Oké, ik vond het een onzinnige opmerking. Je hebt het over boogballen. Dat doet me denken aan de moonballs van Chang destijds. Nadal staat in een flitsend tempo te spelen en mept iedereen genadeloos van de baan. Hij slaat scherper, speelt dwingender, is sneller, is meer geconcentreerd en is mentaal sterker dan alle andere spelers. Dat jij dat saai lijkt te vinden, kan ik dan echt niet plaatsen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is slechts een bescheiden mening, maar als jij het daar niet mee eens bent is dat ook goed natuurlijk. Enige uitleg zou ik wel waarderen, in plaats van een
Wat moet er van jou worden op Fok! als ze ooit besluiten om dezequote:Op woensdag 2 juli 2008 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk uit naar de finale.
De rest is een tussengerecht
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Norrage het volgende:
Echt die gasten die klagen over die "moonballs" van Nadal moeten echt leren nadenken...Zelfs al zit er een boogje in komen die ballen 30x zo snel bij de baseline dan bij elke andere speler....Hij sloeg fucking een forehand winner van 200 km per uur in de wedstrijd tegen Kiefer![]()
quote:Nadal is gewoon een held en hij gaat Fed ownen in de finale.
Ik vind het gewoon geen mooi tennis, hoe effectief het ook mag zijn. Hij slaat ook regelmatig schitterende ballen, maar de manier hoe hij z'n punten opbouwt vind ik qua slagen niet mooi. En nu ga ik leren nadenkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Norrage het volgende:
Echt die gasten die klagen over die "moonballs" van Nadal moeten echt leren nadenken...Zelfs al zit er een boogje in komen die ballen 30x zo snel bij de baseline dan bij elke andere speler....Hij sloeg fucking een forehand winner van 200 km per uur in de wedstrijd tegen Kiefer![]()
Nadal is gewoon een held en hij gaat Fed ownen in de finale.
Je hebt vanmorgen toch de weersvoorspelling gezien die Tim je heeft gegeven,quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
Safin heeft er vertrouwen in: "To beat Federer you need to be Nadal and run around like a rabbit and hit winners from all over the place," said Safin. "But, yes, why not? It's another chance for me. But I think it's just a little bit too difficult it would be for me to beat him."
Ik hoorde Sue Barker tegen Federer suggereren dat het weer op Wimbledon erg slecht wordt in het weekend.
goed zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen mooi tennis, hoe effectief het ook mag zijn. Hij slaat ook regelmatig schitterende ballen, maar de manier hoe hij z'n punten opbouwt vind ik qua slagen niet mooi. En nu ga ik leren nadenken
Nu nog?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Clement wint de tweede set met 7-5.
Ik verwacht nog 1 set en dan morgen verder.
Ik heb nogal een rotdag gehad dus kun je me vandaag even sparen? Bedankt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je hebt vanmorgen toch de weersvoorspelling gezien die Tim je heeft gegeven,
Misschien, maar bij moonballen denk ik aan ballen waarmee wordt beoogd het spel te vertragen. En Nadal speelt behoorlijk slecht.quote:En Nadal slaat nog steeds moonballen. Zijn ballen vliegen nog steeds erg hoog over het net. Dat is geen belediging, dat is gewoon zo.
Ja, het is daar een uur eerder, dus ze hebben een uur langer licht.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had makkelijk gekund, nog 35-40 minuten licht. Ze stoppen er nu mee.
Dat lijkt me sowieso, hij speelt elke ronde al voor Nadal, iig de laatste wedstrijden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef Colplay het volgende:
Snap niet dat de spelers niet een set langer door wilden gaan. Hoeven ze morgen minder te spelen en zijn ze vrijdag fitter voor hun afslachting door Nadal.
Betekent waarschijnlijk wel dat Federer vrijdag als eerste is, gevolgd door Nadal.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef Colplay het volgende:
Snap niet dat de spelers niet een set langer door wilden gaan. Hoeven ze morgen minder te spelen en zijn ze vrijdag fitter voor hun afslachting door Nadal.
Betekent waarschijnlijk wel dat Federer vrijdag als eerste is, gevolgd door Nadal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |