijk rijst koud kan laten worden voor de Japanse rijst.
Na volgende week ga ik proberen elke dag goed te eten, toch vakantie dan, wat meer tijd betekend om eten te maken.
pi_59870873
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, wat gezellig dat je weer terug bent. Enne, red jij het op een eitje van ontbijt tot lunch? Met TWEE eitjes (SHE, huh ) red ik het tot 10 uur. Maar dan krijg ik al weer een beetje trek!
Ik vind het ook gezellig, maar ik heb wel besloten om wat vaker naar Frankrijk te gaan. Ik kan daar óók schilderen en de TGV stopt daar in het durp, vanuit Brussel is het maar 6 uur!! Juli en augustus sla ik wel over wegens te druk en te warm.

Ik zit aan m'n wokaatje en ik was gisteren vergeten ijsblokjes te maken dus ik heb er nu een Festini sinaasappelijsje in stukjes ingedaan: dat ziet er haske feestelijk uit! En ik verheug me nu al op de in wodka gedrenkte stukjes, alsik zo op de bodem ben.
pi_59871303
goedemiddag

lijstjes

ontbijt: twee boterhammen
tussendoor: appel
lunch: twee boterhammen
tussendoor: banaan
avondeten: pasta met paddestoelen, courgette en spinazie

vanavond: bier

mezelf toch nog maar onder de hol geschopt en heerlijk gespinned. Nu snel douchen en dan koken
Ja doei.
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:19:16 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59872417
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:52 schreef conleche het volgende:

Ik zit aan m'n wokaatje en ik was gisteren vergeten ijsblokjes te maken dus ik heb er nu een Festini sinaasappelijsje in stukjes ingedaan: dat ziet er haske feestelijk uit! En ik verheug me nu al op de in wodka gedrenkte stukjes, alsik zo op de bodem ben.
Goed plan, ik heb ook nog perenijsjes in de vriezer!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:40:04 #114
14746 k_i_m
pi_59872824
Ik heb weer maat 40 .
In my life
Why do I smile
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:40:34 #115
14746 k_i_m
pi_59872837
schoenen
In my life
Why do I smile
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:07:25 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59873407
ik ook :p en broeken
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:23:33 #117
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59873777
Mijn schoen- en broekmaat is meestal ook gelijk: alleen dan 36. Maar ik ben ook een stuk kleiner
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59874181
vandaag:

yoghurt/fruit shake
2 vliegtuigbroodjes en een raar vliegtuigtoetje
boterham met pindakaas
boterham met hazelnootpasta
nasi met pindasaus
griesmeelpudding

beetje raar eten vandaag
pi_59874214
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:52 schreef conleche het volgende:
Man... laat ik nou net v/d week een festini peer ijsje uit de vriezer weggegooid hebben! Klinkt goed man.
pi_59874914
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag

vanavond: bier

Wat te vieren?
#35.
pi_59876424
O: boterham met tomaat
T: Vitalinea
M: 2 boterhammen met tomaat en komkommer
T: Pinda's en 2 appels
L: Noodles + boterham met ei

Eerste donderdag in 3/4 maanden dat ik geen friet heb gegeten. \o/ Mijlpunt.
En Evy 9 afgerond. Misschien wordt het nog wat..
pi_59876573
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:19 schreef Inderdaad het volgende:
En Evy 9 afgerond. Misschien wordt het nog wat..
Nog 18 te gaan. maar evenwel goed bezig.ik neem aan de les van 0 tot 5 km.
#35.
pi_59879346
Hmmz. Ik dacht nog ruim de tijd te hebben: had om 20 uur ergens afgesproken om samen naar het concert te gaan: belt degene met de kaartjes op: ze wilden ook het voorprogramma zien: dus of ik direct kon komen. Geen tijd meer om te eten dus. Heb nog gauw een handvol amandels in m'n zakken geduwd en ben op de fiets gesprongen. (onderweg bedacht ik me dat ik ook m'n mascara was vergeten weg te halen: ik had namelijk net tevoren hard in mijn ogen gewreven wegens hooikoortsogen. Gelukkig was het aan de andere kant van de stad en had ik een zwart t-shirt aan met lange mouw: ik geloof dat ik het heb weg kunnen poetsen).

Aldaar kon je festival eten krijgen. Niet gedaan. Wel 3 caiprinha's gedronken. Net nu bij thuiskomst een groot stuk ossenworst in mijn mond gepropt en 3 vitamine C zuigtabletjes. Vandaag gaat niet de geschiedenis in als meest verantwoorde aller tijden, maar afijn, het was wel leuk...

Morgen maar eens een dagje overslaan qua drank....
pi_59881688
Klinkt als een leuke avond, conleche.
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:28 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Nog 18 te gaan. maar evenwel goed bezig.ik neem aan de les van 0 tot 5 km.
Ik weet het. Maar voordat ik mijn knie pijn deed kwam ik maar tot 3/4 en ik mag nu niets overhaasten. Dus ik ben blij. \o/
  vrijdag 4 juli 2008 @ 08:47:02 #125
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59881721
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:14 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Wat te vieren?
verjaardag van een studiegenoot, was erg gezellig
hij had gelukkig Brand bier!

Vanochtend weer 70,3kg, dus weer richting de 70!

De spiegel wordt steeds leuker om in te kijken, al was ik vanochtend wel een beetje brak

zodadelijk heb ik een gesprek met mn baas, over mn ontslag, ben benieuwd op welke datum enzo we gaan komen
Doei.
pi_59882481
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef SHE het volgende:

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb altijd heel gericht trek, magere yoghurt, lever, kiwi, makreel, brocolli, m'n lichaam kan er echt om schreeuwen. Dan kan ik me ook goed voorstellen dat ik het gewoon nodig heb.
Als m'n lichaam schreeuwt om een enorme bak Ben&jerrys neem ik het toch wat minder serieus

Poste in het vorige topic dat ik dieeten niet te doen vond, maar wil wel wat meer op de koolhydraten gaan letten. Zie dat hier mensen het helemaal zonder pasta en aardappelen doen, maar ik wil het minstens gaan halveren.
Dat is nog niets dramatisch, want ik eet normaal bijvoorbeeld zo'n 200a250 gr pasta en ik blijf ook dooreten als ik eigenlijk geen honger meer heb. Hoog tijd om daar wat aan te doen dus en denk dat ik er wel wat kilos mee kan kwijtraken ook. Is dat zo SHE of is alleen dit aspect veranderen niet genoeg?
Ben wel bang dat ik door het opeens te veranderen m'n stofwisseling (nu lekker snel) verpest...
Sweet and innocent...
pi_59882688
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 09:49 schreef Innocence het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb altijd heel gericht trek, magere yoghurt, lever, kiwi, makreel, brocolli, m'n lichaam kan er echt om schreeuwen. Dan kan ik me ook goed voorstellen dat ik het gewoon nodig heb.
Als je je dat kan voorstellen, waarom kan je je dan niet voorstellen dat je lichaam schreeuwt om iets zoets? Van nature is de mens een zoetekauw, omdat suiker lekker snelle en fijne energie is. Vooral als je bloedsuikerspiegel laag is of als je moe/slaperig bent, kun je flink trek in zoet hebben.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:03:55 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59882710
Ik heb gisteren dat Skinny Bitch boekje gekocht (De helft van de titel heb ik al bereikt, nu de andere helft nog ) en ik dacht het even lekker in mijn bed te gaan lezen voor het slapengaan...welkomen afwisseling voor Eckhart Tolle Maar ik heb de hele nacht naar gedroomd van hun beschrijvingen van mishandelingen in slachthuizen...Ik denk dat ik vegetarier wordt, behalve tijdens het vlees eten .

Maar serieus, ik vond het echt vreselijk om te lezen .
pi_59883145
Massive attack! Hoe was het conleche?
En ik denk idd. dat wat SHE aanspreekt in dat boekje van skinny bitches is het 'schop onder je hol' gevoel
pi_59883253
Was je naar Massive Attack C? Nice
pi_59883273
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En ik denk idd. dat wat SHE aanspreekt in dat boekje van skinny bitches is het 'schop onder je hol' gevoel
Nou het was heel gezellig en ik ben nu brak. Wat betreft Massive Attack zelf: Tja. Ik weet niet. Eigenlijk vond ik het over het algemeen nogal een saai optreden. Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik geen hardcore fan ben hoor: ik kende alleen die ene CD met die negerin door de straten zeg maar en dan dat teardrops liedje. Dat vond ik dus wel leuk om te horen. De rest ging een beetje langs me heen. Het was gelukkig niet stampend vol, dus dat was wel fijn, kon je een beetje rondlopen. (en caiprinha's halen god wat een troep moet dat geweest zijn zeg het kwam uit zo'n slushpuppy-automaat en zo smaakte het ook...)
pi_59883599
Wat ik op festival zag ervan was best duister en de singles zijn niet representatief inderdaad. Vind het wel mooi, maar denk idd. niet dat ik naar een optreden zou gaan kijken alleen voor hen.
Geen brood bij, straks maar halen thuis.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:52:54 #133
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59883677
Ik heb gisteren lekker twents donker volkoren gehaald ik houd toch zo van brood met veel pitjes en dingetjes... en dan lekker kaas erop.. daar kan ik écht van genieten

en nog meer goed nieuws!

Mn baas is accoord! 29 augustus is mijn laatste werkdag, en half september begin ik bij mijn nieuwe baas!!!! ik heb een toffe baas, een toffe nieuwe baan en een colle studie! Wat wil een mens nog meer
Doei.
pi_59883678
Het is idd meer leuk voor op een festival in de nachtelijke uurtjes om lekker bij in het gras te liggen blowen.
Helaas is MA zo bekend dat ze niet in de nachtelijke uurtjes in een duistere tent willen optreden
De albums vind ik wel allemaal heel goed.

Lalala lekker offtopic.
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef Faithy het volgende:
Wat wil een mens nog meer
Ik kan wel wat verzinnen hoor werken en leren is leuk enzo, maar niet waar het allemaal om draait in het leven imho. Of is dit een te serieus antwoord waar je niet op zit te wachten
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:58:47 #135
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59883812
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bingo
De twee schrijfsters van dit boek zijn ook zonder twijfel grotere bitches dan ik.
Maar ze hebben op sommige punten natuurlijk gelijk. Ik denk overigens wel dat ook zij het niet zo heel serieus bedoelen. Als dat wel zo is, dan zijn ze gewoon eng natuurlijk.

@ Innocence: minderen is altijd een goed idee. Als je er dan ook nog flink bij gaat bewegen, zul je zeker merken dat het iets uitmaakt.
Je moet je alleen afvragen in hoeverre je dagelijks eetpatroon moet bestaan uit zaken die niet zo voedzaam zijn. Onzinnige dingen halveren; is nog steeds de helft van onzin.
Wel ben ik voor het principe babysteps..dat werkt altijd positief bij de meeste mensen. Een te grote verandering in je eetpatroon ineens is voor veel mensen niet vol te houden. Niet zozeer fysiek, maar het heeft een psychologisch effect.
Zelfkennis staat overigens op nr.1 op mijn tien geboden-lijstje mbt gewichtsbeheersing.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:59:53 #136
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59883836
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef -marz- het volgende:
[..]

Ik kan wel wat verzinnen hoor werken en leren is leuk enzo, maar niet waar het allemaal om draait in het leven imho. Of is dit een te serieus antwoord waar je niet op zit te wachten
op werk en studiegebied heb ík iig niet meer te wensen
Doei.
pi_59883883
Ken uzelf. Is makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Als spiegoloog ontmoet ik dagelijks mensen met schrikbarend weinig zelfinzicht.

Ik hoop ook niet dat zelfkennis een absolute voorwaarde is om gewicht te verliezen want ik dat geval heb ik ook nog een lange weg te gaan
pi_59883965
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef -marz- het volgende:
Ken uzelf. Is makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Als spiegoloog ontmoet ik dagelijks mensen met schrikbarend weinig zelfinzicht.

Ik hoop ook niet dat zelfkennis een absolute voorwaarde is om gewicht te verliezen want ik dat geval heb ik ook nog een lange weg te gaan
Laatst las ik een stukje dat de meeste mensen zichzelf juist wat overschatten en dit was juist goed doordat ze op die manier wat meer durven en er meer van ze terecht komt. Van teveel zelfinzicht word je maar depressief
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:10:59 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59884123
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef -marz- het volgende:

Is allemaal angst natuurlijk. En om heel eerlijk te zijn zou ik heel veel mensen ook niet willen kennen.
En ja, dat is een absolute voorwaarde. Extra pondjes zitten voor het grootste gedeelte in het hoofd en is (los van medische taferelen ) een resultaat van zelfsabotage-angst-woede of een combinatie van alledrie.
Als u weet wie u bent; kunt u uzelf ook veranderen. Zen boedhisten noemen het letterlijk 'de last van je afgooien'

Kijk maar naar Moblo; was ze eerst feisty en venijnig, lijkt ze nu steeds milder, liever en schattiger te worden. Nu is natuurlijk ook maar een halve Moblo over; dus zoveel plek is er niet meer voor het venijn, maar toch.
Nu kijkt ze met een bijna mongoloide gelukzalige blik in de camera; zelfs als ze in haar sexy-bitch motorpak staat.
Ik zeg het je; afvallen is thuiskomen.

*mrrrreeeeow*
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:12:02 #140
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59884152
Hm... ik ken mezelf redelijk goed, al zeg ik het zelf.
Heeft aardig wat jaren geduurd voordat ik zelf wist hoe ik in mekaar zat, maar het scheelt een hoop!
Doei.
pi_59884175
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Laatst las ik een stukje dat de meeste mensen zichzelf juist wat overschatten en dit was juist goed doordat ze op die manier wat meer durven en er meer van ze terecht komt. Van teveel zelfinzicht word je maar depressief
Dat zou betekenen dat je, als je jezelf kent, vooral negatieve dingen ziet. Daar ben ik het absoluut niet mee eens

En of de meeste mensen zichzelf overschatten, weet ik ook nog zo net niet. Wél vinden veel mensen zichzelf intelligenter dan gemiddeld, dat is een bekend verschijnsel, maar met name op sociaal gebied vinden veel mensen zichzelf juist zwak heb ik het idee.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:13:15 #142
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59884185
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Kijk maar naar Moblo; was ze eerst feisty en venijnig, lijkt ze nu steeds milder, liever en schattiger te worden. Nu is natuurlijk ook maar een halve Moblo over; dus zoveel plek is er niet meer voor het venijn, maar toch.
Nu kijkt ze met een bijna mongoloide gelukzalige blik in de camera; zelfs als ze in haar sexy-bitch motorpak staat.
Ik zeg het je; afvallen is thuiskomen.

*mrrrreeeeow*

ik ziehet maar als een compliment
Doei.
pi_59884219
Nu kijkt ze met een bijna mongoloide gelukzalige blik in de camera

pi_59884260
Nu, op deze leeftijd, vinden dat je jezelf kan doorgronden, vind ik iets te optimistisch. Jezelf leren kennen is een hele lange weg imo. En júist die mensen die ik zie die weinig zelfinzicht hebben, roepen het hardst dat ze absoluut wel zelfkennis hebben (waardoor ik altijd ruzie met ze krijg). Die zien die hele laag niet die daaronder ligt en hebben geen idee hoe ze op anderen overkomen.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:17:26 #145
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59884324
Ja wat? Da's een compliment hoor.
Kijk maar eens naar twee verliefde mensen. Ziet er niet uit natuurlijk..kwijlende, giechelende mormels die alleen nog maar 1 lichaamsdeel tegelijkertijd kunnen bewegen.
Nou, zo verliefd moet je dus ook op jezelf worden en *poef* weg gewicht.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:18:48 #146
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59884366
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:15 schreef -marz- het volgende:
Nu, op deze leeftijd, vinden dat je jezelf kan doorgronden, vind ik iets te optimistisch. Jezelf leren kennen is een hele lange weg imo. En júist die mensen die ik zie die weinig zelfinzicht hebben, roepen het hardst dat ze absoluut wel zelfkennis hebben (waardoor ik altijd ruzie met ze krijg). Die zien die hele laag niet die daaronder ligt en hebben geen idee hoe ze op anderen overkomen.
Waarom maak je ruzie met ze?
pi_59884367
Verliefdheid kent dezelfde symptomen als een psychose. Dat noem ik geen zelfkennis van jezelf houden is iets anders.
pi_59884403
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Waarom maak je ruzie met ze?
Zij maken ruzie met mij omdat ik ze laag heb beoordeeld op zelfinzicht ga iemand maar vertellen dat hij naief is of weinig zelfreflectie laat zien; geheid ruzie.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:20:04 #149
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59884413
Het klopt wel..

ben vorig jaar rond deze tijd opnieuw begonnen. Vorig jaar besloot ik naar het oosten te verhuizen, een ander leven te beginnen door weer te gaan studeren, dichter bij mn vriend... En toen alles hier lekker gesetteld was en ik samen ben gaan wonen in januari begonnen met afvallen. En dit keer lukte het, schijnbaar, omdat ik nu gewoon ontzettend tevreden en trots op mezelf ben dat ik deze stap heb genomen, dat ik ontzettend gelukkig ben met die vent van me, een toffe studie heb gekozen en ga zo maar door..
Hiervoor vele lijnpogingen begonnen, maar nooit afgemaakt 'want het had toch geen zin', maar met een nieuw leven is ook die instelling verdwenen: álles heeft zin! Als je het maar wilt! [/emiel ratelband]
Doei.
pi_59884435
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:12 schreef -marz- het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat je, als je jezelf kent, vooral negatieve dingen ziet. Daar ben ik het absoluut niet mee eens

En of de meeste mensen zichzelf overschatten, weet ik ook nog zo net niet. Wél vinden veel mensen zichzelf intelligenter dan gemiddeld, dat is een bekend verschijnsel, maar met name op sociaal gebied vinden veel mensen zichzelf juist zwak heb ik het idee.
Die laatste zin was de strekking van het stukje. De auteur dacht dat zonder lichte zelfoverschatting meer depressies voor zouden komen. Het was geen onderzoek ofzo hoor, een essay. En ik denk dat hij meer bedoelde dat het goed kan zijn dat mensen hun negatieve eigenschappen weleens vergeten. In het kader van dieet kan dat bv. zijn dat je de volgende dag fris begonnen bent na een avondje doorzakken/uiteten.
Zo'n slechte theorie vind ik dat eigenlijk niet.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:27:33 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59884645
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef -marz- het volgende:

[..]

Zij maken ruzie met mij omdat ik ze laag heb beoordeeld op zelfinzicht ga iemand maar vertellen dat hij naief is of weinig zelfreflectie laat zien; geheid ruzie.
luh
Ik vind het persoonlijk wel lollig om een lijstje te maken van mijn kut eigenschappen. Doe ik ook regelmatig.
Dan bekijk ik dat, moet er meestal ontzettend om lachen en kijk dan wat ik kan aanpakken.
Simpelweg omdat veel van mijn nare eigenschappen echt uit hele kinderachtige motieven ontsproten zijn.

Wat nog grappiger is, is wanneer je dit in groepsverband gaat doen. Je ziet dan dat mensen elkaar willen overtreffen in kut eigenschappen. "Nee hoor; ik ben echt veeel naiever!!!'
Mensen zijn echt zulke sukkels. Prachtig
pi_59884861
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:27 schreef SHE het volgende:

[..]

luh
Ik vind het persoonlijk wel lollig om een lijstje te maken van mijn kut eigenschappen. Doe ik ook regelmatig.
Dan bekijk ik dat, moet er meestal ontzettend om lachen en kijk dan wat ik kan aanpakken.
Simpelweg omdat veel van mijn nare eigenschappen echt uit hele kinderachtige motieven ontsproten zijn.

Wat nog grappiger is, is wanneer je dit in groepsverband gaat doen. Je ziet dan dat mensen elkaar willen overtreffen in kut eigenschappen. "Nee hoor; ik ben echt veeel naiever!!!'
Mensen zijn echt zulke sukkels. Prachtig
Ik denk dat in groepsverband vooral de niet zo heel erge kuteigenschappen worden genoemd: wel van: ik ben zo slordig, ongeduldig, verstrooid, lui. Maar ik denk dat ze het: ik val zo erg op kleine meisjes of ik schijt iedere nacht m'n bed onder achterwege laten. Hoewel dat laatste natuurlijk niet echt een eigenschap is

O ja en ik ben way de oudste hier en zelfs nu verbaas ik mezelf nog af en toe. Sommige eigenschappen worden met de jaren ook sterker en zo. Vroeger dacht ik dat ik alles was. (serieus, dat zelfoverschatten van VS: so true) Dat gaat er wel een beetje af met de jaren.
pi_59885159
Als je jong bent dénk je het allemaal te weten, terwijl wanneer je ouder wordt komen er alleen maar meer vragen en dingen die je níet weet. De truc is om jezelf te blijven vertellen dat je het heus nog niet allemaal weet, dan kom je pas dingen te weten.
/filosofisch
pi_59885283
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat in groepsverband vooral de niet zo heel erge kuteigenschappen worden genoemd: wel van: ik ben zo slordig, ongeduldig, verstrooid, lui. Maar ik denk dat ze het: ik val zo erg op kleine meisjes of ik schijt iedere nacht m'n bed onder achterwege laten. Hoewel dat laatste natuurlijk niet echt een eigenschap is
Ja mee eens. Net zo goed is er niemand die bij een sollicitatiegesprek echt je slechtste eigenschappen gaat opnoemen. 'Ben niet aanspreekbaar 's ochtends' 'roddel voordurend over collega's achter hun rug' 'meldt me regelmatig ziek omdat ik gewoon lui wijf ben'
quote:
O ja en ik ben way de oudste hier
Way?
pi_59885312
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Net als sollicitatiegesprekken voor ontzettende wannabe's bij grote consultants. Wat zijn je slechtste eigenschappen? Nou, ik weet niet van ophouden, ik ben perfectionistisch en neem mijn werk mee naar huis
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:50:59 #156
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59885331
ze probeert met populair taalgebruik nog een beetje mee te komen ondanks haar bejaarde leeftijd
Doei.
pi_59885481
Ik heb nog nooit iemand als slechte eigenschap horen zeggen dat ie egoistisch is. Terwijl, hey, wie is er eigenlijk níet egoistisch. de vraag is wel, moet je het dan nog als slechte eigenschap kwalificeren als we allemaal egoistisch zijn
pi_59885503
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Net als sollicitatiegesprekken voor ontzettende wannabe's bij grote consultants. Wat zijn je slechtste eigenschappen? Nou, ik weet niet van ophouden, ik ben perfectionistisch en neem mijn werk mee naar huis
Ook al zou ik weten dat dat de kansen op werk zou vergroten, dat zou ik toch echt niet bij voorbaat al zeggen.
Deze antwoorden circuleren al een behoorlijke tijd, dus iedereen gebruikt het liefst deze, terwijl ze er heus achter komen wat de waarheid hierover is

En tot op zekere hoogte mag je best egoďstisch zijn, al is 'aan jezelf denken' een betere term om 't in te verpakken. Het alternatief 'deurmat' wordt vast niet gewaardeerd in het bedrijfsleven.
pi_59885547
Erge is ook: ze zeggen wel eens dat ik eigenwijs ben maar dat vind ik zelf eigenlijk meer een sterke eigenschap. Want je moet toch je standpunt kunnen verdedigen.

_! Wat die mensen bedoelen is dat jij een betweterige klootzak bent.
pi_59885725
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
ze probeert met populair taalgebruik nog een beetje mee te komen ondanks haar bejaarde leeftijd
Busted!

Man, volgens mij is het maar goed dat ik geen kinderen heb: die zouden zich doodschamen voor me.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:08:00 #161
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59885867
whehe
Doei.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:29:12 #162
14746 k_i_m
pi_59886425
Ik geef altijd als slechte eigenschap aan dat mijn humor nooit begrepen wordt . En als ik dan een voorbeeld moet noemen dan vertel ik mijn favoriete uitspraak "ik wil dood". En dan gaan ze er serieus op in, zodat ik kan zeggen; ziejewel . . .
In my life
Why do I smile
pi_59887200
Kim, ik snap je humor niet!
pi_59887248
nou ik denk zoals je tegen een vervelend iemand zegt: ga eens dood
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:02:43 #165
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59887267
oh, ik zeg ook heel vaak 'steft!'

dat is zó fijn om te zeggen
Doei.
pi_59887338
Vond ik idd ook erg opluchtentoen ik 12 was
pi_59887355
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:02 schreef Faithy het volgende:

steft??
pi_59887375
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:02 schreef Faithy het volgende:

Ook zo leuk: dan maak je een schriftelijke grap: vergeet je een niet onbelangrijke letter en staat er ineens Steft!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 04-07-2008 13:23:18 ]
pi_59887515
Shaft!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:15:07 #170
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59887612
sterft!
Doei.
pi_59887839
Nou, MoBlo, dan vind ik die T erachter alsnog raar . En ik ben echt zwaaaaar jaloers dat je al de 70 op je weegschaal ziet! Dan moet het mij verdorie toch ook lukken .

Ik ben woensdag met 150 kinderen naar Walibi geweest, vervolgens betiteld tot stoerste docent omdat ik in álle achtbanen ben geweest en heb een aantal flauwvallende (door de hitte) en kotsende (door de achtbaan+teveel snoep) kinderen weer opgelapt.. nu voel ik me toch wel weer gegroeid als docent .

In het pretpark heb ik me ingehouden qua eten en alleen m'n eigen gezonde mueslibollen, fruit en komkommer gegeten. De dag daarna bij m'n ouders wel saté gehad, met gebakken aardappels en een italiaans ijsje na dus vandaag maar weer balansen. Whoepie.
pi_59887869
Ik ga vanavond iets heul gezonds eten denk ik. Maar ik weet nog niet wat.

Hey razz stoere docent, door pubers benoemd nog wel ! Heldin
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:26:10 #173
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59887905
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:24 schreef -marz- het volgende:
pasta met spinazie, dille en champignons met een light creme-fraiche-sausje
Doei.
pi_59887954
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:24 schreef -marz- het volgende:

Ik ga vanavond m'n eten van gisteren eten.

Tot nog toe op:

O: zachtgekookt eitje, original crisp wasacracker (hebben jullie die nu al geprobeerd???) met ossenworst. Stukjes meloen.

L: paprika rauwkost, de rest van de gerookte kip, tonijnsalade als dressing en een half plakje oude kaas als toetje
pi_59888593
ik ga nu lunchen met salada van veldsla, tomaat
en ipv kip dacht ik aan makreel?
ik heb net les 2 van evy gedaan dus op zich compenseert dat de vetheid?
pi_59888620
Vette vis is sws gezond! Je eet toch niet zo'n heel ding op?
pi_59888684
we zijn met z'n tweeën en er zijn er twee. Dus zou kunnen
pi_59888989
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
we zijn met z'n tweeën en er zijn er twee. Dus zou kunnen
Das teveel zo'n hele vis voor jezelf alleen. Dan word je haske misselijk. Je kan gerookte makreel best lang bewaren. (ik neem tenminste aan dat het om gerookte makreel gaat??)
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:16:31 #179
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59889106
die gerookte fileetjes kun je best eentje in je eentje van eten toch? niet een hele vis (nog te slachten) neem ik aan...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59889110
ja, ik heb nu 1/8e of zo
twee eetlepels
veldsla
een tomaat
balsamico dressing
een paar cashews

en per ongeluk twee rozijnen en een stukje tomaten foccacia
pi_59889119
het zijn twee hele makrelen
net schoongemaakt
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:21:07 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59889217
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef -marz- het volgende:
Shaft!
Ik zeg dat dus weleens. Met zo'n hoge stem. Op willekeurige momenten. En ik moet daar dan soms heel hard om lachen.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:29:49 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59889471
Hola .

Ben ik ook weer. Nog niet echt bijgelezen, want ik ben moe en het is chaos in m'n kop, dus ik ga zometeen even lekker relaxen. Even BH 90210 kijken. Paar leuke dagen gehad: veel rosé gedronken bij mijn zus, volgende ochtend een kater, maar desondanks een hele leuke dag gehad gisteren. Klimduin op geweest, met de voetjes in zee geweest... en begin van de middag weer teruggekomen in het weinig enerverende Groningen. Blah. Dit weekend vakantieplannen maken, want ik wil weg!
Niet meer actief op Fok!
pi_59889483
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ja, ik heb nu 1/8e of zo
twee eetlepels
veldsla
een tomaat
balsamico dressing
een paar cashews

en per ongeluk twee rozijnen en een stukje tomaten foccacia
pi_59889578
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik zeg dat dus weleens. Met zo'n hoge stem. Op willekeurige momenten. En ik moet daar dan soms heel hard om lachen.
Hier moest ik ook even stiekem om lachen

Makreel jummmmm ! Ik kan ook wel een hele filet in 1x op hoor! Mjummjum.

Spinazie MoBlo is een goed idee. Ook lekker. Hoe zou ik spinazie en makreel kunnen combineren
pi_59889593
Hoi Vikie
pi_59889665
Een filet wel, maar niet zo'n hele vis toch? Die koop ik meestal, is echt heerlijk, maar na een paar happen zit je vol.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:41:41 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59889781
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:33 schreef -marz- het volgende:
Hoi Vikie
Hoi .
Niet meer actief op Fok!
pi_59889841
Die hele vis moet je nog fileren en dan is het ongeveer even groot als filet
pi_59889928
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:44 schreef -marz- het volgende:
Die hele vis moet je nog fileren en dan is het ongeveer even groot als filet
Ik heb eik geen idee, want ik koop nooit filets, dus ik weet niet hoe groot die zijn. Maar makreel is een bolle vis. Dus als je 'm helemaal fileert heb je erg veel vis. Ik pluk er altijd een beetje vis uit en leg de vis weer terug, dus ik weet ook niet hoeveel vis 1 vis precies geeft, maar ik zou het niet opkunnen en ik ben best een grote eter.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:49:38 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59889963

Ik met de kids van m'n zus, gisteren . We waren in een jolige bui .

(dat zijn mijn moeders trui, jas en sjaal op die foto ; was zelf vergeten iets warms mee te nemen)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:50:59 #192
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59889998
YAHOOOOOOOOOOOOOOO!

tentamen van gisteren gehaald met een 6,0!!!
Doei.
pi_59890197
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb eik geen idee, want ik koop nooit filets, dus ik weet niet hoe groot die zijn. Maar makreel is een bolle vis. Dus als je 'm helemaal fileert heb je erg veel vis. Ik pluk er altijd een beetje vis uit en leg de vis weer terug, dus ik weet ook niet hoeveel vis 1 vis precies geeft, maar ik zou het niet opkunnen en ik ben best een grote eter.
Ah, ik weet het al: in Amsterdam zijn de makrelen veel groter!

Vrolijke pic Vikink
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:04:17 #194
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59890328
leuke foto Viking
Doei.
pi_59890331
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:58 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ah, ik weet het al: in Amsterdam zijn de makrelen veel groter!

Vrolijke pic Vikink
Dat sal 't sijn!!!

Je nichtje lijkt op je Viking|!!!
pi_59890768
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ga vanavond m'n eten van gisteren eten.

Tot nog toe op:

O: zachtgekookt eitje, original crisp wasacracker (hebben jullie die nu al geprobeerd???) met ossenworst. Stukjes meloen.

L: paprika rauwkost, de rest van de gerookte kip, tonijnsalade als dressing en een half plakje oude kaas als toetje
jij eet echt extreem weinig
pi_59890800
Het ging net nog over eten dus een snelle vraag..
Morgen schoolproject, geen koelkast. Kan je vandaag gemaakt Japanse rijst morgen uit de koelkast laten zonder dat het fout gaat? Zo nee, dan moet ik een alternatief verzinnen.
pi_59890836
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

Huh? De dag is nog niet eens half voorbij!! Ik zit gewoon rond de 1200 cal. per dag hoor!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:22:50 #199
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59890840
quote:

[..]

ik zou er ook tegen 3 uur van omvallen maargoed, ieder zijn/haar ding
Doei.
pi_59890931
Hey, nu vind ik dat viking weer wel blond haar heeft! Echt niet geverfd?
Heb suikervrije dropjes. Best lekker wel.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:35:24 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59891198
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik geef altijd als slechte eigenschap aan dat mijn humor nooit begrepen wordt . En als ik dan een voorbeeld moet noemen dan vertel ik mijn favoriete uitspraak "ik wil dood". En dan gaan ze er serieus op in, zodat ik kan zeggen; ziejewel . . .
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:54:43 #202
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59891756
quote:

[..]

Ze eet veel proteinen; dat verzadigd behoorlijk.
pi_59891782
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Huh? De dag is nog niet eens half voorbij!! Ik zit gewoon rond de 1200 cal. per dag hoor!
1200 is echt niet 'gewoon' te noemen
volgens mij heb ik vandaag die hoeveelheid alleen met de lunch al binnen, die was nogal calorie-heftig met kibbeling en ravigottesaus
pi_59891822
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:55 schreef computergirl het volgende:

[..]

1200 is echt niet 'gewoon' te noemen
volgens mij heb ik vandaag die hoeveelheid alleen met de lunch al binnen, die was nogal calorie-heftig met kibbeling en ravigottesaus
Nee gewoon niet, maar ik wil dan ook nog afvallen!

En ik ben best jaloers op mensen die kunnen afvallen met meer calorieen. Dat wel. Dus.
pi_59891896
Ik vind 1200 kcal als lunch dan weer aardig veel ?
pi_59892043
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:59 schreef -marz- het volgende:
Ik vind 1200 kcal als lunch dan weer aardig veel ?
Ik ook hoor Doe het niet elke dag
Het verbaast me niet echt dat ik momenteel een kilo zwaarder ben. Ik (hard)loop tegenwoordig 3x 10 km per week en moet echt meer eten dan een eitje en een half bakje rauwkost
pi_59892230
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik ook hoor Doe het niet elke dag
Het verbaast me niet echt dat ik momenteel een kilo zwaarder ben. Ik (hard)loop tegenwoordig 3x 10 km per week en moet echt meer eten dan een eitje en een half bakje rauwkost
OOOhHHH!!! Das gemeen jij leest niet goed!! Ik had rauwkost én kip en een flink stuk ook en een hele dot verse tonijnspread. Mijn lunch was op zijn minst 300 cal.!!! En 's ochtends ook nog meloen en een cracker met een homp osseworst, ontbijt zeker goed voor 250 cal.

Ren jij echt 10k per keer? Goed hoor!! Ik ren ook om de dag, maar ik doe meestal 5 of 6k. Dan heb ik het wel weer gezien....
pi_59892537
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ren jij echt 10k per keer? Goed hoor!! Ik ren ook om de dag, maar ik doe meestal 5 of 6k. Dan heb ik het wel weer gezien....
sinds kort hoor, woensdag voor de derde keer echt 10 km zonder stoppen hard gelopen samen met mijn loopgroep. Maar ik merk het echt wel momenteel, zonder pasta/bulgur etc van te voren kom ik niet vooruit. Maar misschien moet ik alleen even acclimatiseren (sp?)
pi_59892688
Knap hoor 3x per week 10km.

Ik rende om de dag 2,5km, totdat ik last kreeg van m'n schenen ben niet geboren om te rennen geloof ik...

Nu doe ik om de dag sportschoolcardio en krachttraining.
pi_59892775
Wil ik braaf Sylvana's web-log lezen - wat ze ons vroeg te doen omdat ze hier niet meer wil posten, is het weg.
pi_59892831
* -marz- gaat kersen eten in de file en de pitjes uit het raam gooien
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:37:14 #212
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59892877
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:34 schreef -marz- het volgende:
* -marz- gaat kersen eten in de file en de pitjes uit het raam gooien
niet in mn helm mikken hč?
Doei.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:37:43 #213
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59892893
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:32 schreef -marz- het volgende:
Wil ik braaf Sylvana's web-log lezen - wat ze ons vroeg te doen omdat ze hier niet meer wil posten, is het weg.
oh ja, die kwam hier ook niet meer...
Doei.
pi_59892991
WTF?? IK GA OP vakantie en iedereen gaat weg. Waarom Sylvana niet meer?

oja anders betrek je alles op jouw vakantie
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:44:26 #215
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59893010
omdat ze vond dat ze niet genoeg aandacht kreeg als ze een blaadje sla had gegeten....
Doei.
pi_59893096
Het was nogal een ziek sportschema ook, met regelmatig 5 uur sport op een dag. Niet houdbaar, misschien is het daarom weg. Was wel benieuwd of het ging lukken.
pi_59893143
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het was nogal een ziek sportschema ook, met regelmatig 5 uur sport op een dag. Niet houdbaar, misschien is het daarom weg. Was wel benieuwd of het ging lukken.
Welk sportschema heb je het nu over?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:54:36 #218
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59893173
dat is dus weggehaald.

Ze had een sportscheme gahad van de sportschool met gemiddeld 3 sporten op een dag, varierend van BBB tot steps tot weetikveelwat...

op sommige dagen zelfs 5 sporten geloof ik
Doei.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:55:51 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59893195
Ik heb sinds gisterochtend geen bereik meer op m'n mobiel. Net gechat met een muts van Tele2 en haar adviezen opgevolgd: even SIM in een andere foon doen en kijken wat er dan gebeurt (nog steeds geen bereik) en handmatig zoeken (helpt ook niet, hij blijft maar zoeken). Nu is de chat niet meer bereikbaar, ws omdat het 17 uur is geweest. Nu ben ik zeker een heel weekend afgesloten van de buitenwereld? . Zó irritant!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:56:33 #220
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59893209
nu kan ik je niet sms-en
Doei.
pi_59893211
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Welk sportschema heb je het nu over?
Die van Sylvana.
Sportschool individueel & groepslessen en zwemmen, kwam ze op 5 dagen in de week sporten, toch wel 3 uur per dag of meer geloof ik.
Daar kwam nogal wat commentaar op ook. Maar weggaan was vanwege de offtopicheid die we soms hebben.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:57:03 #222
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59893218
oh wacht, dat kon al niet, want ik heb je nummer niet
Doei.
pi_59893254
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Die van Sylvana.
Sportschool individueel & groepslessen en zwemmen, kwam ze op 5 dagen in de week sporten, toch wel 3 uur per dag of meer geloof ik.
Daar kwam nogal wat commentaar op ook. Maar weggaan was vanwege de offtopicheid die we soms hebben.
O zo. Ik vind het bij ons wel een goeie combi: ja we gaan wel es off topic, maar er is toch altijd wel weer iemand die iets zegt over een rijpe ananas en dan gaat het daar weer over. En waarom is Miss S precies weg?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:02:37 #224
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59893305
idem...
Doei.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:03:00 #225
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59893307
maar, fijne avond allen, ik ga feesten!
Doei.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:21:21 #226
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59893612
Zo, vandaag nieuwe afijdatum gekregen.... deze maand nog dus beter dan eind Augustus. Ik ben wel bang dat ik weer ga zakken Vakantieplannen iig in duigen.... misschien maar weer vrijwilligerswerk, ik zal er eens achteraan mailen.
Straks uit eten, ff checken wat ik daar neem... iig een pilsje nou ja, ik zie wel.
Bernie en ik zijn tof.
pi_59893865
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:59 schreef conleche het volgende:

[..]

O zo. Ik vind het bij ons wel een goeie combi: ja we gaan wel es off topic, maar er is toch altijd wel weer iemand die iets zegt over een rijpe ananas en dan gaat het daar weer over. En waarom is Miss S precies weg?
Ongeveer dezelfde reden als de keren daarvoor toen ze vertrok, geloof ik.

Ik zou supergezond gaan eten maar nu word ik onverwacht uitgenodigd voor een hapje elders. Dat sla ik natuurlijk niet af
pi_59907441
Haai,

Groeten vanuit Londen!
Ik heb een hekel aan mensen die een week ergens zijn en doen alsof ze er altijd al hebben gewoond. Maar het went echt zo snel, en beter nog, ik voel me al echt een Londoner
Ik zit ook helemaal hip in een cafe'tje cappuchino te drinken en te internetten nu. En van de week al een aantal keer liggen te chillen in het Hyde park.

Maargoed waar ik ook erg blij om ben is dat ze hier zoveel keus hebben qua gezond eten, hele paden vol met gluten en lactose vrije producten enzo.

En nu ga ik nog ff bijlezen!
pi_59907542
Hoi SDB!!

Nog veel plezier daar!!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 13:40:15 #230
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59907741
Forgive me father for I have sinned...

met 15 tequila sunrise

Vandaag maar eens aan de groentensappen en groene thee. Mijn arme lever
pi_59907770
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Forgive me father for I have sinned...

met 15 tequila sunrise

Vandaag maar eens aan de groentensappen en groene thee. Mijn arme lever
15???

Dat je nog onder ons bent!!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 13:51:54 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59907937
Dat gaat ook niet vanzelf he

jaren en jaren van intensieve training

Maar goed, de rest was nog schandaliger. Die zaten om half 3 nog kumbaya te zingen in de kloostertuin met een fust bier tussen de benen.
De omwonenden zullen nog wel reageren ben ik bang. ( Ik had het wel aangekondigd en alle omwonenden uitgenodigd )
Het was wel de meest geslaagde BBQ ooit en iedereen ging helemaal high on fuds&bevs naar huis.
Nu eerst maar even kijken hoe ik mijn huis weer in zijn originele staat krijg. Er staan 5 kratten afwas

Belangrijkste is dat ik absoluut geen kater heb. Waarschijnlijk te danken aan de bak verse guacamole die ik om 3 uur vannacht heb leeg gelepeld.
pi_59907996
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:51 schreef SHE het volgende:
Dat gaat ook niet vanzelf he

jaren en jaren van intensieve training

Maar goed, de rest was nog schandaliger. Die zaten om half 3 nog kumbaya te zingen in de kloostertuin met een fust bier tussen de benen.
De omwonenden zullen nog wel reageren ben ik bang. ( Ik had het wel aangekondigd en alle omwonenden uitgenodigd )
Het was wel de meest geslaagde BBQ ooit en iedereen ging helemaal high on fuds&bevs naar huis.
Nu eerst maar even kijken hoe ik mijn huis weer in zijn originele staat krijg. Er staan 5 kratten afwas

Belangrijkste is dat ik absoluut geen kater heb. Waarschijnlijk te danken aan de bak verse guacamole die ik om 3 uur vannacht heb leeg gelepeld.
Als je ze hebt gewaarschuwd zal het wel meevallen toch. (of je moet elke week zo'n waarschuwing de deur uitdoen, dan zullen ze wat minder coulant zijn)

15 tequila en dan geen kater? you're the boss. (ik was gisteren al brak na die luttele caiprinha's)
pi_59907998
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:28 schreef conleche het volgende:
Hoi SDB!!

Nog veel plezier daar!!
Dankje!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:08:21 #235
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59908154
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je ze hebt gewaarschuwd zal het wel meevallen toch. (of je moet elke week zo'n waarschuwing de deur uitdoen, dan zullen ze wat minder coulant zijn)

15 tequila en dan geen kater? you're the boss. (ik was gisteren al brak na die luttele caiprinha's)
Da's de leeftijd darling; tot mijn 25ste kon ik drinken als een bootwerker, maar zo na je 30e gaat dat ineens een stuk minder soepel. Ik had verwacht vandaag echt helemaal wasted te zijn, maar ik voel me echt kiplekker...of de avocado is ineens een fantastisch anti-kater middel geworden.
pi_59908257
Ja ja, rub it in!

Tis trouwens niet helemaal waar, want bij wodka heb ik niks geen last. Das te puur om last te krijgen denk ik
pi_59908593
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:23 schreef shinydiscoball het volgende:

Maargoed waar ik ook erg blij om ben is dat ze hier zoveel keus hebben qua gezond eten, hele paden vol met gluten en lactose vrije producten enzo.
Ik vind die supermarkten in de UK sowieso helemaal fantastisch, wat je op de food afdeling van Marks&Spencer kan krijgen is niet te vergelijken met AH
Vroeger, voor de ati-tereur maatregelen, ging ik het vliegtuig terug in met een koffer vol lekkers
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:14:27 #238
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59913771
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Faithy het volgende:
omdat ze vond dat ze niet genoeg aandacht kreeg als ze een blaadje sla had gegeten....
Misschien moet ze gewoon weer eens posten dat ze zich heeft laten uitwonen op een gangbang, dat genereert meestal wel wat aandacht.
pi_59913834
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Misschien moet ze gewoon weer eens posten dat ze zich heeft laten uitwonen op een gangbang, dat genereert meestal wel wat aandacht.
Vivi!!

linkje?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:19:45 #240
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59913857
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hier staat me iets van bij....Was dat Sylvana ????
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:24:13 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59913920
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:19 schreef SHE het volgende:

[..]

Hier staat me iets van bij....Was dat Sylvana ????
OMG. Dit is erg slecht voor mijn karma.

Máár ja, ik verveel me
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik weet niet of hier al een topic over is, want de zoekfunctie is uitgeschakeld dus ik post het toch maar ff

Ik ga waarschijnlijk de eerstvolgende keer ( 22 april) meedoen met de Dutch Gangbang. Op deze avond kun je als vrouw zijnde gratis met zoveel mannen naar bed als je wilt, de mannen moeten wel entreegeld betalen, maar daar is van alles bij inbegrepen, zoals drankjes, handdoeken, sauna, stoombad en condooms.

Wat vinden jullie hiervan, hebben jullie al eens aan zo'n gangbang deelgenomen of vind je het helemaal niks?

Info voor mannen:
http://www.dutchgangbang.nl/pages/pg-2.html

[..]

Info voor vrouwen:
http://www.dutchgangbang.nl/pages/pg-6.html
[..]
pi_59913962
Ze heeft hier weleens gemeld dat ze naar die swingerparty's of hoe dat ook heet ging en toen zei MoBlo doodleuk dat ze haar daar van kende en toen voelde ik me plots 80, niet eens om die party's zelf, maar wel om het feit dat dat schijnbaar zo gewoon is, dat je het onder het genot van een kopje koffie op een internetforum gooit....maar gangbang, wow, das nog weer andere koek...
pi_59913989
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:24 schreef Vivi het volgende:

[..]

OMG. Dit is erg slecht voor mijn karma.

Máár ja, ik verveel me
[..]

Och heremetijd, ik ga het nog niet openen hoor, ik moet nog koken. Maar in de intro staat iig wel dat het gratis is. Fijn zo!

Sorry Sylvana, als je toch meeleest, maar dit staat zo godvergeten ver van mijn bed, dat ik wat lacherig word.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:29:41 #244
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59914007
Yep, dat topic was het. Ik herinner het me duidelijk. Helemaal vergeten dat dat Sylvana was.

Niet dat dit iets verandert ofzo; iedereen moet maar doen wat hem/haar goed dunkt. Ik vond haar een zeur omdat ze zoveel nietszeggende aandacht nodig had. Dit bevestigd slechts mijn vermoedens.
Some damaged goods are beyond repair.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:31:53 #245
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59914047
En ik moet wel betalen he
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:31:58 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59914050
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:27 schreef conleche het volgende:
Ze heeft hier weleens gemeld dat ze naar die swingerparty's of hoe dat ook heet ging en toen zei MoBlo doodleuk dat ze haar daar van kende en toen voelde ik me plots 80, niet eens om die party's zelf, maar wel om het feit dat dat schijnbaar zo gewoon is, dat je het onder het genot van een kopje koffie op een internetforum gooit....maar gangbang, wow, das nog weer andere koek...
Waaaaaaaaaat??

Moblo is ook een swinger?
Wat is er gebeurd met mij dat ik hier van schrik? Ik dacht dat ik best rock'n roll was, maar deze hoofdstukken heb ik klaarblijkelijk gemist in mijn manual to womanhood.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:32:04 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59914054
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Och heremetijd, ik ga het nog niet openen hoor, ik moet nog koken. Maar in de intro staat iig wel dat het gratis is. Fijn zo!

!

Zo, ik ga ook maar eens even een sjaal haken ofzo. Even de Knippie erbij zoeken en een mariakaakje.
pi_59914082
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaat??

Moblo is ook een swinger?
Wat is er gebeurd met mij dat ik hier van schrik? Ik dacht dat ik best rock'n roll was, maar deze hoofdstukken heb ik klaarblijkelijk gemist in mijn manual to womanhood.
Nee Moblo is genezen. Haar huidige vriend moet er ook niks van hebben. twas vroeger toen ze nog jong en wild was, zeg maar......
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:34:26 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59914087
Ach SHE, drie jaar geleden dacht ik nog dat "swingers" mensen waren die samen naar oude Sinatra-films keken .
pi_59914131
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:34 schreef Vivi het volgende:
Ach SHE, drie jaar geleden dacht ik nog dat "swingers" mensen waren die samen naar oude Sinatra-films keken .
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:40:05 #251
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59914181
Tja...
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:42:16 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59914210
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee Moblo is genezen. Haar huidige vriend moet er ook niks van hebben. twas vroeger toen ze nog jong en wild was, zeg maar......
Moblo is toch een twintiger? Wanneer was dat vroeger in vredesnaam??

Gatverdamme wat ben ik toch ook een oude zeur geworden
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:44:19 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59914237
is dit nu later?
is dit nu later als je groot bent
een diploma vol met leugens
waarop staat dat je volwassen bent
is dit nu later?
ik snap geen donder van het leven
ik weet nog steeds niet wie ik ben
is dit nu later?

pi_59914652
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:42 schreef SHE het volgende:

Moblo is toch een twintiger? Wanneer was dat vroeger in vredesnaam??

Dan zal ze vroeg rijp zijn geweest.
#35.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:18:50 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59914770
Interessante wending neemt dit topic!

Wat een kutavond. Ik heb vakantie en ik weet bij God niet wat ik met die zee aan tijd moet doen. Iedereen is op vakantie en degenen die er wel zijn heb ik te kort geleden nog gezien. Maar ik ga waarschijnlijk van 21 juli tot en met 26 juli naar Praag! Eigenlijk had ik naar Madrid gewild, maar dat was toch iets te prijzig voor ons (en vooral Marks) budget.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:19:33 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59914782
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 21:11 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Dan zal ze vroeg rijp zijn geweest.
*images* hč, Clayton? .
Niet meer actief op Fok!
pi_59914848
Ze heeft ook een leren pak.
#35.
pi_59918192
<edit-weg> Razz.. niet posten als je teveel op hebt .

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2008 10:57:15 ]
  Vis een optie? zondag 6 juli 2008 @ 01:34:17 #259
70532 loveli
N
pi_59919311
Jongens... zo kan 'ie wel weer.
crap in = crap out
pi_59919832
He! ho!

ik ben een sm-er! geen swinger/gangbanger!!! tsk! ben zo monogaam als de tering! Ken sylvana van een keer op een sm-feest,geen gangbang...
Ja doei.
pi_59921387
quote:
Op zondag 6 juli 2008 02:24 schreef motorbloempje het volgende:
He! ho!

ik ben een sm-er! geen swinger/gangbanger!!! tsk! ben zo monogaam als de tering! Ken sylvana van een keer op een sm-feest,geen gangbang...
Sorry MoBlo, ik wist wel dat je geen gangbanger was (dat heb ik ook niet gezegd) maar ik dacht dat je naar dezelfde party's ging als Sylvana. Dat had ik zo begrepen tijdens die vorige discussie.

Ik ga er nu over ophouden want hoewel ik roddelen wel heerlijk vind, voel ik me toch ook enigszins ongemakkelijk om dat te doen als het niet om bekende mensen gaat...
  zondag 6 juli 2008 @ 10:39:37 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59921625
quote:
He! ho!

Roddels vallen altijd tegen.

Goedemorgen trouwens!.
pi_59922025
Mijn lijstje van gisteren:

O: gekookt eitje, plakje ham.

L: plakken zalm met salade, ui en tonijnspread.

T: stukje gerookte kip
T: stukje osseworst

D: gegrilde gemarineerde kipfilet met veel Oosterse wokgroenten met kokosmelk en een beetje ajam paniki boemboe d'r door en sambal enzo. Verse koriander.
2 glazen witte wijn.

Toetje: een suikervrij hazelnootijsje van Venetie op de Scheldestraat
pi_59922266
quote:
He! ho!

een s-m feest is toch net zo iets ??

Ik ben even weg en er gebeuren hele avonturen hier
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Faithy het volgende:
YAHOOOOOOOOOOOOOOO!

tentamen van gisteren gehaald met een 6,0!!!
Gefeliciteeeerd!! En ik ga zo weer rennen !!
  zondag 6 juli 2008 @ 12:27:13 #265
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_59923087
hmmm, was er de laatste tijd wat minder op aan het letten, maar merk nu aan mezelf dat er wel wat kilo'tjes aangekomen zijn. Dat hele afstuderen heeft er redelijk ingehakt want ik heb echt niet zo slecht gegeten. Wel redelijk was stress (grrrr) gehad.

Nu moet 't er weer af, want ik ben nu mooi afgestudeerd met een 8
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_59923365
een sm-feest is geen gangbang

er zijn mensen die daar seks hebben, maar dat gebeurt dan in aparte kamertjes. Maar de meesten/bijna iedereen komt er om te spelen met zijn/haar partner, dus komt er geen ranzige seks aan te pas..

op gangbangs zit/staat/ligt/hangt iedereen elkaar overal te neuken... ieow... moet er niet aan denken dat iedereen je daar neukt/ziet neuken en gets!!!
Ja doei.
pi_59924234
Vivi!! (over de Sinatra-flims )

Ik heb iets teveel cosmo's gedronken gisteravond. Ik geloof dat ik zo maar even een middagdutje ga doen
  zondag 6 juli 2008 @ 13:37:13 #268
14746 k_i_m
pi_59924249
Ach kom nou, op sm-feestjes (is dat de hedendaagse beschrijving??) staan de homofiele mannen elkaar ook te pijpen op de dansvloer. Maak het niet netter dan het is .
In my life
Why do I smile
  zondag 6 juli 2008 @ 14:09:46 #269
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59924899
Ik ben 1 keer bij Wasteland geweest en daar werd ik al sushi-etend van een bank geschoven door een vozend stel

En volgens mij is Wasteland nog het poesje onder de fetish-feesten.
pi_59925112
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
Ik ben 1 keer bij Wasteland geweest en daar werd ik al sushi-etend van een bank geschoven door een vozend stel

En volgens mij is Wasteland nog het poesje onder de fetish-feesten.
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik stond wel een keer in de Reguliersdwarsstraat toen er een Wastelandparty in de Richter was en daar hadden ze een loopbrug gemaakt naar het pand ertegenover. Kon ik mooi de outfitjes bewonderen, als ze zich van de ene naar de andere kant begaven.
Het leek er net de PC Hooftstraat waar mensen in hun fancy auto's 10x langsrijden. In dit geval waren het de mensen die de hele tijd heen en weer liepen om zich te showen aan heel de straat. Een zekere mate van exhibionisme kon de meesten niet ontzegd worden....
pi_59927028
wasteland is toch net zo iets als awakenings of loveland?
  zondag 6 juli 2008 @ 16:39:52 #272
14746 k_i_m
pi_59928135
Jajoh, Wasteland is voor mietjes .
In my life
Why do I smile
pi_59928898
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:39 schreef k_i_m het volgende:
Jajoh, Wasteland is voor mietjes .
Mental image van KIM in een (te krap) latex jurkje
pi_59928919
Mag je trouwens alweer groente enzo eten, of is het nog immer enkel bananenshakes?
pi_59928948
En CF, hoe gaat het met je
pi_59928977
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En CF, hoe gaat het met je
Historisch laag gewicht vanmorgen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 6 juli 2008 @ 18:36:52 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59930448
goedenavond dames

Hier een werkweekend... net 2 dagdiensten gehad en weer 4 nachten voor de boeg..
druk dus. En eigenlijk voel ik dat ik een beetje aan vakantie toe ben.
Gelukkig ben ik na die 4 nachten 3,5 dag vrij
en vriendlief is volgende week jarig en gaan we nog een dagje naar de sauna, heb ik wel zin in...

verder niet gewogen dit weekend... alleen vrijdag en toen bleef de weegschaal heeeeels stug 80,0 aangeven
(ook toen ik er 3 keer op had gestaan in 2 minuten ) maja dat was vroeg, dus misschien dat ik al ik uit ga slapen wel net die 7 haal haha
  zondag 6 juli 2008 @ 18:59:32 #278
14746 k_i_m
pi_59930782
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
Mag je trouwens alweer groente enzo eten, of is het nog immer enkel bananenshakes?
Nee, nog niet. Ik moet donderdag weer, zal dan eens overleggen. Want mijn rek is er een beetje uit inmiddels. Nog even en ik ga mensen hun eten uit hun handen slaan .
In my life
Why do I smile
  zondag 6 juli 2008 @ 19:01:46 #279
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_59930816
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:44 schreef Vivi het volgende:
is dit nu later?
een diploma vol met leugens
waarop staat dat je volwassen bent
is dit nu later?
ik snap geen donder van het leven
ik weet nog steeds niet wie ik ben
is dit nu later?

dit gevoel bekruipt me langzaam wel een beetje zo nu na 't afstuderen...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_59930939
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:59 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Ik moet donderdag weer, zal dan eens overleggen. Want mijn rek is er een beetje uit inmiddels. Nog even en ik ga mensen hun eten uit hun handen slaan .
Val je nog wel zo snel af?

Ik zal dan maar geen foto posten hier van het vreetfestijn gisteren... Helaas heb ik inmiddels alweer zoveel water gedronken dat mijn historisch lage gewicht alweer een kilo hoger is Geen wonder dat je je rot voelt, met een kater.
pi_59931179
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zal dan maar geen foto posten hier van het vreetfestijn gisteren... Helaas heb ik inmiddels alweer zoveel water gedronken dat mijn historisch lage gewicht alweer een kilo hoger is Geen wonder dat je je rot voelt, met een kater.
Ah, doe es wel, foto's posten! Je had toch een CUL-meet?
pi_59931267
Ja, klopt. Tapas, wijn en heel veel cosmo's. De foto's moeten nog bewerkt worden, ik wil niet met mijn hoofd op internet. Zeker niet als ik met mijn BH sta te zwaaien
pi_59931397
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, klopt. Tapas, wijn en heel veel cosmo's. De foto's moeten nog bewerkt worden, ik wil niet met mijn hoofd op internet. Zeker niet als ik met mijn BH sta te zwaaien
Ik heb m'n PM geactiveerd, mop!!

Klinkt gezellig! Gebruikte je de BH om de tapas te katapulteren??
pi_59932397
quote:
Op zondag 6 juli 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
Mijn lijstje van gisteren:

Toetje: een suikervrij hazelnootijsje van Venetie op de Scheldestraat
Ho! He! Bestaat dat en is het echt ? Ik ga voor ijs altijd naar IJscuypje, maar dat is beslist niet goed-voor-de-lijn ijs
  zondag 6 juli 2008 @ 21:25:19 #285
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_59934511
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:59 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ben je nog steeds bezig met CB dan?

Wil er zelf deze week toch even mee beginnen want die stresskilo's gaan d'r niet echt makkelijk af bij mij...
  zondag 6 juli 2008 @ 21:29:40 #286
36616 Clayton1
Sláinte
pi_59934648
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
De foto's moeten nog bewerkt worden, ik wil niet met mijn hoofd op internet. Zeker niet als ik met mijn BH sta te zwaaien
ff gezichtje wegpoetsen en plaats maar die foto,wij willen ook meegenieten.
#35.
  zondag 6 juli 2008 @ 22:13:26 #287
14746 k_i_m
pi_59936191
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee, maar dat kan ook bijna niet. Ik ben voornamelijk centimeters kwijt. De broek van Beessie-Jen hangt inmiddels los rond mijn bovenbenen. Ik gok dat ik zo rond de 77kg zit inmiddels.
In my life
Why do I smile
pi_59936381
En je wilde onder de 70 komen? Dan schiet het al best op

Clayton, ja doei
pi_59937025
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ho! He! Bestaat dat en is het echt ? Ik ga voor ijs altijd naar IJscuypje, maar dat is beslist niet goed-voor-de-lijn ijs
Jaa het bestaat echt en het staat achter al in bakjes in de vriezer en het is heerlijk. Ze hebben echter alleen hazelnoot, dus das niet veel keus. Wat ook wel goed is, want dan ga ik tenminste niet iedere keer weer een nieuwe smaak "proberen" Nu ga ik gewoon eens in de week of zo.

Wel hoereduur trouwens, 3 euro voor een klein bakje.

Ben net uit eten geweest en lamsrack gegeten. Die was heel lekker, maar ze hadden er gebonden saus bijgedaan!! Ik dacht dat dat niet meer werd geserveerd, behalve bij van de Valk. Zo'n meelsausje. Zonde van het lekkere vlees. Bij de rekening kregen we een salmiaklolly en die heb ik ook op. Moet morgen echt weer een beetje serieus doen, want wat ik nu doe slaat nergens op!
pi_59937281
Hi,

Ik ben nieuwe hier en ga mee doen. Ik weeg 65,5 kg en ben 1,67 lang. Wil graag 61 kg wegen binnen ongeveer 2 maanden. Ik ga ongeveer 2 keer per week hardlopen en daarnaast vooral proberen niet te snoepen. Verder wel gewoon 3 goede maaltijden anders val ik om...

Hopelijk motiveert het een beetje om hier af en toe wat te posten (lees al wel af en toe mee). Mijn zwakke momenten zijn vooral de momenten wanneer ik me verveel of me niet lekker voel. Het kan me dan allemaal even niet meer schelen, dus trek ik wat lekkers open, vooral zoet. Ik kan niet zonder zoet, vooral 's avonds krijg ik enorme zoete trek....
pi_59937515
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef Fruity het volgende:
Hi,

Ik ben nieuwe hier en ga mee doen. Ik weeg 65,5 kg en ben 1,67 lang. Wil graag 61 kg wegen binnen ongeveer 2 maanden. Ik ga ongeveer 2 keer per week hardlopen en daarnaast vooral proberen niet te snoepen. Verder wel gewoon 3 goede maaltijden anders val ik om...

Hopelijk motiveert het een beetje om hier af en toe wat te posten (lees al wel af en toe mee). Mijn zwakke momenten zijn vooral de momenten wanneer ik me verveel of me niet lekker voel. Het kan me dan allemaal even niet meer schelen, dus trek ik wat lekkers open, vooral zoet. Ik kan niet zonder zoet, vooral 's avonds krijg ik enorme zoete trek....
Hoi Fruity!! Welkom en veel succes! Ik heb die hang naar zoet ook en ook vooral 's avonds en bij mij helpt het om 's avonds geen koolhydraten te eten, dat help tegen de zoete trek! Wat ook kan is om als toetje een kopje koffie of thee te drinken met een klein stukje pure chocolade (minstens 70% cacao). Dat stilt de zoete trek ook behoorlijk. (van pure chocolade heb je niet zo de neiging om een hele reep op te willen eten)
pi_59937666
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:53 schreef conleche het volgende:

[..]

een klein stukje pure chocolade (minstens 70% cacao).
Eet je dan niet die hele reep op? Nee, ik zie nu ik het voor de tweede keer lees, dat je dat niet doet . Ik kan me dan echt niet beheersen als ik er eenmaal aan begin. Ik moet gewoon ook niets in huis hebben (op slechte momenten) want ga alle kastje afstruinen op zoek naar iets. Als alles lekker gaat dan kan ik het wel weerstaan.

Maar hele pure choco is misschien wel een idee, omdat ik dat ook weer niet zo heeel lekker vind en ik wil mezelf na het eten wel iets gunnen.
  zondag 6 juli 2008 @ 22:58:58 #293
36616 Clayton1
Sláinte
pi_59937668
Welkom.
De dames hier helpen je er wel doorheen.
#35.
  zondag 6 juli 2008 @ 23:01:43 #294
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59937739
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef conleche het volgende:

[..]
Moet morgen echt weer een beetje serieus doen, want wat ik nu doe slaat nergens op!
Ik moet met je meedoen

Hoi Fruitje
Bernie en ik zijn tof.
pi_59937818
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef Fruity het volgende:

[..]

Eet je dan niet die hele reep op? Ik kan me dan echt niet beheersen als ik er eenmaal aan begin. Ik moet gewoon ook niets in huis hebben (op slechte momenten) want ga alle kastje afstruinen op zoek naar iets. Als alles lekker gaat dan kan ik het wel weerstaan.

Maar hele pure choco is misschien wel een idee, omdat ik dat ook weer niet zo heeel lekker vind en ik wil mezelf na het eten wel iets gunnen.
Precies die hele pure choco is wel lekker, maar zo sterk dat je na 2 blokjes echt genoeg hebt. Het is wel lekker, maar niet zo dooreetlekker als melkchocolade met hazelnoten.

En voor de rest als je zo'n bui hebt: probeer afleiding te zoeken. Als je op de bank blijft zitten TV kijken ga je geheid voor de bijl. Bij mij helpt het om bv. m'n kledingkast helemaal leeg te gooien en weer heel netjes terug te doen. Of met een tas vol oud papier naar de papierbak te lopen. Van die dingen.
  zondag 6 juli 2008 @ 23:06:21 #296
36616 Clayton1
Sláinte
pi_59937845
Of hier op FOK ouwehoeren. dat helpt ook.
#35.
  maandag 7 juli 2008 @ 01:16:22 #297
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_59939937
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef Clayton1 het volgende:
Welkom.
De dames hier helpen je er wel doorheen.
ahum!

De laatste keer dat ik keek was ik nog wel een man hoor

En welkom Fruity.

Merk trouwens zelf dat als je razend druk bent, dat je dan 'vergeet' om slechte dingen te eten. Als ik druk ben denk ik niet eens aan chips of andere zoetigheid. Dan maak ik mijn eten meestal wat zoeter en eiwitrijker, dat werkt ook goed. Heb van Conimex het kipgerecht ontdekt, 5 minuten werk (ideaal want ik heb thuis geen zin meer om te koken) en dan zo'n minuutje rijst ding d'rbij en hopla voedzame maaltijd zonder slechte dingen
damn geen zin om te koken thuis en dan ben ik kok
pi_59941178
Goedemorgen! Weer lekker naar het werk, ik heb er niet echt zin in. Maandachtochtend blues..
  maandag 7 juli 2008 @ 09:27:34 #299
14746 k_i_m
pi_59941826
Vandaag kon ik mijn broek maat 42 aan zonder knellen . De centimeters gaan echt honderd keer sneller dan de kilo's.
In my life
Why do I smile
pi_59941905
Goedemorgen!

Heb een lekke band, dus heb meer dan een half uur stevig gelopen, misschien doe ik dat wel een weekje voor ik besluit m te gaan plakken. Dan heb ik meer lichaamsbeweging dan de afgelopen maanden.
Gisteren naar metropolis geweest en het was erg leuk en bami uit een bakje met loempia's op, niet echt gezond, maar beter dan 3 halve ranzige maaltijden die ze meestal op dat soort dingen hebben.

... Grappig om net bijgelezen te hebben Roddeltantes hier!
pi_59943076
Dacht al, ik word genegeerd hier Maar ik wil 'm wel dichtgooien hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')