DIe tien liter parfum x zoveel ruik je ook wel als de hele tent blauw staatquote:Op zondag 6 juli 2008 12:47 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien kon ik de sma's hun geuren beter ruiken
Waarom denk je dat het niet helemaal verboden wordt en steeds duurder wordt?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Roken is slecht voor je, dus ik snap de stap wel. Valt me juist nog mee van de regering. Ze kunnen het roken ook zien als een inkomstenbron. Maar goed, wel balen voor de rokers natuurlijk... moeten ze maar stoppen
Ach opzich heb ik daar wel mee leren levenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:33 schreef northernlight81 het volgende:
Dat je in een coffeeshop niet meer mag roken slaat echt alles. Achterlijke mensen die dat zo nodig in moeten voeren, daar help je helemaal niemand mee.
Tja, maar hierdoor zal toch minder verkocht worden. Duurder wordt het inderdaad wel...quote:Op zondag 6 juli 2008 21:18 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het niet helemaal verboden wordt en steeds duurder wordt?
Het zal minder geld opleveren, maar als er veel mensen stoppen, kost het ook minder aan ziektekosten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, maar hierdoor zal toch minder verkocht worden. Duurder wordt het inderdaad wel...
Nee, juist niet. Kosten voor de zorg nemen op lange termijn alleen maar toe.quote:Het zal minder geld opleveren, maar als er veel mensen stoppen, kost het ook minder aan ziektekosten.
Of een lekkere zweetoksel naast je. Er zijn nu bedrijven die neprooklucht willen gebruiken om alle andere ranzige geuren tegen te gaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb gewoon nog 14 peuken over in m'n pakje van gister
Wel matige luchtgjes allemaal. Zo'n dude ging een tosti bestellen en de complete kroeg rook naar gesmolten kaas
Oke, heb geen idee hoeveel meer mensen er nou echt stoppen. Maar ze zullen er zeker wel rekening mee hebben gehouden bij de regering en de prijzen erop aangepast hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:14 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Kosten voor de zorg nemen op lange termijn alleen maar toe.
En doordat het duurder wordt zal de accijnsopbrengst ongeveer gelijk blijven.
Verzuurde tumorlokker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |