Ik was er gisteren, had een studente te pakken. Ze voelt iig dingen die ik niet voelde, want ik voel bij mijzelf helemaal niets.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
De verloskundige kon dat voelen en zien. Of niet zien zeg maar
Klein buikje om te zien, maar met voelen is de grootte precies goed.
Lijkt me niet raar hoor, maak je geen zorgen. Mat kim duurde het dus ook wat langer voordat je het goed kan zien. Wanneer moet jij naar de vk?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:56 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik was er gisteren, had een studente te pakken. Ze voelt iig dingen die ik niet voelde, want ik voel bij mijzelf helemaal niets.Maar ja, ik durf ook niet hard te drukken, ofzo...
Dan zal ik wel niet naar binnen dragen, want ze had het hartje snel gevonden. Of ze was gewoon heel goed...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
![]()
Ik voel zelf ook vrij weinig hoor.
De stagiaire ging eerst een poging wagen om het hartje te vinden. Dat lukte dus niet. Toen kneep ik hem wel even. Maar gelukkig lukte het de vk zelf wel. Na wat porren en zoeken. Kwam me bekend voor van Kim.
En dat klopte dus.
Heb wel een paar dagen al last van mijn stuitje en onderrug. Schijnt vaak voor te komen en is weinig aan te doen. Gaat nu gelukkig weer beter. En nu maar eens slapen. In de hitte, bah.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:06 schreef lily het volgende:
Gefeliciteerd LL met je wolk van een zoon
nu heb je je eigen "Koen en Sander show" thuis straks
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:04 schreef pinquit het volgende:
lovely!!wat heb je dat goed gedaan meid!!
wat een prachtkindje zeg![]()
![]()
![]()
koen en sander![]()
dat is dan wel weer heul grappig
of luister je nooit 3fm?
niet op een fijne manier. het moet elke keer bediscussieerd worden. ik moet discussie voeren over *alles* lijkt wel, want anders wordt alles compleet overgenomen door de schoonfamilie (dit ging zo met de meubeltjes, met de kleertjes, over of ik al dan niet werk, en hoeveel dan wel niet, waar we wonen, wie erbij mag zijn bij de bevalling (niemand dus behalve wijzelf) en nu dus de geboortekaartjes) lang leve de nummerherkenning op de telefoon, en godzijdank dat we over 4 maanden 200 kilometer verderop gaan wonen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:56 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Oh Simmu, wat een vervelende situatie zeg!! Maar ik neem toch aan dat jij daar ook gewoon wat over te zeggen hebt?!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:07 schreef simmu het volgende:
worst case scenario ga ik akkoord, maar sta ik er *dan* op dat *al* mijn familie *ook* een kaartje krijgt: dan mag schoonpa dokken: mijn familie is katholiek en je snapt toch wel dat ik dan *al* mijn achterneven en nichten ook een kaartje wil sturen he! (en nee: ik ben ook al geen volbloed hollander, dus de helft moet dan naar belgie, woehahaha!)
*grinzzz* (voel me beter nu ik ff kon spuien hier.....)
Sterkte.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:48 schreef Llewella het volgende:
Ik wordt zo moedeloos van mezelf
Net weer helemaal schoon, belt de dak-schoonmaak-meneer aan of hij m'n auto mag verplaatsen (en dat ik er lang over doe), ja hoor, weer guts langs m'n benen, ik was vergeten verband in te doen
Volgens mij wordt er nu meer was gedraaid dan babywasjes
Wachten op het tweede streepje is denk ik het topic waar je thuis hoort.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:00 schreef ymme het volgende:
Ik weet niet zo goed, in welk topic ik moet zijn.
Maar mijn vriend en ik gaan d'r binnenkort ook voor
Wie van jullie heeft allemaal foliumzuur ingenomen voor en tijdens de zwangerschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |