quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:25 schreef Webkim het volgende:
[..]
Euh, iedereen die mee wil doen stuurt mij een pm met de titel reisdoek en daarin haar naam, adres, telnr. en e-mail. En data waarop je -em niet kan hebben ivm lange vakanties oid.
Dan maak ik een planninkje en stuur -em naar de nummer 1. Als iedereen -em nou een week houdt (of twee als we niet met heeeeel veel zijn)?
Ook gejat: ik doe er dan een boekje bij waarin iedereen een berichtje/foto/tekeningetje/kaartje kan stoppen en natuurlijk willen we hier dan ook foto's. Neem de reisdoek mee naar een speciale plek in je woonplaats ofzo, of op een leuk dagje uit.
Nou dat.
Je bent verantwoordelijk voor de doek als -ie bij jou is, wast -em alleen als er echt iets te goors op is gekomen en je betaalt zelf de verzendkosten naar de volgende.
Welke zullen we doen?
en daar ging ie..quote:Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef Webkim het volgende:
Okee, ik ga morgen of overmorgen naar het postkantoor.
Welke gaat het worden?
Pacifica
[ afbeelding ]
Green Tea
[ afbeelding ]
Lampo
[ afbeelding ]
Fuoco
Vicky
[ afbeelding ]
Een andere. (De rest mis ik liever niet, maar je kan het proberen...)
Poll: Welke doek moet er op reis:Girasol Pacifica Girasol Green Tea Girasol Lampo Girasol Fuoco Storchenwiege Vicky Een andere, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En vervolgens was het nagelbijten.. wie zou de doek ontvangen..quote:Op maandag 30 juni 2008 14:15 schreef Webkim het volgende:
* Webkim gaat naar het postkantoor.
Het tourschema post ik hier morgen, als de doek op de eerste stop is aangekomen.![]()
Hij kwam hier!!quote:
quote:12.30 DingDong.. de postbode met een pakketje
Openmaken:
Mooi op tijd om mee naar school te gaan![]()
meteen ff door boodschappen doen.. en na dik drie kwartier dragen zien we er beiden nog niet oververhit uit:
De smaak is ook goedgekeurd door Nienke (randjeskluiver, zoals bijna allemaal geloof ik).![]()
Hij voelt een beetje als de Hopp maar dan een stuk dunner, hoewel qua stevigheid ik 'm niet minder vind. De luchtigheid viel me 100% mee. IK had vanmorgen vroeg met de EllaRoo al het zweet op m'n buik en vreesde dus voor vanmiddag, maar het viel me echt heel erg mee. (nou had Nienke alleen een rompertje aan en ik had de doek anders dan normaal: op deze manier kun je met een laag over de rug toe en dat is minder warm natuurlijk).
So far, so good.. Lekkere doek (en lekker fleurig en licht met dit weer)
quote:![]()
![]()
![]()
Ik mag 'r na IETIEHIE, ik mag 'r na IETIEHIE!
![]()
![]()
Is goed...Kan hem denk ik ook wel komen brengen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:48 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! Vamperotica, ik kan hem wel bij je ophalen, hoe je hem niet op te sturen.
Kunnen wel weer terugruilen, anders gaat Lampo alleen maar mee naar school en de oppas en verder niet. In die andere week kan tenminste nog wat verzinnen.... is webkim vast blij mee, die veranderlijke mutsenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:41 schreef k_i_m het volgende:
Vanaf 23 augustus. In het ergste geval kan ik hem ook eerder doorsturen.
Misschien komt 'ie Flip de Beer nog tegenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:52 schreef p_iglet het volgende:
Leuk, leuk leuk!!!
Lampo gaat vast hele leuke dingen doen!!
Troel riep eerst. Ga jij in die weken iets speciaals doen Troel? Of vind je het ook goed als ik je achteraan zet, zodat Lampo met TearSong op vakantie kan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:45 schreef TearSong het volgende:
Als Kim overigens Noli's plek neemt dan wil ik Kim's plekje wel (is het nog duidelijk zo? lol) We zitten dan net in zeeland dus dan mag Lampo mee op reis
Prima! Zet mij maar achteraanquote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
Troel riep eerst. Ga jij in die weken iets speciaals doen Troel? Of vind je het ook goed als ik je achteraan zet, zodat Lampo met TearSong op vakantie kan?
Enne, E.T. zeg hee, waar blijven de foto's?!
Helemaal mee eensquote:Op zondag 6 juli 2008 22:33 schreef PM-girl het volgende:Kan ik dit topic vast nomineren voor meest originele topic in OUD 2008?
ik sta nog niet in de lijst..quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:51 schreef Ticootje het volgende:
mag ik inschrijven voor 19 november tot 25 november?? Dan gaan we een weekendje weg, leuk het bos in..
Dan is de tour al afgelopen..quote:
ik had gehoopt dat er nog meer mensen zouden inschrijven in oktober zodat mijn datum wel ging aansluiten...quote:Op maandag 7 juli 2008 09:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dan is de tour al afgelopen..
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de tour een aaneengeschakelde keten is en niet een heen-en-weer stuur uitleen-ding.
of bedoel je oktober ipv november?
Dan moet je even met YPPY overleggen.... Ik heb 'r net in die peroide daarvoor. (oe...wat klinkt dat "hebberig" ik heb'r ikheb 'r )quote:Op maandag 7 juli 2008 09:50 schreef LadyS het volgende:
Wij zijn op vakantie naar kroatie van 26 juli t/m 8 augustus... Misschien wel leuk als ik de Lamp dan mee kan nemen, maar dan moet Vamperotica met me ruilen. En het is natuurlijk wel wat langer dan de 10 dagen
giel montagne? nou tis maar waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:01 schreef k_i_m het volgende:
Whehe, alleen hebben wij hier niet zo gek veel BNers. Ja, Giel misschien. Of die vent van Kassa.
Nee, dat was Filemon..quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:08 schreef TearSong het volgende:
Giel heeft toch ook borstvoeding gedronken? of was dat weer iemand anders? Hij is wel lekker licht om te dragen gok ik zo
quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:32 schreef beefcake het volgende:
Leuke foto E.T.!Ik kan me helemaal voorstellen dat je bekijks hebt op het schoolplein
![]()
Hee kim werk je op het mediapark? Mijn schoonzusje ook (bij RTL).
Giel Beelenquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
giel montagne? nou tis maar waar je zin in hebt.
BN-ers in de doekquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Kan zij nog BN'ers strikken? Dan ga ik daar gewoon ook langs
.
Ja, ik wil ook nog wel in oktober!quote:Op maandag 7 juli 2008 09:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat er nog meer mensen zouden inschrijven in oktober zodat mijn datum wel ging aansluiten...
Dat gaan we morgen uitproberen!quote:
jullie nemen pepijn gewoon meequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:05 schreef p_iglet het volgende:
hmm als lampo 1 nachtje langer bij ons mag logeren dan kan ik wel Lampo op Lowlands regelen...
en dan dus ook vast wel op lowlands tv
even onder een linkje, want geen Lampo
Christiane op lowlands
Net als vingerhaken: je maakt een lus en haalt een stukje van het lange end dat je over hebt door die lus, zodat je weer een lus hebt etc etc etcquote:Op zondag 13 juli 2008 11:55 schreef Troel het volgende:
Ik moet nog wel even weten hoe ik die draaiknopen maak trouwens
heerlijk!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:47 schreef TearSong het volgende:
Mwah ik vind het wel meevallen hoor Vamp! Erg leuke foto'sHoe beviel de Lampo met het dragen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:33 schreef Webkim het volgende:
De foto's staan er weer. Zou Lampo al op de Tilburgse kermis zijn geweest?
Dat kan wel hoor. Ik zie wel hoe het loopt met Lampo. In elk geval heb ik volgend voorjaar een ontzettend lekker ingedragen Girasol.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:27 schreef beefcake het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de foto's YPPY!![]()
Kan ik trouwens nog achter Troel aansluiten? Of is het niet de bedoeling dat Lampo zo lang weg is?
Hmm, in dat geval... Er was voglens mij nog iemand die wilde en begin november heb ik een familieweekend waar ik verwacht veel te gaan dragen (vanaf 7 november)quote:Op maandag 28 juli 2008 09:57 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor. Ik zie wel hoe het loopt met Lampo. In elk geval heb ik volgend voorjaar een ontzettend lekker ingedragen Girasol.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:44 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook nog wel in oktober!
Is dat dan van 20 tot 30 oktober?
Als beef dan mijn plekje inneemt en daarna Grijs komt, dan zit ik inmiddels al in novemberquote:Op maandag 28 juli 2008 12:39 schreef Grijs het volgende:
Ja, dat was ik!
Maar de datum maakt mij niet zoveel uit, mag ook wel eerder of later
[..]
quote:Het (voorlopige) tourschema:
Lampo On Tour - Summer 2008
ET
2-12 juli
Vamperotica
14-24 juli (ivm Tilburgse kermis!)
Yppy
25 juli-4 aug
p_iglet
5 -15 aug
TearSong
16 - 26 aug
LadyS
27 aug - 5 sept
Kersjes
6-16 sept
k_i_m
17 - 27 sept
Chacama
29 sept - 8 okt
beefcake
9 - 20 okt
Grijs
21 okt - 30 okt
Troel
31 okt - 10 nov
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:03 schreef Troel het volgende:
Ja, we moeten toch op zijn minst doorgaan met iemand die zijn pasgeborene in een lampo in een kribbe legt bij een levende kerststal
Ja, en dan van die prikkende strostukjes erinquote:Op maandag 28 juli 2008 13:05 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dan stinkt m'n doek naar ezel en os als -ie weer thuis komt!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:51 schreef Ticootje het volgende:
mag ik inschrijven voor 19 november tot 25 november?? Dan gaan we een weekendje weg, leuk het bos in..
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:49 schreef YPPY het volgende:
Het torso dragen ging niet zo goedSpeciaal aan te bevelen als je verstopte melkkieren wilt. (au)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:52 schreef bixister het volgende:
[..]het lijkt trouwens net of je je linkerarm daar ook mee ingepakt hebt. vervolgens blijkt daar dan ineens een voetje aan te zitten en vroeg ik me af waar je linkerarm nou eigenlijk helemaal gebleven was. omhoog waarschijnlijk?
Ik zal het scannen ofzo. En alle foto's verzamelen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:15 schreef YPPY het volgende:
Sjemig, we wonen echt in een dorp. Het postkantoor was gisteren al om 16 uur dicht. Maar het pakje ligt dus klaar. Morgen ga ik het weer proberen. Moet naar Steenwijk (kwijtgeraakt rijbewijs en autopapieren ophalen) en onderweg kom ik vast bij een postkantoor in de buurt.
Gaat het boekje na afloop nog eens rond? Lijkt me zo leuk om al die stukjes te lezen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:40 schreef p_iglet het volgende:
op het moment na dattie met 2 handjes het hek bij de kinderboerderij vast had, en dacht zich wel even uit de doek te trekken.
Eftelingquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:19 schreef TearSong het volgende:
3x raden waar wij gisteren geweest zijn met Lampo
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:07 schreef Noli. het volgende:
Superfoto's!![]()
![]()
![]()
Lampo staat ook jongens heel erg goed he? Vond ik bij Pepijn ook al zo leuk. En dat terwijl de doek juist zoveel 'vrouwelijke' kleurtjes heeft, maar dat ene fel blauwe kleurtje maakt zo'n verschil!
loop ff bij je husb op t werk binnen, dan kan ik nog wat oudcollega's zienquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:04 schreef k_i_m het volgende:
Namens Lilah nog bedankt voor de koekjes. Nee, nog niet gedaan want ze slaapt nog
. En het schema is wat druk vandaag, dus ik zal morgen mooie foto's plaatsen van de doek met kind erin.
Iemand nog voorkeur voor een bepaalde locatie in Hilversum? (Bijvoorbeeld voor de winkel met Leonidas bonbons, of het gemeentehuis ofzo. )
Kan je niet even naar de H'sumse Meent?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:04 schreef k_i_m het volgende:
Iemand nog voorkeur voor een bepaalde locatie in Hilversum? (Bijvoorbeeld voor de winkel met Leonidas bonbons, of het gemeentehuis ofzo. )
Ik heb eind januari een vers kindjequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:39 schreef Webkim het volgende:
Ik vind dat wel goed.![]()
Ik stond vanmorgen onder de douche te bedenken dat ik het wel leuk vind als ik Thomas er rond de feestdagen in kan dragen. Dus dat komt dan wel uit geloof ik. En daarna kan -ie evt. best weer verder op reis. Lampo houdt van verse kindjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |