abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59864218
Geweldig Fruppel! Ik mag over een kleine twee uur... wachten duurt lang.

Inmiddels zijn er ook al heel veel nieuwe kindjes geboren: gefeliciteerd moeders! In het bijzonder KD, geweldig dat je eindelijk je meisje in je armen hebt. Echt een hele leuke naam, Nika.
pi_59864383
goed he Fruppel! Je bedoeld de 20 weken echo in september?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:28:13 #253
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59864467
Heel veel plezier Jore, het is echt heel erg leuk!
Kom je wel even laten weten hoe het was??

Ik bedoelde idd de 20 weken echo Es haha!
pi_59864484
Fruppel leuk! Heb je ook leuke foto's meegekregen?

En Jore veel plezier zometeen!
pi_59864577
Fruppel, het is aangepast in de OP. Fijn dat alles er goed uitzag. Snel gaat het he?
Jore: enjoy!
Hardloper.
IG @webkim
pi_59866288
Shit zeg. De verloskundige belde vanmorgen, mijn 20 weken echo moest verplaatst worden. Het kon alleen of morgen of een week later.
Morgen hebben we een bruiloft, dus het moet een week later, nu kan manlief niet meer mee omdat hij dan op scoutingkamp is, ik baal er zo van Maar goed, je doet er ook weinig aan, nog later kon ook niet meer...

Frup, fijn dat alles goed was!!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_59866410
LL, van harte met de geboorte van Koen . .

Llewella, hopelijk zet het gauw door voor je!

Simmu, vermoeiend als je alles zo moet bediscussieren... nog 4 maanden, 200 km kan best een stuk schelen... hou vol! Ik vind eigenlijk ook dat jullie mogen beslissen wie er een kaartje krijgt en wie niet. En als je schoonvader zich er niet in kan vinden, dan betaalt hij toch niet?

Ymme, ik ben met foliumzuur begonnen voor de zwangerschap (die 4 weken weet ik niet zeker of ik die wel heb gehaald, want het was gelijk raak hier), ik heb ze geslikt tot de verloskundige zei dat het niet meer nodig was. Toen heb ik het potje nog leeggemaakt.

Fruppel, mooi zo'n mini-mini-minimensje .

Fuente, dat is wel jammer van die 20 weken echo... .
Fake it till you make it...
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:45:44 #258
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59866684
Leuk Fruppel! En veel plezier zo Jore.

Fuente wat zonde dat je nu in je eentje moet Echt balen.

ymme, ik ben begonnen met foliumzuur zodra mijn Mirena verwijderd is. Dat is ook wat ze aanraden trouwens: beginnen zodra je stopt met anticonceptie of zelfs al een maand ervoor. De eerste 4-6 weken van je zwangerschap weet je nl. nog niet dat je zwanger bent en ook dan al is foliumzuur belangrijk. Op tijd mee beginnen dus.

En Llewella, hopelijk laat je beeb zich nu snel eens zien.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2008 @ 16:24:15 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59869164
jammer fuente! bij llewella al iets bekend inmiddels?

de echo hier was goed, JJ was goed gegroeid, hartje klopte regelmatig en hij bewoog ontzettend, hoewel ik er nog weinig van voel, waarschijnlijk omdat ik veel vruchtwater heb. mijn bloeddruk was ook ok, vk was heel tevreden, 5 augustus volgende afspraak voor de 20 weken echo. en frup? hier gaat het ook sneller dan gedacht.. ik heb inmiddels wel mijn commode mogen verwelkomen, die staat nu ingeruimd en al te wachten op meer spulletjes voor JJ (ben ook ineens ontzettend bezig met schoonmaken en opruimen, maar dat zal wel normaal zijn )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59869639
Niks hier nog, afentoe weer wat 'kramp' zeg maar, maar dat blijft dan iedere keer bij 1 keer.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2008 @ 16:46:12 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59869729
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:42 schreef Llewella het volgende:
Niks hier nog, afentoe weer wat 'kramp' zeg maar, maar dat blijft dan iedere keer bij 1 keer.
wat vervelend ik hoop echt dat je snel je kleintje in je armen mag houden *duimt*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59870453
We zijn terug en het was geweldig!
De echoscopiste zette het apparaat op mijn buik en zei direct: een kindje met een kloppend hartje. Binnen 2 seconden. Wat een heerlijk gevoel was dat! Het kindje heeft nadat het eerst een tijdje stil lag nog heel leuk liggen wiebelen en boksen. Mijn man heeft er een filmpje van gemaakt en daar zie je het heel goed op, ik zal eens kijken of we dat op youtube kunnen krijgen. Ook hebben we het hartje heel even gehoord (en gezien natuurlijk). Echt heel bijzonder vond ik het, en ik ben heel blij dat alles goed is.

Direct daarna hadden we een afspraak met de verloskundige (zit bij elkaar in de praktijk), die was ook heel erg lief. Wat vragen doorgenomen, tijdschriften en een zwitsaltas met proefjes en een badeendje en een knuffeltje meegekregen. De volgende afspraak staat voor 31 juli, dat lijkt nu al zo snel!

Al met al heb ik er een enorm -gevoel over. Het is niet meer zo abstract, er ligt echt iets in mij te gymnastieken. Wonderlijk.

De uitgerekende datum mag trouwens naar 27 januari!
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:46:38 #263
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59872957
Jore en Fruppel, wat geweldig, he, om zo'n klein mensje te mogen zien en horen... ik vond het ook zo super bijzonder! Bij het horen van het hartje, heb ik op die bank liggen huilen... dit was toch weer zó anders dan een echo... je hóórt leven in je buik. Mijn hadden het er toevallig gister nog wel over dat we de tweede echo, met 11 weken en nog wat dagen, het meest bijzonder vonden tot dusver.

LovelyLady, gefeliciteerd met jullie mooie zoon!! Geniet van hem!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:49:32 #264
108648 cattie
lieve moeder
pi_59873011
LL, gefeliciteerd met Koen!!

Fruppel en Jore, wat fijn dat jullie echo's goed waren en jullie zo blij zijn.

Ik heb morgenvroeg de 12 weken echo. Ik heb er helemaal zin in, lekker naar de baby zwaaien. Omdat de echo's bij 8 weken goed waren, maak ik me geen zorgen. Het voelt gewoon goed.
pi_59873824
Gefeliciteerd met Koen LovelyLady!!!!!
pi_59874126
Lovely gefeliciteerd met je zoon
pi_59874676
Fruppel en Jore fijn dat de echo's goed waren!

Cattie veel plezier morgen!
pi_59875248
Wat is dat geweldig om van jou te horen Jose. Heel bijzonder is het inderdaad om het te horen
Jammer dat ze het altijd maar zo kort laten horen he

Lovely Lady van harte gefeliciteerd met jullie Koen!

Llewella heel veel succes, het klinkt niet makkelijk voor je. Sterkte
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:55:57 #269
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_59875916
LovelyLady.. nog van harte met Koen..
Is Sander al een beetje aan het wennen aan de naam ?!

Liwella.. van hier.. sterkte, ik hoop dat je snel van je kleine meisje mag genieten!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_59876515
Wat fijn, Fruppel en Jore!

Ik ben stiekem wel een beetje jaloers want ik heb nog geen hartje gehoord!
Wel gezien, maar over horen hebben we het helemaal niet gehad, en ik dacht dat dat ook nog niet kon..
maar over ruim een week mag ik weer en dan gebeurt het hopelijk wel
pi_59879590
Zou 4 juli dan een mooie datum zijn? Net een aardig stuk slijmprop verloren.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59879768
4 juli is dan wel independance day
pi_59879858
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:50 schreef Llewella het volgende:
Zou 4 juli dan een mooie datum zijn? Net een aardig stuk slijmprop verloren.
Ik vind van wel
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59880508
Nou wilde ik gaan slapen, maar weinig sukses. Steeds als ik net wegdoezel wordt ik weer wakker gemaakt door m'n buik/rug. Heb de stopwatch er maar weer bij gepakt. Het voelt ietsjes heftiger dan vanochtend.
Amber Mae
pi_59880907
Ik ben ook weer wakker ....én Llewella? Komen ze regelmatig?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')