Wel een vermakelijke film over een platenzaak, met de meest wazige types als personeel, die moet worden verkocht aan een keten en een of andere verlopen ex-ster op promotie tour krijgt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:12 schreef twentemeisje het volgende:
Pssst Patch:
[..]
(ik zat ook al in dit topic door te klooien namelijk)
Princess Bride is overigens goed.
Ik vind het prima, Cary Elwes it is, films waren dus Ella Enchanted, Dracula, Edison en The Princess Bride.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:13 schreef Patch het volgende:
Cary Elwys van Saw, Robin Hood: Man in Tights, Saw, Hot Shots et cetera
Du meinsst Moritz Bleibtreu?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:53 schreef Doff het volgende:
Elementarlichen ofzoiets blabla. Titel vergeten. En naam van die bekende Duitser uit Lola Rennt en Das Experiment ook. Het zal eens niet.
cwk +1quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:24 schreef cwk het volgende:
Luna Papa?
Lonewolf + 1quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Battle in Heaven?
Sinds gisteren. Niet goed?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
En sinds wanneer hebben we een nieuw 'logo'?
Love Actually?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:35 schreef twentemeisje het volgende:
Welke acteur speelde in elk van de onderstaande anagrammen, euh ik bedoel films
- Auto Call Levy
http://www.imdb.com/title/tt0117039/quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef SamuelofSEK het volgende:![]()
Geen wonder dat ik niet uit die eerste kwam, nooit van gehoord
vraag komt er zo aan
Geweldige film man! Hij gaat over de niet zo succesvolle broer van Phil.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef SamuelofSEK het volgende:![]()
Geen wonder dat ik niet uit die eerste kwam, nooit van gehoord
vraag komt er zo aan
closequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:26 schreef Gillingham het volgende:
13 keer?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
14.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:38 schreef California het volgende:
Laten we hopen dat die niet in competitie op Sundance draaide.
Ontopic: Dunno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |