Heb een tentamen zitten verpesten in een lokaal van 30 graden waar verderop bouwvakkers aan het boren waren =[quote:
pff, stomme bouwvakkersquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heb een tentamen zitten verpesten in een lokaal van 30 graden waar verderop bouwvakkers aan het boren waren =[
had ik dus vrijdagavond, stond op korte heuvel voor de Schlappi en toen kwam er een dronken gast aangelopen die echt overal ruzie liep te zoeken maar die zag mij niet en knalde vol tegen mij aan.... dus hij keek heel pissig naar me... maar aangezien ie nogal klein is keek ie dus ongeveer naar mijn navel en toen ie omhoog keek zag ie toch wel in dat het verstandiger was om door te lopenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:08 schreef theKiD het volgende:
Gisterenavond ff op terras gezeten van BuitenbeentjeWas wel leuk, nog gelachen met een zatte joekel die ruzie zocht en op een gegeven moment met zijn gedrag de hele straat naar zich zag kijken, en hem uitlachen
maak ons even lekker jaloers jahquote:
Ga je vaak naar t buitenbeentje?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:08 schreef theKiD het volgende:
Gisterenavond ff op terras gezeten van BuitenbeentjeWas wel leuk, nog gelachen met een zatte joekel die ruzie zocht en op een gegeven moment met zijn gedrag de hele straat naar zich zag kijken, en hem uitlachen
ja en dan krijg ik om 1 uur 's nachts een berichtje of ik ook nog even wil komenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:08 schreef theKiD het volgende:
hmmm heerlijk, dat vakantie, maar nakend door huis strompelen is ook niet verkeerd, maar daar hoeft het toch geen vakantie voor te zijn?quote:
Oh, dat is opzich best herkenbaar hoor, ik laat dat wel toe.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja en dan krijg ik om 1 uur 's nachts een berichtje of ik ook nog even wil komen
Doe het dan op tijd dan kan ik er rekening mee houden
quote:11/05/2008 O13 Tilburg, Germany Buy Tickets
Hehe, ik heb weleens bij een concert in Amsterdam gestaan waar iemand zei: "Hello Berlin, how are you doin' "quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan iemand me uitleggen sinds wanneer Tilburg in Duitsland ligt?
[..]
*kijkt op de kaart* Ligt niet in Duitslandquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan iemand me uitleggen sinds wanneer Tilburg in Duitsland ligt?
[..]
Lekker vooruitzicht. Veel plezier daarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:13 schreef Ace1 het volgende:
*burp* 5 dagen achter elkaar naar de kroeg eist zijn tol!
Gelukkig heeft Ace1 net zijn spullen gepakt, om vanavond een vliegtuigje te pakken naar de warme costa brava!
Tot over een weekje!
*zit aan de 4 dagen kroev nu..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:13 schreef Ace1 het volgende:
Gelukkig heeft Ace1 net zijn spullen gepakt, om vanavond een vliegtuigje te pakken naar de warme costa brava!
Tot over een weekje!
Je leest dit toch niet meer, maar veel plezier!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:13 schreef Ace1 het volgende:
Tot over een weekje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |