vast niet, er gaat vast ngo wel iets met de aarde gebeuren waarbij Donna een rol gaat spelen...quote:Op maandag 7 juli 2008 03:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
is dit wel het laatste wat we zagen van Donna?
dat zou die ouwe knar wel verdiend hebben...quote:En was ik de enige die hoopte dat de Doctor nu Opa Noble meenam de TARDIS in voor een eenmalig tripje?
Eindelijk iemand waar Capt. Jack niet mee flirt en volgens mij is ie nog best behendig met een wandelstok ook.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:38 schreef Angelof9 het volgende:
Daar ben ik helemaal voor! Opa for Christmas! Misschien kunnen we een handtekeningen actie starten?
Aangezien de Christmas special al is opgenomen geef ik je weinig kans. En bovendien is het een rare wens: "ja ik weet niet wat het verhaal van de aflevering is, maar prop dat karakter er effe ergens in". Slaat imho nergens op.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:38 schreef Angelof9 het volgende:
Daar ben ik helemaal voor! Opa for Christmas! Misschien kunnen we een handtekeningen actie starten?
*geeft je een blikje gevoel voor humor*quote:Aangezien de Christmas special al is opgenomen geef ik je weinig kans. En bovendien is het een rare wens: "ja ik weet niet wat het verhaal van de aflevering is, maar prop dat karakter er effe ergens in". Slaat imho nergens op.
Daar zou ik toch niet al te zeker van zijn...quote:Op maandag 7 juli 2008 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eindelijk iemand waar Capt. Jack niet mee flirt
Das best zielig, nou heb je een negatief saldo...quote:Op maandag 7 juli 2008 23:01 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
*geeft je een blikje gevoel voor humor*
damn... ik bedenk mij net dat ik de laatste Torchwood aflevering nog steeds eens bekijken moet...quote:Op maandag 7 juli 2008 13:08 schreef SiGNe het volgende:
Misschien dat we Donna nog terug gaan zien in Torchwood..
Als geïnteresseerde in screenwriting en de processen die eromheen plaatsvinden heb ik alweer iets om naar uit te kijken.quote:Doctor Who: The Writer's Tale
A unique look into the BBC’s most popular family drama, Doctor Who: The Writer's Tale is a year in the life of the hit television series, as told by the show’s Head Writer and Executive Producer. A candid and in-depth correspondence between Russell T Davies and journalist Benjamin Cook, the book explores in detail Russell's work on Series Four, revealing how he plans the series and works with the show's writers; where he gets his ideas for plot, character and scene; how actors are cast and other creative decisions are made; and how he juggles the demands of Doctor Who with the increasingly successful Torchwood and The Sarah Jane Adventures spin-offs.
Russell’s scripts are discussed as they develop, and Russell and Ben’s wide-ranging discussions bring in experiences from previous series of Doctor Who as well as other shows Russell has written and created, including Queer As Folk, Bob & Rose, and The Second Coming. The reader is given total access to the show as it’s created, and the writing is everything you would expect from Russell T Davies: warm, witty, insightful, and honest.
Fully illustrated with never-before-seen photos and artwork – including original drawings by Russell himself – The Writer's Tale is a not only the ultimate Doctor Who book, but a celebration of great writing and great television.
Random House
Omgquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:46 schreef Pek het volgende:
Ja hoor, mij sturen ze weer de retard!![]()
Hij rijdt werkelijk overal tegenaan, stoelpoten, de bank, de muur en als hij daarbij zijn eyestalk verliest begint hij paniekerig "My vision is impaired! I cannot see!" te roepen.![]()
Als ik zeg "power down" dan gaat hij rondjes rijden en op alles schieten wat beweegt en als ik zeg "guard location" doet ie een powerdownMaar dat kan ook aan mijn steenkolenengels liggen natuurlijk.
Supreme beings of the Universe, my ass
haha, briljant ding eigenlijksquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:38 schreef Pek het volgende:
Hij doet het goed als inbraakalarm, zet hem in guardmode bij de deur en elke beweging maakt hem wakker voor een: "Intruder detected! Leave this area or be exterminated!" Een toch al zenuwachtige inbreker schrikt zich de tyfus denk ikAlleen wat minder als je loslopende huisdieren hebt, m'n kat is al diverse malen exterminated
![]()
Je kunt hem ook kwaad krijgen door een paar tikken op z'n kop, dan luistert hij nergens meer naar en exterminate je als enemy of the Daleks, enige optie is uitzetten![]()
Elk commando begint met "Dalek!", dan gaan de lampjes branden en reageert hij met "yes?", dus het is niet handig om ook de TV aan te hebben staan. Elke keer als Herbert Dijkstra zegt: "Het peloton gaat nu DALEN"...."Yes?"
God, ik ben weer 12 jaar![]()
Ik zit er serieus aan te denken om ook zo'n ding aan te schaffen. Het lijkt me geweldig om hem tactisch op te stellen. Zouden ze ook op ware grootte te krijgen zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:38 schreef Pek het volgende:
Hij doet het goed als inbraakalarm, zet hem in guardmode bij de deur en elke beweging maakt hem wakker voor een: "Intruder detected! Leave this area or be exterminated!" Een toch al zenuwachtige inbreker schrikt zich de tyfus denk ikAlleen wat minder als je loslopende huisdieren hebt, m'n kat is al diverse malen exterminated
![]()
Je kunt hem ook kwaad krijgen door een paar tikken op z'n kop, dan luistert hij nergens meer naar en exterminate je als enemy of the Daleks, enige optie is uitzetten![]()
Elk commando begint met "Dalek!", dan gaan de lampjes branden en reageert hij met "yes?", dus het is niet handig om ook de TV aan te hebben staan. Elke keer als Herbert Dijkstra zegt: "Het peloton gaat nu DALEN"...."Yes?"
God, ik ben weer 12 jaar![]()
Ja, me 2. Ik heb een behoorlijk grote dvd collectie + merchandise. Zit er toch wel over na te denken om dit mijn eerste DW aankoop te laten zijn (dus voordat ik de dvd's koop, heb wel een stuk of 10 boeken ervan).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:15 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik zit er serieus aan te denken om ook zo'n ding aan te schaffen. Het lijkt me geweldig om hem tactisch op te stellen. Zouden ze ook op ware grootte te krijgen zijn?
James Moranquote:Also, the new issue of Torchwood magazine is out, which has some interesting news about Series 3. Specifically, one of the writers involved, a handsome, talented young fellow called... oh, how embarrassing! It's me! Ask me no questions, I'll tell you no lies - you know the drill, I can't talk plot details or anything like that. However, if you want some spillage, I am now able to reveal that I know who did the Captain's Blogs on the BBC America site: it was an extremely dashing, clever gentleman called... oh blimey, how embarrassing! It's me again! Er, yes, it was. Sorry, I pretended not to know because I had to keep quiet. Now that I've come clean, I feel so much better. I hereby claim the sweets and cash you all promised to the person who did them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |