Troel riep eerst. Ga jij in die weken iets speciaals doen Troel? Of vind je het ook goed als ik je achteraan zet, zodat Lampo met TearSong op vakantie kan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:45 schreef TearSong het volgende:
Als Kim overigens Noli's plek neemt dan wil ik Kim's plekje wel (is het nog duidelijk zo? lol) We zitten dan net in zeeland dus dan mag Lampo mee op reis
Prima! Zet mij maar achteraanquote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
Troel riep eerst. Ga jij in die weken iets speciaals doen Troel? Of vind je het ook goed als ik je achteraan zet, zodat Lampo met TearSong op vakantie kan?
Enne, E.T. zeg hee, waar blijven de foto's?!
Helemaal mee eensquote:Op zondag 6 juli 2008 22:33 schreef PM-girl het volgende:Kan ik dit topic vast nomineren voor meest originele topic in OUD 2008?
ik sta nog niet in de lijst..quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:51 schreef Ticootje het volgende:
mag ik inschrijven voor 19 november tot 25 november?? Dan gaan we een weekendje weg, leuk het bos in..
Dan is de tour al afgelopen..quote:
ik had gehoopt dat er nog meer mensen zouden inschrijven in oktober zodat mijn datum wel ging aansluiten...quote:Op maandag 7 juli 2008 09:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dan is de tour al afgelopen..
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de tour een aaneengeschakelde keten is en niet een heen-en-weer stuur uitleen-ding.
of bedoel je oktober ipv november?
Dan moet je even met YPPY overleggen.... Ik heb 'r net in die peroide daarvoor. (oe...wat klinkt dat "hebberig" ik heb'r ikheb 'r )quote:Op maandag 7 juli 2008 09:50 schreef LadyS het volgende:
Wij zijn op vakantie naar kroatie van 26 juli t/m 8 augustus... Misschien wel leuk als ik de Lamp dan mee kan nemen, maar dan moet Vamperotica met me ruilen. En het is natuurlijk wel wat langer dan de 10 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |