Dat vond ik ook al, wat moet het dan zijn volgens hunquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef OooLizaooO het volgende:
Llwella, wat een raar verhaal, mij lijkt het naar wat je vertelt wel eerder vruchtwater en dan nu groen? Heeft de baby er dan niet in gepoept ondertussen. Je blijft er wel kalm onder.
Ingrid, hoe ver ben je nu?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Llewella vaag gedoe zeg!
Ik heb hetvoor de 1e keer gehoord! Maakt het toch weer echter. Ivm met bmi moet ik in de 26e week een glucosetest doen zag ik op de kaart staan. Nouja, zal wel dan.
Bloeddruk ok. Beebje ligt tussen schaambot en navel in. Op de goede hoogte. Was wel verstopt.
Ik draag naar binnen, net zoals bij Kim. Ben benieuwd of mijn buikje net zo groot/klein word als bij Kim.
Ah, ik zag je zo snel niet in de op staanquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
14 weken en 2 dagen. (zie ticker in sig)
Koen!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve meiden van FoK! ik heb even jullie reacties vluchtig gelezen harstikke bedankt daarvoor!![]()
Jaaaa hier istie dan:
KOEN! (2e naam is Jurriaan)
[ afbeelding ]
Ohja, dat moet nog. Modjes kan dat? (hoe moet dat?)quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ah, ik zag je zo snel niet in de op staan
Weet ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat er wel in hoor!Ergens in december.
Ah sorry. Ga ik even doen!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Weet ikHoe krijg ik mn tickertje erbij?
Hoe weet je eigenlijk of je naar binnen draagt. Ik ben nu 13 weken, maar als ik op mijn rug lig en mijn buik intrek zie ik nog niets. Is dit normaal of betekent dit dat ik ook naar binnen draag?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Llewella vaag gedoe zeg!
Ik heb hetvoor de 1e keer gehoord! Maakt het toch weer echter. Ivm met bmi moet ik in de 26e week een glucosetest doen zag ik op de kaart staan. Nouja, zal wel dan.
Bloeddruk ok. Beebje ligt tussen schaambot en navel in. Op de goede hoogte. Was wel verstopt.
Ik draag naar binnen, net zoals bij Kim. Ben benieuwd of mijn buikje net zo groot/klein word als bij Kim.
De verloskundige kon dat voelen en zien. Of niet zien zeg maarquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:44 schreef DolleMina het volgende:
Gefeliciteerd met Koen!![]()
[..]
Hoe weet je eigenlijk of je naar binnen draagt. Ik ben nu 13 weken, maar als ik op mijn rug lig en mijn buik intrek zie ik nog niets. Is dit normaal of betekent dit dat ik ook naar binnen draag?
Ik was er gisteren, had een studente te pakken. Ze voelt iig dingen die ik niet voelde, want ik voel bij mijzelf helemaal niets.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
De verloskundige kon dat voelen en zien. Of niet zien zeg maar
Klein buikje om te zien, maar met voelen is de grootte precies goed.
Lijkt me niet raar hoor, maak je geen zorgen. Mat kim duurde het dus ook wat langer voordat je het goed kan zien. Wanneer moet jij naar de vk?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:56 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik was er gisteren, had een studente te pakken. Ze voelt iig dingen die ik niet voelde, want ik voel bij mijzelf helemaal niets.Maar ja, ik durf ook niet hard te drukken, ofzo...
Dan zal ik wel niet naar binnen dragen, want ze had het hartje snel gevonden. Of ze was gewoon heel goed...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
![]()
Ik voel zelf ook vrij weinig hoor.
De stagiaire ging eerst een poging wagen om het hartje te vinden. Dat lukte dus niet. Toen kneep ik hem wel even. Maar gelukkig lukte het de vk zelf wel. Na wat porren en zoeken. Kwam me bekend voor van Kim.
En dat klopte dus.
Heb wel een paar dagen al last van mijn stuitje en onderrug. Schijnt vaak voor te komen en is weinig aan te doen. Gaat nu gelukkig weer beter. En nu maar eens slapen. In de hitte, bah.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:06 schreef lily het volgende:
Gefeliciteerd LL met je wolk van een zoon
nu heb je je eigen "Koen en Sander show" thuis straks
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:04 schreef pinquit het volgende:
lovely!!wat heb je dat goed gedaan meid!!
wat een prachtkindje zeg![]()
![]()
![]()
koen en sander![]()
dat is dan wel weer heul grappig
of luister je nooit 3fm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |