definities niet, vragen welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Duh.....![]()
Heeft iemand trouwens andere definities waardoor we een nieuw licht op de zaak kunnen werpen?
Ow mijn god nu zie ik het pas dat iedereen het als een grapje bedoelde, wat dom van mij om daar zo tegenin te gaan....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
De grootste randdebiel in de geschiedenis van FOK heeft zich zojuist gemeld
BARBAAR!quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ow mijn god nu zie ik het pas dat iedereen het als een grapje bedoelde, wat dom van mij om daar zo tegenin te gaan....![]()
![]()
Maar even ontopic.... Volgende week woensdag ga ik friet eten op het vliegveld, zo zeg ik het toch goed of niet?
Ja, maar wel uitkijken voor de vliegtuigen die nogal de neiging hebben daar te willen landen. Dus je patat kan zo van je bord vliegen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ow mijn god nu zie ik het pas dat iedereen het als een grapje bedoelde, wat dom van mij om daar zo tegenin te gaan....![]()
![]()
Maar even ontopic.... Volgende week woensdag ga ik friet eten op het vliegveld, zo zeg ik het toch goed of niet?
Ja daag, in de ochtend naar schiphol, machine bekijken met een klant samen in Ierland en in de avond weer terug en dan nog eens de binnenstad in om naar een italiaan te gaan? Ik dacht het niet....Burger King FTW! Lekker snel en het vult voor een paar uur.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
BARBAAR!Ga eens fusili eten bij een Italiaans specialiteitenrestaurant in den olden binnenstad!
Hou jij even je grote bek dicht, ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:33 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
waarom post je dat nu nog, t staat er al minstens 5 keer ofzo hooor omaigod loserr
9292ov is een kutsitequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:23 schreef Black-Death het volgende:
Okay, het is weliswaar geen echte klacht, maar toch
ik ga vrijdag naar Malta (verkapt kijk-mij-vrienden-hebben-en-op-vakantie-gaan-topic) en ik wilde net via 9292ov.nl even m'n route plannen
ik tik als eindlocatie Schiphol in en staat er dit:
[..]
Klacht: Luchthaven = vliegveld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |