wat vervelendquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:42 schreef Llewella het volgende:
Niks hier nog, afentoe weer wat 'kramp' zeg maar, maar dat blijft dan iedere keer bij 1 keer.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:50 schreef Llewella het volgende:
Zou 4 juli dan een mooie datum zijn? Net een aardig stuk slijmprop verloren.
Karnemelk heb ik nog nooit gehad...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
Cola en vanillevla zijn veelgehoorde tips.
Ikzelf had baat bij karnemelk.
Goed geregeldquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:44 schreef OooLizaooO het volgende:
Bij mij is het zo erg dat ik er niet kan van slapen/wakker van wordt 's nachts, dat maagzuur. Het doet écht pijn. Gaat gelukkig over met die Rennies. Gyn stelde maagzuurremmers preventief voor, maar dat wil ik liever nog even niet.
Ik ben vandaag precies 7 maanden. Was eerst van plan om pas 4-5 weken voor uitgerekende datum te stoppen, maar heb het veel zwaarder dan verwacht (slaap nu al geen enkele nacht meer door) + hier op het werk houdt mijn manager er niet echt rekening mee dat ik zwanger ben en verder hangt er een echte k*tsfeer (onlangs is mijn naaste collega er nog uitgekegeld). Dat zorgde ook nog voor behoorlijk wat stress en ik had er genoeg van. Daarom neem ik nu al wat vakantie op en aansluitend mijn zwangerschapsverlof vanaf 6 weken voor de bevalling.
Lijkt me ook geen pretjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:55 schreef Vivi het volgende:
@ OooLizaooO , Je bedoelt 4 weken bevallen neem ik aan?
Bij mij duurt het soms ook heel lang voordat dat zeurderige gevoel weer weg is. Volgens mij is het gewoon spierpijn. Kramp is natuurlijk best wel inspannend voor een spierquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:18 schreef simmu het volgende:
ik heb ff een vraagje: ik had dus de nacht van woensdag op donderdag 's nachts een ontzettende spierkramp in mijn linkerbeen, maar het blijft maar wat zeer doen, is dat normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |