DIe tien liter parfum x zoveel ruik je ook wel als de hele tent blauw staatquote:Op zondag 6 juli 2008 12:47 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien kon ik de sma's hun geuren beter ruiken
Waarom denk je dat het niet helemaal verboden wordt en steeds duurder wordt?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Roken is slecht voor je, dus ik snap de stap wel. Valt me juist nog mee van de regering. Ze kunnen het roken ook zien als een inkomstenbron. Maar goed, wel balen voor de rokers natuurlijk... moeten ze maar stoppen
Ach opzich heb ik daar wel mee leren levenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:33 schreef northernlight81 het volgende:
Dat je in een coffeeshop niet meer mag roken slaat echt alles. Achterlijke mensen die dat zo nodig in moeten voeren, daar help je helemaal niemand mee.
Tja, maar hierdoor zal toch minder verkocht worden. Duurder wordt het inderdaad wel...quote:Op zondag 6 juli 2008 21:18 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het niet helemaal verboden wordt en steeds duurder wordt?
Het zal minder geld opleveren, maar als er veel mensen stoppen, kost het ook minder aan ziektekosten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, maar hierdoor zal toch minder verkocht worden. Duurder wordt het inderdaad wel...
Nee, juist niet. Kosten voor de zorg nemen op lange termijn alleen maar toe.quote:Het zal minder geld opleveren, maar als er veel mensen stoppen, kost het ook minder aan ziektekosten.
Of een lekkere zweetoksel naast je. Er zijn nu bedrijven die neprooklucht willen gebruiken om alle andere ranzige geuren tegen te gaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb gewoon nog 14 peuken over in m'n pakje van gister
Wel matige luchtgjes allemaal. Zo'n dude ging een tosti bestellen en de complete kroeg rook naar gesmolten kaas
Oke, heb geen idee hoeveel meer mensen er nou echt stoppen. Maar ze zullen er zeker wel rekening mee hebben gehouden bij de regering en de prijzen erop aangepast hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:14 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Kosten voor de zorg nemen op lange termijn alleen maar toe.
En doordat het duurder wordt zal de accijnsopbrengst ongeveer gelijk blijven.
Verzuurde tumorlokker.quote:
Niet allemaal!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:39 schreef zatoichi het volgende:
Het feit dat elke roker moord en brand schreeuwt over het rookverbod (en dat nu pas doet terwijl dit al meer dan een jaar bekend is) en niet eens even wil kijken hoe het werk bewijst dat maar weer.
http://www.parool.nl/paro(...)gezonde-mensen.dhtmlquote:Maar hoezo nemen de ziektekosten alleen maar toe als er minder mensen roken? Ik snap ook wel dat de totale ziektekosten stijgen door vergrijzing en doordat er steeds meer mensen in NL wonen, maar als je alleen de inkomsten en uitgaven door roken neemt zullen de uitgaven aan ziektekosten toch echt dalen lijkt me wanneer minder mensen roken en meeroken.
Dat komt omdat een kroegeigenaar EERST ondernemer is en DAN pas niet-roker. Als je een kroeg wil gaan openen, en je sluit 30% van de potientiele klanten + hun vrienden bij voorbaat uit, dan verdien je minder dan een kroeg waarin wel gerookt mag worden. Het is niet zo heel moeilijk om te begrijpen waarom ondernemers in een omgeving waar niet gerookt mag worden moeite hebben met het openen van een kroeg waarin niet gerookt mag worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:36 schreef JackHerrer het volgende:
Ik rook zelf niet, maar waarom is er nooit iemand een kroeg begonnen waar niet gerookt mag worden, zegt al genoeg denk ik.
Een E-sigaret. Als ik dan rook wil ik die teer ook in mijn keel voelen branden ook, niet zo'n nep sigaret.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:26 schreef Pek het volgende:
Ze slaan door, ik werd vanavond naar buiten gestuurd omdat ik binnen aan mijn E-sigaret stond te lurken. Ik nog proberen uit te leggen dat het geen roken of tabak was, maar daar werd niet naar geluisterd, naar buiten jij!
Het moet niet gekker worden
Zo'n E-sigaret, met aan het einde een klein rood lampje zodat het op een sigaret lijkt, die een klein wolkje waterdamp uitstoot zodat het op een sigaret lijkt - het ziet er echt, maar dan ook echt niet uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:26 schreef Pek het volgende:
Ze slaan door, ik werd vanavond naar buiten gestuurd omdat ik binnen aan mijn E-sigaret stond te lurken. Ik nog proberen uit te leggen dat het geen roken of tabak was, maar daar werd niet naar geluisterd, naar buiten jij!
Ja, ga daar ook nog ff over zeiken, godallemachtigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:09 schreef mgerben het volgende:
[..]
Zo'n E-sigaret, met aan het einde een klein rood lampje zodat het op een sigaret lijkt, die een klein wolkje waterdamp uitstoot zodat het op een sigaret lijkt - het ziet er echt, maar dan ook echt niet uit.
... ik ben nog maar net begonnen maat.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:59 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, ga daar ook nog ff over zeiken, godallemachtig![]()
When does the hurting stop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |