Ik zal het scannen ofzo. En alle foto's verzamelen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:15 schreef YPPY het volgende:
Sjemig, we wonen echt in een dorp. Het postkantoor was gisteren al om 16 uur dicht. Maar het pakje ligt dus klaar. Morgen ga ik het weer proberen. Moet naar Steenwijk (kwijtgeraakt rijbewijs en autopapieren ophalen) en onderweg kom ik vast bij een postkantoor in de buurt.
Gaat het boekje na afloop nog eens rond? Lijkt me zo leuk om al die stukjes te lezen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:40 schreef p_iglet het volgende:
op het moment na dattie met 2 handjes het hek bij de kinderboerderij vast had, en dacht zich wel even uit de doek te trekken.
Eftelingquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:19 schreef TearSong het volgende:
3x raden waar wij gisteren geweest zijn met Lampo
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:07 schreef Noli. het volgende:
Superfoto's!![]()
![]()
![]()
Lampo staat ook jongens heel erg goed he? Vond ik bij Pepijn ook al zo leuk. En dat terwijl de doek juist zoveel 'vrouwelijke' kleurtjes heeft, maar dat ene fel blauwe kleurtje maakt zo'n verschil!
loop ff bij je husb op t werk binnen, dan kan ik nog wat oudcollega's zienquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:04 schreef k_i_m het volgende:
Namens Lilah nog bedankt voor de koekjes. Nee, nog niet gedaan want ze slaapt nog
. En het schema is wat druk vandaag, dus ik zal morgen mooie foto's plaatsen van de doek met kind erin.
Iemand nog voorkeur voor een bepaalde locatie in Hilversum? (Bijvoorbeeld voor de winkel met Leonidas bonbons, of het gemeentehuis ofzo. )
Kan je niet even naar de H'sumse Meent?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:04 schreef k_i_m het volgende:
Iemand nog voorkeur voor een bepaalde locatie in Hilversum? (Bijvoorbeeld voor de winkel met Leonidas bonbons, of het gemeentehuis ofzo. )
Ik heb eind januari een vers kindjequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:39 schreef Webkim het volgende:
Ik vind dat wel goed.![]()
Ik stond vanmorgen onder de douche te bedenken dat ik het wel leuk vind als ik Thomas er rond de feestdagen in kan dragen. Dus dat komt dan wel uit geloof ik. En daarna kan -ie evt. best weer verder op reis. Lampo houdt van verse kindjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |