iew wat viesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:30 schreef Liejannuh het volgende:
Zijn sokken waren niet eens krakend helder wit.Ze zagen er uit alsof hij altijd op zn sokken loopt en dus een beetje viezig.
Ik ga nu een andere baan zien te regelen!
En wat als wij dat zouden doen met alles wat geen string is in jullie onderbroeken la?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Octo, mannen zijn daarin wel af te richten. Koop op de markt ofzo 10 paar zwarte sportsokken en 10 paar normale sokken in andere kleuren. Pak al zn witte sportsokken, knip de tenen eruit, vouw ze weer op en leg ze in de kast. Hij pakt 's ochtends sokken, witte sportsokken. Oh, oeps, ze zijn stuk. Nouja, volgende paar (en zo verder). Op een gegeven moment zijn alle witte sokken getest, en moet ie wel op zwarte overIn het kader van: de aanhouder wint. Consequent alle witte sportsokken vermoorden, je krijgt je zin wel
Hier begin je natuurlijk ná de wittebroodsweken na![]()
Ik heb geen idee, ik draag niet anders dan stringsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En wat als wij dat zouden doen met alles wat geen string is in jullie onderbroeken la?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:52 schreef DarkElf het volgende:
ja saboteren, dat levert geheid een goeie relatie op
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:54 schreef Liejannuh het volgende:
Het gaat nu over mijn toekomstige salaris.
ik heb heeeel veel witte sportsokken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Cnk heeft goddank GEEN sportsokken, ik ook niet btw, ik heb nieteens sportschoenen/sneakers/gympjes
Nog wat aan mijn opmerkingen gehad?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:54 schreef Liejannuh het volgende:
Het gaat nu over mijn toekomstige salaris.
En veelkleurige gewone sokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds aan de telefoon. Maar ik vrees dat er qua salaris niet zoveel speelruimte is. Iets met bonussen en een leaseauto geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En veelkleurige gewone sokkenmag je houden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |