quote:* "Je hoopt de hele tijd dat het gebeurt. Dan gebeurt het en dan denk je: 'dit kan niet dit is onmogelijk'".
* "Ik ga niet meer kijken, ik gooi m'n microfoon weg!"
* "Ow jongens, wat een courage!"
* "Goh jongens dit mag toch niet mogen"
* "Ow, wat is dit een geweldige actie. Dit spot met alle wielerwetten! “
* "Wat is dit nu? Hij zit gewoon lachend op zijn fiets? Nooooooou dit kan toch niet na meer dan 200 kilometer?"
* Jongens, jongens toch. Die linkeballer van een EtxeBARRYa heeft eindelijk zijn verdiende 1050 score binnen !
Meermaals over renners met een grimas op hun gezicht
* "Hij zet nu aan. Die gaat lopen linkeballen"
* "Ow jongens, hij rijdt zo z'n karretje in de poep"
* "Ik ga even uit het raam hangen hoor"
* "Daar heeft hij zich als renner ontdekt"
* "Het is een koers in de koers"
* "Gewapende vrede in het peloton"
* "gewicht van de koers op je nek nemen"
* "Wat gebeurt hier, joh?"
* "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."
* " Je moet altijd eerst het bordje van een ander leeg eten"
* "Hij gaat de bietenbrug op"
* "Hij hangt aan het vinkentouw"
* "Met alle respect.."
* "Ja, ga nog even je broek goed doen, knakworst. Daar ging ie bijna. Dat is nou Klöden ten voeten uit!"
* "Tien minuten is lang hoor, ga maar is 10 minuten met je vinger tussen de deur zitten, dat is pas lang!"
* "Wat gaan we nou krijgen? "
* "Sorry dat ik je onderbreek hoor"
* "Ongehoord, Herbert"
Tegen collega Herbert tijdens elke ontsnapping op een col, danwel een sprintfinale.
* "Nou jij weer"
Tegen Herbert Dijkstra, volgend op opzienbarende uitspraken
* "Met alle respect voor Vinokourov maar hij daalt als een drol. Als een oud wijf gaat ie naar beneden"
* "Dit is wat wielrennen weer geloofwaardig maakt. Renners die iets doen wat eigenlijk niet kan."
Bij iedere mooie actie gaat Maarten er vanuit dat dit zonder doping is gebeurd
* "De wens is de vader van de gedachte"
* "Wielrennen is de enige echte sport. Alle andere ‘sporten’ zijn spelletjes. Geen scheidsrechters die fluiten bij vals spel, niet stoppen als je buiten de lijn komt, geen theepauze na drie kwartier, geen rij kurken tussen jou en je tegenstanders."
In zijn column Maartens Manifest.
Jammer van de verschillende lettergroottes en de spel- en typfouten soms.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:46 schreef lampre-fondital het volgende:
zo de meeste staan er wel op denk ik
http://rapidshare.com/fil(...)ucrot_Bingo.pdf.html
''Die verkeersontwerpers toch ook weer, mafkezen!' Iets in die trant kwam ook langsquote:Op maandag 7 juli 2008 17:32 schreef Bostonian het volgende:
Maarten is geweldig, heb weer genoten toen hij het daarnet had over die valpartij + camera's.
jha idd hij heeft het ook steeds over een doolhof ..quote:Op maandag 7 juli 2008 17:57 schreef XVII het volgende:
[..]
''Die verkeersontwerpers toch ook weer, mafkezen!' Iets in die trant kwam ook langs
Zat ik ook aan te denken. Herbert zei het verdori al in de eerste etappe!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 13:50 schreef ScudRaket het volgende:
13.49: Heeft een jasje uitgedaan.
Jawel hoor, daar was die weer. Ze gaan er gewoon mee door.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:03 schreef kassenbouwer het volgende:
"Het nieuwe wielrennen" mag niet meer hoor ik Peppie en Kokkie net zeggen!!![]()
Gelukkig heb ik 'm nu dan afgestreept, want we zullen het niet meer horen...
Die was wel briljant...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:00 schreef XVII het volgende:
Herbert: ''Hij heeft al eens eerder een tijdrit gewonnen''. Maarten: ''Ja maar dat was ook maar een tijdritje van 24 kilometer''. Herbert: ''Ja deze is ook maar 29'' Maarten: ''Ja ok daar heb je gelijk in, maar hier rijden ze wel 20% harder''.
hij wil blijkbaar nogal graag laten weten hoeveel hij zelf als renner wel niet heeft afgezien...quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:19 schreef vaarsuvius het volgende:
ben ik de enige die vind dat hij het te vaak over pijn lijden / dat doet pijn / jezelf pijn doen / etc heeft?
Het wordt pijn kan ik niet meer horen, maar ik zie he tniet veel terug komen hier in die uitspraken lijstjes (of wikiquote)
Nee net niet, volgens mij leest hij hier mee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:18 schreef raptorix het volgende:
"ik ga even uit het raam hangen.."
Genoemd volgens mij.
Ja inderdaad, dit wil ik even in het echt zien oid was het toen die gast voorop het net niet / net wel ging halen, wat een stumperdquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:18 schreef raptorix het volgende:
"ik ga even uit het raam hangen.."
Genoemd volgens mij.
Inderdaad!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind hem eigenlijk wel een van de betere oud renners die commetaar geven. Rooks en breukink waren echt niks.
En daar was hij nog een keer!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:05 schreef Guard het volgende:
Dijkstra kaapt hem voor de neus van Maarten weg:
"Van Maarten heb ik geleerd dat je eerst het bord van een ander moet leegeten"
met zijn klapkuiten, voorwaar, die ploeg is dadelijk opgerookt, erkend hardrijderquote:Op zondag 13 juli 2008 15:01 schreef koemleit het volgende:
en jawel hij zat gewoon te lachen op z'n fiets.
Waarbij nog aangetekend kan worden dat klapkuiten universeel te gebruiken is. Zowel voor het winnen van een sprint, het winnen van een bergetappe, maar ook voor het lossen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:19 schreef Guard het volgende:
[..]
met zijn klapkuiten, voorwaar, die ploeg is dadelijk opgerookt, erkend hardrijder
heb al flink wat kunnen afstrepen vandaag
[Edit]Die lange (van Summeren), check [/edit]
Dat is Super-Besse, aankomstplaats van de 6e etappe, waar Ricco ook al won, dus dat is niet heel erg verwonderlijk dat de plek vaak genoemd werd.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef XVII het volgende:
WTF gek, hij heeft het woord SuperBes oid vandaag wel 30x genoemd, werd er helemaal parrah van.
Begon ie vandaag over het nieuwe wielrennenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:20 schreef lampre-fondital het volgende:
Het valt me wel op dat Herbert woorden overneemt van onze maarten
heel de etappe hoorde ik maarten roepen: ONGEHOORD en bij de finish komt herbert daar mee op de proppen hetzelfde verhaal met linkeballen en IDD het bordje leegeten
Cicchi.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Vond de uitspraak van Boogerd 2 dagen terug tijdens het verslag wel grappig, over een of andere knakker die niet kon klimmen ; "Als er een vluchtheuvel in het parcours zit dan wordt hij al gelost". Weet nie over wie het was
Was dat niet Herbert?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:04 schreef Longmen het volgende:
"Menchov kan niet tegen die tempowisselingen"
2 of 3x achter elkaar (en elke tour weer).
Ja ik zit in het verkeerde topic zie ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |