wij doen de cursus "samen bevallen". ik ben normaal al niet zo van de groepsgedoe, en nu al helemaal niet. maar ik ervaar het wel als zinvol om realistische voorlichting te krijgen (filmpjes van bevallingen, ademhalingstechnieken, wat er allemaal mis kan gaan en wat je dan moet doen enzo). gewoon lekker doen wat jou het beste lijkt. wij hebben trouwens wel voor mij snel de aanvullende verzekering genomen, die de cursus ook vergoed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:54 schreef Jelief het volgende:
Dollemina, ik heb bij de zwangerschap van Emma (de eerste) geen cursus gedaan. Ik ben heel slecht in nieuwe contacten maken/ nieuwe groepen. Na overleg met de vlos besloten om het dus niet te doen. Volgens haar was het ook goed om een goed boek over bevallen te lezen (zij raden die van kroon/ smulders aan). Ik heb er geen last van gehad tijdens de bevalling, de begeleiding was prima. En idd ik heb hier en van de vele bevallingsprogramma's op tv ook aardig wat opgestoken.
Als je het leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten is zo'n cursusnatuurlijk erg leuk!
Wij zijn vanmiddag bij de vlos geweest. Intake,ik mag naast het gewone bloedprikken ook suiker laten prikken, op mijn verzoek omdat ik alvast wil weten hoe het er mee staat. bloeddruk was prima 125/76 (zo ongeveer) én na wat zoeken van haar en vetkwabben opzij houden van mij hebben we het hartje gehoord. Nou is het hek wel van de dam hoor! Ik zit op mijn roze wolk!!!!!!!!!!!!!!
Ik had daarbij meer in gedachten dat ik straffeloos mensen uit kon schelden enzo...quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:37 schreef freecell het volgende:
@DolleMina: jij bent ontoerekingsvatbaar, want je bent zwanger, dat weet je toch?
nee joh: gewoon zodra je iets zegt of doet wat iemand anders niet bevalt krijg je te horen "dat je wel last hebt van je hormon en zeg!" ongeacht de situatie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:32 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik had daarbij meer in gedachten dat ik straffeloos mensen uit kon schelden enzo...![]()
ik ook, vandaar mijn repquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:40 schreef Reinhilde het volgende:
Simmu, als iemand zo'n opmerking maakt naar mij, krijg ik zeker last van mijn hormonen, zwanger of niet.
Ik trek me daar dus niks van aanquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef simmu het volgende:
[..]
nee joh: gewoon zodra je iets zegt of doet wat iemand anders niet bevalt krijg je te horen "dat je wel last hebt van je hormon en zeg!" ongeacht de situatie.
Juist. Ook als je iets laat vallen, iets vergeet of ergens oprecht boos om bent. En óók als je heel zeker weet dat het echt geen hormonen zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef simmu het volgende:
[..]
nee joh: gewoon zodra je iets zegt of doet wat iemand anders niet bevalt krijg je te horen "dat je wel last hebt van je hormonen zeg!" ongeacht de situatie.
Ik ook hoor, maar ik ben verstandig genoeg om op mijn laatste dag niet nog even te gaan schelden.quote:
dat is idd al 2 weekjes geleden gebeurd... en vorige vrijdag ook door gyn geconstateerd..quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:30 schreef Reinhilde het volgende:
Goeimorgen Luna![]()
Hoe gaat het met jou? Was jij niet laatst de slijmprop verloren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |