Nou, mij niet, zie het niet zitten om 30 uur bezig te zijn met de eerste bevallingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:44 schreef marit1978 het volgende:
allemaal verhalen van dames met lange eerste bevalling en snelle tweede !
pffff, dat doet een mens goed.
Wel gevoel van lood op m'n bekken sinds vandaag, afentoe steken gehad daar beneden en gevoelig in de onderbuik, verder niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef marit1978 het volgende:
en Llewella? al begonnen?
of... dan toch zeker nu je vriend thuis om te helpen sjouwen !?
Klinkt niet echt als vruchtwater, dat was bij mij in ieder geval echt water. Maar je zult het wel horen van de vk. Spannend hoor!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef Llewella het volgende:
Net de keukenvloer bevuild, stond achter het gasfornuis, en ja hoor, volgende portie liep langs m'n benen.
Ik twijfel nog steeds, maar het lijkt me geen urine, het is wat dikker/'slijmeriger' doch behoorlijk vloeibaar, en wat gelig (volgens vriend oranig) van kleur, en ruikt echt niet als urine.
Vriendlief krijgt de zenuwen nu (meteen de tuin in om te roken)Ik voel me juist rustig.
Ben benieuwd, voelt nog niet alsof het begonnen is, afwachten maar.
2 uur? Zo, da's vlot!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:25 schreef Libel het volgende:
Bij mij begon het vorige week toch écht ook zo hoor, Llewella.
Twee uur later had ik m'n dochter in m'n armen!
Bij mij wilde ze toen wel een varentest doen maar het was steeds zo weinig dat het niet echt lukte met opvangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:26 schreef cattie het volgende:
Doen vk's geen varentest tov het vruchtwater? In het ziekenhuis doen ze dat standaard voor de zekerheid. Dan weet je het echt zeker.
ik kan je troosten.. mijn eerste was er binnen 8 uurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:13 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou, mij niet, zie het niet zitten om 30 uur bezig te zijn met de eerste bevalling![]()
Nou, vooruit, 8 uur klinkt wel schappelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan je troosten.. mijn eerste was er binnen 8 uur(3250 gram, circa 49 centimeter) alleen moesten mijn vliezen gebroken worden en moest ik ingekinpt worden ...
Fijn dat je er rustig onder blijft! Spannend hoor! Succesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef Llewella het volgende:
Vriendlief krijgt de zenuwen nu (meteen de tuin in om te roken)Ik voel me juist rustig.
wat ik me zo snel kan herinneren; ik had al een paar uur weeen, maar mijn vliezen wilden niet spontaan breken, dus (en dat heb ik niet bewust meegekregen) prikte de gyn ze door met een soort breinaaldlen tijdens een wee (dit is mijn herinnering van negen en een half jaar geleden, ik weet niet 100 % of het werkelijk zo is gegaan)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou, vooruit, 8 uur klinkt wel schappelijk
Wat moet ik me eigenlijk bij vliezen "breken" voorstellen?
Ik had alleen zaterdag last van bloedverlies, het is inmiddels weer over. Vandaag retemisselijk geweest, vanochtend toen ik wakker werd alquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:06 schreef Jose81 het volgende:
Raissa, hoe is het met jou? Is je bloedverlies al weg/minder?![]()
Ja, dat ging per ongeluk eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Raissa, ik had gemist dat je uit de kast was!![]()
Balen van dat bloedverlies, maar als je nog zo misselijk bent zit het vast wel goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |