quote:Uw aankomstlocatie is niet duidelijk.
Maak een keuze uit de lijst.
vliegveld schiphol
luchthaven schiphol
Die probeer ik principieel te boycottenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef retuow82 het volgende:
kijk dan ook gewoon op de NS site, daar staat het wel goed aangegeven....
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:27 schreef Beauregard het volgende:
lucht·ha·ven (de)
1 vliegveld voor verkeersvliegtuigen met accommodatie voor ontvangst en vertrek van passagiers en verzending van goederen
vlieg·veld (het)
1 groot, effen terrein met verharde banen waar vliegtuigen kunnen opstijgen en landen
Ik was eerder!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:30 schreef donroyco het volgende:
lucht·ha·ven (de)
1 vliegveld voor verkeersvliegtuigen met accommodatie voor ontvangst en vertrek van passagiers en verzending van goederen
vlieg·veld (het)
1 groot, effen terrein met verharde banen waar vliegtuigen kunnen opstijgen en landen
Dat is eigenlijk al een topic op zich waard, jaquote:
Nee. Bij deze:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef elfzesendertig het volgende:
Is er al een stukje uit de Van Dale gepost?
Prutser... het topic bestaat nog maar uit 1 pagina en 5 posts boven je staan de definities....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef elfzesendertig het volgende:
Is er al een stukje uit de Van Dale gepost?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Prutser... het topic bestaat nog maar uit 1 pagina en 5 posts boven je staan de definities....
En BobbyB je bent net zo erg.... Dezelfde definities staan er al....
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Prutser... het topic bestaat nog maar uit 1 pagina en 5 posts boven je staan de definities....
hapquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ja, mits je "luchthaven/veerhaven" selecteert. Als je treinstation doet, gaat ie wel in 1 keer goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef retuow82 het volgende:
Maar de grootste vraag staat nog steeds open..... Geeft 92920v.nl ook een daadwerkelijk verschil tussen de 2 opties?
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Het lijkt me sterk dat iemand de VanDale er bij heeft gepakt in deze kwestie dus bij deze:
vlieg·lucht·veld·ha·ven (de/het)
1 Groot effen terrein met verharde banen waar vliegtuigen kunnen neerstorten, oplanden en neerstijgen met accommodatie voor ontvangst voor illegalen en vetrek van medelanders.
waarom post je dat nu nog, t staat er al minstens 5 keer ofzo hooor omaigod loserrquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
In before the lock
lucht·ha·ven (de)
vlieg·veld (het)
je hebt sooo totally geliiijjk! like, totally duuuuuhquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:33 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
waarom post je dat nu nog, t staat er al minstens 5 keer ofzo hooor omaigod loserr
Luchthaven/vliegveld is de nieuwe patat/friet discussiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al een topic op zich waard, ja
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Luchthaven/vliegveld is de nieuwe patat/friet discussie
Captain obviousquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Niet te verwarren met:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor het geval je het vergeten mocht zijn zonder het te weten:
lucht·ha·ven (de)
vlieg·veld (het)
Hier zie je wel laagvliegers, en met een beetje pech zie je de vleugels wel vliegenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet te verwarren met:
[ afbeelding ]
Het is weliswaar een groot effen terrein met verharde banen, maar landen kan er niet en dus is het geen vliegveld en daardoor ook geen luchthaven.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet te verwarren met:
[ afbeelding ]
Het is weliswaar een groot effen terrein met verharde banen, maar landen kan er niet en dus is het geen vliegveld en daardoor ook geen luchthaven.
Een uitdebochtvliegveld dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:55 schreef jovak het volgende:
[..]
Hier zie je wel laagvliegers, en met een beetje pech zie je de vleugels wel vliegen
Duh.....quote:
Daar is geen discussie over mogelijk, het is friet!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Luchthaven/vliegveld is de nieuwe patat/friet discussie
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een uitdebochtvliegveld dus.
uit·de·bocht·vlieg·veld (het)
1 zie race·cir·cuit (het)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
De grootste randdebiel in de geschiedenis van FOK heeft zich zojuist gemeldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:34 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga vrijdag op de luchthaven patat eten!Ik ga deze week zometeen op het luchtvaartterein friet etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nu ik het zo opschrijf.... maar even een kwartier eerder weg gaan van me werk. Kan ik nog net even FRIET halen bij de MAC D.... Ik krijg weer trek in eten![]()
definities niet, vragen welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Duh.....![]()
Heeft iemand trouwens andere definities waardoor we een nieuw licht op de zaak kunnen werpen?
Ow mijn god nu zie ik het pas dat iedereen het als een grapje bedoelde, wat dom van mij om daar zo tegenin te gaan....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
De grootste randdebiel in de geschiedenis van FOK heeft zich zojuist gemeld
BARBAAR!quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ow mijn god nu zie ik het pas dat iedereen het als een grapje bedoelde, wat dom van mij om daar zo tegenin te gaan....![]()
![]()
Maar even ontopic.... Volgende week woensdag ga ik friet eten op het vliegveld, zo zeg ik het toch goed of niet?
Ja, maar wel uitkijken voor de vliegtuigen die nogal de neiging hebben daar te willen landen. Dus je patat kan zo van je bord vliegen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ow mijn god nu zie ik het pas dat iedereen het als een grapje bedoelde, wat dom van mij om daar zo tegenin te gaan....![]()
![]()
Maar even ontopic.... Volgende week woensdag ga ik friet eten op het vliegveld, zo zeg ik het toch goed of niet?
Ja daag, in de ochtend naar schiphol, machine bekijken met een klant samen in Ierland en in de avond weer terug en dan nog eens de binnenstad in om naar een italiaan te gaan? Ik dacht het niet....Burger King FTW! Lekker snel en het vult voor een paar uur.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
BARBAAR!Ga eens fusili eten bij een Italiaans specialiteitenrestaurant in den olden binnenstad!
Hou jij even je grote bek dicht, ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:33 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
waarom post je dat nu nog, t staat er al minstens 5 keer ofzo hooor omaigod loserr
9292ov is een kutsitequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:23 schreef Black-Death het volgende:
Okay, het is weliswaar geen echte klacht, maar toch
ik ga vrijdag naar Malta (verkapt kijk-mij-vrienden-hebben-en-op-vakantie-gaan-topic) en ik wilde net via 9292ov.nl even m'n route plannen
ik tik als eindlocatie Schiphol in en staat er dit:
[..]
Klacht: Luchthaven = vliegveld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |