Leuke vriend vooralquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:58 schreef pfaf het volgende:
Moest Vaidisova nou huilen na die misser net?![]()
Wel leuke meid zeg.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[Tennis] Het pimpende Radek Stippelnek-topic
De wedstrijd is al afgelopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, ik verwacht wel dat zij kansloos is in de halve finale ..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dan weer niks met Dementieva... ik vind het maar een wat mopperende doos
Eens,quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt ook gewoon een Sister-act denk ik... en dat zijn ook de enige twee die als Grandslam-winnaar niet misstaan... Dementieva of die Chinese zijn een gevalletje Myskina denk ik... een lucky eendagsvlieg
Sport 1 zendt het zelfs uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:43 schreef qonmann het volgende:
Ladies' Inv. Doubles:
Court 3: Appelmans/Mandlikove spelen nu tegen Bollemans/Basset
(courts genoeg nu)
HaHaquote:
Dat programma op het Centre Court.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
Centre Court vanaf 14.00u:
Roger Federer (SUI)[1] v. Mario Ancic (CRO)
Andy Murray (GBR)[12] v. Rafael Nadal (ESP)[2]
Court no. 1 vanaf 14.00u:
Marat Safin (RUS) v. Feliciano Lopez (ESP)[31]
Rainer Schuettler (GER) v. Arnaud Clement (FRA)
Laat dat mens een aerobicvideo gaan maken zeg, de highlights waren mij al teveel.quote:
Ben ik het niet helemaal mee eens.. Dementieva is bijkans de meest constante topspeelster aan het worden. Heeft vier jaar geleden al twee GS finales gehaald. Als het er een keer van komt, zou dat niet eens onterecht zijn. Helaas gaat het niet gebeuren, want we krijgen inderdaad een Williamsfinale.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt ook gewoon een Sister-act denk ik... en dat zijn ook de enige twee die als Grandslam-winnaar niet misstaan... Dementieva of die Chinese zijn een gevalletje Myskina denk ik... een lucky eendagsvlieg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |