Op welke manierquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:55 schreef Messenga het volgende:
Toch een kutkamer, Extins.
dode tussen 2 vrachtwagens schijnbaar, een van de chauffeurs was hongaars.. Traumaheli erbij schijnbaar.. (Geruchten op t werk) Tussen Berkel-Enschot/ Udenhout, ter hoogte van de laatste flitspaal..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:32 schreef JeffreyXL het volgende:
Pff op de weg terug naar huis van den Bosch naar tilburg over Vught stond echt een prettige file vandaag. Koste me gewoon 30 min langer om thuis te komen. Kom ik thuis was mijn eten nog eens koud ook.
Mergequote:
was vroeger (spreek 5 a 8 jaar terug) nogal onveilig. Weet niet hoe het nu is. WEl voordeel, met kermis enzo zit je wel vooraan met het afsluitdende vuurwerk (ook met koninginedag)quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:30 schreef ghizzer het volgende:
idd.. maar wat is er 'mis' met stuijvesantplein? ben benieuwd!
hmm ok.. maar in welke zin onveilig? kun je concrete criminele activiteiten noemen? ik ben benieuwd! oh ja.. wat is overigens de naam van de wijk waar de slotstraat ligt?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was vroeger (spreek 5 a 8 jaar terug) nogal onveilig. Weet niet hoe het nu is. WEl voordeel, met kermis enzo zit je wel vooraan met het afsluitdende vuurwerk (ook met koninginedag)
hmm is volgens mij centrumquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:36 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hmm ok.. maar in welke zin onveilig? kun je concrete criminele activiteiten noemen? ik ben benieuwd! oh ja.. wat is overigens de naam van de wijk waar de slotstraat ligt?
ok dan thanx (Y)quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm is volgens mij centrum
kan ook net fatima zijn of broekhoven
maar dan ga ik meer voor Fatima.
Criminaliteit: waren vroeger wat opstootjes enzo. Maar tegenwoordig hoor je er niks meer van. en is wat mijn ouders me vertelde. Sommige zeggen ook dat er drugs is maar jah dat weet ik dus niet
MSN ALERT !!!quote:
Beide is absoluut niet meer zo erg tegenwoordig...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm is volgens mij centrum
kan ook net fatima zijn of broekhoven
maar dan ga ik meer voor Fatima.
Criminaliteit: waren vroeger wat opstootjes enzo. Maar tegenwoordig hoor je er niks meer van. en is wat mijn ouders me vertelde. Sommige zeggen ook dat er drugs is maar jah dat weet ik dus niet
Ik heb in 18km file gestaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Hele dag stikheet geweest - moest ik werken - kom ik buiten gaat het regenen en onweren.
wtfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |