Nouja, de Martha Donna zoals wij haar hebben leren kennen is nu technisch gezien dood, ze is weer haar oude zelf.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Die blob loog over te toekomst. Uiteindelijk is Davros dood lijkt me en dat is er 1
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, de Martha Donna zoals wij haar hebben leren kennen is nu technisch gezien dood, ze is weer haar oude zelf.
Donna.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:51 schreef Broekie het volgende:
Nouja, de Martha zoals wij haar hebben leren kennen is nu technisch gezien dood, ze is weer haar oude zelf.
Dat telt niet want ze is niet dood.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, de MarthaDonna zoals wij haar hebben leren kennen is nu technisch gezien dood, ze is weer haar oude zelf.
Mjah, sorry, ben ondertussen de Confidential aan het kijken en daar vlogen de namen me om de orenquote:
Kan ook wel, het klonk in ieder geval hilarisch.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:18 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Exterminieren! Toch?
En verder: briljante ep![]()
![]()
Ja dat vond ik wel vreemd. Ik begreep een deel, maar ook alleen omdat Duits erg op Nederlands lijkt en ik nog wel iets van school herinner. Ik vraag me af hoe dat voor de Britse kids is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef wdn het volgende:
Opvallend vond ik dat ze geen ondertitels gebruikten voor de duitste conversatie van Martha met die redelijk karakterstieke duitse deerne.
Ja! Wat ik zo goed vond is hoe de Time War hier dubbel terug kwam: je zag alle Dalek schepen vernietigd worden en ik kon het niet helpen om te denken "daar gaat-ie weer, meneer ik-roei-ze-allemaal-wel-weer-uit". Ik dacht dat dat was hoe de Time War er ook uitgezien zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:16 schreef Bensel het volgende:
Vond vooral de uitleg omtrant de 2e doctor en Rose erg goed:
A: hij is half mens, half timelord, dus ze kunnen samen oud worden
B: zijn gedrag (de genocide van de daleks) moet nog verbeterd worden door Rose
Ik denk het niet. Dat is dan the Doctor en Rose, en dat hebben we allang gezien. Een spinoff met exact dezelfde karakters in dezelfde setting is gewoon dezelfde serie, en die serie is inmiddels verder gegroeid.quote:Jammergenoeg heeft de 2e doctor geen TARDIS, zou een leuks spinoff kunnen zijn
jamaa...ik kan gewoon geen genoeg krijgen van Rosequote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja! Wat ik zo goed vond is hoe de Time War hier dubbel terug kwam: je zag alle Dalek schepen vernietigd worden en ik kon het niet helpen om te denken "daar gaat-ie weer, meneer ik-roei-ze-allemaal-wel-weer-uit". Ik dacht dat dat was hoe de Time War er ook uitgezien zou moeten hebben.
[..]
Ik denk het niet. Dat is dan the Doctor en Rose, en dat hebben we allang gezien. Een spinoff met exact dezelfde karakters in dezelfde setting is gewoon dezelfde serie, en die serie is inmiddels verder gegroeid.
Ik zie het meer als een mogelijkheid voor de toekomst. Stel je voor, de Doctor is een paar regeneraties verder en opeens op het eind van een aflevering duikt David Tennant op. Vervolgens de aftiteling.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:16 schreef Bensel het volgende:
Vond vooral de uitleg omtrant de 2e doctor en Rose erg goed:
A: hij is half mens, half timelord, dus ze kunnen samen oud worden
B: zijn gedrag (de genocide van de daleks) moet nog verbeterd worden door Rose
Jammergenoeg heeft de 2e doctor geen TARDIS, zou een leuks spinoff kunnen zijn
Dan heb je pech: ze komt voorlopig niet terug.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:24 schreef Bensel het volgende:
[..]
jamaa...ik kan gewoon geen genoeg krijgen van Rose
Da's wel lachen ja. Je zou voor de compleetheid dan ook Rose moeten hebben. Ze zijn nu immers samen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:30 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een mogelijkheid voor de toekomst. Stel je voor, de Doctor is een paar regeneraties verder en opeens op het eind van een aflevering duikt David Tennant op. Vervolgens de aftiteling.
Zo goed.quote:
Niet geheel onverwacht overigens. Ook als we de spoiler niet allang hadden, had je bij een non-regeneratie ervan uit kunnen gaan dat er nog zoveel verhaal te vertellen was dat ze er niet te lang in blijven hangen.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:18 schreef Pek het volgende:
Ik lees verder niks, heb de ep net gestart, maar dat ze na 5 seconden al de regenereation-hype om zeep helpen is f*ckin' brilliant![]()
![]()
![]()
laterz
Nee nee nee nee.. Owen en tosh zijn niet te vervangen, zeker niet door hunquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:44 schreef Breuls het volgende:
Een hele slimme setup om Owen (en Tosh, als Mickey Jack en Martha niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk volgt) te vervangen in Torchwood
Tellen is moeilijk voor The Guardian: nummer 11 is niet 'penultimate' in een serie van 13. Tenzij ze de geboorte van the Doctor (volgens een nooit in een aflevering verwerkt (en dus non-canon) maar wel geschreven verhaal was er een "0th Doctor" die men 'the Other' noemde, maar dat kan een simpele krantenredacteur nooit weten) ook als regeneration rekenen.quote:In theory, Time Lords can only regenerate 12 times, making any new face the penultimate doctor.
Met de vervanging van Owen door Martha bedoel ik eigenlijk in de zin van de dokter van het team.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:41 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Nee nee nee nee.. Owen en tosh zijn niet te vervangen, zeker niet door hun
Hehe. Martha was niet helemaal op haar plaats in alle TW-afleveringen, maar als zij een betere positie binnen het team krijgt kan dat best nog wat worden. Van mij mag ze iig. Ik zie liever Martha in het DW-universum een vaste positie bekleden dan iemand die we nog niet kennen.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:01 schreef Mr. Orange het volgende:
› Jack die hint dat Martha 'maar eens wat anders dan UNIT moest gaan doen'. Ik juichte.
Als je het maar laat..![]()
Ja, het is lastig vergelijken, maar ik vond the Master redelijk eenvoudig in een hokje te stoppen, en Simm heeft dat hokje vervolgens geweldig vertolkt, maar behalve dat het een geniale megalomane freak is, was er niet zoveel uit te halen. Op de een of andere manier vond ik Davros dieper dan the Master, en ik heb het idee dat dat meer door Bleach komt dan door het 'concept Davros'.quote:› Julian Bleach: beter dan John Simm. Als Moffat (of een opvolger) ooit Davros terugbrengt, laat hem het dan weer doen.
Julian Bleach en John Simm kun je denk ik niet met elkaar vergelijken als de finale badguy.
De master terug brengen was een goed idee, had er graag meer van gezien; helaas kunnen ze John Simm niet meer terug brengenZe zijn beide uitermate goed badguy's.
Maar das mijn mening
Wmb niet. Sowieso zijn de Daleks nooit echt weg, en Davros hebben we niet zien omkomen. Zoals zoveel van dit soort scenarios, is er algehele chaos waarbij de bad guy en de good guy beiden in gevaar zijn en de good guy ontsnapt, wat we te weten komen omdat we die volgen. We zien de bad guy niet meer en nemen aan dat die dealt with is. Maar alles is mogelijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:10 schreef Mr. Orange het volgende:
Hebben ze nu niet de daleks helemaal afgeschreven?
Of is davros/caan toch nog weggekomen op een of andere manier?
Ik dacht eerst bij het gesprek aan de deur, dat Wilfred Mott aan zou bieden mee te gaan met de Doctor. Maar dat was dus niet het geval.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:47 schreef Unstoppable het volgende:
Ik zou het zo geweldig hebben gevonden als de Doctor Wilfred Mott eens mee had genomen, gewoon 1 kort tripje samen met Donna. Hij zou echt de tijd van zijn leven hebben gehad
Ik zou zeggen, eerst de Doctor alleen. Dan is het namelijk niet meteen duidelijk of het de 10e Doctor is of zijn 'rechterhand'.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's wel lachen ja. Je zou voor de compleetheid dan ook Rose moeten hebben. Ze zijn nu immers samen.
BRONquote:S4: Episode #13 - Overnight Ratings
News Dated: 6/7/2008
The Overnight Ratings are in for 4.13: Journey's End.
Overnight Ratings show that the episode achieved 9.4m viewers with a 45.9% audience share.
Doctor Who was the most-watched programme on Saturday for all UK TV channels.
"I love you." Eindelijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef SiGNe het volgende:
Eindelijk gezien (zucht, waarom belt m'n ex/vriendin altijd tussendoor en ook net op de heftige en emotionele momenten?
Een woord: geweldig!
De referenties naar oude afleveringen (zelfs nog van voor de nieuwe doctor series
Davros as ultimate bad guy
De Doctor die half Donna wordt en Donna die half Doctor wordt
Rose en de doctor eindelijk samen (wat zei ie tegen haar op het eind?)
quote:Overigens, vraagje daar over: de dochter van de Doctor, is dat ook een dochter van Rose?
Eensch.quote:Hoe dan ook had deze aflevering alles wat het moest hebben. een lach, een traan, spanning en sensatie.. super
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:44 schreef SiGNe het volgende:
Oh, en tate is toch zeker wel de beste assistente ooit of niet?
Ik denk dat er pas een nieuwe vaste companion komt in 2010, maar dat weet je nooit zeker natuurlijk.quote:Ik neem aan dat er met kerst weer een nieuwe assistente komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |