abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2008 @ 08:46:44 #126
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59834184
Llewella, je had toch wel wat lichte krampjes? anders moet je die eens gaan bijhouden.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_59834306
Llewella, ik zou toch wel aandringen op in ieder geval even goed testen door de vk of het vruchtwater is hoor.. dan zit je nu op zo'n 12uur gebroken vliezen?

hihi, doet 'de kraamafdeling' iets ?
Trouwens, wat hestria zegt.. hou die lichte krampjes eens in de gaten ?
wie weet zijn bij jou de weeën ook wel vaag ?
pi_59834329
Gebeld en de verloskundige zal in de loop van de ochtend zo even komen kijken.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59834344
-lalala- dingen met verkeerde knopjes.
pi_59834401
Ook dat is lekker vaag... maar wel fijn dat de VK langs komt.
pi_59834531
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 21:54 schreef Jelief het volgende:
Dollemina, ik heb bij de zwangerschap van Emma (de eerste) geen cursus gedaan. Ik ben heel slecht in nieuwe contacten maken/ nieuwe groepen. Na overleg met de vlos besloten om het dus niet te doen. Volgens haar was het ook goed om een goed boek over bevallen te lezen (zij raden die van kroon/ smulders aan). Ik heb er geen last van gehad tijdens de bevalling, de begeleiding was prima. En idd ik heb hier en van de vele bevallingsprogramma's op tv ook aardig wat opgestoken.
Als je het leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten is zo'n cursusnatuurlijk erg leuk!

Wij zijn vanmiddag bij de vlos geweest. Intake,ik mag naast het gewone bloedprikken ook suiker laten prikken, op mijn verzoek omdat ik alvast wil weten hoe het er mee staat. bloeddruk was prima 125/76 (zo ongeveer) én na wat zoeken van haar en vetkwabben opzij houden van mij hebben we het hartje gehoord. Nou is het hek wel van de dam hoor! Ik zit op mijn roze wolk!!!!!!!!!!!!!!
wij doen de cursus "samen bevallen". ik ben normaal al niet zo van de groepsgedoe, en nu al helemaal niet. maar ik ervaar het wel als zinvol om realistische voorlichting te krijgen (filmpjes van bevallingen, ademhalingstechnieken, wat er allemaal mis kan gaan en wat je dan moet doen enzo). gewoon lekker doen wat jou het beste lijkt. wij hebben trouwens wel voor mij snel de aanvullende verzekering genomen, die de cursus ook vergoed.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:27:40 #132
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59834715
pfff lLewela dat is ook niks zo vaag gedoe hé...

nog geen nieuws van lovely???

goedemorgend in ieder geval
pi_59836019
Goedemorgen

Succes Llewella!!
Ik neem stiekem aan dat Lovely al bevallen is?

Vanmorgen hier intake kraamzorg gehad. Best uitgebreid zeg! Nuja, ik moet nog wel wat kleine dingetjes inslaan ontdekte ik! Leuk werk! Lekker beeb-dingen shoppen!
pi_59836056
Goeimorgen Luna
Hoe gaat het met jou? Was jij niet laatst de slijmprop verloren?
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:35:05 #135
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59836154
Ik ben blij dat ik vandaag mijn laatste werkdag heb: Ik heb maandag een foutje gemaakt en kreeg vanmorgen een opmerking van de baas 'het zal wel aan de zwangerschapshormonen liggen'. En volgens mij was het geen grap.

Alsof je geen fouten kan maken als je niet zwanger bent ofzo...
pi_59836219
@DolleMina: jij bent ontoerekingsvatbaar, want je bent zwanger, dat weet je toch?
pi_59836227
Ik heb me net opgegeven voor zwangerschapsyoga, yay!

Ik wilde al voor de zwangerschap gaan beginnen met yoga, dus nu dan op deze manier. Kan ik na de bevalling doorstromen naar postnatale yoga en babymassage, en dan gewoon yoga. *Blij*
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:32:48 #138
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59837528
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:37 schreef freecell het volgende:
@DolleMina: jij bent ontoerekingsvatbaar, want je bent zwanger, dat weet je toch?
Ik had daarbij meer in gedachten dat ik straffeloos mensen uit kon schelden enzo...
pi_59837635
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:32 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Ik had daarbij meer in gedachten dat ik straffeloos mensen uit kon schelden enzo...
nee joh: gewoon zodra je iets zegt of doet wat iemand anders niet bevalt krijg je te horen "dat je wel last hebt van je hormon en zeg!" ongeacht de situatie.
pi_59837709
Simmu, als iemand zo'n opmerking maakt naar mij, krijg ik zeker last van mijn hormonen, zwanger of niet.
pi_59837741
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:40 schreef Reinhilde het volgende:
Simmu, als iemand zo'n opmerking maakt naar mij, krijg ik zeker last van mijn hormonen, zwanger of niet.
ik ook, vandaar mijn rep
pi_59837805
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef simmu het volgende:

[..]

nee joh: gewoon zodra je iets zegt of doet wat iemand anders niet bevalt krijg je te horen "dat je wel last hebt van je hormon en zeg!" ongeacht de situatie.
Ik trek me daar dus niks van aan Ik ben normaal behoorlijk coulant en meegaand, maar sinds ik zwanger ben heb ik zoiets van ik ga me niet inhouden. Ik heb niet zo heel veel last van de hormonen gehad, maar soms wel wat scherper of minder geduld.

Ik wacht nog op de vk; zal wel een spoedje tussendoor hebben.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59837812
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef simmu het volgende:

[..]

nee joh: gewoon zodra je iets zegt of doet wat iemand anders niet bevalt krijg je te horen "dat je wel last hebt van je hormonen zeg!" ongeacht de situatie.
Juist. Ook als je iets laat vallen, iets vergeet of ergens oprecht boos om bent. En óók als je heel zeker weet dat het echt geen hormonen zijn.

Wat ik vorige week trouwens van mijn vader hoorde :
Mijn oma is écht een keer ontoerekeningsvatbaar verklaard toen ze in de zomer van1944 hoogzwanger was van mijn vader.
Er kwam een man aan de deur om bollen wol te verkopen en aangezien mijn oma nog niet echt kleertjes had kunnen maken/kopen, omdat er gewoon niks was, wilde ze héél graag wol en heeft dus (volledig te goeder trouw) wat bollen van hem gekocht om kleertjes van te breien.

Achteraf bleek het zwarte handel te zijn (mijn oma was nogal naïef in dat soort dingen schijnt, ik heb haar nooit gekend helaas) Die man is opgepakt en alle mensen die van hem gekocht hadden moesten als boete nog een keer de prijs van de wol betalen én de wol inleveren.
Behalve mijn oma
Die is officieel ontoerekeningsvatbaar verklaard, hoefde geen boete te betalen en mocht de wol zelfs houden, omdat ze zwanger was en "dus dit aanbod logischerwijs niet kon weerstaan".
En alle mensen die wél een boete hadden vonden de uitzondering volledig terecht

Redelijk geniaal als je het mij vraagt
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:44:16 #144
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59837816
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:41 schreef simmu het volgende:

[..]

ik ook, vandaar mijn rep
Ik ook hoor, maar ik ben verstandig genoeg om op mijn laatste dag niet nog even te gaan schelden. Mijn wraak komt nog wel.
pi_59838537
Nou, vk is net geweest, testje gedaan, lijkt geen vruchtwater te zijn, maar blijft een beetje dubieus.
Meerdere verbanden getest, op de laatste 2 was het vocht ook een beetje groenig, dus in de gaten houden.
Vanmiddag moet ik naar de gewoonlijke afspraak en dan wordt er opnieuw gekeken, dan moet ik even niet meer verwisselen tussendoor.
Amber Mae
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:11:32 #146
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59838602
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:30 schreef Reinhilde het volgende:
Goeimorgen Luna
Hoe gaat het met jou? Was jij niet laatst de slijmprop verloren?
dat is idd al 2 weekjes geleden gebeurd... en vorige vrijdag ook door gyn geconstateerd..
Het wilt hier spijtig genoeg niet doorzetten, heb al regelmatig gehad "ja het is begonnen" maar na een uurtje of 2 valt het dan weer helemaal stil...

Juist mailtje gekregen van een mama die week na mij uitgerekend was, dat ze zaterdag is bevallen... dan begint het gevoel wel te komen van "ik wil ook"...

maar we kunnen spijtig genoeg maar afwachten hé

Llewella is vk al geweest????
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:12:25 #147
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59838619
oh Llewella juist gepost... Toch wel vervelend nu je nog steeds geen zekerheid hebt.. hoop toch dat het mag doorzetten voor je...
pi_59841609
Pffff, ik zit hier op de bovenste verdieping op kantoor, plat dak en het is niet te harden. gelukkig begint het nou een beetje te waaien. Morgen moet mijn kantoor leeg ivm nieuwe vloerbedekking, na enig navraag blijkt dat we dat zelf moeten doen (metalen bureau en alles) nou dat denk ik dus mooi niet dat ik die zware bureaus ga sjouwen. Gelukkig weten ze dat ik zwanger ben dus zullen mijn collega's wel te hulp schieten

LLM, ik hoop dat jullie het nog volhouden zo met deze temperatuur!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:33:40 #149
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59842123
Zo ik ben nu lekker thuis. Ik ben er klaar mee.

Gelukkig net voor de buien binnen, anders was ik kleddernat geweest.
pi_59843031
Ik ben net even de stad in geweest... pfffffffffff
Maar wel geslaagd! Uitverkoop bij de Prenatal, ik heb een spijkerrokje voor 3 euro! En nog wat leuke dingetjes. Fijn, fijn, fijn

Nu ga ik even een uurtje tukken denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')