''Die verkeersontwerpers toch ook weer, mafkezen!' Iets in die trant kwam ook langsquote:Op maandag 7 juli 2008 17:32 schreef Bostonian het volgende:
Maarten is geweldig, heb weer genoten toen hij het daarnet had over die valpartij + camera's.
jha idd hij heeft het ook steeds over een doolhof ..quote:Op maandag 7 juli 2008 17:57 schreef XVII het volgende:
[..]
''Die verkeersontwerpers toch ook weer, mafkezen!' Iets in die trant kwam ook langs
Zat ik ook aan te denken. Herbert zei het verdori al in de eerste etappe!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 13:50 schreef ScudRaket het volgende:
13.49: Heeft een jasje uitgedaan.
Jawel hoor, daar was die weer. Ze gaan er gewoon mee door.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:03 schreef kassenbouwer het volgende:
"Het nieuwe wielrennen" mag niet meer hoor ik Peppie en Kokkie net zeggen!!![]()
Gelukkig heb ik 'm nu dan afgestreept, want we zullen het niet meer horen...
Die was wel briljant...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:00 schreef XVII het volgende:
Herbert: ''Hij heeft al eens eerder een tijdrit gewonnen''. Maarten: ''Ja maar dat was ook maar een tijdritje van 24 kilometer''. Herbert: ''Ja deze is ook maar 29'' Maarten: ''Ja ok daar heb je gelijk in, maar hier rijden ze wel 20% harder''.
hij wil blijkbaar nogal graag laten weten hoeveel hij zelf als renner wel niet heeft afgezien...quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:19 schreef vaarsuvius het volgende:
ben ik de enige die vind dat hij het te vaak over pijn lijden / dat doet pijn / jezelf pijn doen / etc heeft?
Het wordt pijn kan ik niet meer horen, maar ik zie he tniet veel terug komen hier in die uitspraken lijstjes (of wikiquote)
Nee net niet, volgens mij leest hij hier mee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:18 schreef raptorix het volgende:
"ik ga even uit het raam hangen.."
Genoemd volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |