quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga vandaag met 190 kindertjes van 14/15 naar Walibi. Lekker plakken in de hitte
.
Figuurlijk. Maar het is alweer over geloof ik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedoelde die post van veiligheidsspeldje boven je. Heeft ze fysieke of figuurlijke jeuk?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Figuurlijk. Maar het is alweer over geloof ik.![]()
En m'n onderzoek vlot weerAlleen één machine is kapot, zodat er alwéér iets is dat op zich'moet laten wachten...
Het zou overal friet moeten heten!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef mordradead het volgende:
Brugge is te gek, goede friet daar (daar heet het friet)
Het is geen discussie. Gewoon stom geouwehoer in KLB. Denk je nou echt dat de 'friet'-zeggers 's nachts wakker liggen van 'patat'-zeggers?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef -marz- het volgende:
Ik snap sowieso die eeuwigdurende discussie niet en gebruik random friet/patat door elkaar
Anyway, ik ben lekker thuis gaan werkengeen file!
België is leuk, jahquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:55 schreef -marz- het volgende:
Brugge geen idee of het wat is, op zich gaat mijn hartje niet sneller kloppen van Belgie.
* -marz- gaat dit weekend proberen in Stockholm terecht te komen.
Oh echtquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:36 schreef -marz- het volgende:
CF ik was ook niet van plan om op het vliegveld te gaan rondhangen.
Arlanda?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ken alleen het vliegveld van Stockholm. Dat is stom
Weekendje weg?
Jammer, volgens mij ben jij verreweg op z'n best als je hormonaal bentquote:
Oh, maar ze was vroeger ook al een bijdehand loeder met een vurig temperament.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jammer, volgens mij ben jij verreweg op z'n best als je hormonaal bent
Van die dikke reet word ik dan weer niet zo heel warm
Hoewel ik erge meelij heb met het feit dat je om 5 uur op moet: dit klinkt wel heel vies: een smoothie met zemelen erin en dan ook nog van te voren klaargemaakt...(alle vitamines gaan uit je fruit als je het nu al klaar maakt volgens mij...)quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:56 schreef -marz- het volgende:
Lijstje:
kwark
vitalinea
2 boterhammen rosbief
nectarine
cashewnoten (mag dat?)
gewokte eiermie (mag dat?) met sugar snaps, chinese kool en gemarineerde kip
Heb ook een zak zemelen gekocht, kan ik vanavond een smoothie maken voor morgenochtend (5.00 uur de wekker)
Nee valt mee hoor! Je proeft het nauwelijks. En die vitamientjes kan ik ook niet om wakker liggen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoewel ik erge meelij heb met het feit dat je om 5 uur op moet: dit klinkt wel heel vies: een smoothie met zemelen erin en dan ook nog van te voren klaargemaakt...(alle vitamines gaan uit je fruit als je het nu al klaar maakt volgens mij...)
Ja, ga ik zeker doen..maar ik moet bekennen ietwat lethargisch te zijn sinds dagen.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef -marz- het volgende:
[..]
Nee valt mee hoor! Je proeft het nauwelijks. En die vitamientjes kan ik ook niet om wakker liggen eerlijk gezegd
Waar gaan ze heen trouwens? Ik laat de koelkastdeur dicht vannacht.
Ik heb Skinny bitch hier liggen, en zoveel onzin staat er niet in hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Een avondje werken doet wel beseffen dat er veel grotere problemen zijn dan die waar ik over zeur. Ik zal opnieuw proberen me erbij neer te leggen en er zo min mogelijk aan te denken![]()
Vanochtend een krantje meegepakt en ik zag niet eens dat ie van 1 juli was blijkbaar, maar er stond een artikeltje in over een of andere 'dieetrage in de VS' genaamd skinny bitches. Veganistisch voer, weinig eten en anorectische tips als tanden poetsen bij honger.
Hier is het artikeltje uit de pers.
Ik vind het maar masochistische onzin. Je mag zelfs geen koffie
Dat is iets waar ik zelfs een beetje boos om kan worden. Als je trek hebt, moet je eten. Als je namelijk trek hebt, betekent dat dat je te weinig hebt gegeten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Tandenpoetsen doe je toch, maar om trek te vermijden? En dan ook nog eens biologische moeten nemen omdat je er toch wat van binnenkrijgt.![]()
'Dan maar een keer extra naar de sportschool' vond ik een goede afsluiter van het stukje. met meer sporten kan jejezelf veel meer permitteren, wat mij betreft zijn dit kunstgrepen.
Dat dus waarschijnlijk. Mijn oma had zware diabetes en zowel mijn vader als moeder hebben lichte ouderdomsdiabetes. Zelf ben ik ook al een paar keer onderuitgegaan toen ik een te lage bloedsuiker had, dus ik zal er wel gevoelig voor zijn. Ik kan je verzekeren dat in mijn geval luisteren naar mijn lichaam als het vraagt om zoet géén goed idee is, want dan zou ik een pond chocola en een pak koekjes per dag wegwerken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef SHE het volgende:
Een gezond lichaam geeft zelf aan wat het nodig heeft.
Ik vind het dan ook onzinnig om zoete trek weg te poetsen. Neem je toch een sesam-honing reep of een paar zoete amandelen?
Die afkeer van zoete trek begrijp ik niet. Die is net zo functioneel als de drang naar zout.
Het is natuurlijk een ander verhaal als je een unstoppable vreetmonster bent, maar dan zit er doorgaans ook een fysiologisch probleem aan vast.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus waarschijnlijk. Mijn oma had zware diabetes en zowel mijn vader als moeder hebben lichte ouderdomsdiabetes. Zelf ben ik ook al een paar keer onderuitgegaan toen ik een te lage bloedsuiker had, dus ik zal er wel gevoelig voor zijn. Ik kan je verzekeren dat in mijn geval luisteren naar mijn lichaam als het vraagt om zoet géén goed idee is, want dan zou ik een pond chocola en een pak koekjes per dag wegwerken.
Overigens: dat heb ik veel minder als ik low carb doe, dan heb ik vrijwel nooit zin in zoet.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef -marz- het volgende:
Nee hoor niks smoesjes, breng je moterpak maar terug naar de winkel.
Veel plezier op vakantie!quote:Op woensdag 2 juli 2008 05:41 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen! Nog even kranten lopen, laatste spullen inpakken, huis opruimen en ik vertrek naar Frankrijk. Ongetwijfeld naar een ander gedeelte als Conleche (WB trouwens
). En maar zien of ik veel afval/aankom, heb iig genoeg te doen bij me
.
Was jij dan niet aan het Sheën?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Veel plezier op vakantie!
Ik moet echt weer gezond gaan etenIk begin langzamerhand een dik propje met de hele tijd buikpijn te worden. Foei!
Ik als Amsterdammer zeg uiteraard een patatje met. Maar soms heb ik ook wel zin in frietjesquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Inderdaad het volgende:
Ik zeg altijd patat als ik bij mijn vader in Almere ben en friet als ik in Limburg ben.Zoals het hoort.
Verkapte TVP.
Ik doe af en toe een poging maar ben bijna niet thuis, slaap niet thuis en heb niet echt geld om dan zelf iedere keer gezond eten te halen. Zwak zwakquote:
Waar slaap jij dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik doe af en toe een poging maar ben bijna niet thuis, slaap niet thuis en heb niet echt geld om dan zelf iedere keer gezond eten te halen. Zwak zwak
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mr Gala, vriendinnen, werkweekenden.
Ik heb gewoon een baanquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vergeet altijd hoe laat het is, echt structuur zit niet in mij. Dus vind het ook moeilijk om een schema aan te houden..
Hmm, ik ben er volgende week de hele week.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik als Amsterdammer zeg uiteraard een patatje met. Maar soms heb ik ook wel zin in frietjesGrappig, dan woont je vader bij Chico en mij. Trio meet
![]()
Ik vind het ook gezellig, maar ik heb wel besloten om wat vaker naar Frankrijk te gaan. Ik kan daar óók schilderen en de TGV stopt daar in het durp, vanuit Brussel is het maar 6 uur!! Juli en augustus sla ik wel over wegens te druk en te warm.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, wat gezellig dat je weer terug bent. Enne, red jij het op een eitje van ontbijt tot lunch? Met TWEE eitjes (SHE, huh) red ik het tot 10 uur. Maar dan krijg ik al weer een beetje trek!
Goed plan, ik heb ook nog perenijsjes in de vriezer!quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:52 schreef conleche het volgende:
Ik zit aan m'n wokaatje en ik was gisteren vergeten ijsblokjes te maken dus ik heb er nu een Festini sinaasappelijsje in stukjes ingedaan: dat ziet er haske feestelijk uit! En ik verheug me nu al op de in wodka gedrenkte stukjes, alsik zo op de bodem ben.
Man... laat ik nou net v/d week een festini peer ijsje uit de vriezer weggegooid hebben! Klinkt goed man.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:52 schreef conleche het volgende:
Ik zit aan m'n wokaatje en ik was gisteren vergeten ijsblokjes te maken dus ik heb er nu een Festini sinaasappelijsje in stukjes ingedaan: dat ziet er haske feestelijk uit! En ik verheug me nu al op de in wodka gedrenkte stukjes, alsik zo op de bodem ben.
Nog 18 te gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:19 schreef Inderdaad het volgende:
En Evy 9 afgerond. Misschien wordt het nog wat..
Ik weet het. Maar voordat ik mijn knie pijn deed kwam ik maar tot 3/4 en ik mag nu niets overhaasten. Dus ik ben blij. \o/quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:28 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Nog 18 te gaan.maar evenwel goed bezig.ik neem aan de les van 0 tot 5 km.
verjaardag van een studiegenoot, was erg gezelligquote:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb altijd heel gericht trek, magere yoghurt, lever, kiwi, makreel, brocolli, m'n lichaam kan er echt om schreeuwen. Dan kan ik me ook goed voorstellen dat ik het gewoon nodig heb.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef SHE het volgende:
Een gezond lichaam geeft zelf aan wat het nodig heeft.
Ik vind het dan ook onzinnig om zoete trek weg te poetsen. Neem je toch een sesam-honing reep of een paar zoete amandelen?
Die afkeer van zoete trek begrijp ik niet. Die is net zo functioneel als de drang naar zout.
Het is natuurlijk een ander verhaal als je een unstoppable vreetmonster bent, maar dan zit er doorgaans ook een fysiologisch probleem aan vast.
Als je je dat kan voorstellen, waarom kan je je dan niet voorstellen dat je lichaam schreeuwt om iets zoets? Van nature is de mens een zoetekauw, omdat suiker lekker snelle en fijne energie is. Vooral als je bloedsuikerspiegel laag is of als je moe/slaperig bent, kun je flink trek in zoet hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:49 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb altijd heel gericht trek, magere yoghurt, lever, kiwi, makreel, brocolli, m'n lichaam kan er echt om schreeuwen. Dan kan ik me ook goed voorstellen dat ik het gewoon nodig heb.
Nou het was heel gezellig en ik ben nu brak. Wat betreft Massive Attack zelf: Tja. Ik weet niet. Eigenlijk vond ik het over het algemeen nogal een saai optreden. Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik geen hardcore fan ben hoor: ik kende alleen die ene CD met die negerin door de straten zeg maar en dan dat teardrops liedje. Dat vond ik dus wel leuk om te horen. De rest ging een beetje langs me heen. Het was gelukkig niet stampend vol, dus dat was wel fijn, kon je een beetje rondlopen. (en caiprinha's halenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Massive attack! Hoe was het conleche?
En ik denk idd. dat wat SHE aanspreekt in dat boekje van skinny bitches is het 'schop onder je hol' gevoel
Ik kan wel wat verzinnen hoorquote:
Bingoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Massive attack! Hoe was het conleche?
En ik denk idd. dat wat SHE aanspreekt in dat boekje van skinny bitches is het 'schop onder je hol' gevoel
op werk en studiegebied heb ík iig niet meer te wensenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik kan wel wat verzinnen hoorwerken en leren is leuk enzo, maar niet waar het allemaal om draait in het leven imho. Of is dit een te serieus antwoord waar je niet op zit te wachten
Laatst las ik een stukje dat de meeste mensen zichzelf juist wat overschatten en dit was juist goed doordat ze op die manier wat meer durven en er meer van ze terecht komt. Van teveel zelfinzicht word je maar depressiefquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef -marz- het volgende:
Ken uzelf. Is makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Als spiegoloog ontmoet ik dagelijks mensen met schrikbarend weinig zelfinzicht.
Ik hoop ook niet dat zelfkennis een absolute voorwaarde is om gewicht te verliezen want ik dat geval heb ik ook nog een lange weg te gaan![]()
Is allemaal angst natuurlijk. En om heel eerlijk te zijn zou ik heel veel mensen ook niet willen kennen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef -marz- het volgende:
Ken uzelf. Is makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Als spiegoloog ontmoet ik dagelijks mensen met schrikbarend weinig zelfinzicht.
Ik hoop ook niet dat zelfkennis een absolute voorwaarde is om gewicht te verliezen want ik dat geval heb ik ook nog een lange weg te gaan![]()
Dat zou betekenen dat je, als je jezelf kent, vooral negatieve dingen ziet. Daar ben ik het absoluut niet mee eensquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Laatst las ik een stukje dat de meeste mensen zichzelf juist wat overschatten en dit was juist goed doordat ze op die manier wat meer durven en er meer van ze terecht komt. Van teveel zelfinzicht word je maar depressief
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Kijk maar naar Moblo; was ze eerst feisty en venijnig, lijkt ze nu steeds milder, liever en schattiger te worden. Nu is natuurlijk ook maar een halve Moblo over; dus zoveel plek is er niet meer voor het venijn, maar toch.
Nu kijkt ze met een bijna mongoloide gelukzalige blik in de camera; zelfs als ze in haar sexy-bitch motorpak staat.
Ik zeg het je; afvallen is thuiskomen.
*mrrrreeeeow*
Waarom maak je ruzie met ze?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:15 schreef -marz- het volgende:
Nu, op deze leeftijd, vinden dat je jezelf kan doorgronden, vind ik iets te optimistisch. Jezelf leren kennen is een hele lange weg imo. En júist die mensen die ik zie die weinig zelfinzicht hebben, roepen het hardst dat ze absoluut wel zelfkennis hebben (waardoor ik altijd ruzie met ze krijg). Die zien die hele laag niet die daaronder ligt en hebben geen idee hoe ze op anderen overkomen.
Zij maken ruzie met mij omdat ik ze laag heb beoordeeld op zelfinzichtquote:
Die laatste zin was de strekking van het stukje. De auteur dacht dat zonder lichte zelfoverschatting meer depressies voor zouden komen. Het was geen onderzoek ofzo hoor, een essay. En ik denk dat hij meer bedoelde dat het goed kan zijn dat mensen hun negatieve eigenschappen weleens vergeten. In het kader van dieet kan dat bv. zijn dat je de volgende dag fris begonnen bent na een avondje doorzakken/uiteten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:12 schreef -marz- het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je, als je jezelf kent, vooral negatieve dingen ziet. Daar ben ik het absoluut niet mee eens![]()
En of de meeste mensen zichzelf overschatten, weet ik ook nog zo net niet. Wél vinden veel mensen zichzelf intelligenter dan gemiddeld, dat is een bekend verschijnsel, maar met name op sociaal gebied vinden veel mensen zichzelf juist zwak heb ik het idee.
luhquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef -marz- het volgende:
[..]
Zij maken ruzie met mij omdat ik ze laag heb beoordeeld op zelfinzichtga iemand maar vertellen dat hij naief is of weinig zelfreflectie laat zien; geheid ruzie.
Ik denk dat in groepsverband vooral de niet zo heel erge kuteigenschappen worden genoemd: wel van: ik ben zo slordig, ongeduldig, verstrooid, lui. Maar ik denk dat ze het: ik val zo erg op kleine meisjes of ik schijt iedere nacht m'n bed onder achterwege laten. Hoewel dat laatste natuurlijk niet echt een eigenschap isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:27 schreef SHE het volgende:
[..]
luh
Ik vind het persoonlijk wel lollig om een lijstje te maken van mijn kut eigenschappen. Doe ik ook regelmatig.
Dan bekijk ik dat, moet er meestal ontzettend om lachen en kijk dan wat ik kan aanpakken.
Simpelweg omdat veel van mijn nare eigenschappen echt uit hele kinderachtige motieven ontsproten zijn.
Wat nog grappiger is, is wanneer je dit in groepsverband gaat doen. Je ziet dan dat mensen elkaar willen overtreffen in kut eigenschappen. "Nee hoor; ik ben echt veeel naiever!!!'
Mensen zijn echt zulke sukkels. Prachtig
Ja mee eens. Net zo goed is er niemand die bij een sollicitatiegesprek echt je slechtste eigenschappen gaat opnoemen. 'Ben niet aanspreekbaar 's ochtends' 'roddel voordurend over collega's achter hun rug' 'meldt me regelmatig ziek omdat ik gewoon lui wijf ben'quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat in groepsverband vooral de niet zo heel erge kuteigenschappen worden genoemd: wel van: ik ben zo slordig, ongeduldig, verstrooid, lui. Maar ik denk dat ze het: ik val zo erg op kleine meisjes of ik schijt iedere nacht m'n bed onder achterwege laten. Hoewel dat laatste natuurlijk niet echt een eigenschap is
Way?quote:O ja en ik ben way de oudste hier
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat in groepsverband vooral de niet zo heel erge kuteigenschappen worden genoemd: wel van: ik ben zo slordig, ongeduldig, verstrooid, lui. Maar ik denk dat ze het: ik val zo erg op kleine meisjes of ik schijt iedere nacht m'n bed onder achterwege laten. Hoewel dat laatste natuurlijk niet echt een eigenschap is
Ook al zou ik weten dat dat de kansen op werk zou vergroten, dat zou ik toch echt niet bij voorbaat al zeggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Net als sollicitatiegesprekken voor ontzettende wannabe's bij grote consultants. Wat zijn je slechtste eigenschappen? Nou, ik weet niet van ophouden, ik ben perfectionistisch en neem mijn werk mee naar huis
Busted!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
ze probeert met populair taalgebruik nog een beetje mee te komen ondanks haar bejaarde leeftijd
steft??quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:02 schreef Faithy het volgende:
oh, ik zeg ook heel vaak 'steft!'
dat is zó fijn om te zeggen
Ook zo leuk: dan maak je een schriftelijke grap: vergeet je een niet onbelangrijke letter en staat er ineens Steft!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:02 schreef Faithy het volgende:
oh, ik zeg ook heel vaak 'steft!'
dat is zó fijn om te zeggen
pasta met spinazie, dille en champignons met een light creme-fraiche-sausjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:24 schreef -marz- het volgende:
Ik ga vanavond iets heul gezonds eten denk ik. Maar ik weet nog niet wat.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:24 schreef -marz- het volgende:
Ik ga vanavond iets heul gezonds eten denk ik. Maar ik weet nog niet wat.
Das teveel zo'n hele vis voor jezelf alleen. Dan word je haske misselijk. Je kan gerookte makreel best lang bewaren. (ik neem tenminste aan dat het om gerookte makreel gaat??)quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
we zijn met z'n tweeën en er zijn er twee. Dus zou kunnen
Ik zeg dat dus weleens. Met zo'n hoge stem. Op willekeurige momenten. En ik moet daar dan soms heel hard om lachen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ja, ik heb nu 1/8e of zo
twee eetlepels
veldsla
een tomaat
balsamico dressing
een paar cashews
en per ongeluk twee rozijnen en een stukje tomaten foccacia
Hier moest ik ook even stiekem om lachenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zeg dat dus weleens. Met zo'n hoge stem. Op willekeurige momenten. En ik moet daar dan soms heel hard om lachen.
Ik heb eik geen idee, want ik koop nooit filets, dus ik weet niet hoe groot die zijn. Maar makreel is een bolle vis. Dus als je 'm helemaal fileert heb je erg veel vis. Ik pluk er altijd een beetje vis uit en leg de vis weer terug, dus ik weet ook niet hoeveel vis 1 vis precies geeft, maar ik zou het niet opkunnen en ik ben best een grote eter.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:44 schreef -marz- het volgende:
Die hele vis moet je nog fileren en dan is het ongeveer even groot als filet
Ah, ik weet het al: in Amsterdam zijn de makrelen veel groter!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb eik geen idee, want ik koop nooit filets, dus ik weet niet hoe groot die zijn. Maar makreel is een bolle vis. Dus als je 'm helemaal fileert heb je erg veel vis. Ik pluk er altijd een beetje vis uit en leg de vis weer terug, dus ik weet ook niet hoeveel vis 1 vis precies geeft, maar ik zou het niet opkunnen en ik ben best een grote eter.
Dat sal 't sijn!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:58 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ah, ik weet het al: in Amsterdam zijn de makrelen veel groter!
Vrolijke pic Vikink
jij eet echt extreem weinigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga vanavond m'n eten van gisteren eten.
Tot nog toe op:
O: zachtgekookt eitje, original crisp wasacracker (hebben jullie die nu al geprobeerd???) met ossenworst. Stukjes meloen.
L: paprika rauwkost, de rest van de gerookte kip, tonijnsalade als dressing en een half plakje oude kaas als toetje
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik geef altijd als slechte eigenschap aan dat mijn humor nooit begrepen wordt. En als ik dan een voorbeeld moet noemen dan vertel ik mijn favoriete uitspraak "ik wil dood". En dan gaan ze er serieus op in, zodat ik kan zeggen; ziejewel
.
.
.
1200 is echt niet 'gewoon' te noemenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? De dag is nog niet eens half voorbij!! Ik zit gewoon rond de 1200 cal. per dag hoor!
Nee gewoon niet, maar ik wil dan ook nog afvallen!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
1200 is echt niet 'gewoon' te noemen
volgens mij heb ik vandaag die hoeveelheid alleen met de lunch al binnen, die was nogal calorie-heftig met kibbeling en ravigottesaus
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:59 schreef -marz- het volgende:
Ik vind 1200 kcal als lunch dan weer aardig veel ?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik ook hoorDoe het niet elke dag
![]()
Het verbaast me niet echt dat ik momenteel een kilo zwaarder ben. Ik (hard)loop tegenwoordig 3x 10 km per week en moet echt meer eten dan een eitje en een half bakje rauwkost
sinds kort hoor, woensdag voor de derde keer echt 10 km zonder stoppen hard gelopen samen met mijn loopgroep. Maar ik merk het echt wel momenteel, zonder pasta/bulgur etc van te voren kom ik niet vooruit. Maar misschien moet ik alleen even acclimatiseren (sp?)quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ren jij echt 10k per keer? Goed hoor!! Ik ren ook om de dag, maar ik doe meestal 5 of 6k. Dan heb ik het wel weer gezien....
niet in mn helm mikken hč?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:34 schreef -marz- het volgende:
* -marz- gaat kersen eten in de file en de pitjes uit het raam gooien
oh ja, die kwam hier ook niet meer...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:32 schreef -marz- het volgende:
Wil ik braaf Sylvana's web-log lezen - wat ze ons vroeg te doen omdat ze hier niet meer wil posten, is het weg.
Welk sportschema heb je het nu over?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het was nogal een ziek sportschema ook, met regelmatig 5 uur sport op een dag. Niet houdbaar, misschien is het daarom weg. Was wel benieuwd of het ging lukken.
Die van Sylvana.quote:
O zo. Ik vind het bij ons wel een goeie combi: ja we gaan wel es off topic, maar er is toch altijd wel weer iemand die iets zegt over een rijpe ananas en dan gaat het daar weer over. En waarom is Miss S precies weg?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die van Sylvana.
Sportschool individueel & groepslessen en zwemmen, kwam ze op 5 dagen in de week sporten, toch wel 3 uur per dag of meer geloof ik.
Daar kwam nogal wat commentaar op ook. Maar weggaan was vanwege de offtopicheid die we soms hebben.
Ongeveer dezelfde reden als de keren daarvoor toen ze vertrok, geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:59 schreef conleche het volgende:
[..]
O zo. Ik vind het bij ons wel een goeie combi: ja we gaan wel es off topic, maar er is toch altijd wel weer iemand die iets zegt over een rijpe ananas en dan gaat het daar weer over. En waarom is Miss S precies weg?
15???quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Forgive me father for I have sinned...
met 15 tequila sunrise
Vandaag maar eens aan de groentensappen en groene thee. Mijn arme lever
Als je ze hebt gewaarschuwd zal het wel meevallen toch. (of je moet elke week zo'n waarschuwing de deur uitdoen, dan zullen ze wat minder coulant zijn)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:51 schreef SHE het volgende:
Dat gaat ook niet vanzelf he![]()
jaren en jaren van intensieve training
Maar goed, de rest was nog schandaliger. Die zaten om half 3 nog kumbaya te zingen in de kloostertuin met een fust bier tussen de benen.
De omwonenden zullen nog wel reageren ben ik bang. ( Ik had het wel aangekondigd en alle omwonenden uitgenodigd )
Het was wel de meest geslaagde BBQ ooit en iedereen ging helemaal high on fuds&bevs naar huis.
Nu eerst maar even kijken hoe ik mijn huis weer in zijn originele staat krijg. Er staan 5 kratten afwas
Belangrijkste is dat ik absoluut geen kater heb. Waarschijnlijk te danken aan de bak verse guacamole die ik om 3 uur vannacht heb leeg gelepeld.
Da's de leeftijd darling; tot mijn 25ste kon ik drinken als een bootwerker, maar zo na je 30e gaat dat ineens een stuk minder soepel. Ik had verwacht vandaag echt helemaal wasted te zijn, maar ik voel me echt kiplekker...of de avocado is ineens een fantastisch anti-kater middel geworden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je ze hebt gewaarschuwd zal het wel meevallen toch. (of je moet elke week zo'n waarschuwing de deur uitdoen, dan zullen ze wat minder coulant zijn)
15 tequila en dan geen kater?you're the boss. (ik was gisteren al brak na die luttele caiprinha's)
Ik vind die supermarkten in de UK sowieso helemaal fantastisch, wat je op de food afdeling van Marks&Spencer kan krijgen is niet te vergelijken met AHquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Maargoed waar ik ook erg blij om ben is dat ze hier zoveel keus hebben qua gezond eten, hele paden vol met gluten en lactose vrije producten enzo.
Misschien moet ze gewoon weer eens posten dat ze zich heeft laten uitwonen op een gangbang, dat genereert meestal wel wat aandacht.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Faithy het volgende:
omdat ze vond dat ze niet genoeg aandacht kreeg als ze een blaadje sla had gegeten....
Vivi!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien moet ze gewoon weer eens posten dat ze zich heeft laten uitwonen op een gangbang, dat genereert meestal wel wat aandacht.
Hier staat me iets van bij....Was dat Sylvana ????quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien moet ze gewoon weer eens posten dat ze zich heeft laten uitwonen op een gangbang, dat genereert meestal wel wat aandacht.
OMG. Dit is erg slecht voor mijn karma.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Hier staat me iets van bij....Was dat Sylvana ????
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik weet niet of hier al een topic over is, want de zoekfunctie is uitgeschakeld dus ik post het toch maar ff
Ik ga waarschijnlijk de eerstvolgende keer ( 22 april) meedoen met de Dutch Gangbang. Op deze avond kun je als vrouw zijnde gratis met zoveel mannen naar bed als je wilt, de mannen moeten wel entreegeld betalen, maar daar is van alles bij inbegrepen, zoals drankjes, handdoeken, sauna, stoombad en condooms.
Wat vinden jullie hiervan, hebben jullie al eens aan zo'n gangbang deelgenomen of vind je het helemaal niks?
Info voor mannen:
http://www.dutchgangbang.nl/pages/pg-2.html
[..]
Info voor vrouwen:
http://www.dutchgangbang.nl/pages/pg-6.html
[..]
Och heremetijd, ik ga het nog niet openen hoor, ik moet nog koken. Maar in de intro staat iig wel dat het gratis is. Fijn zo!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
OMG. Dit is erg slecht voor mijn karma.
Máár ja, ik verveel me![]()
[..]
Waaaaaaaaaat??quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:27 schreef conleche het volgende:
Ze heeft hier weleens gemeld dat ze naar die swingerparty's of hoe dat ook heet ging en toen zei MoBlo doodleuk dat ze haar daar van kende en toen voelde ik me plots 80, niet eens om die party's zelf, maar wel om het feit dat dat schijnbaar zo gewoon is, dat je het onder het genot van een kopje koffie op een internetforum gooit....maar gangbang, wow, das nog weer andere koek...
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Och heremetijd, ik ga het nog niet openen hoor, ik moet nog koken. Maar in de intro staat iig wel dat het gratis is. Fijn zo!
Nee Moblo is genezen. Haar huidige vriend moet er ook niks van hebben. twas vroeger toen ze nog jong en wild was, zeg maar......quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaat??
Moblo is ook een swinger?
Wat is er gebeurd met mij dat ik hier van schrik? Ik dacht dat ik best rock'n roll was, maar deze hoofdstukken heb ik klaarblijkelijk gemist in mijn manual to womanhood.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:34 schreef Vivi het volgende:
Ach SHE, drie jaar geleden dacht ik nog dat "swingers" mensen waren die samen naar oude Sinatra-films keken.
Moblo is toch een twintiger? Wanneer was dat vroeger in vredesnaam??quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee Moblo is genezen. Haar huidige vriend moet er ook niks van hebben. twas vroeger toen ze nog jong en wild was, zeg maar......
Dan zal ze vroeg rijp zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:42 schreef SHE het volgende:
Moblo is toch een twintiger? Wanneer was dat vroeger in vredesnaam??
Sorry MoBlo, ik wist wel dat je geen gangbanger was (dat heb ik ook niet gezegd) maar ik dacht dat je naar dezelfde party's ging als Sylvana. Dat had ik zo begrepen tijdens die vorige discussie.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:24 schreef motorbloempje het volgende:
He! ho!
ik ben een sm-er! geen swinger/gangbanger!!! tsk! ben zo monogaam als de tering! Ken sylvana van een keer op een sm-feest,geen gangbang...
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:24 schreef motorbloempje het volgende:
He! ho!
ik ben een sm-er! geen swinger/gangbanger!!! tsk! ben zo monogaam als de tering! Ken sylvana van een keer op een sm-feest,geen gangbang...
een s-m feest is toch net zo ietsquote:Op zondag 6 juli 2008 02:24 schreef motorbloempje het volgende:
He! ho!
Gefeliciteeeerd!! En ik ga zo weer rennenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Faithy het volgende:
YAHOOOOOOOOOOOOOOO!
tentamen van gisteren gehaald![]()
met een 6,0!!!
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik stond wel een keer in de Reguliersdwarsstraat toen er een Wastelandparty in de Richter was en daar hadden ze een loopbrug gemaakt naar het pand ertegenover. Kon ik mooi de outfitjes bewonderen, als ze zich van de ene naar de andere kant begaven.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
Ik ben 1 keer bij Wasteland geweest en daar werd ik al sushi-etend van een bank geschoven door een vozend stel
En volgens mij is Wasteland nog het poesje onder de fetish-feesten.
Historisch laag gewicht vanmorgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog niet. Ik moet donderdag weer, zal dan eens overleggen. Want mijn rek is er een beetje uit inmiddels. Nog even en ik ga mensen hun eten uit hun handen slaanquote:Op zondag 6 juli 2008 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
Mag je trouwens alweer groente enzo eten, of is het nog immer enkel bananenshakes?
dit gevoel bekruipt me langzaam wel een beetje zo nu na 't afstuderen...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:44 schreef Vivi het volgende:
is dit nu later?
is dit nu later als je groot bent
een diploma vol met leugens
waarop staat dat je volwassen bent
is dit nu later?
is dit nu later als je groot bent
ik snap geen donder van het leven
ik weet nog steeds niet wie ik ben
is dit nu later?
Val je nog wel zo snel af?quote:Op zondag 6 juli 2008 18:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik moet donderdag weer, zal dan eens overleggen. Want mijn rek is er een beetje uit inmiddels. Nog even en ik ga mensen hun eten uit hun handen slaan.
Ah, doe es wel, foto's posten! Je had toch een CUL-meet?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Val je nog wel zo snel af?
Ik zal dan maar geen foto posten hier van het vreetfestijn gisteren... Helaas heb ik inmiddels alweer zoveel water gedronken dat mijn historisch lage gewicht alweer een kilo hoger isGeen wonder dat je je rot voelt, met een kater.
Ik heb m'n PM geactiveerd, mop!!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, klopt. Tapas, wijn en heel veel cosmo's. De foto's moeten nog bewerkt worden, ik wil niet met mijn hoofd op internet. Zeker niet als ik met mijn BH sta te zwaaien
Ho! He! Bestaat dat en is het echtquote:Op zondag 6 juli 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
Mijn lijstje van gisteren:
Toetje: een suikervrij hazelnootijsje van Venetie op de Scheldestraat
Ben je nog steeds bezig met CB dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 18:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik moet donderdag weer, zal dan eens overleggen. Want mijn rek is er een beetje uit inmiddels. Nog even en ik ga mensen hun eten uit hun handen slaan.
ff gezichtje wegpoetsen en plaats maar die foto,wij willen ook meegenieten.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
De foto's moeten nog bewerkt worden, ik wil niet met mijn hoofd op internet. Zeker niet als ik met mijn BH sta te zwaaien
Nee, maar dat kan ook bijna niet. Ik ben voornamelijk centimeters kwijt. De broek van Beessie-Jen hangt inmiddels los rond mijn bovenbenen. Ik gok dat ik zo rond de 77kg zit inmiddels.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Val je nog wel zo snel af?
Ik zal dan maar geen foto posten hier van het vreetfestijn gisteren... Helaas heb ik inmiddels alweer zoveel water gedronken dat mijn historisch lage gewicht alweer een kilo hoger isGeen wonder dat je je rot voelt, met een kater.
Jaa het bestaat echt en het staat achter al in bakjes in de vriezer en het is heerlijk. Ze hebben echter alleen hazelnoot, dus das niet veel keus. Wat ook wel goed is, want dan ga ik tenminste niet iedere keer weer een nieuwe smaak "proberen" Nu ga ik gewoon eens in de week of zo.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ho! He! Bestaat dat en is het echt? Ik ga voor ijs altijd naar IJscuypje, maar dat is beslist niet goed-voor-de-lijn ijs
Hoi Fruity!! Welkom en veel succes! Ik heb die hang naar zoet ook en ook vooral 's avonds en bij mij helpt het om 's avonds geen koolhydraten te eten, dat help tegen de zoete trek! Wat ook kan is om als toetje een kopje koffie of thee te drinken met een klein stukje pure chocolade (minstens 70% cacao). Dat stilt de zoete trek ook behoorlijk. (van pure chocolade heb je niet zo de neiging om een hele reep op te willen eten)quote:Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef Fruity het volgende:
Hi,
Ik ben nieuwe hier en ga mee doen. Ik weeg 65,5 kg en ben 1,67 lang. Wil graag 61 kg wegen binnen ongeveer 2 maanden. Ik ga ongeveer 2 keer per week hardlopen en daarnaast vooral proberen niet te snoepen. Verder wel gewoon 3 goede maaltijden anders val ik om...
Hopelijk motiveert het een beetje om hier af en toe wat te posten (lees al wel af en toe mee). Mijn zwakke momenten zijn vooral de momenten wanneer ik me verveel of me niet lekker voel. Het kan me dan allemaal even niet meer schelen, dus trek ik wat lekkers open, vooral zoet. Ik kan niet zonder zoet, vooral 's avonds krijg ik enorme zoete trek....
Eet je dan niet die hele reep op? Nee, ik zie nu ik het voor de tweede keer lees, dat je dat niet doetquote:Op zondag 6 juli 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
[..]
een klein stukje pure chocolade (minstens 70% cacao).
Ik moet met je meedoenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet morgen echt weer een beetje serieus doen, want wat ik nu doe slaat nergens op!
Precies die hele pure choco is wel lekker, maar zo sterk dat je na 2 blokjes echt genoeg hebt. Het is wel lekker, maar niet zo dooreetlekker als melkchocolade met hazelnoten.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef Fruity het volgende:
[..]
Eet je dan niet die hele reep op? Ik kan me dan echt niet beheersen als ik er eenmaal aan begin. Ik moet gewoon ook niets in huis hebben (op slechte momenten) want ga alle kastje afstruinen op zoek naar iets. Als alles lekker gaat dan kan ik het wel weerstaan.
Maar hele pure choco is misschien wel een idee, omdat ik dat ook weer niet zo heeel lekker vind en ik wil mezelf na het eten wel iets gunnen.
ahum!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef Clayton1 het volgende:
Welkom.
De dames hier helpen je er wel doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |